Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Lastikler İkiye Ayrılır / Mıchelın ve Diğerleri

    REKLAM ALANI
  1. #61
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Buz motor gibi yerleri bilmek ve gitmek lazım. Teşekkür ederim metehan abim. Buz motor aklımda ;)
    mete_han bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Metzeler mi sertmiş Michelin den?Hey Allah'ım ya...Atışalanı oldu buralar iyice artık.peh.!
    Uzun uzun anlatacağım,ama değmez,kullandığım en kötü lastiklerden birisiydi michelin pure 2ct..
    dyavol-77, pistolpitt ve mete_han bunu beğendiler.

  3. #63

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    bu lastiğin ömrü ne kadar arkadaşlar
    mete_han bunu beğendi.

  4. #64
    WanD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda 650F
    Alıntı uçan pırasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu lastiğin ömrü ne kadar arkadaşlar
    15 bin km 'ye kadar ama sert kullanımlarda bu oran düşer. Ayrıca , yıl faktörünü de unutmamak lazım.



    "Lastiğin bittiğini anlamak için birkaç kriter vardır;1-diş derinliği,1-kauçuğun sertliği (yıla ve km ye bağlı olarak) öncelikle dişderinliğine bakılır bu motosikletler için 1 mm dir eğer dişleri 1mm nin üstündeyse yapılan km ye bakılır.Benim tecrübeme göre (motosikletine bağlı olarak değişir)motosiklet için bu ortalama 15000 km dir eğer dişleri 1mm nin üstündeyse ve 15000 km nin altındaysa yapılan km kullanım süresine bakılır yine tecrübeme göre bu 3 yıldır yaptığı km ve kullanım süresi boyunca lastiğin kauçuğu yavaş yavaş sertleşir sertleşen lastiğin tutunması azalır."

    KAYNAK

  5. #65
    Arda_Karaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    Foça
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Gostergesinde naylonu duran 53000 kmdeki motosiklete yeni lastikler hayirli olsun
    fabrisio ve mete_han bunu beğendiler.

  6. #66

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    mıchelın pılot sporty kullandım şu an pırellı dura tractıon takılı.pırellı frenajda ve ıslak zeminde BeNcE bariz üstün
    mete_han bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Biz irc taktık nolacak şimdi peki binmeyelimmi motora yada değiştirelîmmi hemen o kadar kötümü yani
    mete_han bunu beğendi.

  8. #68
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Alıntı HUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mıchelın pılot sporty kullandım şu an pırellı dura tractıon takılı.pırellı frenajda ve ıslak zeminde BeNcE bariz üstün
    Michelin ile pilot sport ile pirelli dura tractıon arasındaki farkları biraz daha detaylı anlatabilir misiniz? Bazen stabilize köy yollarında da kullanacağım motoru?

  9. #69

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    E-Tekin kardeşim :
    mıchelın pılot sporty ybr uzerinde 10.000 km kaldı. kullandığım rota ağırlıklı olarak yağmurlar hariç haftada en az 4 gün mudanya - eşkel yolu.mıchelinin bana göre iyi yani bursa içinde kaymak asfaltta iyi ama dediğim güzergahta(mıcır sıkıştırılarak yapılmış asfallta) kuru zeminde viraja girişi yatışı iyi frenajda arka teker erken kitliyor , ömür erken bitiyor , yağmurda daha hissiz , toprakta çok zayıf kalıyor.Bence lastiğin darbe emişi kötü yanank kısımları ve telleri zayıf ve kanal profilinden dolayı lastiğin tırnak derinliği daha kısa duruyor. Pirelliyi aynı rotada 3000 km dir kullanıyorum istemeden arka tekerleği kitlemedim.özellikle çamurlu va yağışlı zeminlerde tutunma oranı mıchelıne göre bariz üstün, stabilize ve toprakta enduro gibi olmasada abartmadıkça çekiş problemi yaşamadım.Tırnak profili ve derinliği mıcheline göre gayet başarılı.kaymak asfaltta zaten hiç bir problem çıkartmıyor.mıchelin dediğim rotada 8000 km de belirgin bir şekilde tırnak derinliğini kaybetti.
    E-TEKİN ve mete_han bunu beğendiler.

  10. #70
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Alıntı HUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E-Tekin kardeşim :
    mıchelın pılot sporty ybr uzerinde 10.000 km kaldı. kullandığım rota ağırlıklı olarak yağmurlar hariç haftada en az 4 gün mudanya - eşkel yolu.mıchelinin bana göre iyi yani bursa içinde kaymak asfaltta iyi ama dediğim güzergahta(mıcır sıkıştırılarak yapılmış asfallta) kuru zeminde viraja girişi yatışı iyi frenajda arka teker erken kitliyor , ömür erken bitiyor , yağmurda daha hissiz , toprakta çok zayıf kalıyor.Bence lastiğin darbe emişi kötü yanank kısımları ve telleri zayıf ve kanal profilinden dolayı lastiğin tırnak derinliği daha kısa duruyor. Pirelliyi aynı rotada 3000 km dir kullanıyorum istemeden arka tekerleği kitlemedim.özellikle çamurlu va yağışlı zeminlerde tutunma oranı mıchelıne göre bariz üstün, stabilize ve toprakta enduro gibi olmasada abartmadıkça çekiş problemi yaşamadım.Tırnak profili ve derinliği mıcheline göre gayet başarılı.kaymak asfaltta zaten hiç bir problem çıkartmıyor.mıchelin dediğim rotada 8000 km de belirgin bir şekilde tırnak derinliğini kaybetti.
    Kafamdaki soru işaretlerinin hepsini aydınlattınız.Çok teşekkürler.Alacağım lastiğin pirelli dura traction olduğu kesinleşti.
    mete_han bunu beğendi.

  11. #71

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bende Pirelli alacaktım nasıl oldu anlamadım şimdi irc ile geziyorum
    mete_han bunu beğendi.

  12. #72
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    Metehan bu aralar lastiklere bir servet ödedi sanırım.


    mete_han bunu beğendi.

  13. #73

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Bende de Michelin takılı, bazen saçma sapan yerlerde kaydırıyor, hadi soğukken anladım ama yaz günü 100 km gittikten sonra da hafif virajda aynı şeyi yapınca tırstım artık. Asfalta verdim kabahatı, öyledir inşallah.
    mete_han bunu beğendi.

  14. #74
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...

    birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...

    ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
    blueway2 bunu beğendi.

  15. #75
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    hayırlı olsun mete abicim kazasız belasız kullanman dileğimle..
    mete_han bunu beğendi.

  16. #76
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun mete abicim kazasız belasız kullanman dileğimle..
    ganga konu eski 4 yıllık

  17. #77
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ganga konu eski 4 yıllık
    Konu açıldığındaki alınan lastikler şimdi tekrar tabiat anaya geri döndü
    mete_han bunu beğendi.

  18. #78
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...

    birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...

    ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
    Abi bende ırc kullanıyorum şu anda, mişlenin gözünü seveyim aynen paradan kaçtım ırc aldım memnunum fakat mişleni tutmaz benim gözümde, imkanlar elveriyorsa vazgeçilmez
    mete_han bunu beğendi.

  19. #79
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ganga konu eski 4 yıllık
    chiko hortlatmış benimde gözümden kaçmış yeni lastik alırsan şimdiden hayırlı olsun demiş oldum
    mete_han bunu beğendi.

  20. #80

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...

    birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...

    ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
    Başkanım sen varsan cbf var lastik var forum var sen yoksan tadı yok sen yorum yazınca tazeleniveriyor konu ön nf25 modeli arka nr25 modeli ırc
    mete_han bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)