büyük geçmiş olsun kardeşim. umarım haklarını iyi takip edersin ve mağduriyetin giderilir.
herşeyi anladımda haftada 3 defa arıza veren, debriyajı, balatası bitmiş böyle bir motora güvenipte nasıl 130'la gidersin onu anlayamadım...
büyük geçmiş olsun kardeşim. umarım haklarını iyi takip edersin ve mağduriyetin giderilir.
herşeyi anladımda haftada 3 defa arıza veren, debriyajı, balatası bitmiş böyle bir motora güvenipte nasıl 130'la gidersin onu anlayamadım...
bu kadarınada pes dfiyip ağzına cekicen mese odununun budakli kisminı
geçmiş olsun dostum.. bence ustayı gecikmeden bi yokla.. sanırım senin ona vereceğin zarardan çok daha fazlasını görmene ramak kalmıştı !!
[FONT="Times New Roman"][SIZE="3"]Risk almayan ilerleyemez. Kaplumbağa bile ilerlemek için kafasını kabuğundan çıkarır.[/SIZE][/FONT]
:bounce: [SIZE="3"][COLOR="Silver"]1[/COLOR][B]B[/B][COLOR="silver"]9[/COLOR][B]J[/B][COLOR="silver"]0[/COLOR][B]K[/B][COLOR="silver"]3[/COLOR][/SIZE]
Motoru ilk aldiginda belki onun yanindaki motoru vermis olsalardi bu basina gelmiyecekti. Imalat hatasi ol;an motoru aldin ve simdi sana kan kusturuyor iste. Baska bir servise git yada ozel bir yere git inan bana daha az masraf edip bitirirsin bu sorunlari. Ama gecmis olsun
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Merhaba
Bir defa paslanan debriyaj teli ve kopma yaşanması tamamen servis suçudur. Sebebini söyleyeyim. Bir defa tel takılırken çok ince gres yağı ile (genellikle sprey şeklinde olan) yağlanır. (Not: Yağ ince olduğu için toz toplasa bile tel sıkışması yapmaz çünkü az bir tortulu tabaka oluşturur.) Yağlanan tel tel kablosuna düzgünce takılır, debriyaj ayarı çekilir ve kullanılır. Her bakımda da tel bağlantı noktası kontrol edilir, telde kopmuş kılcal tel varmı diye bakılır ayrıca ince yağ ilede üstten tekrar bir yağlanır. Olayın karla, yağmurla, çamurla alakası yok. Tamamen servis hatası.
Gelelim servisin yaptığı işgüzarlığa. Bir defa hangi mantıkla sahibine sormadan siz diğer servis işlemlerini yapıyorsunuz? Adamın parası yoksa motoru bağlayacakmısınız orda? Servisin döküldüğü daha 1.dk'dan belli zaten. Servis işlemlerinde prosedür şudur. Söyleyelimde öğrenin.
1.Önce müşteri şikayet ve talepleri kaydı alınır. Alınan kayıt yazılı olarak motora iliştirilir ve ustanın bu kağıda göre hareket etmesi sağlanmış olur.
2.Motorun servisi yapılırken fark edilen diğer kusurlar ve hatalar müşteriye ulaşılarak bildirilir ve ne yapılması gerektiği sorulur. Ayrıca müşteriye yaklaşık maliyet bildirilir.
3.Servis sonrası çıkan parçalar (sıvılar hariç) müşteriye teslim edilir.
4.Fatura kesilir ve tüm işlemler oraya yazılır. böylece yapılan işin ve parçanın garantiside tastiklenmiş olur.
Bunlardan birini yapmıyorsan sen şaibeli servissin demektir. Ki öylede olmuş zaten.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
sevgili arkadaşım gerçekten çok çok geçmiş olsun.bazı sorumsuz insanlar yüzünden hayatını kaybedebilirdin.artık şu çin makinalarının hayali muhteşemlik reklamlarını bırakıp,gerçek hayata dönün.allah allah,hiç raptor toplu alım listesi hazırlayan kahramanları burada göremiyorum(shemoto hariç).ne oldu arkadaşlar,sizleri bu konularda uyarırken kırkbin dalga,hatta sickboy'un gülmekten karnı ağrımıştı(kalderanın yaptığı esprilere),bakın şimdi ben gülüyorum,gülmekten karın kaslarım ağrıdı.(kazazede arkadaşım bu sözler kesinlikle sana değil,seni bu motoru alman için tavsiyede bulunanlara).ne demişler kimse kaliteyi ucuza maledemez.bu kural değişmez.bizler gerçekleri bir kenara bırakıp,sadece anlık his ve düşüncelerimizle hareket devam ettikçe bu ve bunun gibi olaylarda yenik düşmeye mahkumuz.diyeceksiniz ki mali portre buna müsade ediyor,1 yıl daha paranızı biriktirip,en azından dünya piyasasında adını duyurmuş bir motor almanızı siddetle tavsiye ediyorum.arkadaşım tekrar geçmiş olsun,haklarını hukuki yöntemlerle ve bir avukat tutarak halletmeni tavsiye ederim.
not:sözüm sadece burada adı geçen motor için değil, kalite yoksunu tüm motorlara ve bunların servislerinedir.ayrıca bu topiğin moderatörler tarafından sürekli güncel tutulmasını öneriyorum...
adam kraliyetıni ilan etmeye calisiyor senin canina kastederek ne yapiyorsun hemserım sen deyip azina cekecen 2 tane bak ne oluyor ondn sonre 50defadir soyluyorum sana boyle ustayada servisede yapacak baske bisay yoktir anlayissizim ben hamzoyum falan ayagiyla senin isini yapmamak sana fiyat geydirmek neymis anlar mese odununin tadinı lombürt diya ensede agizda hissadinca
ben nedan bu kadar siddatli giriyorim mavzuya soyliyım size bende ayni saylari yasadim zamaninda gittim agzinı burnuni kırdım ustanin ondan sonra motori verdim bekledim 5 saat basinda sonra motor cicek gibi olmistu beni haftalarca surundürdu bu olmaz diyekten japonyadan parca lazim buna o da cok pahali pesin para verecen buna deyekten beni oynatiyodu bi arastirdom ben mevzuyu ki oyle degılmis sonra bastım kötegi buna
bide soylemek istedıgim sudir ki
olay motorin dandik olmasi pahali olmasinda degildir servısin ustanin iyi yada kotu olmasidir
Sevgili makine
yorumların için çok çok teşekkürler arkadaşım...
Transfer dişlisiyle ilgili de yorum yapabilir misin...
Ve başka arkadaşları da......Makine mühendisi veya makinalardan çok iyi anlayan ve üstelik motorcu ...yaşanmış sorunları nedenleri ve nasıllları ile beraber "teknik olarak" açıklayabilecek
1-hangisinin servis hatasından
2-hangisinin üretim hatasından
3-hangisinin kullanıcı hatasından
kaynaklanabileceğine dair fikirlerini ve yorumlarını "makine" arkadaşımız gibi paylaşmaları için davet ediyorum...
Not: Bazı arkadaşların holigan mentalitesiyle yaptığı genel yorumların gayri ciddi algılandığını ve mesajın iyi niyetine karşı şüphe uyandırdığını da bu vesileyle hatırlatmak isterim...
Sevgili atanercan,
Bugüne kadar sorunu olmayan bir motor için tabii ki de toplu alım grubu oluşur....Cuk_o arkadaşımızın başına gelmiş olan talihsiz ve münferit olan bu olayın da aslı esası araştırılır...zaten bunun için burdayız....eğer bu konuda olması gerektiği gibi bilgilendirilip, tatmin edilemezsek....merak etme..biz de illa ki de bu motoru alacağız diye ısrar etmeyecek kadar akıllıyız arkadaşım....hassasiyetin ve yorumların için teşekkürler...( bu arada motorun var mı?....sen hangi marka motoru kullanıyorsun...ya da motorları...merak ettim de... bize hangi markayı tavsiye ediyorsun)
sevgiler
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
Cuk_o kardeş öncelikle geçmiş olsun. Aykon daki çalışanları şahsen de tanıyorum. (arkadaşım değiller) İlgi alaka konusunda bugüne kadar bir yanlışlarını görmedim. Ancak bu hata yapmazlar anlamına gelmiyor. Bu arada sana 3 sorum olacak lütfen bu sorular araya gitmesin yoksa sorunları çözmemiz çok zor olacak. Şimdiden teşekkür ederim.
1- Neden daha yeni alınmış ve kitapçığında gerekli rodaj bilgileri verilmiş bir motorla 130 km/s gibi çok yüksek bir sürat yaptın.
2- Neden iki yıl garantisi olan ve bakım ücretleri çokta pahalı olmayan (göreceli olabilir ama 4.000 ytl motora verebilen biri için pahalı değil) bir motorun yağını kendin değiştirmeye çalıştın.
3- Ve neden ilk mesajında olayı tüm açıklığıyla anlatmak yerine motoru düşürdüğün yada vites ayağını kırdığın konusunu bizlerle paylaşmadın.
Acı yoksa kazançta yok.
Konuda kimin ne kadar haklı ya da haksız olduğunu anlayabilmemiz için tarafsız bakmamız gerekiyor. ve cuk_o arkadaşımıza geçmiş olsun dileklerimizin yanında akıllarda soru işareti bırakabilecek soruları da sormamız gerekiyor. O nedenle petitfalcon arkadaşımızın yukarıda sorduğu sorular bence gayet mantıklı. Lütfen bütün vicdani duygularımızı bir kenara bırakıp objektif olarak tekrar okuyalım ve tarafsız olarak yorumlayalım.
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun ucuz atlatmışsın
Merhaba
Öncelikle cuk_o adlı arkadaşın yazdığı yazıya göre teknik hataları ve garanti durumunu yazayım.
Motorunuzu aldığınız gün son hızlara çıkmak öncelikle yanlış yapıtığınız bir işlem. Zaten tüm motorların kataloğunda bu belirtilir. Motorun debriyajı birbirine alışmadığı için kaçırıyor olabilir. Yeni bir motorda bu beklenebilir bir durum. Ancak ilgili kişiye bu belirtilip kontrol ettirilmeli.Motoru aldığım ilk gün eve gelene kadar hiç bir sorun yoktu yanlızca 4. 5. viteslerde gazı sonuna kadar açınca debriyaj kaçırıyodu
burda dediğine göre kişi ilgilenmemiş görünüyor.debriyajda herhangi gelişme yok.
Bu parçanın kırılması normal değil. Bu parçanın görevi: vites değişiminde, vites seçici milini çevirmek için vites kolunun bu mille temasını sağlayan dişli parçadır. Öncelikle bunu kırmak için zorlamanız gerekiyor. Örn: debriyajsız vites değiştirmeye çalışmak gibi. Bence bu parça direkt garantiye girer. Rodajda değilken yüksek hızlara çıkmakla bu parçanın kırılma ihtimalide yoktur.Bir iki hafta sonra rodaj bittikten ve 1000km bakımı yapıldıktan sonra arkadaşımla selimpaşaya gidiyorduk küçükçekmece yakınlarında benzin almak için istasyona girdim çıkarken vitesi 1'aldım benzinlikten çıktım 2. vites yok hatta boşa bile geçmiyor haydaaa...neyse geriye eve döndüm mecburen servise gittim sen ne yaptın motora falan filan nasıl oldu servisteki ustadan bir de fırça yedik şanzumanda trasfer dişlisimi ne kırılmış bana nasıl kırdın diyo adam, söktüm şanzumanı çekiçle kırdım allah allah neyse sözde garantiden değiştirildi parça ama 70 milyon ödedim nasıl garantiyse anlamış değilim hala
Not: Burda bir noktaya değinmek isterim. Arkadaşın baştan beri belirttiği debriyaj problemi kaydırmadan başka birşeyde olabilir neticede bu parça o sebeplede kırılabilir. İyice bir parçaları araştırmak ve incelemek gerekir burdan tam birşey söylemek zor.
Servisin yaptığı iş ve iligi ortada. Ayrıca aynı sorundan tekrar araç tamire geliyor. Debriyaj ve vites değişim mekanizmasında fabrikasyon sorun olduğu artık kesinleşti gibi.Üzerinden 1 hafta geçti tekrar aynı sorun 1. vites 2 yok 3.haftada 3.arıza neyse tekrar yaptılar debriyajın değiştirildiğini söylediler ama debriyaj hala kaçırıyor sonra bi 70 ytl daha nasıl oluyo anlamış değilim
Servisler dış hasarlarda nedense hep kullanıcıya hatayı yüklerler. Elini soktun, yok çarptın vb derler size inanmazlar. Pek bir yorum yapamıyorum.Neyse iki üç hafta normal (debriyaj hariç) kullandım bu sefer egzos susturucunun kaynak yerinden çatladı onuda ben yapmışım, birde sağ taraftaki fanın ayakları kırıldı onuda ben kırmışım servis öyle söylüyor 120 milyonda öyle verdim
Öyle birşey yok. Takılan parçalar ve yapılan işlem 2 sene garantildir. Servisin yapacağı hatadan da firma sorumludur ve ortaya çıkacak zararları karşılamak zorundadır. Doğal aşınmaya bağlı durumlarda garantiye girmez ama parçanın kırılması, parça kopması kısmen işlemez hale gelmesi veya zamansız aşınması gibi sebepler garantiye girer. Aynı sebepten 2 den fazla tamire giden ve sorunu çözülmeyen ürün direkt değiştirilir. Zaten arkadaşlar da bunu belirtti.bu serviste bozulan parçalar sadece bir kez garantiden değiştiriliyormuş yani debriyaj balatası garantiden değiştirilmiş daha önce ikinci kez değiştirilmiyormuş aldığım günden beridir düzelmedi
Arkadaş burda hatalı. Garantili ürünlerin mutlaka firmanın belirlediği servislerde bakımının yapılması, parçanın kullanılması gerekir. Firma sizin yaptığınız bu işlemi kabul etmemekte haklıdır. Kullandığınız yağın markası bile farklıysa eğer motorun tümünü garantiden çıkarabilir.ustayla konuşmamızda motor yağını ben değiştirmiştim neden değiştirdin dedim
Öncelikle debriyajı değiştirmek için yağın boşaltılması işlemi yapılmış. Yağ konulmuş ve sıkılmış. Bu işlemin ardından yağ boşaltmış. Burda kim suçlu demek zor. Buranın arızası vidanın fazla sıkılması. Eğer diş atlatıp sıkıldıysa ilk başta boşluk yapmaz ancak sökülüp takıldığında bunu belli eder. Burda birşey diyemyiyorum emin değilim. Ama arkadaşın da yaptığı yağ değişiminde sorun olabilir veya serviste. Tarafsızım burada.motor yağını sen mi değiştirdin falan sorular sordu ertesi gün beni aradı fabrikadan cevap gelmiş getir debriyaj balatasını değiştirelim dedi götürdüm bıraktım ve motorda başka bir sorun oluştu motorun yağ boşlatma tıpası diş kaçırmış ve bunu ben motor yağını değiştirirken yapmışım peki ozaman bana sormadan yağ değiştirirken neden dişler sağlamdıda debriyaj balatasını değiştirirken diş atladı bunu hala anlamış değilim meğersem ben yağ değiştirirken diş atlatmışım ama öncekinde belli olmamış ikinci kez yağ boşaltırken çıkıyor hayret ya insanları bu kadar apt.lmı sanıyorlar acaba
Burda servisin ne kadar vurdumduymaz olduğu ve beceriksiz olduğu ortada. Diş atlamış bir vida yuvasının yeniden diş açılarak daha büyük, uygun bir vida ile tamir edilmesi gerekirdi. Veyahut parça değişimi yapılmalıydı. Yapmamışlar ve tahminim yağ tapa vidasını keçe vb. ile sarıp yuvaya oturtup sıkmışlardır. Neticede 130km'hızda yüksek titreşimle giden motorun yağ vidası yerinden çıkmış ve arkadaş ciddi bir kaza atlatmış. Burda sorumlu kişi servistir. Çok ciddi bir hata yapılmıştır.Ve sonra bu tıpa 130km/sa. hızla giderken halıcıoğlu köprüsünde yerinden çıkıyo ve motor yağı yola dökülmeye başlıyor motorun arka tekeride yağın üzerinden geçiyor motorun arkasını 130km hızla giderken sağ tarafımda gördüm boyum uzun olmasa belki toparlayamazdım ayaklarımı yere koydum motoru olabildiğince dik tutmaya çalıştım ve ön freni kullanarak yavaşlattım çektim
sağa durdum motordan yağın boşalmasını izledim sinirlerim bozuldu.bunlar en basit olanları ben o köprüde yere düşebilirdim arkamdan gelen kamyonet üzerimden geçebilirdi hayatımı kaybedebilirdim ve bunların sebebi servisteki ustaya yağı ben değiştirdim dememdi....
Diyeceklerim bunlar. Arkadaşın vakti varsa versin mahkemeye. Ben olsam uğraşırdım bu adamlarla.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
arkadaşa ölümden döndüğü için geçmiş olsun diyorum
ama yazık değilmi insan hayatı bu hiç birşeye benzemez almayın şu dandik motorları konuşulan motor 3 milyardan fazla aynı paraya yamaha, honda motorsikletler alınabilir görüntü herşey değildir. yazık canınıza iki teker bu şakası olmaz hadi aldın görüntü falan diyelim bari motoru limitlerinde kullanmayın 70-80 i geçmeyin bari...
*************************************
Başlık konusuna çıkan , kişisel tartışmalar içeren ve küfürlü mesajlar konudan silinmiştir. Lütfen konu dışı tartışmalar yapmayalım.
Saygılar
*************************************
Cuk_o arkadaşım,geçmiş olsun.Başına gelenler gerçekten üzücü.Yağ tapasının yerinden çıkması beklenmeyen bir durum.Benim dikkat çekmek istediğim nokta şu ki nasıl montajda hatalar olabileceğine inanıyorsak,servislerde de hatalar olabileceğini kabul etmeliyiz.Bir paraşütçü nsıl kendi paraşütünü atlayışa hazırlıyor ve kendi sorumlu oluyorsa; bizler de motosikletimizi o şekilde hazırlamalıyız.Başkaları bizim kadar özen göstermeyebilir.
Yağ tapası konusunu tam olarak anlayamadım.Tek anladığım yalama yapılmış olması.Bunu eğer sen yaptıysan (ki farkında olmayabilirsin) ,vay efendim madem yalamaydı da neden yağ değişince anlamadılar,ikinci kez motoru yarınca anladılar diye adamları suçlamaya hakkın yok. Anlamamış olabilirler.Anlasalardı sana söyler,değiştirmeyi teklif ederlerdi diye tahmin ediyorum.
Yok onlar yaptı ise,tabiiki şiddetle kınıyorum.Hem yağı değiştirmeden müsade isteme,hem tapayı yalama yap,hem de hayati tehlikeye sebebiyet ver.
Neyse olan olmuş artık.Ancak yağını kendin değiştirmen servisi bir nebze sorumluluktan sıyırıyor.Zaten sana gelen cevapta belirtmişler,yetkisiz ellerce bakım yapılmış,yağ tapası yuvaya tam oturtulmamış deniyor.Yani bu konu tarafımızdan çok net anlaşılmıyor:Tapa kimin kusuru.
Bu yüzden kontrollerimizi kendimiz yapmalıyız diye yazdım.Allah göstermesin,İş işten geçtikten sonra haklı olmanın ne önemi oluyor.
Diğer hususlara gelince: bu motorların şanzuman sorununu pek duymadım.Şöyle bir varsayımım var.Motor yere düştüğünde vites kolu zorla vitese atma yönünde zorlanmış ve içerden biryerleri kırmış olabilir.Bu kullanıcı hatasıdır.Diyelim ki böyle oldu ve tamir ettirdin,ücretini ödedin.Aynı arıza devam ediyorsa bu garantiye girer,bunu ücretsiz yeniden tamir etmeleri gerekir.
Debriyaj telinin başına açtıkları:Debriyaj balatası eğer biryerini kırmadan,yani normal şartlarda aşınarak bitti ise genelde garantiye girmez,kullanıcı hatasıdır.Debriyaj telinin paslanması bu yönde zarar vermiş olabilir.Telin paslanması garantiye girebilir belki ama paslı telin bırakmadığı debriyajın kaçırmasını anlayıp servise balatan bitmeden götürmemen senin hatandır.
Şöyle söylüyeyim: Aldım bir motor,devamlı elim debriyajda 1000 km sonra balata bitiyor.Aynı buna benziyor.Servis bunu kabul etmez.Ancak sert kalktım da balatalar dağıldı,koptu,tası kırdı.Bunları garantiye sokabilirler.Periyodik aşınan malzemeler örn. fren balataları da garantiye girmez.
Ben objektif bakmaya çalıştım konuya.Tabiiki hakkını ara ancak onların da hakları olduğunu gözardı etme.
Tekrar geçmiş olsun diliyorum.Bizim burada ahkam kesmemiz kolay,senin yaşadıklarını ancak yaşayan bilir.
gaza gelme;kaza gelmesin
rodajdayken motor, 130 km hıza çıkmadım 4. ve 5. viteste rampa çıkarken gazı açtığımda debriyaj kaçırıyordu, 4. ve 5. viteste gitmemin sebebi motoru düşük devirde kullanmak içindi yani 130km falan değil, 70 kmyi aşmadımpetitfalcon adlı üyeden alıntı
Ben başakşehirde oturuyorum ve işyerim tahtakalede olduğu için ve saat 8 de işe yetişmem gerektiği için ve aykon da o saatlerde açık olmadığı ve akşam da Ali usta saat 6da çıktığı ben saat 7 de işten çıktığım cumartesi de çalıştığım ve Pazar günü Aykon açık olmadı için motoru bir gün daha bırakmak istemedim yağını kendim değiştirmeye karar vermiştim..Ama hata etmişim...ancak şimdi anlayabiliyorum....2- Neden iki yıl garantisi olan ve bakım ücretleri çokta pahalı olmayan (göreceli olabilir ama 4.000 ytl motora verebilen biri için pahalı değil) bir motorun yağını kendin değiştirmeye çalıştın.
Garanti sürecinde yapılmaması gerekenler ve tüketici kanunun bana sağladıklarından bir haber durumdaydım...bilseydim servise giderdim zaten...Bu arada motorumu kendi paramla değil yardımla alabildim çünkü motoru alalı 3 ay işe gireli henüz 4 ay oldu.
Paylaştım arkadaşım ama ilk mesajı yazar yazmaz daha düzeltmeleri yapmaya vakit bulamadan bi sürü mesaj gelmeye başladı cevapları okurken bunu belirtmediğimi ben de fark ettim...Çünkü sorunlarım düştükten sonra değil düşmeden önce başlamıştı...Zaten Murat Bey de yazısında bunu belirtmiş ona yazdığım cevapta şu şekilde3- Ve neden ilk mesajında olayı tüm açıklığıyla anlatmak yerine motoru düşürdüğün yada vites ayağını kırdığın konusunu bizlerle paylaşmadın.yani vites kolu ayağı falan kırılmamıştı sadece bizim ayağımızı koyduğumuz pag kırılmıştı bunu paylaşmış olduğum için tekrar gidip mesaja eklemedim...Ama haklısın arkadaşım bunu da tekrar ekliyim şimdi ilk mesajıma ki..... yanlış anlaşılmasın.2- motoru sola yatırdıktan sonra değil öncesinde 1. viteste kalmıştı ikinci kez o arızayı tekrar ettiğinde değiştirildi sol pag ayrıca pag ile ilgili olarakta kırılan yerin vitesle yakından bir bağlantısı olmadığını sadece ayağınızın üzerinde durduğu metal parça kaynak yerinden kopmuştu
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
cuk_o
Aykon'un sorunlarına çare bulacağına eminim. Sana tekrar geçmiş olsun diyorum. Allahtan başına kötü bir şey gelmeden atlattın ama sayende bu topiği okuyan bir çok insan bu olaydan bir çok ders çıkardı. Sana sorduğum sorulardaki iyi niyeti anlayıp içten cevaplar verdiğin için teşekkürler.
Demekki herşeyi kitabına göre yapıp sonra da sonuna kadar hakkımızı arayacağız.
Acı yoksa kazançta yok.
motorda en önemli şey servistir.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
makine arkadaşım.......shemotonun çağrısı üzerine vaktini ayırarak yaptığın daha da detaylı yoruma ayrıca çok çok teşekkür ediyorum ...shemoto sana da teşekkürler ablacım
ve arkadaşlar hepinize destek verdiğiniz beni yalnız bırakmadığınız için ayrıca teker teker teşekkür ederim ....
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
cuk_o adlı üyeden alıntı
Cuk_o arkadaşım,
rica ederim....motosiklet.net dayanışmasına ben de teşekkür etmek
istiyorum....
Bu arada motorinn arkadaşımıza da ayrıca teşekkür etmeyi unutmuşsun....o da baya vaktini ayırmış......ona da ayrıca ben teşekkür etmiş oluyim senin adına.
Bir tek şaşırdıım birşey var..... onu motorinn arkadaşım da diğer arkadaşlar da farketmemiş sanırım...ben yanlış anlıyorsam düzeltin arkadaşlar.....
Burada tıpanın kimin kusuru olduğundan yani kimin yanlış taktığından çok daha önemli bir ayrıntının var olduğu fark etmiştim(Aykona cavabımda bunu belirtmiştim dadyw başlığında 737 nolu msg)....O da şu......problemin fark edilmiş olduğu halde delik büyütme ve yeni diş açma işleminin yapılmamış olması...arkadaşın o şekilde gönderilmiş olması)motorin adlı üyeden alıntı
Dadyw nickli Aykon (Murat Beyin) yaptığı açıklamasında
yağ tıpasının tam takılmadığının servis tarafından fark edildiği...ama.... bunun için asıl yapılması gerekeni yapmadan arkadaşımızı gönderdikleri anlaşılıyor....ki (bunu makine arkadaşımız aynen sanki görmüş gibi ne yapıldığını izah etmiş) bu tutumun arkadaşımızın hayatına direk kast etmekten... dolaylı olarak adam öldürmeye teşebbüsten bi farkı yok bence....eğer durum buysa şiddetle kınıyorum....Burada amaç firma kötülemek değil eğrisiyle doğrusuyla olan biteni açıklığa kavuşturmak ve başka insanların başına gelmemesini sağlamak...böyle sebepler yüzünden ölüm tehlikesiyle burun buruna gelmemek...eğer bu yorumumu ağır bulan olduysa cuk_o arkadaşımızın yerine kendilerini koymalarını ve bir daha düşünmelerini rica edeceğim.dadyw adlı üyeden alıntı
Bu arada bahsi geçen Aykon Elektronik firması Regal Raptor markasının İstanbul Bölge Müdürlüğüdür...ve altında bi sürü bayi vardır....Benim anlayamadığım...bu servis ve parakende satış işini niye alt bayilere bırakmadıkları...ve sadece toptan satış ve bayi servis denetimlerine ve organizasyonlarına odaklanmadıkları...böyle bir yapılanma daha güçlü olurdu.....görülen o ki hem bu işi yapmak hem de bir alt bayi gibi satış ve servis vermek satış sonrası hizmet kalite standartlarında problem yaratıyor. Bir tarafta çok memnun olan insanlar bi tarafta hiç memnun olmayanlar...
Bir tespitimi daha burada belirtmeden geçemeyeceğim...bizim Dadyw grubunda motoru olan arkadaşlarımızdan Aykon dan aldıkları servis...ve ilgi den....çok memnun olanlar var...ve bence de insan ilişkileri konusunda Murat Beyin hakkını vermek gerekiyor ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar ama kendileri teknik bir yetkili ya da usta değil....gerçekten satış kadrosunda ilgi çok gusel.....Ama önemli olan ortada ciddi bir sorun varken yaşananlar, sunulan çözümler, garanti üstüne alınan paralar(arkadaşımıza geri iade edilmeli)....sadece ilgi yetmez bu durumda....zaten benim anlamış olduğum cuk_o arkadaşımızın da bu samimi ilgi yüzünden firmaya olması gerektiği gibi tavır almamış olduğu....iyi niyetli yaklaşmış olması....
Bilgi ve deneyimlerine saygı duyduğum, takdir ettiğim, bilinçli ve hakkını aramasını çatır çatır bilen Regal Raptoru olan arkadaşlarımızdan birinin başına böyle bişi gelmiş olsaydı eğer...o zaman görürdük bence neler olacağını....olması gerektiğini bu kadar geç kalınmadan...
Diğer arkadaşlarımın Aykonla ilgili memnuniyetin sebebi bence... bugüne kadar ciddi hiç bir sorun yaşamamış olmalarından ve....Regal Raptorlarının cillop gibi olmasındandır......Sorun yoksa motorda, ilgi de çok guselse.... niye memnun olunmasın ki....
diyorum ve Aykon'a bana bu yorumlarımdan dolayı kırılmamalarını rica ediyorum...eğer kırılınacaksa....bir kez daha düşünmeliler biz bu yorumları hak etmiş olabilir miyiz acaba diye..ve kendimizi affettirmek için , ve bu yaşananların faturasını Regal Raptor motorlarına yansıtılmaması için neler yapmamız gerekir diye....
Tüm yaşanılanlardan sonra en sağlıklı ve müşteriyi memnun edecek çözüm motorun değiştirilmesidir...Ve bir daha böyle olayların yaşanmaması için gereken önlemlerin alınması, gereken düzeltmelerin ivedilikle yapılmasıdır....ve bunun da müşterilerin bilgisine sunulmasıdır...İthalatçı firmanın da imajının zedelenmemesi için....
Konuyla ilgilenen herkese saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum
.
Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)