İlk defa duyuyorum ama tam matrak insanı gülme krizine sokacak bir olaymış
İlk defa duyuyorum ama tam matrak insanı gülme krizine sokacak bir olaymış
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
Kaybedicek birşeyin yoksa asla (arkana) bakma...:cat:
eski 2 zamanlı motosikletlerde olan durumlardan birisi. O devirlerde cdi beyin vs yoktu. Platin mantığı ile çalıştığı için ters de dönse düz de dönse ateşleme yapabiliyordu. Esas sorun benim bildiğim kadarıyla krank ve piston kolunda boşluk olduğu zaman baş gösteren bir sorun bu.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
1800 luk goldwing de var ne geregi varsa bu gerivitesin ama senin olaya koptum
Haklısın ordan bakıldıgında komık gorunuyo gel bıde benım gozumle bak
1800cc goldwing yaklasık 450 kg boyle bır makına ıle (hafıf) bak cok bıle degıl sadece (hafıf) egımlı bır yolda bır aracın arkasında park ettın veya aynı yolda gerı manevra yapman ıcap ederse o 450 kg lık makınayı nasıl tek basına nasıl GERİ haraket ettıreceksın? bu tur cok agır motosıkletlerde en az bır otomobıl dekı kadar onemlı olsa gerek GERI vıtes secenegı
Kaybedicek birşeyin yoksa asla (arkana) bakma...:cat:
Aynı şey vespada başıma gelmişti.Avansın birazcık yüksek ayarlanmasından oluyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)