Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

ninja 250 mi er6f mi ??

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Mart 2010
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    mv agusta f4 2011
    artık yeni motor almanın vakti geldi diye düşünüyorum 3 senedir scooter kullanıyorum artık gına geldi ninja 250 ile er6f var aklımda ikiside aşa yukarı aynı fiyat ama şöyle bir durum var ninja 250 ye 8-9 bin vermek istemiyorum hafiften çünkü 250 cc lik.er6f nin de gücünü sonuna kadar kullanmayacağım için ( biliyosunuz er6f 220 max sürat .ninja 250 180 max sürat) karar veremedim bir türlü . ne kadar yaktıklarını forumda da bulamadım başka yerde de yazmıyor . yardımlarınızı bekliyorum .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Ninja 250, 180max süratmi yapıyormuş ???? İnanmam. Bence gereksiz bi karşılaştırma elbettekiki Er6 F tartışmasız tercih sebebi olurdu.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  3. #3
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    çok garip bi karşılaştırma olmuş kategori olarak birbirinden ayrı 2 motor ama yinede tercihimi soracak olursan er6f derim

  4. #4
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    tecrübe durumuna bağlı ... birde şunu söyleyeyim er6f in sağ-sol , kafa grenajları ve bir kaç ufak tefek parçası ( gidon , manet , ön sinyaller ) toplamda 4.850 € tutmuştu ( küçük bir bir kaza nedeniyle ) bunu da hatırlatayım .....

  5. #5
    900rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2004
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    pc ve motosiklet
    ninja bence ideal bi motor.180 konusuda gerçek.ama tabi üst limit.

  6. #6

    Üyelik
    07 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    tartışmasız er6f derim max. sürat aynı bile olsa er6f in torku yeterince tatmin edici.

  7. #7
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Scooterdan boyle bir gecis yapacagın ve vites tecrubenin/kabiliyetinin ne oldugunu sen daha iyi bildigin icin cok fazla bisey dememiz dogru mu bilmiyorum. Ama her turlu kontrol ederim tecrubeliyim diyorsan bence dusunme direk er6f al.
    v-for racing

  8. #8
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Aynı parayı Ninja 250'ye vermeye acırım. Hem trafikde atik makina her zaman daha güvenlidir. Kesinlikle ER-6 derim.

  9. #9
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Bencede Er6 f al zamanında benim hayallerimi süsleyen makinaydı.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  10. #10

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    ER-6f'in yakıt durumunu forumda bulamadım demişsin ama ER-6f/n başlığı altında bir hayli konuşulmuştu.

    Şöyle söyleyeyim. Ben ER-6n'i sadece şehir içinde kullanıyorum ki bunun en az yarısı yoğun trafikte dur kalk içinde geçiyor. Hesaplarıma göre 100km'de ortalama 5,5 litre yakıyorum. Kullanım tarzım ise devirli, motor torkundan ve kompresyonundan mümkün olduğunca faydalanmak isterim. Bir de LeoVince slip-on takılı ama taktırdıktan sonra yakıt konusunda fark hissetmedim. Teorik olarak performans egsozunun yakıt tüketimini biraz arttırması gerekir.

    Sanırım Ninja 250r aynı şartlarda bunun en fazla 4/3'ü kadar yakmalı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 ----------

    Bu arada scooterdan ER-6f gibi bir makinaya geçerseniz 2 silindirlilerin kendine has düşük devir torku ve motor kompresyonu açısından biraz zorlanacaksınız. Adapte olmanız zaman alacak. O süreç içerisinde sizi mutlu etmeyebilir. Hem bu süreyi kısaltmak hem de daha güvenli hale getirmek için sürüş eğitimine gitmenizi şiddetle öneririm. Çünkü bu motosikletin keyfi asıl o zaman çıkıyor.

  11. #11
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja 250, 180max süratmi yapıyormuş ???? İnanmam. Bence gereksiz bi karşılaştırma elbettekiki Er6 F tartışmasız tercih sebebi olurdu.
    Muhtemelen arkadaşın son tercihi olur. Senelerdir scooter kollanan yani gaz tepkisi olabildiğince yumuşak olan bir motordan gaz tepkisi racinglerden daha fazla olan bir alete geçiyor. Bence sen hiç düşünme git ninja al arkadaşım. Bende ER6 vardı 25 Nisan'da kaza yaptım. Şu anda ben bile ninja düşünüyorum. Gerçi benimki yakıtla alakalı, ama Ninja250r gayet yeterli bir makina.


    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tecrübe durumuna bağlı ... birde şunu söyleyeyim er6f in sağ-sol , kafa grenajları ve bir kaç ufak tefek parçası ( gidon , manet , ön sinyaller ) toplamda 4.850 € tutmuştu ( küçük bir bir kaza nedeniyle ) bunu da hatırlatayım .....
    Çok haklısın Tecrübe scooter, üzerine 66Nm tork... 172 kg makina Amanın kıçı başka yere başı başka yere...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı parayı Ninja 250'ye vermeye acırım. Hem trafikde atik makina her zaman daha güvenlidir. Kesinlikle ER-6 derim.
    Yeğenim de benim motorda arka tekleri sağ yanında görene kadar öyle diyordu. O Beverly500 kullanıyor üstelik, gayet de kaçan giden bir scooter. Bize basit geliyor ama scooterdan sonra uzay mekiği gibi geliyor bu aletler.


    Ama her şeyi geçtim, " Ben sıfırdan da öğrenirim sürmeyi, kendimi de frenleyebilirim, ufak bir bütçem de var güvenli sürüş eğitimi için, zaten bundan sonra 1000lik lere geçerim" diyorsan ER6 al. Bence N al. Ama tekrar ediyorum 250 cc yeterli bir ölçüdür. Bence arabalarda 1.4'e tekabül eder.
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Mart 2010
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    mv agusta f4 2011
    arkadaşlar çok teşekkürler çok güzel yorumlar yazmışsınız elinize sağlık . bütün yorumlarınızı değerlendirip kararımı vericem çok teşekkürler

  13. #13
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Alıntı gold adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok teşekkürler çok güzel yorumlar yazmışsınız elinize sağlık . bütün yorumlarınızı değerlendirip kararımı vericem çok teşekkürler




    senin adına hayırlısının olmasını dilerim ....

    bir şey daha söylemek istiyorum , yüksek cc lere geçişten önce naked makina insanı daha iyi pişirir, senin yerinde olsam bu sezon için cbf250 yada en yüksek olarak cbf500 alarak seneye çok sağlam bir adım atardım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)