asya as 150-12 bu motor üzerinde 50km yol yaptıktan sonra ellerinizi bıçakla kesseniz hissetmezsiniz nedeni ise titreşimmmm (beli ağrıyana güzel tabi) insanda kalıcı his kaybı yapıyor bu alet
asya as 150-12 bu motor üzerinde 50km yol yaptıktan sonra ellerinizi bıçakla kesseniz hissetmezsiniz nedeni ise titreşimmmm (beli ağrıyana güzel tabi) insanda kalıcı his kaybı yapıyor bu alet
harley 883 igrenç i makina almamla satmam bir oldu
Ducati Monster 900 bu konuda benim icin Nirvana gibi idi.
surus, guvenlik , frenaj , konfor, kalite , tarz , ekonomik yakit her sey vardi. Her kurusunu hak ediyordu . Tek sevmedigim yani kuru debriyaj olusu idi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
2008 hyosung gt 250 almıştım 14.000 km de aman dedim bu nasıl şanzıman vites'e geçirene Allah sabır versin.bir ara kendimi acemi yerine koymadıysam ne diyim.sonra baktım enjeksiyonlu olduğu için gaza hemen tepki vermiyor. baktım olmuyor 2 gün sonra geri vermiştim.
daha önceleri 2 tane tvs apache'm oldu,biri 26.000 km de idi sattım satma nedenim tamamen titreşim olayı ayaklarımın tabanı ve ellerimin içi uyuşuyordu.gösterge ampülleri filan patlıyordu ama hemen çözüm bulunuyor led lamba ile değiştiriyorsun daha seni rahatsız etmiyor.titreşimi kesmek için çok uğraştım ama olmadı ,dediler yeni modeller fazla titremiyor 2009 aldım sıfır onda'da titreşim var,hakkını yemeyelim yakıtta en cimri 150 cc motor bence onu'da 10.000 km de sattım mecburen.
şimdi kullandığım motor'da bakıyorum ne rahatsızlık çıkarır diye ama maşallah parça sıkıntısı haricinde çok kaliteli ve kullanışlı ,gaza hemen tepki veren bir motor şimdilik kawsaki er 5 'e devam.
daha önceki motorları yazmaya gerek yok.GKN aslında güzel izah etmiş olayı çoğumuzda biliyoruz,tamamen bütçe meselesi.paran varsa yeni ve sağlam sorunsuz bir motor alırsın yoksa bütçeye göre sıfır ve ya 2.el devam.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
mondial 100mfh alalı ne oldu daha makına dökülüor rsmen plastık aksamı okadar dandık yapmıslarkı verilen paraya yazık yani
Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme
En son motorum olan Yamaha YBR 250 motosikletimin belirgin bir eksiğini göremememe rağmen orta sehpasının olmaması (zira zincir vs. bakımlarında çok gerekli oluyor),yedek parça fiyatının pahalılığı(gerçi şuana kadar gerek duymadım ama serviste bir polis motorunun değiştirilen marş motorundan 900 TL ALINMASI)beni ilerisi için biraz tedirgin etti.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
Bakıyorum hiç Windy S'ten şikayet gelecek mi diye
Otobüs gibi yol yaptırıyorum bana mısın demiyor
yağını, yıkamasını, ampulünü eksik etmem
112ciyiz
Her motosikletin kendine göre artıları ve eksileri vardır.
Zaten her şeyi dört dörtlük bir motosiklet yapılsa herkes onu alır
Mesela racing gibi süratli olsun,Goldwing gibi konforlu olsun,enduro gibi dağda taşta gitsin,ybr gibi kıvrak olup trafik sıkışıklığında yol alsın,cup gibi az yaksın,tamir-bakım istemesin vs.vs.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Debriyaj kolu hayli sert. Trafikte sag elin cidden agriyor bu yuzden. Bunu bir nebze hafifletmek icin 250 Euro ya enayi gibi slipper clutch ekipmani aliyorsun ama tabi nafile
Birde ducatiyi bilmeyenlerin sana panik halinde yaklasip , motorun yatak sarmis yada sekmanlar gitmis , bu ses hic iyi degil demesi.
Cik, cik cik cik cik diye surekli bir ses kulaginin dibinde makineli tufek sesi gibi
http://www.youtube.com/watch?v=4P9Cz5G0PhU
Ducati bunu motorun torku cok oldugundan , en saglikli kavrama kuru debriyaj oldugunu dusunduklerinden takmis. ama BMW 1200 GS enduro motorlarda kuru debriyaj , gel gorki cit cikmiyor
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
ilk motorum kanuni tiger s tam bir felaketti
sym xs 125k tipini çok beğenerek almıştım.Fakat kalıbının motoru değilmiş.tek artısı yakıtda cimriliği ve amortisörleri oldu.torku inanılmaz düşük,sürücüsünü çamura bulayan,vitesleri kafasına göre takılan(istemezse boşa geçmez)3.sınıf lastikleriyle beni vitesli motordan soğuttu.piaggio liberty200 kronik akü patlatma problemi,benzini çok sevmesi,artçıyı hiç sevmemesi ve anormal yedek parça fiyatları yüzünden satmak zorunda kaldım.
Kesinlikle katılmıyorum motoru ccsine göre düzgün sınırlarda kullanırsan ve abuk subuk işler yapmazsan özellikle ve özellikle asya 200gy-2 alabilceğin en sağlam çin malı motor ve emin ol çooook kilometre gidiyor sorunsuz. bizim modelin forum sayfasını okursan herkezin dediği laf "bu nasıl çin malı olabilir" o yüzden bence yanlış yönlendirmek ve insanlarda bir önyargı oluşturmamak gerekir.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Güzel,konu yeni başlıyanlar için sorup durmaktan konu açmaktan helak oluyorlardı ''önerirmisiniz,nasıldır,alınır mı bu motor vs'' hepsi bir konuda toplandığı süper olmuş.
zeda3000 : abi makineye haksızlık ediyosun, o gürültüyü ben aprilia da çıkarabilmek icin ne kadar servet ödedim şahidisin :D
ilk motorum mondial zc 150'liydi tam bi hüsrana uğrattı benı resmen. en cok heveslediğim anlar arıza cıkardı yolda gidioz egzozu koptu motor tıkanıp duruodu hemde sıfır almıştım motoru ama bi türlü verim alamadım ve artık mondial 1200 cclik racing motor cıkarsa bile bi motor devı bile olsa gelecekte asla o markaya para vermem .
şimdi 2011 cbr 125ım war masallahı war allah nazarlardan korusun =)
seneye yaza zxr 250 ninja gelio inşallah oda sorunsuz bi sürüş sağlar bana
ALLAH'ım herkesın göylüne göre versin AMİN
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...!
Mondial 150 zat.Tam bir hurdalıktı.Ama motora binmeyi onda öğrendim.yeri farklıdır bende...
''Anlayabilseydin,ağlayabilirdin...''
kimse jinlun felan bu tür motorlardan bahsetmemiş okadar atıp tutuyorlardı topiğinde yürüyen hurda her tarafı dökülüyor yakacam felan diyenler vardı ;)
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
selamlar ilk motorum honda dylandı cok memnundum tek sorunu yag eksıltmesıydı ama motorda vıbrasyondan eser yoktu bındıgımde kendımı mercedes arabasına binmiş gibi hısedıyodum ama sureklı yagını kontrol ederdım suan sehır içinde arıyorum.suanda ninja 250 lı aldım cok memnunum isteklerıme cevap verıyo tek sorunum topcase takılmayışı...saygılar
ilk motorum Kastino qm 50y di kazalı almıstım ayklıkta düşmus motorla cok yolda kaldım taki motoru toplayamaya karar verene kadar ilk basşta yokus bıle cıkamıyodum motoru 0 layıp elektrik aksanını iyileştirip debriyaj balatası vs değiştirdim o da sarmadı bir chopper yapmaya calıstım Su an Cok mutluyuz Allah bozmasın tek sorun Egzozunu bulamıyorum motoru topladımdan beri bnı yolda bırakmadı sağolsun 6-7 ydır rahatız birde egzozu bulabilsem ama üstümde cok emegı var ilk motorum bana herseyı o öğretti kranka kadar söktümü hatırlıyorum okuldan kaçtıgım olmustu toplamk için :D
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)