yarı otomatik şanzıman nedir? 110ft de var. nasıl çalışır? normal manuel den farkı nedir?
yarı otomatik şanzıman nedir? 110ft de var. nasıl çalışır? normal manuel den farkı nedir?
Normal manuel'de elle kavrama sistemini ayırıp vites değiştirirsiniz. Yarı otomatikte ayaktan vites değiştirmeye başladığınız anda sistem otomatik olarak kavramayı ayırır ve tekrar kavranmasını sağlar. ARadaki fark sadece kavramanın otomatik olarak yapılıp yapılmaması geri kalan sistemi aynı.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
yani debriyaj kolu yok
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
saol makine kardeş verdiğin bilgilerin için
motoru boş viteste çalıştırıyorsun. sonra gaz vermeden vitesi 1 e alıyorsun. motor durduğu yerde boşta gibi çalışıyor. sonra gaz veriyorsun direk debriyaj filan yok. sonra gazdan elini çekiyorsun vites artırıyosun vitesi attıktan sonra gaza basıyosun. yani debriyaj yok sadece vites atıyosun gaz veriyorsun, gazdan elini çekip vites atıyosun. ve hangi viteste durursan dur motor stop etmiyor. biraz karışık oldu ama idare et artık
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Scoter motorların motor prensipleri daha farklı değil mi ben sup taki motorlara daha az arızalanır gibime geliyor
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
scooter motorlar kayışların konik diskler üzerinde kaymasıyla hızlanır.SAKAL adlı üyeden alıntı
cup motorların yarı otomatikleriyle ilgisi yok.
gerçekten de yarı otomatikler scooterlara göre daha dayanıklı.
aslında normal debriyajlı motorlar da cuplardan daha dayanıklı ve daha sorunsuz.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)