abart egzoz kullanan varmı acaba ?? nasıl takılıyor teknık bilgi sahibi olan varmı ....!!
abart egzoz kullanan varmı acaba ?? nasıl takılıyor teknık bilgi sahibi olan varmı ....!!
Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
Bu abart egzoz konusu daha önce defalarca tartışıldı.
Herkes kendi sevdiği şekilde yapar tabi ki; Ancak,
Abart egzoz takanlara insanların bakış açısı, arkasından zevkle edilen küfürler yüzünden
biz motosikletliler bu hallere geliyoruz.
Bütün motosikletliler bu yüzden ''serseri '' adı altında yer alıyor.
Bulunduğum mekanda apache gençliğin çok fazla. Halkın bütün tepkisi aynı bunlara.
Motosiklette oturuş pozisyonları , ışıklandırmaları , egzozları sayesinde aileleri ile bütün herkes akraba oluyor.
Düşük cc i motosiklete abarth egzoz takmak yerine biraz daha büyük bi cc ile daha da tatmin olunabilir.
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
Bu abarth egsoz muhabbeti nedir ya ?
Abartı abart falan filan diye değişiyor isimleri
Abarth denilen şey fiatın ralli otomobillerini hazırlayan bi firma bildiğim kadarıyla ve amblemi akrepli bi şeydi yani bizim murat 131cilerin agzından çıkmış bi tabir
Neyse gördüğüm kadarıyla egsozu açıp ses çıksın diyerek gaza çok basıp sonra performansı arttı +15 beygir falan konuşması yapan insanlarımız dolu veya ses yüzünden dikkat çekip insanların onun hakkında iyi şeyler düşündüğünü zanneden kişiler
Artık isyan ettim cidden izmirde özellikle de yaşadığım semt olan bornovada altına cup tipi motor alan egsozunu açmış bağırta bağırta geçiyor ve beni montla pantolonla görünce kendi aralarında gülüyorlar
Kısacası yaptırıp onların tarafına geçmek istiyorsan seçim senin bi artı getirecegini sanmıyorum en fazla getirecegi sana fazla yakmasıdır ve egsozu yapan ustanın aldıgı para herkese iyi geceler
Açıkça söylüyoruz işte hepimiz. herkes açık egzozlu apachelere küfür ediyor.
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme
Ben her geçtiklerinde saydırmaya başlıyorum hafızamdaki küfürler bitince hala ses kesilmemiş oluyor
Egzozu bağırtınca yarış motosikletinemi dönüşüyor sanki
Pek ağır oldugu söylenemez.
Normal bir SS'den alınan sesin iki hatta üç misline kadar yüksek ses veriyor.
Motoru açma ve rahatlatma olayı bir yerde dogru.
Fakat abarth eksoz kendi başına bunu yapmıyor.
Eksoz ile birlikte motora bir takım değişiklikler yapman gerek.
Ancak bu şekilde bi nebze motoru çalışma sistemine yardımcı olabilirsin.
Fakat bunları yapmadan da abarth eksoz kullanabilirsin.
Lakin bu sistem profilinizde yazan motor için uygunmu bilmiyorum.
Mesela motorunuza Bosch 4 tırnaklı buji kullanabilirsiniz ancak fabrika verisi olan ısı kodunun aynı olması gerekir. Isı kodu nedir? Bujiler marka bazında belli kodlarla satılırlar. Bu kodlar kullanılacak motorun yanma odası ısılarına ve üretim özelliklerine göre belirlenmiştir.
Bujiler de bu özellikler paralelinde soğuktan sıcağa doğru normlandırılmış ve kodlandırılmıştır. Bujilerde var olan W7, W8 gibi kodlar da bu ısı özelliklerini belirtirler. Var olan kod numaralan arttıkça bujinin daha sıcak özelliklerde olduğu anlaşılır. Sıcak bujiler ise çabuk ısınıp düşük sıkıştırma ve düşük oktanlı motorlarda etkindir. Soğuk bujiler ise yüksek sıkıştırmak motorlarda soğuk kalarak vuruntuyu engeller özelliklerdedir. Abarth uygulamasını faaliyete geçirmeden önce bunları araştırmanızı öneririm.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Abart egzozu scooter lara takıyorlar o sesi bende hiç sevmiyorum ama cc motora takıldığı zaman 600 rr vs spor motorlara çok hoş oluyor.Motor ben geliyorum diyor.Bende fazerıma taktıracağım bana öle sövecek adam yüzüme sövsün.Motor zevk işidir.Bana göre.İsteyen istediğini yapar.Kimisi sesi sevmes kimisi sever.Öyle mahluklar demeye gerek yok.
gördüğüm ss lerin hepsinde abart performance acıkcası bagıran egzoslar var
gördüğüm cupların hepsinin egzosu acık
gördüğüm touringlerin hepsi açık
gördüğüm enduro ların yarı yarıya acık
e chopper leri saymıyorum eskı bedford kamyonlar yanında halt işlemiş.
ha her yerde aynımı değil biraz zevk biraz içindeki apachi nin işi bunalar
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
yahu arkadaş 1200$ verip 600'lüğe takarsan performans egsozu oluyo, küçük motorun egsozunu boşaltırsan taksimde asılmalık apaçi oluyosun.
bu ne yaman çelişkidir
mevzu gürültüyse kriter desibeldir, kimene senin performansından beygirinden!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
bak unutmusum ya cross ları napıcaz sinek gb insanın içini gıdıklıyo bi yandan kulak zarını patlatıyo
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)