Bu konuda çok yazıldı, konuşuldu.
Bu makineler genelde hacimlerine göre aşırı güçler üretirler. Ben böyle bir güçten etkilenmeden, gaza gelmeden motor kullanacak bir adam tanımıyorum. Kendim de dahil...
Serde gençlik varsa, bir de tecrübe eksikliği söz konusuysa sonuç neredeyse kesin bir şekilde kaza, sakatlık, belki de daha kötüsü oluyor.
Türkiye'de zaten düzgün yol yok. Otobanda bile sulama yapılıyor, yol göle dönüyor, yolda bilimum malzeme görüyorsun (ben koyun ölüsü gördüm!). Yani kısaca sürat yapılacak güvenli bir yol yok! Diğer sürücülerin motosiklete yaklaşımı başka bir hikaye. Pistte kullanacağım dersen lafım olmaz.
Benim fikrim racing tipi motorların normal trafik için gereğinden fazla risk arz ettiği yönünde. Bu tip motorlarla elde edilen güç ve hızlanma değerleri, refleks sınırlarını minimuma indirirken risk oranını katlayarak artırıyor.
İki senedir bu siteye üyeyim. Her tür motor kaza yapıyor. Hepimiz risk altındayız. Gözünü korkutmak istemem ama görüyorum ki ölümlü kazaların büyük çoğunluğu racing motorlarla oluyor. Sevdiğimiz arkadaşlarımız aramızdan ayrılıyor. Bunun tesadüf olduğunu sanmıyorum.
Karar yine de senin tabii...
Ağır metal insanı...
cbr 125 yzf 125 bunlar racing degil senide racing e hazirlamaz.
600 luk bi racingi kullanmak icin bu motorda ogrendiklerinden fazlasi gerekir.
Cbf 150 al ustune arta kalan parayla git bi guvenli surus kursuna katil yuksek CC icin.
Cbf ekonomik butceni sarsmaz 2. el piyasasi iyi al 6 ay kullan kursunu al sonra sat gec 600luge.
Ufak makina onlar seni 600luge hazirlamaz.Ne oturuslari benziyor ne gidisleri.
5 yil cbr 125 e de binsen 600luge binip 1. vites redline attiginda ne oldugunu sasirirsin.
We are many...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)