Oktay299, -eren- hocam ne yapmışsınız öyle sabaha kadar siz ya
Gece de patentini almayi düşünmüştüm
sabah kalktım aklıma yeni bi fikir geldi
Ama söylemeyecem
Neyse söyliyim motosikletin her yerine air bag koyun
çarpma anında top gibi sekeriz
Oktay299, -eren- hocam ne yapmışsınız öyle sabaha kadar siz ya
Gece de patentini almayi düşünmüştüm
sabah kalktım aklıma yeni bi fikir geldi
Ama söylemeyecem
Neyse söyliyim motosikletin her yerine air bag koyun
çarpma anında top gibi sekeriz
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
F-16 lardaki fırlatma koltuğu 100 metre havaya atıyor. Paraşüt zaten uçak havada olduğu için çözümdür. Bu koltuk motora yapıldığında motorun ağırlığı 2 katına çıkmayacak mı? Bir de bu koltuk kullanananı havaya mı fırlatır yoksa aynı zamanda ileriye de gittiği için 45 derecelik bir açıyla öne- havaya mı fırlatır? Ayrıca pilotlar, fırlatma koltuğunun yarattığı g kuvvetine dayanabilecek eğitimden geçiyor. Bizim kemiklerimiz ve damarlarımız fırlatma tesisatına dayanır mı? Ayrıca fırladığımız istikamette karşımıza ne çıkacak acaba kamyon mu, tır mı, bunu nasıl garanti edeceğiz?
arkadaşlar alınmayın ama amerikayı yeniden keşfetmeye gerk yok sadece motosiklet güvenliği için calısan firmalar var
yazılanların hepsini okudum
1 bunun kontrolu imkansız o anki panik vs. hadi yaptın seni saniyeden kısa surede 4-5 metre hava atacak bir sistem bunun sana uygalayacı G kuvveti ile omurganı bile kırma ihtimalin var savaş uçağındaki plotların koltukları fırlıyor plotta koltukla beraber fırlıyor ve plot o koltuğa sabit kemerlerle bağlı sekildeyken bile o fırlatma güçünden dolayı kemikleri kırılıyor sen sanıomuusn plot kendini fırlatıyor ve sonrasında aşa inince aya kalkıp yürüyor ki bu bahsettiğim adamlar normal insanın baygınlık gecireceği g kuvvetinde ucagı kullanıyorlar hadi bunları aştık varsayalım 4-5 metre hava cıkarken baş aşağı olduğunu düşün 4 metreden kafa üstü yere düüşmek hiçte hoş değil
bana kalırsa full korumalı sekilde kaza yapmak daha iyi bu sistem yahat kurtarama zdemiyorum ama teraziye koyduğumuzda kar dan cok zarar sağlayacağı kaçınılmaz çok denemek istiyorsan koltuğunun altına sağlam bir hava yastığı koy oda seni yeterince fırlatacaktır eminim
http://www.facebook.com/video/video....02669159792170
su videoyu bi izleyin ufkunuzu açıcaktır :D
hiç gerek yok çözüm gayet basit:
1) kaskını her zaman tak
2)korumalarını giyin
3)yavaş ve dikkatli kullan
bunları yaptığın zamn kaza yapsan bile ufak tefek sıyrıklarla kurtulma şansın fırlatma koltuğundan yüksek galiba...
GöLgELErDe ıŞıKlAr kaDaR ÖnEmLiDiR.
isinlama mekanizmasi kesin cozum, kaza aninda isinlanacak ozel bir mekan yaptinmi( pamuk serili kocaman bir alan ) kazazede basinada 100TL girdi-cikti parasi alsan 2-3 kaskoylada anlasmali olsan koseyi donersin, motorlar icin cekici hizmetide verdinmi off o bicim kar.
Sloganida buldum, Ucmaktan korkmayin pamuk gibi bir inis sizi bekliyor. Pammuk kaza merkezi hayirli ucuslar diler.
cok basit bi şekilde çalışacak bi sistem olsa yolda giderken yanlışlıkla basarsın uçarsın komplike bişey olsa da kaza anında panikle basamazsın... onun yerine artçı ayaklıklarını açık tutup motordan atlaman gerektiğinde ona basıp güç alabilirsin bi ihtimal.. pek yapılabilir bi sistem değil açıkcası zira şöyle düşün, uçaklarda her türlü havadan düşüyosun aşağı zaten başka şansın yok ve paraşütün var. Sistemin seni nereye doğru fırlattığı önemli değil. Ancak motorla viyadük yanında ilerlediğini ve atlaman gerektiğini düşün. Ya seni uçuruma atarsa? :D bilemezsin yani 2-3 sıyrıkla kurtulmak yerine 100 metreden yere de çakılabilirsin
Aklıma geldi de, istanbulda köprü de ilerlerken böyle bişey olduğunu düşünüyorum çok sakat
@@@ whitetrash
Bu ışınlanma fikrini tuttum, yaparsak hem dua alırız, hemde köşeyi döneriz, iniş pistinin olduğu yeride Rus güzelliği ile doldurdun mu tamamdır
Gelsin paralar ondan sonra...
@@@@
zaten benim amacım bunu yapmak veya kardeşim bu olabilir diye bi kavram üretmiyorum.
Olursa neler olur, ne faydası ne zararı var?
O yüzden yani bazı arkadaşlar olabilecekleri yazdığı zaman kavga etmek yerine onların anlattığı şekilde düşünerek gülmekten yarılıyorum
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
Paramiz olsada bi airbag mont alsak. Airbag'midir eirbek midir nedir o, ha iste ondan..
Böyle seyleri düsünmemize gerek kalmaz hem
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
motosiklet sürücüsü her an tetikte olmalı ve asla rahatlık hissetmemeli. aksi halde bir şeylere güvenip riski arttırabilir. bence sınırlar yerli yerinde. akıllı kullanıyorsan neden bu tür şeylere ihtiyaç duyasın ki?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
gecenin konusu nedir??
Bilge Kişi Gökteki Ayı Gösterir; Aptal İse Onun Parmağına Bakar.
GT250rAlanya abimiz dioki motorun heryanını airbag ile dolduralım top gibi ordan oraya yuvarlasınlar bizi trafikte diyor .Ama bende dedimki Oktay gelirse o madde tır çarpmasına dayanırmı diye sorar dedim. Oda çözümü gelsin düşünürüz dedi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)