Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kawasaki öneriniz ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Merhabalar;

    Scooter ile baslayan deneyimim vitesli motorla devam etti. mondial 125KV modelini kullandıktan sonra vitesli motora heves ettim. Araba kullandıgımdan dolayı öğrenmek ve alısmak pek uzun sürmedi, mahalledeki abinin yamaha ybr 125 modelini kullandım 10 gün. ve vitesli motorada alıstım bir zorluk cekmedim.

    ailemi ikna ettim ve ehliyetim elime geçtiği andan itibaren kawasaki ZxR 250 (ninja) almayı planlıyorum. Bu motoru almamın sebepleri arasında, ybr gibi vitesli motorların bana göre hiç bir fonksiyonu yok ve sadece ulasım olarak görüyorum. ama kawasaki nin kendine has bir karizması, sesi ve ismi var.

    Kawasaki ninja modelini almazsam eğer alternatif olarakta honda cbr125 de olabilir. Fakat honda cbr125 aragaz sesi kawasaki kadar havalı olabilir mi acaba.

    Maddiyat olarak bir sorun görmüyorum kendim kazandıgım için ise ailemde izin verdi fakat bu motoru yakından çok görmedigim ve üstüne binmedigim için acaba boyum yetermi ve kullanabilirmiyim diye düşünüyorum. Boyum 1,63 Kilom 58 minyon tipli biriyim. Sizce bu motoru idare edebilirmiyim. Ben bu motoru alıp 50km/s hız üzerine cıkmam sadece motoru almak istiyorum havasını istiyorum o kadar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    o motoru alıpta 50 nin üstüne cıkmıcak insan tanımıyorum..
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  3. #3
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    en sağlamı gidip denemek muhterem.
    biz ne desek boş şimdi!
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  4. #4

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Bazı kişiler bu tür motorları hız için alır, kalkış serilik için alır, inanın 125 lik scooter bile bana fazla geliyordu ben hız seven biri değilim o kadar. Benim amacım sadece bu semtlerde kawasaki ninja ile ara sıra dolaşmak ve dikkat çekmek. Siz bu fikrimi yadırgasanızda ben bunu seviyorum. ve debriyaj kolunu sıkıp ara gaz vermek istiyorum, yoksa uzun yol yapacağımdan, yarış yapacağımdan, hız için vs istemiyorum. Zaten scooter'ımda duracak. ayrıyetten yanında kawasaki almayı planlıyorum. Tek sorun bu boy ve kilo ile kullanabilirmiyim olmasıdır.

  5. #5
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Motoru sadece bir ulaşım aracı olarak görüyorsan scooter ile kal.
    Şehir içinde bi scooter vitesli motora göre daha kullanışlı ve rahattır.

  6. #6
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    mesele dediğin gibiyse kullanmasanda olur yau.
    ite ite caddeye çeker, yan ayağı açıp yaslanırsın.

    ama ille millet giderkende görsün dersen bizzat gidip denemelisin oturuşunu.
    sahibindendeki ilanlara gidip deneyebilirsin kanaatimce.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Hız sevmeyenin race ile bir alakası olmamalı. Mondiye hoparlör-tesisat bağla bobinden gelen sesi işleyip hoparlörden race sesi çıkartın,iyi bir elektronikçi bunu 100-150Tl'ya halleder.

  8. #8
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Boy ve kilon bu motora uygun..Senden muhtemelen daha kısa olan bir arkadaşım aynı motoru kullanıyor..Sadece azıcık ayak uçlarıyla basıyor yere hepsi bu..

    Ama o yazdığın 50 km/s geçmem demen pek mantıklı gelmiyor bana da..Tamam şuanda böyle düşünüyor olabilirsin ama racing motora heves edipte yol varsa son hızına hemen hemen her sürüşünde ulaşmayan birini tanımıyorum şahsen..Kaldı ki bu tür nedenlerden ötürü karşıyım da racing motora orası ayrı..

    Bence cbr 125 senin için (en azından başlangıç aşamasında) en ideali olacak gibi..Şehir içi diyorsan zaten scooterdan şaşma derim..En rahat motor türü..

  9. #9

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru sadece bir ulaşım aracı olarak görüyorsan scooter ile kal.
    Şehir içinde bi scooter vitesli motora göre daha kullanışlı ve rahattır.
    Hocam ben motoru ulasım aracı olarak görüyorum demedim size. yamaha ybr125 için dedim onu ve kendi fikrimi söyledim.

    Çünkü scooter şehir içi ulasım için pratik bir motordur ve vites vs gibi bir uğraşı yoktur.

    Kawasaki ninja da vitesli bir motordur ve dikkat ceker, aragaz verirsin kızlar bakar, havası vardır.

    yamaha ybr 125'in nesi var, havası yok sesi yok. ben sadece ybr 125 i bir ulasım aracı olarak görüyorum dedim.

    Benim kişiliğim böyle ben kullandıgım araba ilede hava atmayı seviyorum,motorum ilede hava atmak istiyorum. Yoksa gideceğim hız nizami 50-60 dır.
    Scooter ımda olacak ayrıca mahalle arası işlerimde vs scooterımı kullanacağım, kawasaki motorumu ara ara cıkaracağım.

  10. #10
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    bak aporlöde iyi fikirmiş.
    motorhocası düşündü, ben düşünemedim, yanarımda ona yanarım
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    nınja kucuk bır motor boyun yetebılır bence. ben 175 ım ben bıle nınjada celıskılı kalıyordumda nınjaya yetıyorda hyosung 250gtr alcam ben onda bende korkuyorum

  12. #12

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy ve kilon bu motora uygun..Senden muhtemelen daha kısa olan bir arkadaşım aynı motoru kullanıyor..Sadece azıcık ayak uçlarıyla basıyor yere hepsi bu..

    Ama o yazdığın 50 km/s geçmem demen pek mantıklı gelmiyor bana da..Tamam şuanda böyle düşünüyor olabilirsin ama racing motora heves edipte yol varsa son hızına hemen hemen her sürüşünde ulaşmayan birini tanımıyorum şahsen..Kaldı ki bu tür nedenlerden ötürü karşıyım da racing motora orası ayrı..

    Bence cbr 125 senin için (en azından başlangıç aşamasında) en ideali olacak gibi..Şehir içi diyorsan zaten scooterdan şaşma derim..En rahat motor türü..
    Boy ve kilo uygun olsada bazen tarif edemedigi şeyler oluyor. Örneğin bizim arkadasın babasının MZ seyhan 301 motoru vardı. Babası çok tıfıl birşeydi ve boyu 1,60 felandı ama o motoru kullanıyordu. Ama arkadasın boyu 1,75 ve kilosu da vardı ama kullanmaya cesaret edemiyordu, çünkü arkadsa baktıgımızda cocuk gibi duruyor, babasına baktıgımızda boyu kısa kilosu az ama adam kalıplı duruyor. Bende duruş kalkıslarda motoru dengede tutabilirmiyim diye bir korku oluyor.

    Scooter ile trafikte çok rahat manevra yapıp sıyrılıyorum ama ybr 125 de bundan bıraz tırsıyodum, vites olayları felan olunca saniyelik gecmem gereken yerlerde aksilik cıkar diye. Kawasakide de bu problemden korkuyorum. Ama boyumun yettiği açıklaması benide rahatlatmadı değil.

  13. #13

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı CihanEfe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben motoru ulasım aracı olarak görüyorum demedim size. yamaha ybr125 için dedim onu ve kendi fikrimi söyledim.

    Çünkü scooter şehir içi ulasım için pratik bir motordur ve vites vs gibi bir uğraşı yoktur.

    Kawasaki ninja da vitesli bir motordur ve dikkat ceker, aragaz verirsin kızlar bakar, havası vardır.

    yamaha ybr 125'in nesi var, havası yok sesi yok. ben sadece ybr 125 i bir ulasım aracı olarak görüyorum dedim.

    Benim kişiliğim böyle ben kullandıgım araba ilede hava atmayı seviyorum,motorum ilede hava atmak istiyorum. Yoksa gideceğim hız nizami 50-60 dır.
    Scooter ımda olacak ayrıca mahalle arası işlerimde vs scooterımı kullanacağım, kawasaki motorumu ara ara cıkaracağım.

    En azından açık açık havası için istiyorum demişsin daha bunun üstüne söylenecek laf yok...

    Hayırlı olsun al o zaman

  14. #14

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Alıntı mihaink adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En azından açık açık havası için istiyorum demişsin daha bunun üstüne söylenecek laf yok...

    Hayırlı olsun al o zaman
    Evet havasını istiyorum, hızla hava yapacağıma motorum la nizami hızda gider sesiyle ve görünüşüyle hava yaparım. en azından hayatımı tehlikeye atmam. Sert cevaplar vermenize gerek yok. burda fikir almak için konu açtım.
    Boyum ve kilom uygun mu ?
    cbr 125 te kawasaki kadar olmasada sesi kawasaki kadar cıkarmı ve kulak rahatsız etmeyen ama cok ses cıkaran bir sesi varmı.. düşünceleri almak istedım hepsi bu.

  15. #15
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    haha dalgamı geçiyorsun sen yahu sert tepki veren yokda senin düşüncende bi adamın race motorla ne alakası olur onuda anlamıs deilim ses istiyosanda git scooterin egzosunu actır al sana ses akvasakiden fazla cıakr.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  16. #16

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Tamamen zevk meselesi, görüntüsü begeniyorum, race motorun ustune bininceki görüntüyü begeniyorum, kendi orjinal sesini begeniyorum.

  17. #17

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı CihanEfe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet havasını istiyorum, hızla hava yapacağıma motorum la nizami hızda gider sesiyle ve görünüşüyle hava yaparım. en azından hayatımı tehlikeye atmam. Sert cevaplar vermenize gerek yok. burda fikir almak için konu açtım.
    Boyum ve kilom uygun mu ?
    cbr 125 te kawasaki kadar olmasada sesi kawasaki kadar cıkarmı ve kulak rahatsız etmeyen ama cok ses cıkaran bir sesi varmı.. düşünceleri almak istedım hepsi bu.
    Al sana sert cevap Cihan Efe arkadaşım,

    Mahalle arasında gereksiz yere eksoz sesi çıkaran, yerine göre değilde sokak arasında çoluğu çocuğu düşünmeden hız yapan -sen hariç sen 50 km/h'i geçmeyeceksin - bindiği motoru yapılış amacına göre kullanmak yerine genellikle dikkat çekmek ve ego tatmini yapmak için motora binen arkadaşlarımızın bir gün gerçek motorcu ruhunu yakalamasını ve motora binmekten gerçekten keyif almasını sabırla ümit ederek sana tavsiyem şu dur ki; amman gerçek bir motor tutukununa denk gelip de beya ettiğin gibi hava atmak amaçlı aldığın motorunla "karizmayı" etrafına çizdirme olur mu? yoksa binme amacın kalmaz da motoru boşuna almış olursun!

    Motor üstünde elbet dikkat çekeriz, elbette farklı olduğumuz için insanlar döner bakar, kimisi imrenir kimisine değişik gelir, ama "bende var sende yok" tarzında milletin gözüne sokulmaz motor, "kızlar belki verir" diye de motora binilmez. Bu düşünceleri barındırırken hele "bu motor bana uyar mı boyum şu kilom bu" diye de motor tutkununa gereksiz tecrübe sorusu da sorulmaz sorulursa da yanıtı yukarıdaki gibi, daha da zorlanırsa şimdiki gibi olur...

    Motor üsütne binmeden, denemeden rahat edip etmeyeceğini bilmeden, en azından hisstmeden alınmaya karar verilecek bir biblo değildir. Git bin rahat edeceksen, zamankla da olsa planladığın motora uyum sağlayabileceksen alınmalı yoksa 50 de yapsan 60 da yapsan hava atayım derken sonu yine hüsran olabilir. Zira düşündüğün motor başlangıç için gayet güçlü (28HP) ve oldukça seri, s.t. tipi bir motor.

    Neyse... umarım gün gelir toplu bir gezide bulusuruz da sana düşüncelerimi yüzyüze anlatabilir(eğer istersen) belki seni de anlayabilecek daha iyi tanıyabilecek bir fırsatı yakalayabiliriz.

    Görüşünceye kadar sağlıcakla kal

  18. #18

    Üyelik
    05 Mayıs 2010
    Alıntı mihaink adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Al sana sert cevap Cihan Efe arkadaşım,

    Mahalle arasında gereksiz yere eksoz sesi çıkaran, yerine göre değilde sokak arasında çoluğu çocuğu düşünmeden hız yapan -sen hariç sen 50 km/h'i geçmeyeceksin - bindiği motoru yapılış amacına göre kullanmak yerine genellikle dikkat çekmek ve ego tatmini yapmak için motora binen arkadaşlarımızın bir gün gerçek motorcu ruhunu yakalamasını ve motora binmekten gerçekten keyif almasını sabırla ümit ederek sana tavsiyem şu dur ki; amman gerçek bir motor tutukununa denk gelip de beya ettiğin gibi hava atmak amaçlı aldığın motorunla "karizmayı" etrafına çizdirme olur mu? yoksa binme amacın kalmaz da motoru boşuna almış olursun!

    Motor üstünde elbet dikkat çekeriz, elbette farklı olduğumuz için insanlar döner bakar, kimisi imrenir kimisine değişik gelir, ama "bende var sende yok" tarzında milletin gözüne sokulmaz motor, "kızlar belki verir" diye de motora binilmez. Bu düşünceleri barındırırken hele "bu motor bana uyar mı boyum şu kilom bu" diye de motor tutkununa gereksiz tecrübe sorusu da sorulmaz sorulursa da yanıtı yukarıdaki gibi, daha da zorlanırsa şimdiki gibi olur...

    Motor üsütne binmeden, denemeden rahat edip etmeyeceğini bilmeden, en azından hisstmeden alınmaya karar verilecek bir biblo değildir. Git bin rahat edeceksen, zamankla da olsa planladığın motora uyum sağlayabileceksen alınmalı yoksa 50 de yapsan 60 da yapsan hava atayım derken sonu yine hüsran olabilir. Zira düşündüğün motor başlangıç için gayet güçlü (28HP) ve oldukça seri, s.t. tipi bir motor.

    Neyse... umarım gün gelir toplu bir gezide bulusuruz da sana düşüncelerimi yüzyüze anlatabilir(eğer istersen) belki seni de anlayabilecek daha iyi tanıyabilecek bir fırsatı yakalayabiliriz.

    Görüşünceye kadar sağlıcakla kal

    Böyle bir yorum gelcegini biliyorum, forumuda hergün saatlerce takip eden biriyim. Motor tutkunlarını, ne hissettiklerini neden motor kullandıklarını cok iyi biliyorum.

    Fakat insan herşeyiyle özgürdür, benim bu motoru performansından ve race motor olmasından dolayı almam değil, görüntüsünü ve havasını begendigim için almam gayet doğal. Allaha şükür maddi durumumda gayet yerinde ve kendim kazanıyorum, birşeyler almamız şart.

    Ben düşüncemi açık açık söyledim, çingene mahallelerinde bu motorla gezmeyeceğim tabi. Semtim istanbul beykoz, Beykoz sokaklarında bu motorumla her gün bir kere turlamak, gerekirse bazen uzun yol yapmak, kız arkadasımı bindirmek, yavas gitmek.. benim istediklerim bunlar, bu motoru alıp illa hız yapacak değiliz. Demek istediklerini emin ol çoook iyi anladım, ve iyi empati yapabilen biriyim. Ama ben sizin tabirinizle motor tutkunu olmasamda, kendi açımdan motoru seven biriyim. Sadece beykoz sahilinden bu motorla gecmek için alacağım.. tek bu sebepten bile alabilirim, en üstte belirttigim gibi insan özgürdür.

    Motoru alma ve kullanma sebebimi zaten bilerek başta bahsettim ki, motor ve randuman kısmını değil motoru kullanabilme açısından bir topic actım.

  19. #19

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı CihanEfe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir yorum gelcegini biliyorum, forumuda hergün saatlerce takip eden biriyim. Motor tutkunlarını, ne hissettiklerini neden motor kullandıklarını cok iyi biliyorum.

    (kısaltma)

    Motoru alma ve kullanma sebebimi zaten bilerek başta bahsettim ki, motor ve randuman kısmını değil motoru kullanabilme açısından bir topic actım.
    Sele yüksekliği 760mm, dolyısıyla en alçak standart bir s.s / s.t den bile daha alçak bir motor. Ayak ayalarının üzeirne basılarak durulabilir. Bu da yetmezse özel alçaltma aparatı ile motor statiklerinden taviz verilmeden güvenle kullanılabilir.

    Gidon pozisyonu gereği motor öne eğik şekilde kullanılacağından iki kişiyle fren yaparken artçının daha dikkatli olması sürücününde kollarına yüklenecek ilave kuvvetler sebebiyle daha çok çaba sarf etmesi gerekir kullanımı daha serttir. Ayrıca sert süspansiyon ve sele konumu sürücü ve artçıyı uzun yolda yorabilir.

    Cant ebadı standart s.s / s.t lerle aynı olduğu için -scooter a kıyasla- çukur çatlak vb olumsuz yol şartlarında çok daha emniyetli ve stabildir.

    ilk başlarda gücü sebebiyle özellikle iki kişi ile kalkışlarda,yokuşlarda ve düşük vites gaz açmalarda teker yapma eğilimi sebebiyle tehlikeli olabilir.

    Ani hızlanma sonrası olası frenlemede ön teker kilitlenmesi sebebiyle nispeten eğik pozisyonu gereği motoru yatırma riski yüksektir.

    Boş ağırlığı scooter a göre 20 ila 40kg daha ağırdır(148 kg boş ağırlık)

    Ama sevilerek yerine göre kullanılırsa da tadına doyum olmaz

    Siyah rengide en yakışıklı halidir

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki KLE 500
    Sen gönlünün çektiği beğendiğin motoru al güzel kardeşim, aklında kalmasın, bin hevesini al en güzel yöntem deneme yanılma metodudur, bende bir kle 500 kullanıcısı olarak sana tavsiye edebileceğim bir motor değil zaten, 1,63 boyla pek olacak iş değil, scooter ile başlamışın tecrübende var, scooter kullanan ve seven arkadaşlar bana kızmasın ben onları motor yerine koymuyorum (bazıları hariç) birde otomatik vitesten hayatta haz almam motor benim istediğim devirde benim istediğim hızda gidecek ara gazını bastımmı motorun sesini duyucam, dediğim gibi sen beğendiğin motoru al merakını gider, madem maddi durumda yolunda ileride çok daha ağır bişeye geçersin, hayırlı olsun..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)