arkadaşlar kuba motorun km 125-6 modelinin vites sistemi farklıymış.yani vites yükseltirken vitesi yukarı değil de aşağı basıyomuşşun.bu konuda bilgisi olan var mı açıklayabilir mi??? acil!!!
arkadaşlar kuba motorun km 125-6 modelinin vites sistemi farklıymış.yani vites yükseltirken vitesi yukarı değil de aşağı basıyomuşşun.bu konuda bilgisi olan var mı açıklayabilir mi??? acil!!!
açıklanacak bişi yok eger dediğin gbyse bu ramzeyin racing modelide bu şekilde ama su anda üniversal olan vitesler 1 aşşagı 2-3-4-5-6 yukarıya dogrudur ve 1-2 arası boştur bazı motorlarda bu durumda farklıdır kijawa stell lerde 1-2 arası ve 3-4 arası boştur cup vitesleri ise 1-2-3-4 vites pedalının ön kısmına basarsın 4-3-2-1 ise pedalın arka kısmına basarsın.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
evet bendede var aynı motorve vites dediğin gibi.farklı bişe beklememelisin çünkü bu tipte motorların hepsi boyle.birde bu motorun (cg 100 de bole) şanzımanı döner şanzıman.yani 5. vitesten birdaha yükseltirsen 0 oluyor.aynı sekilde 0 dan vites düsürmeye basarsan 5 e geçior.bence bu sistem daha pratik(vites yükseltmenin ön pedal da aşağı,düşürmenin arka pedalda aiağı olması)..herkes yukarı kaldırmal pedalı kullanamaz ama istediğin sekilde motorun vites pedalını yaptırabilirsin.
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
teşekkürler arkadaşlar bi de başka bi soru dediğimiz bu vites sistemi kanuni bs 125 breton 125 mondial uag 125 gibi motorlarda da aynı mı
kanuni breton ve mondial inkiler 1 aşya 2 3 4 5 yukarı ybr ve titan gibi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)