Bu fıstık ne marka bilen var mı arkadaşlar?
Reklamlar
-
30 Aralık 2010, 13:46
#21
Vakit geçirip bişeyler öğreneyim diye başlıklara bakarken bununla karşılaştım... Neden böyle gerilip duruyorsunuz gerçekten anlamıyorum...
Aşağıdaki bölüm benim düşüncem okunmuş da yazılmış sanki... Acayüp güzel yazmışsın acayüp
"Eminim yüyyüze bir ortamda aynı konu açılsaydı iş bu noktaya gelmezdi. Ve ayrıca yarın öbürgün bir buluşmadan biraraya gelme şansı olabilicek arkadaşların neden birbirlerinin yüzüne bakmalarını zorlaştıracak şekilde tartıştıklarınıda hiç anlamıyorum. (ki buluşmayada gerek yok. Zaten burasıda bir buluşma ortamı değilmi)"
Reklamlar
-
31 Aralık 2010, 00:21
#22
-
31 Aralık 2010, 00:23
#23
Norge 1200 GT 8V
Köln fuarın´da inceleme firsatım olmuşdu.
Norge 1200 GT 8V
Yüzümün ifadesi her şeyi anlatıyor.
Çok rahat.en ufak bir kasma yok.
Kullanmadan kesin bir kanat getirmek zor.
Teknik Bilgi:
90-V2, 4 zamanlı motor tipi
Soğutma
Deplasman 1.151 cc
Çap x Strok 95 x 81,2 mm
Sıkıştırma oranı 11.0: 1
Supap silindir, alüminyum kavrama kolları ve tappets başına dört valf
Gücü 78 kW 7000 'de / 102 hp rpm
5500 de 104 Nm Tork devir
step motor ile Yakıt sistemi Weber-Marelli elektronik yakıt enjeksiyonu, iki Ø 50 mm gaz kelebeği gövdesi
NGK takabilirsiniz kıvılcım PMR8B (Uzun Ömürlü) dış NGK BPR6ES
Dijital elektronik ateşleme çift ateşleme sistemi
Elektrik Starter
Egzoz sistemi paslanmaz çelik 2-in-1, üç yollu katalitik konvertör oksijen sensörü sistemi, kapalı devre egzoz
Homologasyon Euro 3
Dişli
Sayı Gears of 6
Sprey yağlama yağı yağlama
Birincil sürücü helisel diş oranı 24/35 = 1: 1,458
3,666: Final Drive CA.RC "Cardano Reattivo Compatto" iki evrensel eklemleri ile reaktif şaft ve konik dişli çarklar salınan, oranı 12/44 = 1 patentli
Kaplin iki tabak kuru debriyaj
Süspansiyon
Çelik boru şasi
Dingil mesafesi 1495 mm
Tekerlek 120 mm
Direksiyon kafa açısı 64.5 °
Ön süspansiyon ayarlanabilir preload, 45 mm teleskopik çatal Ø
Ön tekerlek yolculuk 120 mm
ilerici saptırma, merkezi payanda, bahar ile Taraflı salıncak kollu arka süspansiyon ayarlı hidrolik el çarkı ve ribaund preload
Arka seyahat 140 mm
Frenler, ön iki 4 pistonlu kaliperler ile 320 mm iki yüzer çelik diskler monte
Fren arka paslanmaz çelik fren diski 282 mm, 2-piston kaliperli Ø
standart olarak ABS fren sistemi
Jantlar Üç kollu jantlar, alüminyum alaşım
Ön 3.50 "x 17" jant
Arka 5.50 "x 17" jant
Lastikler 120/70 ZR17 ön "
Arka lastik 180/55 ZR17 "
Elektrik Ekipmanları
Gerilimi 12 V
Pil 12 V - 18 Ah
Jeneratör 12 V - 550 W
Ağırlık ve Ölçüleri
Uzunluğu 2195 mm
Genişliği 870 mm
Yüksekliği 1.405 mm
Sele yüksekliği 800 mm
Kuru ağırlığı 244 kg
Kuru ağırlığı 261 kg
brüt araç ağırlığı 478 kg
23 litre Tank kapasitesi
4 litre rezerve...
alıntı...
-
31 Aralık 2010, 00:27
#24
-
31 Aralık 2010, 01:42
#25
bu ıtalyanlar gercekten farklı motorlar yapıyor ama dayanıklılıkları tartısılır tabı ama performansları gercekten tatmın edıcı
-
31 Aralık 2010, 02:06
#26
Sağlam bişeye benziyo bu.
-
Konuyu hortlatayım bende biraz
2 motoru da kullandım. tam olarak rakip sayılmazlar o bir gerçek... ama kıyaslama yapabiliriz.
Norge 1200 konu başlığında motoru iyisi ile kötüsü ile baya bi anlattım ama kısaca burada şunu söyleyebilrim. Vfr 800 oturuşu çok daha spor, daha hızlı, SS'i az daha rahat yapmışlar Touring olmuş diyebiliriz (Vfr'yi çok severim bu arada, Uzunca bir süre kullanma fırsatım oldu) Guzzi'de daha dik oturursunuz, daha yavaş ama torku fazladır. (Bana sorarsanız ben norge ile Vfr'ye daha rahat virajlıyorum)
Bu iki motor arasında kalınıyorsa cevabı basit daha tempolu ve hızlı kullanım istiyorsanız (Otoban kullanımı ve hız size zevk veriyor ama çantaları takıp gezentilik yapasınız varsa ayrıca SS'e göre daha rahat olsun derseniz kesinlikle Vfr) benim olayım uzun yol, çok hızlı gidicem diye derdim yok, çok yol yapayım indiğimde pek yorulmayayım ama virajdan, geziden spor ruhuda alayım derseniz o zaman Guzzi derim...
Diğer konuda yazdığımı da okuyabilirsiniz.
-
Süper Moderatör (BBRR)
Norge gt8v adı bu fıstığın .. herhangi bir honda yamaha ile karşılaştırmak bence pek akıl işi değil.. ARI kullanıcı yorumu eklemiş.. motorun üstünde ki donanıma bakınca fren kaliperinden tut.. lastiğine kadar kalite akıyor.. Mercedes ile aynı segmentte Toyota yı kıyaslarmısınız.. işte aynı mantık.. 2. ellerde sahibindende 2007 modeli var 30000 km gibi .. nedense türkiye de tutulmadı bu motor .. sahibinden ilanında 18500 demişler .. alınırmı vallaha bu paraya daha iyi ne alınır ??
-
Bajaj yada mondial bu
-
guzzi parası olan adamın işi. fuara 2 senedir v7 lerini getiriyorlar. motor blokları harika
-
31 Temmuz 2021, 18:00
#31
overrider adlı üyeden alıntı
Nerede yazıyo dostum?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 ----------
aynı fiyata 110hp VFR 800 dururken 90hp olan bu motoru kim neden alır bilen var mı?
Var ama söylemem
-
31 Temmuz 2021, 18:52
#32
enolaguy adlı üyeden alıntı
Var ama söylemem
11 senelik cevap nasıl hortlanır?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)