Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İşe gecikene, kaybolana, yolda kalana, moto taksi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Acil bir işiniz çıktığında yoldan çevirdiğiniz taksi sizi gideceğiniz yere zamanında ulaştırma garantisi veremez. Hele ki İstanbul gibi trafik yoğunluğunun olduğu bir şehirde yaşıyorsanız, kendi aracınız bile olsa bu durum pek değişmez.

    Peki trafikte bekleyen iki araç arasındaki bir metrelik mesafeyi kendisine yol yapabilecek bir araç ulaşıma yardımcı olsa... Mesela motor taksi. Ne güzel olurdu değil mi?

    Özellikle uzakdoğu'da normal taksilerden daha fazla tercih edilen motor taksiler, ülkemizde de yaygınlaşmaya başladı. Henüz yasal olmayan bu mesleği yapmak için yurdum işletmecisinin bir planı var elbette.




    Avrupa'da trafiğin yoğun olduğu şehirlerde tercih edilen motor taksiler, bizde de kullanılmaya başlandı. Normal taksilerde bulamayacağınız bazı özellikleri de olan bu araçların kullanımında yasal sorunlar var ancak yurdum işletmecisinde çözüm tükenmez.


    Uçağının kalkmasına bir saat vardı.Yola çıkıp bir taksi çevirdi. Şoföre havalimanına sürmesini söyledi. Yol açık görünüyordu. Bu şekilde giderse rahatlıkla uçağa yetişebileceğini düşündü. Fakat İstanbul'da yaşadığını unutmuştu sanki. Az ileride oluşan trafik, onu da içine alacaktı. Korna seslerini duyduğunda ise yapabileceği bir şey kalmamıştı. Kaçınılmaz sonun içinde buldu kendini. Yanlarından geçen bir motosiklete baktı. Takside değil de o motosiklette olmayı hayal etti bir an. Trafikte duran araçların arasından sıyrılarak uçağa yetişebilirdi. Böylece bir süre daha bekledi. Artık yetişemeyeceğini anlamıştı. Aracın camından dışarı bakarken, kaçan uçağının havalanmasını seyre daldı.

    Büyük şehirde yaşamanın bedeli böyle ödeniyor olmalı. Kaçan uçaklar, geç kalınan işler, yetişilemeyen konserler, maçlar... Ama artık bunun bir çözümü var. Trafikte arabanın camından dışarı bakarken yanımızdan hızla geçen motosikletler, İstanbul ve İzmir'de "taksi" olarak da karşımıza çıkıyor. Avrupa'da genellikle trafiğin yoğun olduğu şehirlerde tercih edilen motor taksiler, bizde de kullanılmaya başlandı. Ülkemizde gerekli yasal düzenlemenin olmaması sebebiyle motor taksilere çalışma izni verilmiyor ancak yurdum işletmecisi bunun çözümünü bulmuş. Kurye şirketleri, motosikletlerini motor taksi olarak da kullanmaya başlamış. Özellikle İstanbul'daki küçük bütçeli kuryelerin el attığı bu yeni meslek dalı, saatlerce trafikte bekleme zorunluluğunu ortadan kaldırıyor.

    Adrenalin fiyata dahil!

    Tek yolcu kapasitesi olan motor taksiler, sizi bulunduğunuz yerden alıp istediğiniz adrese bırakıyor. Konfor bakımından bazı sorunlar yaşasanız da ulaşım kolaylığı bu açığı kapatıyor. Araçların en önemli özelliği, gidebilmesi için illaki bir yola ihtiyaç duymaması! Gerektiğinde kaldırımı bile kullanan motor taksi sürücüleri, sizi hızlı bir şekilde adresinize ulaştırmak için her yolu deniyor.

    Mesela İlhan Bey, on yıldır kurye olarak çalışıyor. Şirketin yeni başlattığı motor taksi hizmetinde de görev yapıyor aynı zamanda. Normal taksi şoförlerinin sürekli söylediği 'kelle koltukta yaşıyoruz' tabiri onun için mecaz anlam taşımıyor. Bahçelievler'den Üsküdar'a olan yolculuğumuz sırasında ucuz atlattığımız kaza da bunun göstergesiydi. Trafiğin yavaşladığı anlarda kendini gösteren İlhan Bey, araçlar arasında makas atarak normal taksilerden farkını ortaya koyuyor. Normal taksilerle ortalama bir saat süren Bahçelievler-Üsküdar yolunu, motor taksiyle 40 dakikada bitiriyoruz. Fiyatı ise normal taksi tarifesine yakın. Açılış ücreti olmayan bu 'taksi'ye, 30 kilometrelik yol için 50 TL ödüyoruz. Bu sırada yaşadığımız gerilim ise sadece aksiyon filmlerinde karşımıza çıkabilecek türden.


    Kasklar muhabbet geçirmiyor

    Bilindiği gibi dumansız hava sahasına dahil olan taksilerde artık sigara içilemiyor. Motor taksilerin üstü açık olduğu için böyle bir yasak yok ancak kaskın içinde de sigara içilmemesi için bir uyarının yapılması gerekir.

    Normal taksilerdeki şoför-yolcu arasında geçen koyu muhabbet, motor taksilerde yok. Kasklar çok fazla ses geçirmediği gibi, rüzgârın da etkisiyle iletişim kurmak zor olabiliyor. Bu yüzden gideceğiniz yeri kalkış yapmadan önce tarif etmenizde yarar var.

    Motor taksilerde CD çalar yok ama kaskın içine yapılabilecek bir kulaklık sistemi ile müzik dinlemek mümkün olabilir.


    'Uçan araba çıkmadığı sürece İstanbul'da motor taksiye ihtiyaç olacak'


    Muaz Yıldırım, İstanbul Üniversitesi'nde Coğrafya bölümünde okuyor. Henüz 2. sınıfta. Yıldırım, okul dışında dağıtım işinde çalıştığı için dersleriyle arası iyi değil. Onun tek düşündüğü iş çıkışında ve hafta sonları yaptığı motor taksi işinde büyümek. Öyle ki, "Trilyonlarım da olsa bu işi yapmak istiyorum." diyecek kadar tutkulu. Yıldırım'ın motor taksi rüyası, Uzakdoğu ile ilgili belgeselleri izlerken başlamış. Tayvan'da bu mesleğin normal taksicilikten daha yaygın olduğunu öğrenince "Neden İstanbul'da da olmasın?" diye düşünmüş. Motor taksiciliğini resmi olarak yapmak için Fatih Belediyesi'ne bir proje sunmuş, ama ilgilenen olmamış. Bu durum onu yıldırmamış. Bir motosiklet alıp çalıştığı işten arta kalan zamanda motor taksi hizmeti vermeye başlamış. 5 bin broşür bastırıp dağıtmış ve bu sayede işlerini biraz büyütmüş. Bu işin isminin bile ülkemizde bilinmediğinden dert yanan genç girişimci, "Motor taksiyi bir taksi durağının adı zanneden var. Bazen arayıp '4 kişiyiz, taksi gönderir misiniz?" diyorlar, yaptığım işin motorlu taksicilik olduğunu anlatınca çok şaşırıyorlar." diyor. Yıldırım, bu mesleğin önünün açık olduğunu belirtiyor ve ekliyor: "Uçan arabalar icat edilmediği sürece motor taksilere İstanbul'da ihtiyaç olacak."

    Önce yolcuyu bırak sonra paketi teslim et

    10 yıldır İstanbul'da kuryelik yapan Mustafa Şahin, sahibi olduğu kurye şirketinde motor taksi hizmeti de veriyor. Dijital dünyanın gelişmesi bu sektörü de etkileyince, kurumunu ayakta tutabilmek için bu alanda çalışmaya başlamış. İstanbul'da kaybolana, yolda kalana, işe gecikene yardım ettiklerini belirten Şahin, müşterilerinin çoğunun gece çalışanlar olduğunu söylüyor. 5 adet 150 CC'lik motosiklet ile dağıtım ve ulaşım hizmetini aynı anda yaptıklarını söyleyen işletmeci, "Gerektiğinde 20 motor taksiyi aynı anda bulup çalıştırabilirim." diyerek iddiasını ortaya koyuyor. Mustafa Bey, motor taksilerini kullanan yolcularına kurye faturası kesiyor ama bu işe resmi olarak izin verilirse başvurmayı düşünüyor.

    Mototaksiler, taksilere rakip olmaya hazırlanıyor


    Murat Aktaş, 33 yaşında, motor sporlarına düşkün bir genç. Sekiz ay önce Brezilya'dan Türkiye'ye dönüş yaptı. İki yıl kaldığı Brezilya'da etrafı ekonomik açıdan gözlemleme fırsatı bulan Aktaş, kendine hep, "Brezilya'da olup da Türkiye'de olmayan ne?" sorusunu sordu. Bir gün Türkiye'ye geri dönerse o sektöre atılacak ve her zaman olduğu gibi bir işi ilk yapmanın avantajını yakalayacaktı. Motor tutkunu olan Aktaş, zihnini meşgul eden sorunun cevabını bulmakta zorlanmadı. Köşe başında duran ve adına da 'Motoboy' denilen motosiklet taksiler çok dikkatini çekti. İkili, üçlü hatta sepetli Motoboy'ların Brezilya'da bilinen sarı taksilerden daha fazla rağbet gördüğünü fark edince aynı sistemi İzmir'de uygulamaya karar verdi.

    125 CC'lik bir motor alan Murat Aktaş, şimdilik yakınlarının ve dostlarının ulaşım sorunlarını gideriyor. İzmir içi 5, havalimanı gibi taksilerin 40-45 lira ücretle gittiği şehrin dışı yerlere 10 liraya taşımacılık yapıyor. Adına 'Mototaksi Kurye' dediği araçla, ulaşım ve dağıtımı birlikte yapmayı planlayan Aktaş, "Taksiciler bizi illaki rakip görecektir ama yasal düzenleme olursa sorun olmaz." diyor. Türkiye'de motosiklet tehlikeli bilindiği için insanlara 'Mototaksi Kurye'nin değişik geldiğini anlatan Aktaş, projesi için motor gruplarıyla fikir alışverişinde bulunuyor. Aktaş, özellikle motorcuların buna sıcak baktığını söylüyor.

    M.Ali Gümüş - ZAMAN
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    öğretmenlikten vazgeçip bu işi yapabilirim:D
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  3. #3
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Ben de üniversiteyi bırabilirim :D

  4. #4

    Üyelik
    23 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul-şişli
    Motosikleti
    turuncu!!
    bu olay yaygınlaşırsa polisler bunun peşini bırakmaz arkasında bir artçı gören polıs herkesı motor taksı sanabılır ve kask takmadığınız anda size ceza yazabılır kı zaten polisler motosıkletleri saolsunlar sevmezler. bu hızmetı verenler arkadaki yolcu için sigorta yaptırabilecek mi? ve her seferınde yolcular için güvenlık ekıpmanlarını yanlarında bulunduracak mı? sigorta şirketleri buna yanaşmayacaklardır.ve tabii güvenlik ekıpmanlarını taşımak ta zor gelecektır. korsan bir kazanc yolundan ileri gitmeyecek diye düşünüyorum.

    ve ayrıca daha önce tanımadığım ve hç motosıklete binmemiş birini arkama almak ıstemezdım.biliyoruz ki bazı direktifler vermeliyiz ve bu zaman tasarrufu adına cıkarılmıs iş koluna aykırı bir durum olur kımse dakıklar boyunca direktif dinlemek istemez ve bir de acele işi oldugu ıcın bir gazla binip sonra korkup inmek isteyen panikleyen ve kazaya sebebıyet veren durumlar ihtıva eden yolcular olacaktır tartısma ve kavga cabası.
    0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...

  5. #5
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    emın olun bunu sadece murat arkadaşımız düşünmedı içimizde de bunu düşünnenler var elbet ama bu işin tehlıkelı yanlarıda var yapılsa bıle cok zaman gecmeden yapılacak kazada müşterının durumu cok ciddi olumsuz afişe edıleceğınden pek rahbet göreceğini sanmam ve bunun sadece yazı değil kışıda var ve toplumumuzda ön yargılı motosıkletı hala serseri işi gıbı şeytan icadı gıbı görenler olduğundan işiniz zor olur

  6. #6
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Aslında çok iyi oldu,aslında hiç iyi olmadı

    Müşteriyi bir motorda artçı olmayı bilmeyen,birisi ve bu kişi 100kg.ise istanbul trafiğinde bırak 10 yılı 20 yılını bile bu mesleğe vermiş kişiler bile çok zor anlar yaşıyacaklardır,hadi birde düşürdüğünü farzet

    Şimdi sarı taksiler bizi gördüğü yerde ''ekmama goz goyyunuz haa,ezecem seni sinek gibinnn''

    Bu taksiciyi kim durduracak şimdi


    Artçı olmak bir sanat işidir, ''yolcu işi değil''
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  7. #7
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Ancak yakın ve tanıdık çevrendeki kişilerle çalışabilirsen belki güvenli olabilir...
    ÖNCE EMNİYET,SONRA HAREKET...
    GEÇ GİTMEK,HİÇ GİTMEMEKTEN DAHA İYİDİR...

    Bu sözleri hatırlamak gerek...

  8. #8
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    İstanbul'u bilemeyeceğim ama Ankara'da motosikletin arabadan bir farkı kalmadığı için* moto taksi sanırım bizim burada iş yapamaz.


    *arabaların arasından gidecek kadar müsait yollar yok ve sürücüler şerit kavramını bilmedikleri için sıkışık trafikte rastgele dizilmiş bir sürü araba arasında geçiş şansınız yok
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  9. #9
    hattat_hasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda ANF 125İ İnnova & honda sh 300i

    artçının acemisi kaza sebebidir

    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında çok iyi oldu,aslında hiç iyi olmadı

    Müşteriyi bir motorda artçı olmayı bilmeyen,birisi ve bu kişi 100kg.ise istanbul trafiğinde bırak 10 yılı 20 yılını bile bu mesleğe vermiş kişiler bile çok zor anlar yaşıyacaklardır,hadi birde düşürdüğünü farzet

    Şimdi sarı taksiler bizi gördüğü yerde ''ekmama goz goyyunuz haa,ezecem seni sinek gibinnn''

    Bu taksiciyi kim durduracak şimdi


    Artçı olmak bir sanat işidir, ''yolcu işi değil''
    arkadaşıma katılıyorum çünkü daha dün 100 kg lik motora binmemiş biri artçımdı neredeyse kaza yapıyordum ama motordan anlayan biri olunca fark bile etmiyor insan artçıyı...

  10. #10

    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    yazın yada yagış olmayan kış gunlerınde kullanılabılır guzel bı sıstem.fakat yagıslı havada tercıh edılecegını dusunmuyorum
    '4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !

  11. #11

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'u bilemeyeceğim ama Ankara'da motosikletin arabadan bir farkı kalmadığı için* moto taksi sanırım bizim burada iş yapamaz.


    *arabaların arasından gidecek kadar müsait yollar yok ve sürücüler şerit kavramını bilmedikleri için sıkışık trafikte rastgele dizilmiş bir sürü araba arasında geçiş şansınız yok
    Bu konuda haklısın Asım. Ramazan'daki iftara yetişme telaşındanmıdır bilmiyorum ama içinde bulunduğumuz günlerde arabalar arasında 30 cm. bile yer bırakmıyor şoförler.
    İki araba birbirine aynaları değecek kadar yakın seyreden otomobilleri görmek sıradan oldu artık.
    Otomobil kullanıcılarında "madem ben gidemiyorum kimse gidemesin" mantığı var.

    Bu moto taksi olayı yaygınlaşırsa toplumda "motosiklet bilinci" adına olumlu olacağını düşünüyorum.
    Yada tam tersi negatif etki de yapabilir. Zaman gösterecek.

    "İş bilmeyen artçı" konusundaki tereddütlere katılıyorum. Kazaya sebebiyet verebilir.

    İzmir'de veya İstanbul'da bu tip moto taksi'ye rastlayan arkadaşlar var mı?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  12. #12
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    ahaha superdı ya :D

  13. #13
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    açık konuşayım ben binmem motor taksiye.
    ki zaten motorla trafikten kurtulmak demek şerit ihlali demek, sağa sola dalıdalıvermek demek.
    yani yasalsa çözüm değil, yok yasal değilse hiç çözüm değil.

    olmaz öyle şey

    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahaha superdı ya :D
    mesaj içeriği anlaşılamadı
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  14. #14
    thisistg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki KLR 650
    tanımadığın birinin kullandığı motora binmek biraz korkutucu bi noktadan kiralayıp havaalanında yada gitdiğin yerde bırakmak daha mantıklı geliyor bana

  15. #15
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Yaaa,en basitinden endiden örnek verim.

    Patron iftar trafiğine yaklanmamak için,benim motorla gitmeyi tercih ediyor.Arabasıyla gideceği 30dk. yolu,ben minimum8/9dk. maksimum15dk. gidiyorum,fakat şöyle birşey söz konusu,kendisine motora binmeden 2-3dk.'lık konferans veriyorum ''98kg. kendisi''

    Bak Fatih abi benden kesinlikle tutunmuyorsun,şu yandaki demirler senin tutacağın yerler,durduğum zaman motor devrilir diye panikleyip ayaklarını yere koymuyorsun,senin yerle işin yok,tanıdığın birini görünce hemen el sallayıp selam vermeye çalışma,hele hele vücudunu çevirip gözden kaybolana kadar elini sallama,benim omuzlarımı takip et,nereye nekadar yatıyorsam sende okadar yat,aksi yöne kesinlikle yatma,ben bin demeden binme ve indemeden sakın inmeye çalışma...

    Hadi Mehmet iftara gecikicez,peki abi...

    Yoldayız...Ooooo Muharrem abi,hayırlı iftarlar...

    Yaaa Fatih abi,abi nedemiştim benyaaaa,abi lütfen bak,arkada sakın kımıldama,söylediklerimi hatırla...Tamam,tamam...

    Işıklardayız,bir bakarım ayakları yerde,başlarız yalpalamaya.Abi neden ayakların yerde,tamam kaldrıyorum,önce birini çekmeye çalışır ve pegleri bulamaz,ikinci kez hamle yapar,tabi motor bu esnada kalkışta denge kaybı yaşar

    Kalkıştan sonra oturduğu pozisyon ayaklarını çekerken değiştiği için ve bende o esnada sola dönecekken,peglere yüklenerek kendini geri çekmeye çalışır veeee,Yaaaa Fatih abi,Abi lütfen kımıldama...Tamam,tamam

    Allahıma bin şükür geldik ve durdum,odanes, arkada can pazarı yaşanıyor inmek için.Dur,dur Fatih abi,ben sana indemedim daha...Tamam,tamam,indim ben bişeyim yok

    Saol Mehmet teşekkür ederim,rica ederim Fatih abi...


    HUUULLLEYYYYYNNNNNNNNNN LAAAYYYYNNNNN,LAAAAAAAAAANNNNNNN
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  16. #16
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Çok güzel anlatmışsın keyifle okudum
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  17. #17

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaaa,en basitinden endiden örnek verim.

    Patron iftar trafiğine yaklanmamak için,benim motorla gitmeyi tercih ediyor.Arabasıyla gideceği 30dk. yolu,ben minimum8/9dk. maksimum15dk. gidiyorum,fakat şöyle birşey söz konusu,kendisine motora binmeden 2-3dk.'lık konferans veriyorum ''98kg. kendisi''

    Bak Fatih abi benden kesinlikle tutunmuyorsun,şu yandaki demirler senin tutacağın yerler,durduğum zaman motor devrilir diye panikleyip ayaklarını yere koymuyorsun,senin yerle işin yok,tanıdığın birini görünce hemen el sallayıp selam vermeye çalışma,hele hele vücudunu çevirip gözden kaybolana kadar elini sallama,benim omuzlarımı takip et,nereye nekadar yatıyorsam sende okadar yat,aksi yöne kesinlikle yatma,ben bin demeden binme ve indemeden sakın inmeye çalışma...

    Hadi Mehmet iftara gecikicez,peki abi...

    Yoldayız...Ooooo Muharrem abi,hayırlı iftarlar...

    Yaaa Fatih abi,abi nedemiştim benyaaaa,abi lütfen bak,arkada sakın kımıldama,söylediklerimi hatırla...Tamam,tamam...

    Işıklardayız,bir bakarım ayakları yerde,başlarız yalpalamaya.Abi neden ayakların yerde,tamam kaldrıyorum,önce birini çekmeye çalışır ve pegleri bulamaz,ikinci kez hamle yapar,tabi motor bu esnada kalkışta denge kaybı yaşar

    Kalkıştan sonra oturduğu pozisyon ayaklarını çekerken değiştiği için ve bende o esnada sola dönecekken,peglere yüklenerek kendini geri çekmeye çalışır veeee,Yaaaa Fatih abi,Abi lütfen kımıldama...Tamam,tamam

    Allahıma bin şükür geldik ve durdum,odanes, arkada can pazarı yaşanıyor inmek için.Dur,dur Fatih abi,ben sana indemedim daha...Tamam,tamam,indim ben bişeyim yok

    Saol Mehmet teşekkür ederim,rica ederim Fatih abi...


    HUUULLLEYYYYYNNNNNNNNNN LAAAYYYYNNNNN,LAAAAAAAAAANNNNNNN
    Bire bir anlatmışsınız, teşekkürler.

    Çoğu kişinin olduğu gibi, benim de aklıma gelmişti moto-taksi uygulaması. Hatta, artçıların elbiselerinin kirlenmemesi için, basitçe giyilip, çıkarılabilen bazı tulum modellemeleri bile düşünmüştüm. Tabi yukarıda anlatılanlar işi hayal boyutundan çıkarıp, gerçek hayat boyutuna taşıyor.

  18. #18
    UğurDuyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    Balıkesir-Konya
    Motosikleti
    CD 250
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaaa,en basitinden endiden örnek verim.

    Patron iftar trafiğine yaklanmamak için,benim motorla gitmeyi tercih ediyor.Arabasıyla gideceği 30dk. yolu,ben minimum8/9dk. maksimum15dk. gidiyorum,fakat şöyle birşey söz konusu,kendisine motora binmeden 2-3dk.'lık konferans veriyorum ''98kg. kendisi''

    Bak Fatih abi benden kesinlikle tutunmuyorsun,şu yandaki demirler senin tutacağın yerler,durduğum zaman motor devrilir diye panikleyip ayaklarını yere koymuyorsun,senin yerle işin yok,tanıdığın birini görünce hemen el sallayıp selam vermeye çalışma,hele hele vücudunu çevirip gözden kaybolana kadar elini sallama,benim omuzlarımı takip et,nereye nekadar yatıyorsam sende okadar yat,aksi yöne kesinlikle yatma,ben bin demeden binme ve indemeden sakın inmeye çalışma...

    Hadi Mehmet iftara gecikicez,peki abi...

    Yoldayız...Ooooo Muharrem abi,hayırlı iftarlar...

    Yaaa Fatih abi,abi nedemiştim benyaaaa,abi lütfen bak,arkada sakın kımıldama,söylediklerimi hatırla...Tamam,tamam...

    Işıklardayız,bir bakarım ayakları yerde,başlarız yalpalamaya.Abi neden ayakların yerde,tamam kaldrıyorum,önce birini çekmeye çalışır ve pegleri bulamaz,ikinci kez hamle yapar,tabi motor bu esnada kalkışta denge kaybı yaşar

    Kalkıştan sonra oturduğu pozisyon ayaklarını çekerken değiştiği için ve bende o esnada sola dönecekken,peglere yüklenerek kendini geri çekmeye çalışır veeee,Yaaaa Fatih abi,Abi lütfen kımıldama...Tamam,tamam

    Allahıma bin şükür geldik ve durdum,odanes, arkada can pazarı yaşanıyor inmek için.Dur,dur Fatih abi,ben sana indemedim daha...Tamam,tamam,indim ben bişeyim yok

    Saol Mehmet teşekkür ederim,rica ederim Fatih abi...


    HUUULLLEYYYYYNNNNNNNNNN LAAAYYYYNNNNN,LAAAAAAAAAANNNNNNN
    gözlerim doldu gülmekten :D:D arkada can pazarı yaşanıyor dio ya

  19. #19
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007

  20. #20

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    4tekerleklı taksı suruculerıne bıle guvenmekte tereddut ederken 2 tekerleklı taksıyı tercıh edecegımı hıc zannetmem.helekı normal bırsekılde seyır etmıyorken o 1 metrelık boslukta gecerken bırının dıreksıyonu anıden kırması yada kapıyı acması mumkunkenmı yoo asla.toplantıya yada ucaga yetıseceksem ona gore cıkarım.bırde kımlere hıtap edıyor bu taksı ıs adamlarınamı?zannetmıyorum.yolcunun tecrubelı olması gerek malum surucuyucu sıkıntıya sokmamak ıcın.soforun kaza yapmayacagı varsada motorda yolcu tecrubesı olmayan bırı kazaya davetıye cıkarır.cin'i ornek almıslar cogunlukla orada trıporterler taksı gorevı goruyor.kaldıkı tamam motor sayısı en cok olan ulke en ınanılmaz vahım kazalarda malesef orada oluyor.komık orneklerıde var 10 motoru bırbırıne gırmesı gıbı


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler