peugeot 51 cc ılk motorumu 5 sene sonra oldugu yerden cıkarttım fakat!!!
Reklamlar
-
01 Haziran 2010, 01:50
#1
Reklamlar
-
01 Haziran 2010, 02:46
#2
egzostu boğazından ve kelepçesinden söküp yerinden çıkarttıktan sonra pürmüz ile içini yakacaksın ve sonra klasik yöntemlerle içindeki kurumu dökeceksin
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
01 Haziran 2010, 14:22
#3
hiç öle bişi yapmana gerek yok bir parçaçıdan max10 tl ye al bitane çöm egzos tak en mantıklısı ugraştıgına deymez
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
01 Haziran 2010, 14:52
#4
Merhaba kardeşş be 7 yılımı verdi o motora 130 km hıza kadar uğraştım :D
ben derim ki git (emo) marka dolu bir egzoz al ve karbüratörü manifodtan tamamen çıkar ve alt tası sökerek dağıtmaya başla güzelce bir tinere yatır. çünki tüm benzin kanlarrı tamamen oksit tutmuştur ve yapa bilirden manifodun altında tek yaprak veya çift yapraklı bir klepe ile karşılaşacaksın yaprağın kırılmadığına emin ol yoksa glepeje kadar gider makinan. yani kitler. daha sonra platinli ise platinin ağzını ince ve ölü bir zımpara ile temizle. ya hepten gider yada çalışır haberin olsun bionik ise zaten bak rahatına. kasnak bilyanı deyiştir derim yokda pedal miline çak çabuk yer sen bile şaşırırsın.
-
01 Haziran 2010, 17:36
#5
Merhaba kardeşş be 7 yılımı verdi o motora 130 km hıza kadar uğraştım :D
ben derim ki git (emo) marka dolu bir egzoz al ve karbüratörü manifodtan tamamen çıkar ve alt tası sökerek dağıtmaya başla güzelce bir tinere yatır. çünki tüm benzin kanlarrı tamamen oksit tutmuştur ve yapa bilirden manifodun altında tek yaprak veya çift yapraklı bir klepe ile karşılaşacaksın yaprağın kırılmadığına emin ol yoksa glepeje kadar gider makinan. yani kitler. daha sonra platinli ise platinin ağzını ince ve ölü bir zımpara ile temizle. ya hepten gider yada çalışır haberin olsun bionik ise zaten bak rahatına. kasnak bilyanı deyiştir derim yokda pedal miline çak çabuk yer sen bile şaşırırsın
kardesım glepej ıle karsılastım karbratoru temızlerken onalrı hallettım kalan sorun lar sadece komurumsu tabakaydı yıne de elıne saglık cok keyıf alıyorum bu motordan
iç öle bişi yapmana gerek yok bir parçaçıdan max10 tl ye al bitane çöm egzos tak en mantıklısı ugraştıgına deymez
tesekkur ederım de orjınal eksozunu degıstırmeyım dedım : )
egzostu boğazından ve kelepçesinden söküp yerinden çıkarttıktan sonra pürmüz ile içini yakacaksın ve sonra klasik yöntemlerle içindeki kurumu dökeceksin
eyw hemen denıcem
-
01 Haziran 2010, 20:53
#6
motorun resimlerinide koyarsan güzel olur
Bir Gün 4 Teker İstersem Gider Bir Motosiklet Daha Alırım!
-
01 Haziran 2010, 21:22
#7
abi hiç sorma geçen ilk motorumu başka bir arkadaşa verdim adam sürünce içimden ağlamak geliyor kendmi zor tutuyorum
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)