Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

En fazla 9.000'e Kadar Motor Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #41
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    KİMSENİN AKLINA GELMEDİ ŞU ANA KADAR NE 650 CS NE KLE 500..EN SAĞLAMI VE UZUNYOL İÇİNDE SAĞLAM..TDM 850 BU FİYAT 12 DİYOR AMA TEMSİLİ OLSUN DİYE EKLEDİM
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8951885/detay?
    zaten alacak olursam ama 650 cs alırım...bmw manyağı olduğum için bana en uygunu bu olur..ama %100 tur düşünyorsan asfaltı ağlatacak..APRLİA CAPANORD http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...mli/detay?...O DİĞER FREEWİND VS...TARİH OLDU PARÇALARINI BULAMAZSIN..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Alıntı Yasoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle katkı yapan herkese teşekkür ediyorum.

    Gelen yorumların ve tavsiyelerin çeşitliliği gerçekten zor bir soru sorduğumu kanıtlıyor.

    Gelen cevaplar ve benim bildiklerim ışığında kafamda şöyle bir fikir oluştu;

    Nispeten genç yaşta alabileceğim motorlardan öne çıkanlar KLE500 ve CBF 500. CBF 500’ü touring olmadığından ve alçak olduğundan pek düşünmüyorum. Daha önceden de belirttiğim gibi touring bir motor almayı düşünüyorum.

    Bu motorların alternatifi olarak F 650 GS, F 650 CS ve Transalp ‘in nispeten yaşlı modelleri de düşünülebilir. Bir arkadaşın önerdiği Suzuki ise hem çok az sayıda var yani pek bilinmeyen bir motor, hem parça sorunu var hem de 2. El olarak 50.000 in altında motor yok.
    F 650 CS nin tipini beğenmememin yanında çok az 2. eli olduğu ve F 650 GS ye göre fiyat avantajının da olmadığını gördüm. Yoksa Elint in dediği gibi uygun bir seçimmiş gibi duruyor.

    Sonuç itibariyle aklımda oluşan seçenekler ve öne çıkan özellikleri şunlar;

    a) 2000-2002 BMW F 650 GS
    Artıları: ABS, BMW kalitesi, Şık tasarım, Az yakıt tüketimi, Nispeten iyi artçı rahatlığı ve yüksek sürücü rahatlığı
    Eksileri: Tek silindir (dolayısıyla yüksek titreşim), yaşlılık dolayısıyla çıkabilecek yüksek maliyetli bakımlar, yaşlı olduğundan ileride satmak zor olabilir

    b) 2000-2003 Honda XL-650 Transalp
    Artıları: Kendini ispatlamış Honda kalitesi, Şık tasarım, Yüksek sürücü ve artçı rahatlığı, Yüksek Sağlamlık, çift silindir (az titreşim)
    Eksileri: Yaşlılık dolayısıyla çıkabilecek maliyetli (BMW kadar değil) bakımlar, Yüksek yakıt tüketimi, yaşlı olduğundan ileride satmak zor olabilir.

    c) 2004-2006 Kawasaki KLE 500
    Artıları: Kawasaki sağlamlığı, diğerleri kadar olmasa da şık tasarım, Honda dan az BMW den biraz fazla yakıt tüketimi, Çok daha genç olması nedeniyle düşük bakım maliyeti,
    Eksileri: Diğerlerinden daha tipsiz ve çelimsiz, rüzgardan daha çok etkileniyor, yolcu ve artçı rahatlığı diğerlerine göre düşük

    Ne dersiniz? Katılıyor musunuz? Ekleyeceğiniz bir şeyler var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...nden-sat/detay

    bu üç motor içinde uzun yolda en dengeli sürüş yapabileceğiniz transalp. ilandaki motor uygun fiyatlı eğer kazası yoksa düşünebilirsiniz.
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  3. #43

    Üyelik
    19 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLE 500
    Merhaba,

    Böyle bir karar verirken beklentileri çok iyi belirlemek gerekiyor. Ben de tamamiyle seninle aynı ihtiyaçlarımı karşılamak için bir motor arıyorum ve bütçem de seninle aynı. Zaten onun için bu başlığı izlemeye aldım

    Benim de listemdeki en kuvvetli adaylar kle500, cbf500, transalp ve f650 gs.

    Hiçbirisi için "tamam bu benim için uygun bir model" diyemiyorum maalesef.

    Borusandan şikayetçi olanların sayısının çokluğu beni BMW den uzak tutuyor. Motorun sorunsuz olması çok önemli. Ayrıca fiyatı da diğerlerine göre daha pahalı. Buna karşın abs li olması ve az yakması çekici yönleri.

    Transalp oturaklı, sağlam bir motor ve honda nın servis konusunda verdiği güven var. Fakat yüksek yakıt tüketimi maalesef insanın biraz keyfini kaçırabilir.

    Aynı fiyata transalp e göre daha genç ve az km yapmış bir kle almak münkün. Yakıt tüketimi de bir miktar daha az olacaktır. Kawasaki kullanarak avrupayı, Türkiyeyi baştan başa dolaşan insanlar var. Tek çekindiğim nokta yine servis.

    Ben CBF e daha yakınım sanırım. Evet, selesi baya alçak (boyum 1.90) ve toprak yollarda pek başarılı olmayabilir, ama yaptığın yolun %5 i toprak, %95 i asfaltta olacaksa, CBF çok daha anlamlı olur. Bugün 8000 TL ye hem genç hem de az km yapmış güzel bir model bulunabilir.

    CBF 250 ile bu yaz 6000 km yaptım ve sattım. Motor küçüktü, otoyolda biraz zayıf kalıyordu ama sorunsuz ve pratik bir motor olmasından dolayı çok mutluydum. Tamam, tabiki transalp güzel bir motordur, ama 10 yaşında bir motor almaya maalesef pek cesaret edemiyorum. Birgün yolda kalarak, yada serviste yaşayacağım bir problemden dolayı keyfimin kaçmasını istemiyorum.

    CBF i seçeneklerden elememeni tavsiye ederim. Marka fanatikliği yapmak istemiyorum ama honda servis konusunda cidden çok başarılır bir marka ülkemizde. Bunu göz ardı etmemek lazım.

  4. #44
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Aslında honda cbf 500'ü üretimden kaldırarak büyük hata yaptı. Resmen orta sınıf diye birşey kalmadı. 150-250 cc den sonra direkt 600 cc ye zıplamak gerekiyor.E bunun içinde hem maddi güç hemde tecrübe gerekiyor fakat kabul etmek lazım bunlar birçok kişide herzaman olan şeyler degil.

    Bu arada üretimi durdu dedimde belki üretiliyorda ama ülkemize gelmiyordur?

  5. #45
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Selamlar,

    Cityrider, sanırım bu sadece bizim değil, 250cc den sonra yüksek hacimli bir motora geçmek isteyenlerin genel problemi.
    Endurolarda da cruiserlarda da bu geçiş arasında uçurum var. Hem arada çok az motor var hem de fiyat farkları çok fazla.
    Elint in dediği gibi zaten az seçenek varken birde 500cc lerin artık Türkiye’ye gelmemesi ayrı bir handikap oluşturuyor.

    Umarım ikimiz ve diğer bu durumda olan arkadaşlar istedikleri motoru alabilirler.

    Benim durumuma gelince, ben motoru önceden de belirttiğim gibi kışın almayı düşünüyorum. O zamana kadar seçenekleri azaltabilirsem o motora özel araştırma yapma imkanım olacak. Örneğin bu başlık altında arkadaşların yaptığı yorumlar ve benim araştırmalarım, yönümün biraz transalp’e doğru dönmesine neden oldu. Yakın bir arkadaşımda transalp var ve sağ olsun kendi motorunu bir test etmemi önerdi. O tecrübe de çok belirleyici olacak. Yakın bir tarihte arkadaşın motorunu süreceğim. Yorumlarımı burada paylaşırım.

    Diğer bir arkadaşımda da Honda Shadow var. Ne kadar cruiser pek düşünmesem de onu da bir deneyebilirim.

    Tabi ki en önemlisi ayırabileceğim bütçe de kışın netleşecek. Bir önceki motoru alırken yaptığım hatayı tekrarlamak istemiyorum. Tüm paramı (hatta borçlanarak) motora verdim. Sonradan almak zorunda olduğum koruyucu kıyafetlere param kalmadı ve istediğim kalitede ekipmanlar alamadım. Olan ekipmanlarımı da motorla beraber verdim. Bu sefer iyi bir kaska ve kıyafetlere de para ayırmak istiyorum.

    Bizim durumumuzda sanırım sık yapılan bir hata tüm parayı motora verip iyi ekipmanlar alamamak. Halbuki sürücü kabini olmayan bir araba almaya benziyor bu durum. Düşünsenize arabanın şase ve motor mercedes üzerinde uydurma doğan kasası.

    Neyse, konuyu dağıtmıyım.

    Bu arada arkadaşlar Yamaha TDM 850 yi önermiş. Bu motor bence bu sınıfın en şık motoru. Çok beyeniyorum. Ancak hem fiyatının yüksekliği, hem parçasının baya pahalı oluşu, hem de 250cc den 850-900cc lere fırlamak korkutuyor beni.
    Yoksa motor çok güzel!

    İyi günler..

  6. #46
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Selamlar Arkadaşlar,

    Arkadaşın transalp'inde bir deneme sürüşü yaptım.
    Resmen şaştım kaldım..
    Yaw bu 650 lik makinanın kullanımı benim GV250'imden çok daha kolay geldi bana. öncelikle oturuş pozisyonu çok iyi, motor bacaklarının arasında at gibi, düşük hızlarda bile çok rahat hükmedebiliyordum motora.
    Virajlarda hafif kontralar yaptığımda sanki altımdaki koca bir makina değil de bisiklet gibi ne istersem (hatta ne düşünürsem) yaptı. Viraj çıkışında hafif gaz verdiğimde çok güzel itaat etti motor.
    Kısa bir gezintiden sonra, sanki bu motorla Katmandu'ya gitmeye hazırmışım gibi geldi.
    Şehir trafiğinde de kullanılabilir geldi ayrıca.

    Yanlız arkadaşlar şunu da belirtiyim, bu özellikler sadece transalp'e ait özellikler olmayabilir. Bu benim ilk enduro tecrübemdi. Belki diğer adaylar KLE500 ve DL-650 de benzer özellikler gösterebilir.

    Birde unutmadan belirtiyim, motorun sesi de çok güzeldi.
    Ha birde görüş ve etrafa hakimiyet süper.

    Bir de eksisini söyliyim,
    sanırım cruiser motorlar daha havalı yaw..
    Transalp'i gören Ablam "senin eski motorun (GV250) daha güzel gözüküyordu, bunlar oyuncak gibi" dedi..

    İyi günler..

  7. #47
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Transalpin sürüşünü beğenmişsin. Sehir içinde de kullanımı rahattır.
    Dl-650 demişsin bu foruma göz atmanı tavsiye ederim. Forumu açan arkadaş sonunda dl-650 aldı.


    http://www.motosiklet.net/forum/mark...-transalp.html

    Ayrıca enduroyu çirkin bulan akrabalarınızın akınızı çelmemesi için bu linke de göz atmalısınız.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...en-enduro.html
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  8. #48
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    2. el F 650 GS

  9. #49
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Yasoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar Arkadaşlar,

    Arkadaşın transalp'inde bir deneme sürüşü yaptım.
    Resmen şaştım kaldım..
    Yaw bu 650 lik makinanın kullanımı benim GV250'imden çok daha kolay geldi bana. öncelikle oturuş pozisyonu çok iyi, motor bacaklarının arasında at gibi, düşük hızlarda bile çok rahat hükmedebiliyordum motora.
    Virajlarda hafif kontralar yaptığımda sanki altımdaki koca bir makina değil de bisiklet gibi ne istersem (hatta ne düşünürsem) yaptı. Viraj çıkışında hafif gaz verdiğimde çok güzel itaat etti motor.
    Kısa bir gezintiden sonra, sanki bu motorla Katmandu'ya gitmeye hazırmışım gibi geldi.
    Şehir trafiğinde de kullanılabilir geldi ayrıca.

    Yanlız arkadaşlar şunu da belirtiyim, bu özellikler sadece transalp'e ait özellikler olmayabilir. Bu benim ilk enduro tecrübemdi. Belki diğer adaylar KLE500 ve DL-650 de benzer özellikler gösterebilir.

    Birde unutmadan belirtiyim, motorun sesi de çok güzeldi.
    Ha birde görüş ve etrafa hakimiyet süper.

    Bir de eksisini söyliyim,
    sanırım cruiser motorlar daha havalı yaw..
    Transalp'i gören Ablam "senin eski motorun (GV250) daha güzel gözüküyordu, bunlar oyuncak gibi" dedi..

    İyi günler..
    Selam..

    Transalp konusunda yerden göğe haklısın..Bende seçim aşamasındayım epeycedir..
    Hem Transalp'i, hem KLE 500'ü hem de Africa Twin'i kullanma şansı yakaladım..
    İyiki de binmişim..
    KLE kesinlikle rahatsız geldi bana..Direk eledim..
    Africa Twin tam bir touring..Yüksek ve iri bir uzun yol motoru..Arada köy yollarına kaçayım, çakıllarda süreyim derseniz sağlam bacak kasları ister..Çünkü yüksek ve ağır bir motor..Harikulade ama beklentilerime tam uymuyordu benim..

    Vee Transalp;
    Dana önceden kullandığım motorlar sırasıyla, maxiscooter, cruiser ve gene cruiser idi..
    Transalp'e binip sürmeye başlayınca, beynimden vurulmuşa döndüm..

    Muhteşem bir rahatlık, kullanım kolaylığı, denge..Sürerken sanki bebek puseti itekliyormuşcasına yumuşak hareket ediyor insan.. (Tamam abarttım )

    Bence kendini aşmış bir motosiklettir Transalp..

    Africa Twin için Transalp'e ne söylediysem aynıları geçerli..Ancak tek bir kusuru var AT'nin..O da çok yüksek olması..Transalp üzerinde daha güvende hissettim kendimi..

    Özetle, okuduklarıma göre hemen hemen benzer beklentilerimiz var..
    Ben seçimimi Transalp'ten yana kullanacağım..
    Aynısını öneririm..

    İster XL600 isterse de XL650 olsun..Ama bir Transalp olsun

  10. #50

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    konuyla alakası yok ama söylemeden edemiycem.



    Alıntı Yasoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer meleğim eşim, geçen akşam ev kredisi alırken biraz fazladan kredi alıp motor mu alsak dedi. Benim aklımda olan ama dillendiremediğim bir fikir di bu. Malum, artık aile babası olarak kararlar alırken bireysel istekleri bir kenara bırakmak gerekiyor. Bu arada eşim aslında motorsiklet kullanmamam çok taraftar değil ama motorum aldıktan sonraki sevincimi ve sattıktan sonraki sessiz üzüntümü bildiği için "motor alalım" diye önerdi.
    Allah inş. herkese böyle bi eş verir.

    benim sevgilim motor alcam dediğimde demediğini bırakmamıştı. cazgır bayanla uğraşması zor valla

  11. #51
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Bu motorların alternatifi olarak F 650 GS, F 650 CS ve Transalp ‘in nispeten yaşlı modelleri de düşünülebilir. Bir arkadaşın önerdiği Suzuki ise hem çok az sayıda var yani pek bilinmeyen bir motor, hem parça sorunu var hem de 2. El olarak 50.000 in altında motor yok.
    F 650 CS nin tipini beğenmememin yanında çok az 2. eli olduğu ve F 650 GS ye göre fiyat avantajının da olmadığını gördüm. Yoksa Elint in dediği gibi uygun bir seçimmiş gibi duruyor.

    Sonuç itibariyle aklımda oluşan seçenekler ve öne çıkan özellikleri şunlar;

    a) 2000-2002 BMW F 650 GS
    Artıları: ABS, BMW kalitesi, Şık tasarım, Az yakıt tüketimi, Nispeten iyi artçı rahatlığı ve yüksek sürücü rahatlığı
    Eksileri: Tek silindir (dolayısıyla yüksek titreşim), yaşlılık dolayısıyla çıkabilecek yüksek maliyetli bakımlar, yaşlı olduğundan ileride satmak zor olabilir

    b) 2000-2003 Honda XL-650 Transalp
    Artıları: Kendini ispatlamış Honda kalitesi, Şık tasarım, Yüksek sürücü ve artçı rahatlığı, Yüksek Sağlamlık, çift silindir (az titreşim)
    Eksileri: Yaşlılık dolayısıyla çıkabilecek maliyetli (BMW kadar değil) bakımlar, Yüksek yakıt tüketimi, yaşlı olduğundan ileride satmak zor olabilir.

    c) 2004-2006 Kawasaki KLE 500
    Artıları: Kawasaki sağlamlığı, diğerleri kadar olmasa da şık tasarım, Honda dan az BMW den biraz fazla yakıt tüketimi, Çok daha genç olması nedeniyle düşük bakım maliyeti,
    Eksileri: Diğerlerinden daha tipsiz ve çelimsiz, rüzgardan daha çok etkileniyor, yolcu ve artçı rahatlığı diğerlerine göre düşük


    aynen katılıyorum bu üçlü'nün arasından seçim yapabilirsin.benimde dikkat ettiğim konu hem model yüksek olucak hem km düşük olucak,e o zaman'da fiyat genelde yükseliyor denk bütçe yapmak için kle 500 ve transalp kalıyor seçim için.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  12. #52
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    arkadaş hep dikkat ediyorum da kawasaki tavsiye edenlerin geneli hayatında kawasakinin resmi dışında bişeyini görmemiş çin işi kullananlar
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)