Baslangic Bitti sıra 250cc'de LUTFEN YARDIM
Reklamlar
-
01 Haziran 2010, 00:44
#1
Arkadaşlar merhaba. Wındy S ımle 70 gunde 9000 km yaptım artık 250cc ye geçmek istiyorum. birkaç gun once plazada kawasaki ninja 250 baktım, çok beğendim. Ama ben surekli uzun yolda kullanıyorum. Işim gereği haftada 2gun 500 km yapıyorum. ninja kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmiş motoru almadan once bilmem gereken birsey varmı
Reklamlar
-
01 Haziran 2010, 00:48
#2
Acil112 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Wındy S imle 70 gunde 9000 km yaptım artık 250cc ye geçmek istiyorum. birkaç gun once plazada kawasaki ninja 250 baktım, çok beğendim. Ama ben surekli uzun yolda kullanıyorum. Işim gereği haftada 2gun 500 km yapıyorum. ninja kullanan yada bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabilirmiş motoru almadan once bilmem gereken birsey varmı olabilir almadanonce bilmem gereken birsey varmı?..
türkiyeyimi gezdın arkadaş bence aldıgın yol yetersiz özellikle şehir içi kullanım için ama tevrübeni bilemicemiz için bnm tavsiyem hysoung olurdu satman kolay olur
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
01 Haziran 2010, 00:51
#3
Konuyla alakası yok ama birşey sormak ıstedım windy s performansı uzun yolda falan tatmın edıcımı ? verılen paraya değdımı bırde sorun cıkarttımı sana :D cevapLarsan sevınırım.Senın soruna gelecek olursak uzun yol yapıyorum sureklı dıyorsun racing tarzı motor seni yormazmı fazla ? 2.el bi cbf 250 felan baksan daha iyi olur bence
-
01 Haziran 2010, 00:52
#4
cbf 250 alıcana 250cc enduro yada chopper tarzı bişi alsın.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
01 Haziran 2010, 01:06
#5
Bol km yapıcaksan ninja iyi bir seçim, gidişi güzel masrafsız yakıtıda iyi. Oturma pozisyonu uzun yol için ideal. Kmlerce güzel güzel binebilirsin.
-
01 Haziran 2010, 02:18
#6
Wındy yi sifir aldım, her 2000km de bir bakımını yaptırdım, bana hiç problem cıkarmadı. tek marşla 250 km gidiyorum. Aslina ybr250 yada cbf 250 için gittim ama kawasaki ikisini de unutturdu.
şimdiki Wındy bu sayfada:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...indy-s-19.html
-
01 Haziran 2010, 02:26
#7
uzun yol ıcın naked tarzı motosıklet almanı tavsıye ederım kullanıs kolaylıgı oturus pozısyonu senı yormayacak motor olmalı 500 km yol yapıcaksın!!!
onerım ıse hyo 250 comet , cbf 250 veya ybr 250 derım bunlar uzun km yapabılen makınelerdır ...
fıyatı haddınden fazla olmasa ybr 250 cok yakısıklı bence hemde cok rahattır
-
01 Haziran 2010, 03:00
#8
İlk defa dediklerimin tersine konuşuacağım. Gsr 600 yada fazer 600 e de bir bak. Uzun yolda dehşet rahattırlar ama benzin sarfiyatına da bakarım diyorsan onu bilemem.
::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:
-
01 Haziran 2010, 10:21
#9
yigido_ adlı üyeden alıntı
uzun yol ıcın naked tarzı motosıklet almanı tavsıye ederım kullanıs kolaylıgı oturus pozısyonu senı yormayacak motor olmalı 500 km yol yapıcaksın!!!
onerım ıse hyo 250 comet , cbf 250 veya ybr 250 derım bunlar uzun km yapabılen makınelerdır ...
fıyatı haddınden fazla olmasa ybr 250 cok yakısıklı bence hemde cok rahattır
YBR 250 cok yakışıklı ve CBF 250. Ama önden çok rüzgar aldıklarını düşünüyorum Tam bir enduro olmadıklarından. Örneğin Varadero onlar kadar rüzgar almaz. Ninja'ya yönelmemin sebebi de bu. Aerodinamik!..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:16 ----------
DeathaN adlı üyeden alıntı
İlk defa dediklerimin tersine konuşuacağım. Gsr 600 yada fazer 600 e de bir bak. Uzun yolda dehşet rahattırlar ama benzin sarfiyatına da bakarım diyorsan onu bilemem.
Fazer in rahat olduğunu duymuştum. Ama yakıt sarfiyatı benim için önemli, yoksa 600cc kullanmak isterim ve 250'lik motoru da geçiş için kullanırdım ve kararım hiç düşünmeden Hyosung 250 olurdu. Ama bu motoru kalıcı olarak alcm, o yüzden fiyatından önce rahatlık ve yakıt tüketimi önemli benim için. 250cc den yukarı çıkmak istemiyorum.
-
01 Haziran 2010, 12:23
#10
Ninja 250'ci yokmu arkadaşlar?..
-
01 Haziran 2010, 12:43
#11
Uzun süre kullanacaksanız yani kalite önemli ise, 250cc'yi geçmeyecekse, aerodinami ve rüzgar koruması önemli ise zaten geriye fazla seçenek kalmıyor. Ninja 250R'ı sizin için yapmışlar.
Hadi belki diğer bir Kawasaki ER-6f de olabilir, Çünkü yakıt konusunda sınıfına göre çok cimridir. Bu motorla çok ekonomik uzun yol alanlar varmış (4lt/100km) ama ben ER-6n ile 5 litre altına hiç düşmedim.
-
01 Haziran 2010, 12:45
#12
Ninja 250 topiğinden makinanın kullanım karakteri ve tüketimiyle ilgili aradığın bilgilere ulaşabilirsin. huyu suyu güzel makinadır.çok sempatik makinadır.
Try not.Do or do not.There is no try. (Yoda)
-
01 Haziran 2010, 12:49
#13
Acil112 adlı üyeden alıntı
Ninja 250'ci yokmu arkadaşlar?..
sen takmışsın ninja 250 =D
bence hyosung GT 250R işini görür hem heybetli makina =D Hemde güzel gidiyo yani.. Benimde windy'im var satsam ve race motora başlamak istesem hyosung'dan başlardım satmasıda kolay yani, elinde kalmaz.. gerçi kullananlar daha iyi bilir, ben sadece eş dost motorunu kullandım ordan bilirim hyosung yoksa nerdeeee ..
-
01 Haziran 2010, 13:03
#14
Acil112 adlı üyeden alıntı
Ninja 250'ci yokmu arkadaşlar?..
Eğer tecrübelerini merak ettiğiniz için soruyorsanız. Bir arkadaşım başlangıç motoru olarak satın almıştı, sonradan Monster 696'ya terfi etti. Şimdi Ninja'sını özlüyor. Çok sorunsuz olduğundan bahsetmişti. Performans olarak yeterli görmedi ama o tamamen kullanım stili ve beklentilerle ilgili. Siz zaten 250cc'nin performansını bilerek kabul ediyorsunuz.
Ben de geçen sene araştırmışım. Çok olumlu görüşler alan bir makina.
Tek dezavantajı 250cc için yüksek fiyatı ve Kawasaki'nin Türkiye'deki malum servis durumları. Gerçi ben kendi Kawasakim ile servis sıkıntısı hiç yaşamadım, ama ciddi bir yedek parça ihtiyacım da olmadı henüz. Dünya'da da çok satılan bir motor olması ileride yaşayacağınız yedek parça, aksesuar ihtiyaçlarınızı internetten de tedarik edebileceğiniz anlamına gelebilir. Bu da bir artı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------
poyraz010 adlı üyeden alıntı
sen takmışsın ninja 250 =D
bence hyosung GT 250R işini görür hem heybetli makina =D Hemde güzel gidiyo yani.. Benimde windy'im var satsam ve race motora başlamak istesem hyosung'dan başlardım satmasıda kolay yani, elinde kalmaz.. gerçi kullananlar daha iyi bilir, ben sadece eş dost motorunu kullandım ordan bilirim hyosung yoksa nerdeeee ..
Arkadaş race bir motor istediğini belirtmemiş. GT250 çok az rüzgar korumalı, GT250R ise fazlaca yatık pozisyonu ile rahatsız edebilir. Çünkü arkadaş bir hayli yol yapacak motorla.
Ayrıca 250cc'yi geçiş için değil sürekli kullanım amaçlı istiyormuş. İşçilik ve malzeme kalitesi onun için en önemli kriter olmalı. Hyosung burada biraz geride kalıyor.
Bu arada şimdi aklıma BMW F650'ler de geldi. Tek silindirli olduğundan çok ekonomik olduğu söyleniyor. Kullanım amacı olarak da size uygun gibi. Ama sorunları, fiyatı konusunda bir bilgim yok.
-
01 Haziran 2010, 13:09
#15
Kendimi anlatabildim sanırım. 250cc yi geçiş için değil, devamlı kullanmak için istiyorum. Yoksa Antalya'da 11.000TL dediler, bu fiyata geçiş motoru almayı düşünmezim.
-
01 Haziran 2010, 14:22
#16
bende 125cc den geçiş yaptım vtr250 tercihim oldu , gezi motoru ama performans titreşimsiz 160 çünkü lastikler kalın 110-140 tabi bu frenlemeyide etkiliyor özellikle kışın 600lük gibi rahat fren yapıyorsun arka kızaklamıyor.
japon makine komple yedek parça sıkıntısı olmaz honda 2010 çünki). yakıt cimri 0.13kuruş hesapladım km de. yol tutuş viraj çok iyi , uzun süre sana 600 üstü makinayı aklına bile getirmezsin ANESten alırsan iyi olur aksesuarları mevcut öncam koruma demiri falan...ha 11 ha 12.5 diyosan ama uzun vadede naked 250 racing den daha fazla tercih konusu olur diye düşünüyorum
RUHLA BEDENİ AYIRIN , İKİSİNİN İHTİYAÇLARI FARKLIDIR.
darwin hakli evrim dogru ama insandan maymuna donusum.
-
01 Haziran 2010, 14:38
#17
hyo 250 r aldım ben motor kullanmak için şuan 600f kullanıyorum tek söyleye bileceyim makine çok rahatsızmış uzun yol yapıyım derken elim kütür kütür ediyordu ileri çok yatıyorsun ve kocaman deposu arnını geri itiyor düzeldimmi mütiş bel ağrısı yapıyor.
ama 250 olduğu için az yakıyor. Şuan benzincilerle aile oldum gibi birşey 2 katından fazla yakıt alıyorum
-
01 Haziran 2010, 14:43
#18
125cm3 adlı üyeden alıntı
bende 125cc den geçiş yaptım vtr250 tercihim oldu , gezi motoru ama performans titreşimsiz 160 çünkü lastikler kalın 110-140 tabi bu frenlemeyide etkiliyor özellikle kışın 600lük gibi rahat fren yapıyorsun arka kızaklamıyor.
japon makine komple yedek parça sıkıntısı olmaz honda 2010 çünki). yakıt cimri 0.13kuruş hesapladım km de. yol tutuş viraj çok iyi , uzun süre sana 600 üstü makinayı aklına bile getirmezsin ANESten alırsan iyi olur aksesuarları mevcut öncam koruma demiri falan...ha 11 ha 12.5 diyosan ama uzun vadede naked 250 racing den daha fazla tercih konusu olur diye düşünüyorum
Açıkçası o bütçe olsa ve kesin 250cc motor almak niyetinde olsaydım VTR 250 benim de Ninja 250R'dan önce tercihim olurdu. Henüz yeni ve fazla denenmemiş bir motor olmasına rağmen sırf Honda olduğu için bile tercih sebebi (biraz marka fanatizmi var bende de. Ama rüzgar koruması ve aerodinami arkadaş için çok önemli gibi görünüyor. O da Ninja'da var.
-
01 Haziran 2010, 15:00
#19
kardeş bence kawasaki ninja alderin 6 ileri vites ve 8 valf motor var üzerinde ve devirli bir makina. 250 cc sınıfında bayağı hız ve yakıt da basmayıp 90 veya100 km hızla gidersen o makina yakmaz kii yakıt sistemi enjeksiyon olan bir makina. 2. olarak 250 ybr de enjeksiyonlu haa 150 mx hız yapıyo ama kalkız depar ve accayip atik bir makina vee bu iki makina vasıflarına göre çokda az yakar haberin olsun. cbf sakın sakın :D karbüratörlü bir makina bak haberin olsun.
-
01 Haziran 2010, 16:00
#20
Düşünerek yazalım lütfen uzun yol yapacakmış arkadaş
Hyosung gt250 R güzel görünümlü rüzgardan korur ama biraz fazla km yapınca kollarında ve belinde agrı hissetmeye başlarsın
Honda cbf250 veya Yamaha ybr 250 veya Hyosung gt250 Naked tarzı belki rahat edersin ama rüzgardan rahatsız olabilirsin
Kawasaki ninja 250 görünümü çok güzel zaten adı yetiyor grenajları rüzgar konusunda rahatlatır oturuş pozisyonu biraz daha dik oldugundan daha rahat edersin sıkıntı çekceğin konu yedek parça olabilir
Aslında sana uygun makina bence fazer ama tecrüben yetersiz yinede iyi düşün sonra pişman olma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)