Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Racinge giriş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Eylül 2010
    Alıntı hatayankara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence en güzeli ninja 250 ben onu almaya karar verdim. Bilmiyorum diğer arkadaşlar ne der bu duruma hyosung 250 alacağına ninja 250 al derim daha mantıklı geliyor bana maddi açıdan uçurum denecek kadar fark yok zaten.
    Türkiyede varmı bu ve fiyatı ne ben bulamadım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı Luthor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden öyle dedin yani ne acıdan anlayamadım.
    Bu konuda çok yazıldı, konuşuldu.

    Bu makineler genelde hacimlerine göre aşırı güçler üretirler. Ben böyle bir güçten etkilenmeden, gaza gelmeden motor kullanacak bir adam tanımıyorum. Kendim de dahil...

    Serde gençlik varsa, bir de tecrübe eksikliği söz konusuysa sonuç neredeyse kesin bir şekilde kaza, sakatlık, belki de daha kötüsü oluyor.

    Türkiye'de zaten düzgün yol yok. Otobanda bile sulama yapılıyor, yol göle dönüyor, yolda bilimum malzeme görüyorsun (ben koyun ölüsü gördüm!). Yani kısaca sürat yapılacak güvenli bir yol yok! Diğer sürücülerin motosiklete yaklaşımı başka bir hikaye. Pistte kullanacağım dersen lafım olmaz.

    Benim fikrim racing tipi motorların normal trafik için gereğinden fazla risk arz ettiği yönünde. Bu tip motorlarla elde edilen güç ve hızlanma değerleri, refleks sınırlarını minimuma indirirken risk oranını katlayarak artırıyor.

    İki senedir bu siteye üyeyim. Her tür motor kaza yapıyor. Hepimiz risk altındayız. Gözünü korkutmak istemem ama görüyorum ki ölümlü kazaların büyük çoğunluğu racing motorlarla oluyor. Sevdiğimiz arkadaşlarımız aramızdan ayrılıyor. Bunun tesadüf olduğunu sanmıyorum.

    Karar yine de senin tabii...
    Ağır metal insanı...

  3. #23
    emomen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    KOCAeli/Gebze
    Motosikleti
    cbr 1100 xx
    Alıntı gurkantosun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı şekilde bende yeni bir motosiklet sevdalısıyım, aslında motosiklet sevdam uzun yıllardır var ama aralık gibi bir motosiklet almak istiyorum. Hyosung GT 250R ' ında 2006 ve altı modelleri çok sorun çıkartıyor diye duydum, ne kadar doğru bilmiyorum tabi ama ondan pek sıcak bakmıyorum,Honda CBR 125R konusunda da emin değilim çok estetik bir motor ama fazla ince geliyor. asıl istediğim motor Yamaha YZF 125r biraz R1 çakması gibi ama görünüş için çok ideal. çok kararsızım başka sunabileceğiniz bir teklif varsa ısrarla bekliyorum.
    Yzf-r 125 nasıl bir R1 çakması olur anlamadım ,ikisi aynı kategoride ama sınıflar farklı...

    ninja 250 piyasanın en iyi başlangıc motorudur.
    Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.

  4. #24

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı emomen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yzf-r 125 nasıl bir R1 çakması olur anlamadım ,ikisi aynı kategoride ama sınıflar farklı...

    ninja 250 piyasanın en iyi başlangıc motorudur.
    aynen katılıyorum ne de olsa KAWASAKİ

  5. #25
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    cbr 125 yzf 125 bunlar racing degil senide racing e hazirlamaz.

    600 luk bi racingi kullanmak icin bu motorda ogrendiklerinden fazlasi gerekir.

    Cbf 150 al ustune arta kalan parayla git bi guvenli surus kursuna katil yuksek CC icin.

    Cbf ekonomik butceni sarsmaz 2. el piyasasi iyi al 6 ay kullan kursunu al sonra sat gec 600luge.

    Ufak makina onlar seni 600luge hazirlamaz.Ne oturuslari benziyor ne gidisleri.

    5 yil cbr 125 e de binsen 600luge binip 1. vites redline attiginda ne oldugunu sasirirsin.
    We are many...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)