evet arkadaşlar malum memleketteki sarı tümsekleri biliyoruz ben her geçtiğimde karnımda bi acı ile irkiliyorum sizde de oluyomu böyle bişey yoksa sizin amortisörler sağlammı ?? anket yapmaya çalıştım yapamadım kusura bakmayın
evet arkadaşlar malum memleketteki sarı tümsekleri biliyoruz ben her geçtiğimde karnımda bi acı ile irkiliyorum sizde de oluyomu böyle bişey yoksa sizin amortisörler sağlammı ?? anket yapmaya çalıştım yapamadım kusura bakmayın
Hmm, özellikle bir acı hissetmiyorum ama hafif bir hoplama oluyor..
Ama sırtılık ve kayışlı mont giyiyorum, bundan dolayı daha az rahatsız oluyorumdur muhtemelen..
Eğer çok rahatsız oluyorsan her tümsek geçişinde peglere basarak popo ile sele temasını kesersen sıfır hoplamaya ulaşırsın
Bu ayağa kalkma tekniği nice kazalardan kurtardı beni..Aniden farkedilen devasa tümsekler/çukurlar vs.
Demek ki tümseğe girmeyi bilmiyorsun. Bizim karayolarında seyredip te bunu bilmemek eksiklik bence
Son anda farkettiğin tümsek, çukur gibi yerlerden geçerken Osbourne'un dediği gibi yumuşak bir hareketle hafif seleden yüksel ve gidonu oldukça yumuşak tut. Böylece bacakların kıvrık bir durumda bedeninin ağırlığına amortisör görevi yapacak ve hem senin hem de motorunun aldığı darbe minimum düzeyde olacaktır.
Racingte o tumseklerden aklin bi karis havada gecince, yani fark etmeden gecince oyle guzel tank tokatliyor ki anlatamam.
Isigi goruyorsun.
We are many...
bazen banada oluyor götün başını ayrı oynatıyor
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Önce amortisörlerini yumuşat Sonra ani tümseklerde ayağa kalkma yöntemi, artçıda zamanla öğreniyor
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
bn motordan kopuyorm resmen havalanıyorum bazen hele şu son anda görünenler ayağa kalkınca da motorun arkası havalanıomus gibi bi his oluyo içimde pek güven vermiyo ozmn
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
Bir de ekleme yapayım, ayağa kalktığınız anda, tam teker engele gelmeden saliseler önce, ön freni bırakıp debriyajı sıkın..
Maksat motoru tamamen rahat bırakmak..(viraj almıyor olmanız, motorun yatık olmaması şart ama)
Motorum yere yakın bir asfalt motoru olduğu ve ben uslanmadan şehir dışı köy yollarında çok dolandığımdan ötürü cidden çok badire atlattım bu tümsek/çukur işlerinde..
Yani demek istiyorum ki ayağa kalkınca debriyaj sıkıp ön freni bırakmak darbeyi alınca epey stabil kalmanızı sağlıyor, pek çok kez test edildi onaylandı
osbourne'nin dediği doğru hatta ben dediğine ek olarak tümseğe yaklaşık bir metre kalınca hafif gaz veriyorum böylece ön amortisörler iyice açılıyor ve tümseğe girince esneme payı daha fazla oluyor, tümsekten ön teker çıkınca da gazı kesiyorum ki arka amortisör de eski kıvamına gelsin ve daha az hissediyim diye bu esnada da hafifçe ayağa kalkıyorum.
sen iyice eğlenceye vurmuşsun usta...:D:D
bu ayağa kalkma olayını denemem lazım biran önce :D
Ben tümsekten geçerken debriyaja basıp ayağa kalkıyorum karizmanın bozulacağı yerde ise çok yavaş geçiyorum
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)