Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

1000rr dan sonra vespaya geçiş..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    17 Şubat 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evo 500
    Kararınız hayırlı olsun. Bence de yerinde bir karar. İncelen şerit çizgileri yerine etrafını seyredebilmek çok keyifli.

    Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    T-max 500 bence Tam yerinde olur.

    Bence hoş olur
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  3. #43
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Hayırlısı olsun. Güzel motormuş. Alan kişiyede hayırlı olsun. Kazasız belasız binsin.
    Size de yeni motorunuz şimdiden hayırlı olsun.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  4. #44
    overrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Honda wave 110i
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben satamadım , yanına bi scooter aldım sanıldığının aksine 1000 likten inip 150 liğe binince aman aman bi durum olusmuyor. Ben büyük keyif alıyorum, bazen keyif buymus be arkadas diyesimde geliyor
    Aynen katılıyorum. VFR800'den CBF 150'ye geçtim gerçekten istanbul trafiğinde keyif buymuş diyorum. Biraz trafik sıkışsın parmaklarım kopacak gibi oluyordu VFR ile. Aralardan geçmek problem, bi yerine bişey olsa bir sürü masraf, yaktığı benzin fazla. Arkan birazcık yokuş olsa 250kg olduğundan geri geri gitmek işkence. Ağırlığı CBFnin tam 2 katı, kontrolü de ona göre yorucu

  5. #45
    viyana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    viyana & istanbul
    Motosikleti
    transalp 650 & ybr125
    hayirli olsun. istanbul icin cok yerinde bir tercih olmus, bravo. kimse yanlis anlamasin ama ben ss'lere trafikte topyekun karsiyim.
    motorsiklet değil MOTOSİKLET.

  6. #46
    Lamborghini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul-Avcılar
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kıyafetleri siz 250 cc scoter ı sürerken giymicekmisiniz..ozaman da terletmicekmi..aynı kaskı takmıcakmısınız...

    sonuçta üç aşagı beş yukarı gidon genişlikleri aynı ss ve scolerde yada diger motorlarda yani aralardan geçerken sorun hepsi için aynı.....,

    ya şunu şu şekilde belirtse herkeze hak veririm ama çamur atmadan....

    ss kullanmak maddi açıdan zorluyo ondan değiştiriyorum diyen herkeze hak veririm...

    çükü ss yakıyor km de 250 -300 arası sco yada cbf ler 100 150 arası bakımlarıda neredeyse 5 katı farklı......tamam ozaman......
    yazdıklarınızın benimle alakası yok belirteyim,
    sorun gidon genişliği değil, istanbulda ss kullanıyorsanız ne demek istediğimi çok iyi anlıyorsunuzdur. 104 ve üzeri derece ısınmış hızlı gitmediğinde hiç kıvrak olmayan eşşek ölüsü gibi motosikletin üstünde olmakla scooter üstünde olmanın avantajı çok var yani + aynı kask ve aynı montuda giymeyi düünmüyorum, shoei x-spirint kask ve dainese bora montum var ama vespa için vespanın kendi yarım kaskını kullanacağım, mont ise yazlık hafif bir mont tercih edebilirim. ss nin yakıtı ve masrafları benim için sorun olmadı hiç bir zaman, keyfim için harcarım koymaz ama keyf alıyorsam.

    benim bırakma nedenim tamamen keyf alamıyor olmam.



    Alıntı boyraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kararınız hayırlı olsun. Bence de yerinde bir karar. İncelen şerit çizgileri yerine etrafını seyredebilmek çok keyifli.

    Yağmur yağarken kuru ayaklarla motosiklet kullanmak, güneş altında ışıklarda beklerken hararetin yükseldiğini kavrulan bacaklardan değil, ibreden farketmek, alışveriş yaparken kaskı motorda bırakabilmek büyük konfor gerçekten.
    işte bu
    hayal etmesi bile güzel.
    eski kullanıcı adım
    ferrari_tayfur

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    Karşıyaka..
    Motosikleti
    gt250RR Araba:Alfa Romeo 156 Luce Di Amalfi Grisi
    İstanbul trafiği ''ss'' ile sıcakta çekilmez , Scooter ile keyif olur üstelik vespaysa
    Çok doğru bir karar vermişsiniz

  8. #48
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı viyana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayirli olsun. istanbul icin cok yerinde bir tercih olmus, bravo. kimse yanlis anlamasin ama ben ss'lere trafikte topyekun karsiyim.
    çarşıda sana karşı napcaz şimdi..
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  9. #49
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çarşıda sana karşı napcaz şimdi..
    çarşı karışır o zaman arkadaşım
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  10. #50
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Hayırlı olsun.

    Fakat 1000 RR'ı bazı yönleriyle çok arayacaksınız.

    Ben 250 cc GT250R'ı satalı 1.5-2 sene oldu.

    4 seneye yakındır da aynı zamanda scooter kullanıyorum.

    Scooterın yeri başka fakat yüksek hacimli motorun yeri de başka.

    Geçen 535 Virago kullandım da scootera binince bir garip oldum.

    Şehir içinde idare etsin diye de çok düşük hacimli bir scooter almayın.

    250 cc bir maxi-scooter bakmanızı tavsiye ederim.

    Avrupa'da olsak 50 cc ile bile sıkıntı çekilmez ama Türkiye'de düşük hacimli motor -özellikle şehir içinde- sıkıntı bence.

    Kamyonların bile 100-120 km/s hızla gittiği yollarda motosiklet sürüyoruz. Sağ şerit bile hızlı yani.

    İcabında gaz kolunu çekince kendini öne atacak bir makina olmalı altta.

    Performans,yakıt,yedek parça,servis gibi konuarda asgari müştereklerde buluşacak bir motor olması lazım.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  11. #51
    TORAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Aprilia Scarabeo 200 ie
    Kararınız hayırlı olsun.

    Yeni motosikletinizle kazasız belasız yolculuklar dilerim.

  12. #52

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    @Lamborghini

    Seni tanımıyorum ama bu motoru satman beni sevindirdi, en azından bir kişi daha kurtuldu.

    İşime yaramayan beygiri ne edeyim ben?
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  13. #53

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Lamborghini

    Seni tanımıyorum ama bu motoru satman beni sevindirdi, en azından bir kişi daha kurtuldu.

    İşime yaramayan beygiri ne edeyim ben?
    fazladan beygir diyelim
    olumune bu sevda..

  14. #54
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    1000 RR dan sonra kariyeri sonlandırdım deyipte pejo 103 le tekrar başlayan biri olarak derimki nasıl olsa tekrar başlıcaksınız cc yükseltmeye
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  15. #55

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    SS den kurtulmuş

    ve yeni motoru ile istanbul u artık yeni yeni YAŞAYAN tayfur abime selamlarımla.

  16. #56
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    AAAAA öyle direk 1000 den 250ye geçilirmi yavaş yavaş küçült :D
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  17. #57
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AAAAA öyle direk 1000 den 250ye geçilirmi yavaş yavaş küçült :D
    hehe bu arkadaşta da tam tersi olay var demi
    hayırlısı olsun arkadaş adına ne diyelim
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  18. #58
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Attan inip eşşeğe binmek bu

  19. #59
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    250 lik sahibinden de satışta değil mi ?

    http://www.motosiklet.net/forum/sati...-2-650-tl.html
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  20. #60

    Üyelik
    16 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    250 mct
    Cidden takdir edilecek bir davranış bence. Şehir içi SS motorlar her yönüyle ölmeyi bayılmak zannetmek gibi bir şey...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)