Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

chopper ın kralı hangisi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ocak 2010
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    VN 800
    yamaha dragstar
    kawasaki vn 800
    honda shadow
    suzuki ıntruder
    şimdi hepsi baba makinalar ve tabi herkes kendi kullandığını beğenir ama gerçek anlamda kalite,yol tutuş,sağlamlık, yakıt, servis vs. vs. en fazla artısı olanı hangisi acaba. kullananlar ve teknik bilgisi olanlar lütfen paylaşırsa sevinirim. bende vn 800 var ama niyetim dragstara geçmek. yanlış mı doğru kararsızımda.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Kısa ve öz olarak;
    Japonya'da yapılan bir ankette 100 kişiye sormuşlar, 90 tanesi Suzuki demiş..

  3. #3

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    ne beklediğinize bağlı

    bence

    en güzel önden görüntü: dragstar (en geniş gidon ve kaşsız en büyük fara sahiptir)
    en güzel yandan görüntü: shadow (limuzin gibidir, çok uzun ve asil durur)
    en güzel arkadan görüntü: intruder (harley softail arka çamurluk taklit edillmiştir ve en retro görüntü ondadır)
    en berbat tasarım ve görüntü: vulcan

    en güzel orjinal egzostlu ses: vulcan (ama kanunlar çerçevesinde regülasyona tabi tutulduğu için oldukça kısık fakat yıne de 15-20 metreden yoğun trafikte ben burdayım der)

    en güzel modifiye egzsotlu ses: highwayhawk doublewall takılmış shadow, rölantide, yokuş çıkarken, yüksek devirde vs. en harika ve kalıplı sesi verir

    en yüksek ve ürkütücü ses: tüm susturucuları sökülmüş cobra egzostlu shadowdur, ankara'da bir tane vardır ve dur kalk yaparken gazı azcık açınca rahatlıkla 200-300 metreye kadar korkunç bir ses verebilmektedir ancak yüksek devirlerde pek de hoş olmayan çatlak bir ses verir.(motor türkchopper'da bir sürücüde)

  4. #4
    Qweasdnon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar XVS650
    Merhaba,

    Sorduğun soru kullanıcısına göre değişen ve birden fazla cevabı olabilecek bir soru...Ben kendi Dragstar'ım üzerinden yola çıkarak cevaplamaya çalışayım...Diğer modellerden de cevap gelince bir fikrin oluşabilir...

    Öncelikle şunu söylemeliyim;Bir çok arkadaş belki Dragstar'da karbüratör var,tel jant var diye beğenmiyor olabilirler...Ya da devir saati derler veya başka bir eksiklik bulabilirler...Ancak benim de hoşuma giden adamlar bu motoru üretilmeye başlandığından beri değiştirmemişler...Bence safkan bir cruiser olmasının nedeni de bu...Tamamen eski teknoloji diyelim...Eğer bilgin varsa yolda kalsan kendin müdahele edebileceğin bir alet...Basit ve safkan...Ruhu var Dragstar'ın...Şimdi işin romantik kısmını geçelim...

    Sağlamlık:Bir kere üstündeyken belirli bir kaliteye bindiğini farkettiriyor...Kesinlikle sıkı olduğunu hissetiriyor..

    Yol tutuş:Bu konuda da gerçekten başarılı,güven veriyor...Frenler de oldukça başarılı...Gidonu bırakıp,üstün de uzansan da dümdüz yolunu buluyor..Arka fren sert frenlemelerde kızaklayabiliyor ama bu her motor da olur sanırım,ancak kolay kolay yalpalama yapmıyor...Ön fren de oldukça başarılı,kilitlenmiyor...

    Yakıt:Ben draggy'nin önerdiği splitfire platinium V tırnak buji aldım...13+3 depoyla şehiriçinde 310 km gidiyorum..Yani 100 km de 5 lt gibi bir ortalama 650 cc için şehiriçinde çok iyi...

    Yedek parça:İngiltere orijinli bir siteden(wemoto) her türlü yedek orjinal parçayı çok iyi fiyatlara buluyorum,1 haftada geliyor...Ayrıca aftermarket ürünlerde tercih skalan çok geniş çünkü Amerika'da Harley'den sonra en çok tutulan motorlar arasında başı çekiyor...

    Özet:Bir ara gözüm VN900'e kayıyordu ama enjeksiyonmuş,egzozlarda sensörmüş bunlar benim fikrimce cruiser ruhuna uyuşmuyor...Haa yine şahane bir alet,o başka...Ama bence cruiser basit ve safkan olmalı..Ben motorumu gerek bana verdiği oturaklı ve sağlamlık hissinden gerek en yakışıklı motorlar arasında başı çekmesinden gerek safkan bir cruiser olmasından,gerekse harika bir sesi ve ruhu olmasından dolayı çok seviyorum...

  5. #5
    CanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)

  6. #6
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    hiçbiri yamaha iyi gibi

  7. #7
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Bunların hiç biri chopper değil aslında.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  8. #8
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı CanTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Çok farklı bir tasarımı var,fakat bir chopper ruhu yok,chopper için biraz fazla tenolojik geldi bana

    Kısada olsa xvs650 dragstar sahibi olarak benim pek ilgimi çekmedi.Evet motorun üzerindeki parçalardan belki 3 tane dragstar yapıla bilir,fakat zevk meselesi diyorum
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Öncelikle soru yanlis olmus onu düzeltme mecburiyetini duydum , Chopper'un en krali demssin sonra Cruiser modellerini siralamissin , zaten Chopper'un markasi yok'ki genelde toplama parçalardan olusur . Sen Cruiser seri üretim'den bahsetmissin bu nedenle Soru : En kaliteli ve fiyati uygun Cruiser acaba hangisi ? ;dogru cevap.

    Bende bir Dragstar kullanicisi olarak senin geçtigin yoldan bende çok evvel geçmistim araya araya sonunda Dragstar'a karar vermistim . 3 yil sonra tecrübe sonucu dogru karar oldugunu savunuyorum neden dersen : bir gün bile yolda birakmadi , haala motora bakinca üstünde olma hevesi kabariyor, sürmede zevk veriyo , chopper halini aldirmada zorlanmiyorum .
    Diyeceksinki ama görünüs olarak begenmiyorum,, dogrudur herkesin zevki baskadir bu yüzden sende dragstar al demem , en güzeli kendin tüm modelleri gözden geçir en çok begendigin motor'u dene sonra fiyat'inida teraziden geçir sonra karar ver. Bunuda eklemem gerek : Aslinda hiçbir cruiser'un tipini standart hali ile begenmemistim benim için çok çirkinler bu yüzden hangisni daha kolay ve parça problemi çekmeden Chopper görüntüsünü elde edbilirim diyerekten karar vermemin büyük nedenidir.

  10. #10
    CanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok farklı bir tasarımı var,fakat bir chopper ruhu yok,chopper için biraz fazla tenolojik geldi bana

    Kısada olsa xvs650 dragstar sahibi olarak benim pek ilgimi çekmedi.Evet motorun üzerindeki parçalardan belki 3 tane dragstar yapıla bilir,fakat zevk meselesi diyorum


    teknolojik derken????

  11. #11
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    Alıntı AKUSTİK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha dragstar
    kawasaki vn 800
    honda shadow
    suzuki ıntruder
    şimdi hepsi baba makinalar ve tabi herkes kendi kullandığını beğenir ama gerçek anlamda kalite,yol tutuş,sağlamlık, yakıt, servis vs. vs. en fazla artısı olanı hangisi acaba. kullananlar ve teknik bilgisi olanlar lütfen paylaşırsa sevinirim. bende vn 800 var ama niyetim dragstara geçmek. yanlış mı doğru kararsızımda.
    benim nacizane fikrim sen honda magnayı bir araştır görürsün ne oluyor vn 800 drakstar suziki falan hikaye magna ben sadece bu kadar yazayım sen araştır senın bu yazdıklarını ikiye katlar hem 3 . 3 saniyede
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport

  12. #12
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    enjeksiyon, su soğutma, devir saati, dijital gösterge, xenon vs farlar, komplike dizayn edilmiş gidon ve bağlayıcı parçalar ve egzost (tak çıkar yapmaya çok uygun olmayan veya sensörlü vs), 45 derece V motor harici tipte motor kullanan cruiserlar olmuyo be abi.. yok işte olmuyor.. başka birşey oluyor o.

  13. #13
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı regal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim nacizane fikrim sen honda magnayı bir araştır görürsün ne oluyor vn 800 drakstar suziki falan hikaye magna ben sadece bu kadar yazayım sen araştır senın bu yazdıklarını ikiye katlar hem 3 . 3 saniyede
    ömrümde gördüğüm en cruiser olan cruiser bu makinadır, magna 750... aletin için eşeytan kaçmış gibi. siz hiç 270 yapan cruiser gördünüz mü?
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  14. #14
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Bir cruiser sürücüsü için hız önemli değildir, hız isteniyorsa başka tarzlara bakılmalıdır...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  15. #15

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Şehir
    FB
    Motosikleti
    tabanway
    Biraz haksız bir karşılaştırma olucak, bunların hepsini kendini ispatlamış iyi makinalar, diğerlerine dokunmadan vn 800 e gelicem. makinanın cüsesi, yol tutuşu, ciğerli birmakina olması (64 bg benimki) kuvveti, sus soğutması ve chop edilmesi çok zevkli iyi bir altyapı vermesi ile vn 800 muhteşem bir motor.
    usa da yaşarken harleyde kullandım. kawasaki cruiserleri amerikada harleyden sonra korkunç derecede tutulur. benim kullandığım vulcan 2 tane 883 lük sposter ı arkasına bağlar götürür.

    ama diğerleride çok iyi makinalar,, tarzından belli zevki bu işi bağlar, iyisi kötüsü yoktur bence, bundan sonrada mesela royal star 1300 e geçip kendime göre yapacağım
    AT, AVRAT, MOTOR...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)