1000rr dan sonra vespaya geçiş..
-
19 Ağustos 2010, 11:50
#41
Kararınız hayırlı olsun. Bence de yerinde bir karar. İncelen şerit çizgileri yerine etrafını seyredebilmek çok keyifli.
Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.
Reklamlar
-
19 Ağustos 2010, 11:56
#42
T-max 500 bence Tam yerinde olur.
Bence hoş olur
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
19 Ağustos 2010, 11:57
#43
Hayırlısı olsun. Güzel motormuş. Alan kişiyede hayırlı olsun. Kazasız belasız binsin.
Size de yeni motorunuz şimdiden hayırlı olsun.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
19 Ağustos 2010, 13:28
#44
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Ben satamadım , yanına bi scooter aldım
sanıldığının aksine 1000 likten inip 150 liğe binince aman aman bi durum olusmuyor. Ben büyük keyif alıyorum, bazen keyif buymus be arkadas diyesimde geliyor
Aynen katılıyorum. VFR800'den CBF 150'ye geçtim gerçekten istanbul trafiğinde keyif buymuş diyorum. Biraz trafik sıkışsın parmaklarım kopacak gibi oluyordu VFR ile. Aralardan geçmek problem, bi yerine bişey olsa bir sürü masraf, yaktığı benzin fazla. Arkan birazcık yokuş olsa 250kg olduğundan geri geri gitmek işkence. Ağırlığı CBFnin tam 2 katı, kontrolü de ona göre yorucu
-
19 Ağustos 2010, 14:00
#45
hayirli olsun. istanbul icin cok yerinde bir tercih olmus, bravo. kimse yanlis anlamasin ama ben ss'lere trafikte topyekun karsiyim.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
-
19 Ağustos 2010, 14:10
#46
Akileos adlı üyeden alıntı
o kıyafetleri siz 250 cc scoter ı sürerken giymicekmisiniz..ozaman da terletmicekmi..aynı kaskı takmıcakmısınız...
sonuçta üç aşagı beş yukarı gidon genişlikleri aynı ss ve scolerde yada diger motorlarda yani aralardan geçerken sorun hepsi için aynı.....,
ya şunu şu şekilde belirtse herkeze hak veririm ama çamur atmadan....
ss kullanmak maddi açıdan zorluyo ondan değiştiriyorum diyen herkeze hak veririm...
çükü ss yakıyor km de 250 -300 arası sco yada cbf ler 100 150 arası bakımlarıda neredeyse 5 katı farklı......tamam ozaman......
yazdıklarınızın benimle alakası yok belirteyim,
sorun gidon genişliği değil, istanbulda ss kullanıyorsanız ne demek istediğimi çok iyi anlıyorsunuzdur. 104 ve üzeri derece ısınmış hızlı gitmediğinde hiç kıvrak olmayan eşşek ölüsü gibi motosikletin üstünde olmakla scooter üstünde olmanın avantajı çok var yani + aynı kask ve aynı montuda giymeyi düünmüyorum, shoei x-spirint kask ve dainese bora montum var ama vespa için vespanın kendi yarım kaskını kullanacağım, mont ise yazlık hafif bir mont tercih edebilirim. ss nin yakıtı ve masrafları benim için sorun olmadı hiç bir zaman, keyfim için harcarım koymaz ama keyf alıyorsam.
benim bırakma nedenim tamamen keyf alamıyor olmam.
boyraz adlı üyeden alıntı
Kararınız hayırlı olsun. Bence de yerinde bir karar. İncelen şerit çizgileri yerine etrafını seyredebilmek çok keyifli.
Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.
işte bu
hayal etmesi bile güzel.
eski kullanıcı adım
ferrari_tayfur
-
19 Ağustos 2010, 14:41
#47
İstanbul trafiği ''ss'' ile sıcakta çekilmez , Scooter ile keyif olur üstelik vespaysa
Çok doğru bir karar vermişsiniz
-
19 Ağustos 2010, 15:08
#48
viyana adlı üyeden alıntı
hayirli olsun. istanbul icin cok yerinde bir tercih olmus, bravo. kimse yanlis anlamasin ama ben ss'lere trafikte topyekun karsiyim.
çarşıda sana karşı napcaz şimdi..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
19 Ağustos 2010, 19:11
#49
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
-
19 Ağustos 2010, 19:42
#50
Hayırlı olsun.
Fakat 1000 RR'ı bazı yönleriyle çok arayacaksınız.
Ben 250 cc GT250R'ı satalı 1.5-2 sene oldu.
4 seneye yakındır da aynı zamanda scooter kullanıyorum.
Scooterın yeri başka fakat yüksek hacimli motorun yeri de başka.
Geçen 535 Virago kullandım da scootera binince bir garip oldum.
Şehir içinde idare etsin diye de çok düşük hacimli bir scooter almayın.
250 cc bir maxi-scooter bakmanızı tavsiye ederim.
Avrupa'da olsak 50 cc ile bile sıkıntı çekilmez ama Türkiye'de düşük hacimli motor -özellikle şehir içinde- sıkıntı bence.
Kamyonların bile 100-120 km/s hızla gittiği yollarda motosiklet sürüyoruz. Sağ şerit bile hızlı yani.
İcabında gaz kolunu çekince kendini öne atacak bir makina olmalı altta.
Performans,yakıt,yedek parça,servis gibi konuarda asgari müştereklerde buluşacak bir motor olması lazım.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
19 Ağustos 2010, 19:49
#51
Kararınız hayırlı olsun.
Yeni motosikletinizle kazasız belasız yolculuklar dilerim.
-
19 Ağustos 2010, 20:01
#52
@Lamborghini
Seni tanımıyorum ama bu motoru satman beni sevindirdi, en azından bir kişi daha kurtuldu.
İşime yaramayan beygiri ne edeyim ben?
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
19 Ağustos 2010, 20:07
#53
mmucit adlı üyeden alıntı
@Lamborghini
Seni tanımıyorum ama bu motoru satman beni sevindirdi, en azından bir kişi daha kurtuldu.
İşime yaramayan beygiri ne edeyim ben?
fazladan beygir diyelim
-
19 Ağustos 2010, 20:12
#54
1000 RR dan sonra kariyeri sonlandırdım deyipte pejo 103 le tekrar başlayan biri olarak derimki nasıl olsa tekrar başlıcaksınız cc yükseltmeye
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
SS den kurtulmuş
ve yeni motoru ile istanbul u artık yeni yeni YAŞAYAN tayfur abime selamlarımla.
-
AAAAA öyle direk 1000 den 250ye geçilirmi yavaş yavaş küçült :D
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
kefeeee adlı üyeden alıntı
AAAAA öyle direk 1000 den 250ye geçilirmi yavaş yavaş küçült :D
hehe bu arkadaşta da tam tersi olay var demi
hayırlısı olsun arkadaş adına ne diyelim
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
Attan inip eşşeğe binmek bu
-
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
Cidden takdir edilecek bir davranış bence. Şehir içi SS motorlar her yönüyle ölmeyi bayılmak zannetmek gibi bir şey...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)