Tavsiyem boyatma, kaplattır. Boyatırsan motorunun değeri düşer.
Tavsiyem boyatma, kaplattır. Boyatırsan motorunun değeri düşer.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Motorumun değerini niye düşüriyim yav ben boya işine girerken ve boya işinden çıkarken video çekicem ahanda bu benim motor işte görüyoruz şase numarası işte boyayaya girecek hiç bi hasar yok diye etrafında dönücem sonra çıkıncada aynı şekilde yok öyle bu motor boyalı fiyatı düşer diye bişey adam akıllı fabrika kalitesinde boya yapılacak ayrıca kaplama dediğiniz çok daha büyük bi dert temizlemesi ayrı tazyikli su yiyince köşelerden açılması farklı ben motorumu temiz tutan adam olucam inş bana kaplama gelmez. bu arada motoru böyle yapıcam nasipse
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Valla motoru komple 200 tlye nasıl boyuyorlar anlamış değilim, ben 600 tl fiyat aldım o da zorla. (1. kalite boya ve işçilik)
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Valla karar senin, istediğin kadar kameraya çek, bu ülkede airbrushlı motora bile daha önce kaza mı yaptında boyattın diyorlarsa
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)