honda vtr 250 türkiye'de satıştan kaldırıldı mı?
Reklamlar
-
overcloud adlı üyeden alıntı
bizimde komşu bana aynı şeeyi soyluyor 2800'e aldım diyorum cbr'i bana 4bin liraya araba alırdın die cevap veriyor. bende yapıştırdım cevabı 4bin liraya aldığım arabadan bana ne hayır gelirki..
honda bence 200 - 250 cc aralığında bir motor getirmeli ama şöyle bir pazar politikası izliyor olabilirler:
türkiye'de yıllarca tofaş şahin best seller idi. çünki bu aracı sarıya boyayıp taksi yapıyorlardı. honda 250cc segmentinden çekilmeyi planlıyor olabilir. nedeni ise cbf 150 satışlarının iyi olması. malum kuryeciler bu motoru çok tercih ediyor. fiyatı uygun servis ağı geniş yedek parça bol kalitesi iyi. bir nevi tofaş'ın şahini. ekonomik durumu iyi olanlar zaten 150cc ile acemiliği atıp direk daha yuksek cc'li modellere geçiş yapabiliyor (her ne kadar yanlış olsada) bu yüzden honda 250cc'lik pazarı gözden çıkarmış olabilir
Ben cbf kullanan biri olarak şunu düşünüyordum.Kaliteli,piyasada tutulmuş bi 250 cc yakalarsam bir kaç sene sonra cc büyütürüm dedim.Ama görüldüğü gibi 250 cc bu ülkede tutmuyor..Ben şimdi cbf imi satmadan,daha uzun vadede 600 cc naked,enduro motosiklet alırım diye düşünürüm...
Reklamlar
-
olmaz olmaz race tarzlı olsa satardı
-
-ibrahim- adlı üyeden alıntı
Ben cbf kullanan biri olarak şunu düşünüyordum.Kaliteli,piyasada tutulmuş bi 250 cc yakalarsam bir kaç sene sonra cc büyütürüm dedim.Ama görüldüğü gibi 250 cc bu ülkede tutmuyor..Ben şimdi cbf imi satmadan,daha uzun vadede 600 cc naked,enduro motosiklet alırım diye düşünürüm...
bende 250cc'nin üzerini gereksiz buluyorum. bakım ve benzin masrafı çok artıyor. en azından şu anki bütçem ile 250cc'nin üzerini almam imkansız. bu segmentte fazla seçeneğimizde yok.
hyosung'un servis ağı yok, kanunist'lerin servisleri güvenilir değil. kawasaki ninja ise sıfırı pahalı ikinci eli ise kısmen fiyatı yuksek ama yinede 7bin civarında temiz motorlar var. cbf/twister250 ise km'leri çok yüksek.
böyle giderse ya çançinçon alıcam yada 125cc'ye talim..
tvs'ninde 180cc'lik modelleri gelmedi bir türlü
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
ileride ikinci motor olarak düşünmek istediğim ?? bir makineydi... ama fiyatı kim ne derse desin çok yüksekti, hyo 9000 fiyat çekiyorsa, senin farkın maksimum 1500 tl olmalı... sen 3000 tl oturtursan kimse alamaz... bu 2+2=4 model olarak çok hoşuma gitsede fiyat olarak düşünüldüğünde SATADIĞI görüp kaldırmaları iyi olmuş... piyasaya kim girerse girsin tüketiciyi yolunmaya hazır tavuk olarak görüyorlar... bu zihniyet artık değişmeli... bunun yüzündendirki çoğumuz 125cc den sonra 500-600 seviyesine çıkıyor yada direk (her ne kadar doğru olmasa da) o kadar parayı vereceğime büyük alırım basmam diyor... (bu da külliyen yalan eğitim almadan binilmiyor bu merete ) düzeltsinler piyasayı..
Kim Ağlarsa Yalan Ağlar, Beni Bi'tek Duca'm Anlar...
-
hocaseko adlı üyeden alıntı
üzülmedim çok pahalıydı,üzüldüm güzel motosikletti...kaç kere mail attım indirin 10000'e ilk ben alayım sizde satış patlaması yapın diye ama cevapları hep japonya'dan direkt geliyor ondan pahalı oldu...kendileri bilir...babamın markası değil ya...hem biz TÜRK tüketicisi ne anlarız ki zaten motordan?
Külahıma anlatsınlar Japonyadan geliyor navlun masrafını. cbf150 de Çinden geliyor, navlun masrafı çok mu tutuyor? cbf150 nin Türkiye Hondaya maliyeti 650 dolar civarıdır en fazla (suzuki an125 in de 650 dolardı mesela, çinli scooterları 300 dolara alıyor bizim uğur, kanuni, asya, çelik motor falan filan), son kullanıcı satış fiyatından vergileri ve bayi karını düşün, geriye ne kadar kar ettiklerini bulursunuz.
Kullanıcılar salak mı ki Japonya da vergiler dahil 567.000 yen e satılan motorun navlun dahil burada kaça satılabileceğini hesaplayamasınlar? Satabildikleri 3-5 motorla avunsunlar ama yanlış fiyatlama politikasının nasıl zararlı bir operasyon olabileceğine basit bir örnek oldu bu motor.
-
yeni bir fiyat politikasıyla tekrar piyasaya geri dönmeli vtr. Çok güzel motordu, 2.motorum olarak kesinlikle onu düşünüyordum, ama honda beni üzdü :(
-
27 Temmuz 2011, 11:48
#27
c3nk adlı üyeden alıntı
yeni bir fiyat politikasıyla tekrar piyasaya geri dönmeli vtr. Çok güzel motordu, 2.motorum olarak kesinlikle onu düşünüyordum, ama honda beni üzdü :(
Evet çok güzel bir motor hala biniyorum ve tık demedi...İnşallah yeni fiyat politikasıyla 2012 de gelsin diyelim ama zaman ne gösterir...
İHANET arkadaşlık zincirini karartır, fakat VEFA onu her zamankinden daha parlak yapar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)