Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

onun yerine YBR veya CBR 125 al diyenlere

    REKLAM ALANI
  1. #61
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    2 sene önce Bangkok'da 6 ay kaldım, kısa sürelerle Londra, Orlando, Roma da bulundum, hiçbirinde çin işi motor görmedim (roma da 1 adet dorado görmüşlüğüm var), sorun bizim insanımızda ve hükümetlerimizde, iithalatçı en çok kar'ı hangi motoru getirirsem elde ederim hükümetlerde zam zam zam diyor başka da birşey demiyor, 3 liralık şey oluyor 10 lira ....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    15 Kasım 2009
    Şehir
    şehirlerin en çukurlusu
    Motosikleti
    motorlu bisiklet
    kalite kavramını japonlar, almanlar, ingiliz ve italyan motorsiklet ve araba üreticileri bizlere öğretti.



    kalitesizliğin ne olduğunu malesef kendi insanımdan ve şu aralar çinlilerden öğrenmiş bulunduğumuzu düşünüyorum.


    iki tekerli bir araçtan teknik bir sebeble düştüğümde hayatımın çizgisi değişebilir düşüncesiyle.


    kazık yediğimi bilsemde kalitesinden herkesin emin olduğu honda-suzuki gibi markalardan alırım, gerekirse paşa paşa kazığımı yerim



    alacak gücüm yoksa da otobüsle, yürüyerek bisikletle( hepsini uzun yıllar bol bol yaptım ) giderek

    asla kalitesizliği malum bir iki tekere binmem.

    cbr125 kullanıcısıyım

    gerekirse yan grenajları yenilemem, sinyallerimi bantlar öyle gezerim, ancak illa ki honda olur

    hepinize keyifli sürüşler......

  3. #63
    serimotorcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Racer 200 S
    Bir sezon çalışıp bir miktar para biriktirmiştim.Zaten paramda fazla değil anca bir çinli motora yetiyordu. Neyse aldım motoru.Motora yaptıgım masraf motorun fiyatını nerdeyse 2 ye katladı.
    Tabi ki herkesin marka motor almaya gücü yetmeyebilir.
    Ama marka motorlarda "motor" dur yani . Bir kez alırsın ömürlük alırsın .Adamlar parçayı saglam kullanıyor. Adı üstünde marka
    Çinlilerlede de o km'leri yapan yok mu var tabi ama 0 alıp kız gibi bakacaksın motoruna .
    Ama genel olarak çin malları böyle.
    Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...

    0 Rh (-)

  4. #64
    y.infernal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    VW Polo
    Daha önce motor kullanmayanlar çinli ile tanışır ondan sonra herkes gibi pişman olur ;) Çin motorlar geçiş motoru gibi bişiy

  5. #65
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Çinliden çok japona döneni gördüm ama japondan çinliye geçeni görmedim
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinliden çok japona döneni gördüm ama japondan çinliye geçeni görmedim
    Ben geçeceğim bu gidişle.
    Yamaha yüzünden neler çektim.

  7. #67
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Yıllar önce MZ ile başladım motosiklet sürücülüğüne. sonra honda ile devam etti. 2005-2006 yılında ucuz ve gösterişli çin motosikletleri piyasaya girdi. Bol bol reklamları olandan bir tane de ben aldım.İlk zamanlar fena değildi ,sorunsuz binebiliyor ekonomik gezebiliyordunuz . 7-8 sonra balayı bitti motosiklet gün aşırı problem vermeye başladı.Tamircilerle tabiri caizse "kanka" olduk . Zaten pek çok parçası garanti dışı idi. Masraflar bir yana harcadığım mesai ve zaman israfı tak dedirtti canıma . İnanın yaptığım masraflar ve çin motoruna verdiğim parayı toplarsanız daha ucuza kaliteli avrupa veya japon bir motosiklet alabilirdim.Zararın neresinden dönülse kardır hesabı, üçe beşe bakmadan o motoru sattım yerine yamaha ybr aldım.Hoş, ybr nin tellalı değilim ,babamın oğulları da değiller ama 1,5 yıldan beri biniyorum ,yağ değişimi ve rutin bakım haricinde servise gitmedim.Adam gibide motora bindim.Diyeceksiniz ki herkes Avrupa yada Japon alamıyor ona diyecek bir şeyim yok ama uzun vadede paranızı geri kazanmış ve sinirlerinizi yıpratmamış oluyorsunuz.

  8. #68
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    abiler japon diyosunuz ama kanuniden 250 cc motoru 3050 tl ye alıyorsunuz en ucuz japon 10 bin tl japon motorları aldığında yamaha 45 günde kawasaki ortalama 3 ayda (diğerlerini bilmiyorum hiç denk gelmedi) parçası geliyor üstelik parçanın parasını peşin verdiğiniz halde
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  9. #69

    Üyelik
    15 Kasım 2009
    Şehir
    şehirlerin en çukurlusu
    Motosikleti
    motorlu bisiklet
    doğru söylüyorsun japonlar bence de pahalı, ancak iki tekerli bir aracın içerdiği tehlikeler düşünülürse bence bir iki yıl sabırla kaliteli bir motorsiklet almak daha iyi bir karar olur bence.

    Çünkü 250cc ve daha büyük hacimli motorsikletler daha yüksek hız demek, hız arttıkça da bence kalite ve üretici tecrübesinin kullanıcı üzerine olumlu etkileri olur gibi, düşük hızlarda ise (40 70km/saat gibi) belki bu çok önemli olmayabilir bilemiyorum.

    ama bende ki 125cc lik cbr la 90-100km/saat hızlar yapınca (şu an bence fazlasıyla yeterli tecrübeme ve yollara göre) ne bileyim motosiklete güvenmek insanın kafasını rahat ettiriyor(arıza yapmaz mı? elbette bir gün elbet ama oransal olarak az gibi geliyor)

    Bence kalitesizliğin savunması olmaz 3000 tl veren iki sene daha sabredip 5000tl verip daha kaliteli bir motosiklet kullansa ...amma uzattım ha

  10. #70
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben geçeceğim bu gidişle.
    Yamaha yüzünden neler çektim.
    Distribütör yüzünden motordan vazgeçeceksem o motoru yakarım ben abi, attan inipte eşeğe hayatta binmem.

    Yaşadığın sorun elbette seni bıktırmış ama şöyle düşün ben bu motoru aldığımda sadece 3,000 bakımına servise götürdüm, ondan sonra tüm parçalarımı aksesuarlarımı yurtdışından aldım, elimde de gani gani var (arada tahmin edemediğim bir sorunun parçasıda olabiliyor tabiki, statör okuyucu böyle birşeydi) Bariz manyak oranda ucuza getiriyorum, yağ filtrem 30 tane kadar var, ve tanesini 0,5 $ dan aldım, 1 dolar bile değil.

    Debriyaj takımım 3 set var 30 $ dan aldım, Debriyaj saçı 20 tane var elimde 40 $ a aldım, hava filtrelerini 10 ar $ dan aldım... Çinli parçalardan bile ucuza aldım herhalde özellikle de yağ filtrelerini, aksesuarları, kaskları, montları saymıyorum bile, Bu ülkede fena kazık yiyoruz bu belli...

    Distribitör iyi olsa ucuz ve bol parçayı getirirdi. Örneğin, ABD de Dragstar 0 km 7,500 $, Sportster 0 km 5,500 $ ama Türkiye de tam tersi...

    Bence hayatta inmezsin abi belki Yamahadan inersin ama çinliye bineceğine, artık italyan, ingiliz, japon
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  11. #71
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Distribütör yüzünden motordan vazgeçeceksem o motoru yakarım ben abi, attan inipte eşeğe hayatta binmem.

    Yaşadığın sorun elbette seni bıktırmış ama şöyle düşün ben bu motoru aldığımda sadece 3,000 bakımına servise götürdüm, ondan sonra tüm parçalarımı aksesuarlarımı yurtdışından aldım, elimde de gani gani var (arada tahmin edemediğim bir sorunun parçasıda olabiliyor tabiki, statör okuyucu böyle birşeydi) Bariz manyak oranda ucuza getiriyorum, yağ filtrem 30 tane kadar var, ve tanesini 0,5 $ dan aldım, 1 dolar bile değil.

    Debriyaj takımım 3 set var 30 $ dan aldım, Debriyaj saçı 20 tane var elimde 40 $ a aldım, hava filtrelerini 10 ar $ dan aldım... Çinli parçalardan bile ucuza aldım herhalde özellikle de yağ filtrelerini, aksesuarları, kaskları, montları saymıyorum bile, Bu ülkede fena kazık yiyoruz bu belli...

    Distribitör iyi olsa ucuz ve bol parçayı getirirdi. Örneğin, ABD de Dragstar 0 km 7,500 $, Sportster 0 km 5,500 $ ama Türkiye de tam tersi...

    Bence hayatta inmezsin abi belki Yamahadan inersin ama çinliye bineceğine, artık italyan, ingiliz, japon
    kardewş peki atıyorum sezon başında yahi haziran 1 de motorun bozuldu parça lazım eylülde parça eline anca gelecek ne yaparsın
    abisi gider paşa paşa çinli alırım bozulduğu yerde bisiklet tamircilerinde bile yedek parçası var
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  12. #72
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardewş peki atıyorum sezon başında yahi haziran 1 de motorun bozuldu parça lazım eylülde parça eline anca gelecek ne yaparsın
    abisi gider paşa paşa çinli alırım bozulduğu yerde bisiklet tamircilerinde bile yedek parçası var
    aynen

  13. #73
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardewş peki atıyorum sezon başında yahi haziran 1 de motorun bozuldu parça lazım eylülde parça eline anca gelecek ne yaparsın
    abisi gider paşa paşa çinli alırım bozulduğu yerde bisiklet tamircilerinde bile yedek parçası var
    En fazla 2 haftada geçti elime parçalarım, Honda sahipleri en fazla 3 gün bekliyormuş. İş inada binerse beklersin, ama motor sürme arzun varsa, ne yapar eder en kısa yolu her zaman bulursun. Ayrıca Çinli sürekli arıza çıkartırsa ne olacak, sağlamı denk geldi uzun süre kullandın, çürüğü denk gelse ne yapacaksın, ömrün tamirhanelerde mi geçecek?

    Birde motora iyi bakarsan geyiği var, biz motor tamircisi olmak için motor sürmüyoruz, zoraki şartlar bizi tamirci yapıyor. Çinli motorda da kesin olacaksınız, Dragstarım 15 sene önce olsa idi bu kadar tamirden anlamazdım, az uğraşmadık mobilet ve mzlerle Bu motoru kullandığım gibi bir çinli kullansaydım 1 haftada pert olmuştu...

    Türkiye'de hala bisiklet tamircisi kültüründen kurtulunamadığı için böyle, Japo servisleride bisikletçiden gelme, Avrupa-ABD gibi gerçek servis teknisyen varmıki ülkede...

    En son olarak iş maddiyatta bitiyor, bende param olana kadar rezil motorlarla geçirdim ömrümü, dayanamadım kredi çektim, 2 senedirde ödüyorum... Eskiden ayağımı yerden kesiyorsa rüzgarı hissediyorsam yeter diyordum, ama gerçek bir motora bindiğimde traktörümsü bisikletler kullandığımın farkına vardım.

    Kimse doğal olarak yoğurdum kara demez, çalıştığım bankanın sahibi değilim, bir çalışanıyım örneğin, ama her kötü laf edene savunma durumuna geçiyorum. Sizlerde de aynı durum var gördüğüm, diyeceğim bizde geçtik o yollardan, elbette güzel gelirinizin olacağı, hayallerinizi gerçekleştireceğiniz günler mutlaka olacak daha güzel motorlarınız olacak. Ama kedi uzanamadığı ciğere mundarmış der misali savunmalar gerçekten akla fikre uymuyor çok parçası var diye motorumu bırakıp çinli alacağım ha, ölürüm daha iyi
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  14. #74
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    çin malı motorların geçiş amaçlı olduğuna katılıyorum, ancak aynı seriden çıkan ürünlerin arasındaki kalite farkını anlamışta değilim,bir arkadaşım 30 bin km bir çinli kullandı,tık demedi.Aynı motordan bendede vardı ve 80 km hızla giderken mafsal mili koptu.Kullandığım süre boyunca vibrasyon nedeniyle düşen kaç korna oldu hatırlamıyorum,yine aynı sebebten patlayan ampuller,gevşeyen vidalar nedeniyle düşen kırılan,parçalar,her an bi arıza çıkacak diye keyif alamadan yaptığım mecburi sürüşler.Bütün bunlara yaptığım harcama ile daha kaliteli ve iyi bir marka (aynı cc de) motor alabilirdim.Çinli motorların en büyük artısı ise yapılan masrafları kısmak için sürücülerine anahtar tutma becerisi kazandırmasıdır.

  15. #75

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Zaten sorun da bu, Çin motorlarında kalite standartı diye bir şey yok. O yüzden konunun başından beri biri iyi derken öbürü on para etmez diyor. Şansına iyisi gelirse adam gibi bakımla sorun çıkmadan gider aksi durumda sinir hastası olursun.

  16. #76
    GuNMember - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki CharmandER-5 2005
    Alıntı y.infernal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce motor kullanmayanlar çinli ile tanışır ondan sonra herkes gibi pişman olur ;) Çin motorlar geçiş motoru gibi bişiy
    Benim İlk Motorum Ve Hala Kullanmakta Olduğum Motor Çinli. Günde En Az 80 Km Yol Yapıyorum Ve Bu 150-160Km De Olabiliyor. Motorum 40.000 Kmde Ve Aynı Model Motorla Düz Yolda Bastığımda 2 Kişi Olmama Rağmen Benım Motoruma Yetişemiyor(2 Kişi 120 Km Hızı Gördüm) Bana Şu Anda Motor Al Deseler Gider Aynı Motorun 0'ını Alırım...
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardewş peki atıyorum sezon başında yahi haziran 1 de motorun bozuldu parça lazım eylülde parça eline anca gelecek ne yaparsın
    abisi gider paşa paşa çinli alırım bozulduğu yerde bisiklet tamircilerinde bile yedek parçası var
    Size Katılıyorum. Parçalar İstemediğiniz Kadar Var Yakında Bakkallardan Temin Edebilicez(:
    "TayGuN"
    "GuNControll"
    "Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "

  17. #77
    EmoTHEp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 Monster 696
    ben bir kere mondial kullandım, sürücü kursunda, tabi kurstaki ne arabadan hayır gelir ne motordan ama, sol elim resmen Bruce-Lee kası yaptı... bu kadar ağır ve sert debriyaj olur mu arkadaşım yaw??? aynı gün cbf 150 nin debriyajını sıktığımda sanki sıcakta kalmış tereyağını sıkmış gibi oldum :D tabi bir marka ile hepsini genellemek yanlış olur, ama bundan 5-10 yıl sonra çinli lerin diğer çekik gözlüleri ve italyanları yakalayacağı kesin...
    Kim Ağlarsa Yalan Ağlar, Beni Bi'tek Duca'm Anlar...

  18. #78

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Bence sacma falan değil cinli motorun 2 el fiyatı 1500 tl ybr cbf cbr nin fiyatı 3000 4000 tmm japon makine sağlam fln ancak herkes konu ne olursa olsun ybr al cbf al 250 cc ne alım diye bir konu vardı yine birisi ybr 125 veya cbf150 al yakıtı iyi diyor yakında r1 mi hayabusa mı diyen birine bile ybr 125 veya cbf 150 önerisi baslıkları oalckatır(belki olmuştur) önermeyin demiyorum ben ama "joker karakter" gibi hangi motor soruls biri cıkıp ybr 125 diyor. tmm sağlam kabul ediyorum 330.000 km devirmiş 2006 motor ybr kullandım (5 dk lığına) taş gibiydi hatta sürücüsünün yapmadığı hareket kalmıyordu. ama sıska motor kucuk motor yeterince hızlı değil ve bence kurye ve sehir içi ulaşım ihtiyacı için güzel makine ancak ben motoru ulaşım + zevk için kullanıyorum altımda bisiklet gibi bir motosiklet olsun istemiyorum. Konuyu acan arkadasa katılıyorum. Zevk meselesi ama bence sanılanın aksıne cin malliari da o kadar kötü adamı ölürecek motosiklet değil sadece 100.000 km ömürlü yapılıyor 80 90 binde kaldır at ne kaybedersin ki 1.800 tl aldım ben 700 km de 250 mct min 90.000 km yapsam sonrasında hurdaya bile versem içim acımaz. ve parçası ucuz olduğu için baya işime yaradı cünki viteslikullanımın acemiliğini attım.

  19. #79
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    ybr almayın cbf 150 alın
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #80
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Konu başığını tebrik ediyorum, ama yinede ybr alın! (şaka şaka)


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)