Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

pist motosikleti ile trafikte gazlamak

    REKLAM ALANI
  1. #61
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Arkadaşlar

    Aslında iyi bir tartışma konusu, özellikle hararetle katılan, meramını anlatan herkese katkıları için teşekkürler Ben bissürü fikir edindim.

    Şimdi, ilk motorumu kendi parası ile almış, son derece elim vakalar yaşamış ve birçok çeşit motoru kullanmış biri olarak kafama sadece bir tek nokta takılıyor ve kendi kendime asla bir cevap bulamayacağımı anladım

    Bir motor sürücüsü, motorsever arkadaş, neden 20, hadi geçtim 25, hadi onu da geçtim 40 BHP gücün üzerinde bir motor kullanmak ister ki Neden, neden???Bu sorunun anlamlı bir cevabını yakalayabilirsem başka yorumlar yapabilirim diye düşünüyorum Samimiyetle düşünmekteyim hala
    Poturdak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar

    Aslında iyi bir tartışma konusu, özellikle hararetle katılan, meramını anlatan herkese katkıları için teşekkürler Ben bissürü fikir edindim.

    Şimdi, ilk motorumu kendi parası ile almış, son derece elim vakalar yaşamış ve birçok çeşit motoru kullanmış biri olarak kafama sadece bir tek nokta takılıyor ve kendi kendime asla bir cevap bulamayacağımı anladım

    Bir motor sürücüsü, motorsever arkadaş, neden 20, hadi geçtim 25, hadi onu da geçtim 40 BHP gücün üzerinde bir motor kullanmak ister ki Neden, neden???Bu sorunun anlamlı bir cevabını yakalayabilirsem başka yorumlar yapabilirim diye düşünüyorum Samimiyetle düşünmekteyim hala
    çünkü insanlar hep başkalarından daha güçlü olmak isterde ondan bi nevi gösteriş söylediğiniz çok doğru trafikde motora gereken max güç 20 hp hadi güzel ülkem heryer yokuş güzel çıksın dersin 40 hp dir üzeri kazayı tetikler dikkat etmek lazım bende eskiden büyük motor hayranıydım motorla ne zaman tanıştım bazı şeyleri anladım bu hevesimden vazgeçtim 250cc den yükseğini almam.
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  3. #63
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bir motor sürücüsü, motorsever arkadaş, neden 20, hadi geçtim 25, hadi onu da geçtim 40 BHP gücün üzerinde bir motor kullanmak ister ki Neden, neden???Bu sorunun anlamlı bir cevabını yakalayabilirsem başka yorumlar yapabilirim diye düşünüyorum Samimiyetle düşünmekteyim hala
    Ben motosiklet kullanmaya basladigimda saatte 100km/h hizi geçebilen motosiklet pek azdi.
    Bir motosiklet kazasi oldugunda, söyle konusmalar geçerdi.

    -abi adam yüzle gidiyormus!!!
    -ohaaa çüsss!!!!

    Sonra seksenli yillarda, konturunde 200-220 yazan motosikletler gormeye basladik.
    Bir motosiklet kazasi oldugunda konusma metninde degisen sadece rakamlar oldu.

    -abi adam ikiyüzle gidiyormus!!!!
    -ohaaa çüsss!!!!

    Ikibinli yillara gelindiginde 300 km/h kaniksanmis bir rakam oldu.


    Simdi olayin gelisimi boyleyken, insan niçin daha fazlasini ister sorusu anlamini yitiriyor.

    Biz çocukken herkez gibi mopet kullanirdik.
    O zamanki mopetlerle hele iki kisi rampa tirmanmak, pedal çevirmeden mumkun degildi.
    Puch diye bir mopet vardi.
    Iki kisi bizim tek çikamadigimiz rampayi keçi gibi tirmanirdi.
    Hepimizin gozu o motordaydi tabi.
    Ilk firsatta aldik bir tane.
    Sonra daha iyisi çikti.
    Sonra daha iyisi.
    Amacimiz bir rampayi çikmakti sadece ama biz her çikani aldik.
    Rampa çikilali çok olmustu ama insan kendini kaptirmaya gorsun.

    Bu kapitalist duzen bizi ne hale getirdiyse, artik hiç bir sey yetmez oldu anasini satayim.....

    Böyle iste...

    Simdi musadenizle, yeni bir model çikmis ben onu almaya gidiyorum.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  4. #64

    Üyelik
    03 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul/// maltepe
    Motosikleti
    // honda beat scv100f
    arkadaşlar bu konuya en güzel açıklık getiren sözü söylemek istiyorum basit gelebilir ama anlamı o kadar büyüktür ki; kontrolsüz güç güç değildir, bu 5-6 hp lik moped mobilette ler için de geçerli, 180-200 hp lik racingler için de geçerli... öyle klavye arkasından geçipte milletin zevkine karışmakla olmuyor, sorsana bi kaza yapmayan bir motorcuya %80 i nasıl ölmek istiyor diye, bende her zaman söylerim Allah bilir ama 50 parçaya bölüneceğimi de bilsem motosiklet üzerinde ölmek isterim... zevk benim değil mi :D

  5. #65

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çünkü insanlar hep başkalarından daha güçlü olmak isterde ondan bi nevi gösteriş söylediğiniz çok doğru trafikde motora gereken max güç 20 hp hadi güzel ülkem heryer yokuş güzel çıksın dersin 40 hp dir üzeri kazayı tetikler dikkat etmek lazım bende eskiden büyük motor hayranıydım motorla ne zaman tanıştım bazı şeyleri anladım bu hevesimden vazgeçtim 250cc den yükseğini almam.
    bravo
    bende küçükken SS hastasıydım.sahip olduğum en yüksek motor 250 cc oldu.ve trafikte öyle şeyler gördüm ki işin ne kadar başka olduğunu anladım.şuan motorum yok.hayabusa alacak imkana sahibim ama birkaç güne kadar cbr125 alacağım.çünkü 200 hplik bir makina çok korkutuyor beni.
    ama lütfen yanlış anlamayın 200 hplik motorda bir tutkudur sahip olanada saygım vardır ama çoluğumuzu çocuğumuzuda düşünmemiz lazım.

  6. #66
    serdar23_Bilgem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS Adventure
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu saçma degil arkadaslar.

    Arkadas yasaklansin dememis, caddede kullanilmasina karsiyim demis.

    Katilmiyoruz tabi ama kendisini bizimle ayni fikirde degil diye bir yerde kistirip dovmeyi de dusunmuyoruz.

    Hatta hemen her yil tartisiriz bu konuyu.
    Daha geçenlerde yanlis hatirlamiyorsam Serdar23 Bilgem yasaklansin diye tutturmus,adam tutup topuklarindan vurdurmak suretiyle kendisini ikna etmistik.
    Yani dusunce ozgurlugune oyle saygi gosteririz.
    Bulabilirsem o tartismayi linkini eklerim.
    Bütün bir linki tarayacak sabrın varsa eğer, yasaklansın diye tutturmadığımı, hatta yasaklansın kelimesini hiç kullanmadığımı anlayacaksın.

    Sen zahmet etme, ben o linki ekliyorum :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...mak-lazim.html

    Tuttuğunuz adamı ben topuklarından vurmuştum bu biir , bu konuda henüz ikna olmadım bu da ikiiii
    Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;

    Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.

  7. #67
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı serdar23_Bilgem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün bir linki tarayacak sabrın varsa eğer, yasaklansın diye tutturmadığımı, hatta yasaklansın kelimesini hiç kullanmadığımı anlayacaksın.

    Sen zahmet etme, ben o linki ekliyorum :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...mak-lazim.html

    Tuttuğunuz adamı ben topuklarından vurmuştum bu biir , bu konuda henüz ikna olmadım bu da ikiiii
    Ulem kimsenin arkasindan rahat rahat atip tutamayacakmiyiz yahu?
    Hemen gammazlamislar.

    Hocam nazimiz geçer diye dusunup espri yaptik umarim alinmamissindir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  8. #68
    serdar23_Bilgem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2006
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS Adventure
    Kimse gammazlamadı coq, başlık ilgimi çekince tıkladım.

    Benim linki atayım diye içimden geçirirken senin yazını gördüm.Unutulmamış olmak hoşuma da gitti hani.

    Ramazan ayın hayırlı olsun diyor, sevgiyle selamlıyorum.
    Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;

    Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.

  9. #69
    ninjet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viyana yanlissin.
    Pist motosikleti diye bir sey yok.
    Sen motosikletini alir, pistte surmeye uygun hale getirirsin,o zaman bir pist surusu yapmis olursun.
    Tabi senin kasdettigin motosikletler, sport tabir edilen yarismaya uygun motosikletler.
    Orneklerini de dogru olarak vermissin.
    MotoGp ve onun es deger kategorileri hariç, dunya uzerinde pist için uretilmis bir motosiklet yoktur.
    Yani yoktur derken perakende satista,trafige çikabilecek olan motosiklet yoktur.

    Ben buraya kadar olan kismi kavram kargasini açiklamak için yazdim.
    Belki gereksiz gelebilir ama tabirleri ve kelimeleri dogru kullanmakta fayda var.
    Simdi bir de madalyonun obur yuzune gelelim.

    Eger bir araç ya da aletin tehlikesi göz önüne alinarak, satislari durdurulacaksa, ilk önce biçak üretimini yasaklamak gerekiyor.
    Bu alet, ekmek kesmek, et dogramak,ne bileyim sogan dogramak için falan uretilmis bir alet ama bir yilda biçaklanarak ölen insan sayisi, motosiklet kazasinda ölenlerden kat kat fazla.

    Bir araç uretildiginde o aracin tehlikeli olup olmadigini istatistikler net bir sekilde ortaya koyar.
    Önceki yil buna benzer bir tartismada arastirma yapip istatistiklere bakmistik.
    Simdi kimbilir nerededir ama net rakamlar bulmustuk.

    Bu yil için bir sey soylemem mumkun degil ama geçen yila kadar olan istatistiklerde, Sport makina kazalari uretimin yuzde sifir nokta besi bile degil.
    (%0.5)
    Yani satilan bin sport makinadan ancak bes tanesi kazaya karisiyor.
    Geriye kalan 995 tanesi hiç kaza yapmamis.
    Bakin dikkat edin.
    ölümlü kaza demiyorum.
    Hiç kaza yapmamis.!!!!

    Hele ki ölüm orani diger araçlarla karsilastirildiginda çok daha dusuk.
    Simdi rakamlar tam hatirimda kalmamis ama ölüm oraninda birinci sira minibüslerde.
    Sport motosikletler yasaklanacaksa, bu mantikla ilk yasaklanmasi gereken araç minibüs.!!!!

    Isin gerçegi, ayni istatistik Turkiye'de de tutulsa (ki vardir mutlaka tutan birileri) sonuçlar uç asagi bes yukari ayni çikacaktir.

    Yani ulkemizde kazalar oluyor ve bir çogunda asiri hiz yapan yaris motoru suruculeri goruyoruz.
    Ama bu kaza yapan veya ölenler ulkemizde yaris motoru kullananlarin yuzde biri bile degiller.
    Yine istatistiklere gore en çok kazaya karisan motosiklet turu scooter.
    Ustelik bu istatistikler tespit edilebilenler.
    Bide kaçaklar var.


    Uzmanlar diyor ki;
    50km/h hizla bir yere çarparsaniz ölme ihtimaliniz, %90
    Yanlis duymadiniz.
    50 km/h hiz bir insani öldürmek için yeterli bir hiz.
    Yani mesele alette degil.
    Onu kullananda ama sadece onda da degil.
    Trafik ortak bir kullanim alani.
    Yani belli bir ahenkle islemesi lazim.
    Yani ortak bir kültür olusmasi lazim.
    Yani ortak bir bilincin kazanilmasi lazim.
    Bu bireyden baslayarak, topluma yayilacak bir ödevdir aslinda.
    Sonu varmi?
    Yok...
    Ben iki teker kullanimi konusunda bir cennette yasiyorum.
    Buradaki herkes motosiklet ya da bisiklet gôrdügunde resmen esas durusa geçer.
    Arkasindan bir motosiklet geldigini gordugu anda, hemen aracini mumkun oldugu kadar saga yanastirip motosikletin rahatça yoluna devam etmesi için imkan saglar.
    Geçis ustunlugu onda bile olsa, motosiklet gordugunde onceligi ona verir.
    Inanilmaz saygi gorururuz.
    Ama burada bile her yil onlarca arkadasimizi topraga veriyoruz.
    Yani sen sor ben sana sabaha kadar anlatayim bu meseleyi.
    dusundugun gibi degil....


    Suç hep motorlarda, hep ölüm makinası zaten katil bu makinalar :D

    Burda 18 yaşında olup. "Arkadaşlar 18 yaşındayım ehliyet almaya az kaldı. 600 cc bi motor almak istiyorum önerilerinizi bekliyorum" diye konu açan ve o arkadaşa türlü türlü makinalar öneren arkadaşlarda hata yok, benim makinem 1000 cc kardeşim limitlerini görmeden olmaz, motorun hakkını vermek lazım ozaman neden bineyim bu motora diyen arkadaşlarda da hata yok, bilmem kaç bin km scooter tecrübem var niye bi makine almıyayımki diyende hatasız... şimdi sorarım caddelerde pist motoru kullanmakmı hata yoksa pist motoru die adlandırılan ss lerin üzerine çıkan, hava atmak için gaz çeken, elinin ayarı olmayan caddeleri pist sanan zihniyetlermi hata... herkes limitlerini bilir zorlamassa, hırslarına yenilmezsse, şu ss leri bilinçli kullanır ve canını severse ss de bir scooter da bir.
    i.V.i.B.i

  10. #70
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Daha önce Serdar hocamin açtigi baslikta çok güzel seyler paylasmisiz.
    Ben geçenlerde yazmistim ama 2 sene geçmis aradan.
    Aslinda orayi bir bastan sona okumak lazim deyip,kapatiyorum.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...mak-lazim.html

    Rahmetli Aye'nin de yazilari var orada ve sanki biliyormus gibi belki birgun de benim için uzulursunuz yazmis.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #71
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    İlk motorum CBF150, iki yılda 23 bin km yol yaptım, motorun hızlanma, frenleme ve yol tutuşunun iyi olmaması yüzünden çeşitli tehlikeler yaşadım.

    İkinci motorum FZ6 Fazer, üç ayda 6 bin km yol yaptım, motorun hızlanmasının fazla iyi olmasından ötürü alışana dek tehlikeler yaşadım.

    Gücünden korkuyorum, ama Fazer'i kullanırken kendimi daha güvende hissediyorum. Çok daha iyi yol tutuşum olduğu halde hala virajları CBF'le aynı hızlarda dönüyorum. CBF'e kıyasla daha az gazlıyorum, tehlikeli hareketleri daha az yapıyorum. CBF'teyken bilinçaltımda "80'le gidiyorum nasılsa, düşsem de birşey olmaz" fikri vardı, Fazer'la "80'le gidiyorum ama düşersem duman olurum" fikri var.

    Moto GP motorlarını, hatta drag motorlarını bile trafikte kullanabilirsiniz. Önemli olan altınızdaki aletin tehlikeli olduğunu, sizin de hata yapabilecek ölümlü insanlar olduğunuzu unutmamak.

  12. #72
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Coq kardeş

    ilgi gösterip yazdığın için önce teşekkürler. Tam da beklediğim, istediğim şeyleri yazmışssın amacım elbette Volelik bir orta gelsin de çakayım bir tane demek değil.

    Hepimiz böyle senin bahsettiğin gibi idik ve hala böylemiyiz

    Lunapark önlerinde turu 1 tl ye motora biner, yarım saati 10 tl ye binebilenlere gıpta ile bakardık. sorun para değil, buluştururduk 10 tl ama bu sefer motoru kiralayan vermezdi kahretsin yaaavv

    Az daha kuvvteli, az daha torklu, az daha yokuş çıkılabileni derken eşşeğin kulağına mı kaçtı su???

    40 adet beygir süpper bişiy, hele de motor da olur ise Daha fazlası için bir amaç, bir niyet, bir özlem olmalı ki ölmeyi dahi göze alabilebilecek

    Dur bakali ne olacak. Samimi kardeşlerimin fikirlerinden ben de faydalanıp, ya ne kadar yanlış düşünen biri olduğumu anlayacağım, ya da motor denen mereti baştan okuyacağım

    Teşekkürler ama yineliyorum , bir arkadaş-kardeş, neden 20-25-hadi bilemedin 40 BHP nin üüzerinde motor ister ki

    (senin gerekçen tam bir mantık bütünlüğünde bana göre, o yüzden sana tekrarlamıyorum sorumu)

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben motosiklet kullanmaya basladigimda saatte 100km/h hizi geçebilen motosiklet pek azdi.
    Bir motosiklet kazasi oldugunda, söyle konusmalar geçerdi.

    -abi adam yüzle gidiyormus!!!
    -ohaaa çüsss!!!!

    Sonra seksenli yillarda, konturunde 200-220 yazan motosikletler gormeye basladik.
    Bir motosiklet kazasi oldugunda konusma metninde degisen sadece rakamlar oldu.

    -abi adam ikiyüzle gidiyormus!!!!
    -ohaaa çüsss!!!!

    Ikibinli yillara gelindiginde 300 km/h kaniksanmis bir rakam oldu.


    Simdi olayin gelisimi boyleyken, insan niçin daha fazlasini ister sorusu anlamini yitiriyor.

    Biz çocukken herkez gibi mopet kullanirdik.
    O zamanki mopetlerle hele iki kisi rampa tirmanmak, pedal çevirmeden mumkun degildi.
    Puch diye bir mopet vardi.
    Iki kisi bizim tek çikamadigimiz rampayi keçi gibi tirmanirdi.
    Hepimizin gozu o motordaydi tabi.
    Ilk firsatta aldik bir tane.
    Sonra daha iyisi çikti.
    Sonra daha iyisi.
    Amacimiz bir rampayi çikmakti sadece ama biz her çikani aldik.
    Rampa çikilali çok olmustu ama insan kendini kaptirmaya gorsun.

    Bu kapitalist duzen bizi ne hale getirdiyse, artik hiç bir sey yetmez oldu anasini satayim.....

    Böyle iste...

    Simdi musadenizle, yeni bir model çikmis ben onu almaya gidiyorum.
    Poturdak

  13. #73

    Üyelik
    10 Haziran 2010
    Şehir
    Kayseri - Türkiye
    Arkadaşlar yüksek cc ve beygir motorlar hakkındaki şikayetiniz, trafikten men edilmesini istemeniz, Türkiye'ye Ferrari girmesin kaza olmasın gibi bişey olmuş.
    '' Honda CBR 600RR '' :joker:

  14. #74
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Bende kısaca bir şey belirttiyim,

    Burada yazan üyelerin kaç tanesi pist motorunun ne olduğunu biliyor, ? yada neler demek istiyor?

    Pist motoru kullanan sürücülerin zaten hiç biri o motorla caddeye çıkmaz, çünki pist motoru cadde için değildir.. Pistte kullanan canını caddede tehlikeye atmak istemez

    Neden mi ??
    Pist lastiği caddede emliyettli bir sürüş sağlamaz.
    Far yoktur
    Stop yoktur
    Sinyal Yoktur..

    Ve gelelim aradaki bir kaç farka..

    Türkiyedeki standart Ss ile motogp deki bir çok ssde çok fazla fark vardır.. Trdekilerine gelince

    Yarış beyini var, amatisör var, power kumandır var, bazaz var.. Kuyruk şase farklıdır.. Kısacası Pist motorcusu caddeyi pek sevmez neden mi ?

    Pist motorcusu alışmıştır kenarda bariyer olmamasına..
    Başında hemen müdahale edebilcek ambulans olmasına..
    Bilir karşı yönden bir akan trafiğin olmadığına..
    Bilir önüne tır kamyon atlamıyacağını..
    Bilir kurallar tektir ve geçerlidir..
    vs.. vs..

  15. #75
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    murat abide ss kullanıyordu sedat kardeşim sen hala bu motorları savunabiliyorsun özendire özendire anlatmayın arkadaşım şunları 4 aylık bebekleri öksüz bırakmayın sürecekseniz illa kendi başınızı yakın insanları yanlışa yöneltmeyin.
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  16. #76
    Sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Motosikleti
    bws50
    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    murat abide ss kullanıyordu sedat kardeşim sen hala bu motorları savunabiliyorsun özendire özendire anlatmayın arkadaşım şunları 4 aylık bebekleri öksüz bırakmayın sürecekseniz illa kendi başınızı yakın insanları yanlışa yöneltmeyin.
    Murat abini ne kadar iyi tanıyorsun ?

    Kaç defa motoru nasıl kullandığını gördün ?

    Benim için candan daha candı.. Onunla beraber ben çıkıp gazladım.. Ben dolaştım.. Ki. dikkat et anlatmak istediğim mesaja..

    ve ekliyim mi o burada bir çok motorcudan daha motorcuydu..

  17. #77
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    ben insanları yorumları kadar tanıyorum ama tanıdığım kadarıyla bile en çok yaşamasını istediğim ss sürücüsüydü allah rahmet eylesin o yüzden bu konuya kim ne yazsa kızıyorum tartışılcak bi tarafı yok bana göre acılar bu kadar tazeyken örnekler bu kadar gerçek ve üzücüyken.
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  18. #78
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    bilinçli olmadıktan sonra 125 liğe binmişsin 1000 liğe binmişsin ne fark eder

  19. #79
    ninjet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    murat abide ss kullanıyordu sedat kardeşim sen hala bu motorları savunabiliyorsun özendire özendire anlatmayın arkadaşım şunları 4 aylık bebekleri öksüz bırakmayın sürecekseniz illa kendi başınızı yakın insanları yanlışa yöneltmeyin.


    her gün kaç tane kurye yada scooter vızır vızır etrafta dolaşarak sağdan soldan geçerek kaç insanın hayatıını tehlikeye atıyor ve kaç tanesi kasksız montsuz hatta ehliyetsiz etrafta dolaşıyor farkındamısınız? Kalkıp ss motoru olanlar küçük motorlar trafikten men edilsin diyormu?

    KULLANMAYI BİLMEDİKTEN SORA BÜTÜN ARAÇLAR TEHLİKELİDİR...Abartmayın ya yok bebekleri öksüz bırakmayın, kedi başınızı yakın falan. Nedir ya buu nasıl bir anlayış. Biz günlerdir orda burda motosiklet sürücüleri birbirleni kollar kenetlenir diyoruz. Biri çıkıyo ss sürücüleri kendi başınızı yakın bebekleri öksüz bırakmayın diyebiliyor... Oldu olacak geberin deseydin bari... Yazıklar olsun. Binme kardeşim sen motora...
    i.V.i.B.i

  20. #80

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Adam gibi kullanmayı bildikten sonra her motor aynıdır.. Ama adam gibi kullanmayı bilmiyorsan her motor tehlikelidir. Lütfen sizden rica bu konuya Murat arkadaşımızı örnek göstermeyin adını böyle anmayın. Anacaksanız illa oturunda burada saçma sapan yazılar yazana kadar 2 dua okuyun öyle anın. Konu ss motorlar Murat arkadaşımızın nasıl vefat ettiği değil. Allah huzur içinde uyutsun mekanı cennet olsun.. Artık yapacak teş şey var tek şekilde adını anarız arkadaşımızın dua ederek böylesi konulara örnek vererek değil...

    Konuya geri dönersek diyelim ki bi kişi mercedes araba kullanırken vefat etti o zaman mercedeslerinde trafige cıkısını yasaklayalım. ya da baska bir marka araba.. Ya da scooter kullanırken vefat eden arkadaslarda var scooterlarda yasaklansın.. en baştada dediğim gibi kullanabildikten sonra her motor aynıdır..
    [COLOR="Red"][B]Başının değeri ne ise kaskının ki de odur.!![/B][/COLOR]


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)