Lastikler İkiye Ayrılır / Mıchelın ve Diğerleri
Reklamlar
-
Buz motor gibi yerleri bilmek ve gitmek lazım. Teşekkür ederim metehan abim. Buz motor aklımda ;)
Reklamlar
-
Metzeler mi sertmiş Michelin den?Hey Allah'ım ya...Atışalanı oldu buralar iyice artık.peh.!
Uzun uzun anlatacağım,ama değmez,kullandığım en kötü lastiklerden birisiydi michelin pure 2ct..
-
bu lastiğin ömrü ne kadar arkadaşlar
-
uçan pırasa adlı üyeden alıntı
bu lastiğin ömrü ne kadar arkadaşlar
15 bin km 'ye kadar ama sert kullanımlarda bu oran düşer. Ayrıca , yıl faktörünü de unutmamak lazım.
"Lastiğin bittiğini anlamak için birkaç kriter vardır;1-diş derinliği,1-kauçuğun sertliği (yıla ve km ye bağlı olarak) öncelikle dişderinliğine bakılır bu motosikletler için 1 mm dir eğer dişleri 1mm nin üstündeyse yapılan km ye bakılır.Benim tecrübeme göre (motosikletine bağlı olarak değişir)motosiklet için bu ortalama 15000 km dir eğer dişleri 1mm nin üstündeyse ve 15000 km nin altındaysa yapılan km kullanım süresine bakılır yine tecrübeme göre bu 3 yıldır yaptığı km ve kullanım süresi boyunca lastiğin kauçuğu yavaş yavaş sertleşir sertleşen lastiğin tutunması azalır."
KAYNAK
-
Gostergesinde naylonu duran 53000 kmdeki motosiklete yeni lastikler hayirli olsun
-
mıchelın pılot sporty kullandım şu an pırellı dura tractıon takılı.pırellı frenajda ve ıslak zeminde BeNcE bariz üstün
-
Biz irc taktık nolacak şimdi peki binmeyelimmi motora yada değiştirelîmmi hemen o kadar kötümü yani
-
HUN adlı üyeden alıntı
mıchelın pılot sporty kullandım şu an pırellı dura tractıon takılı.pırellı frenajda ve ıslak zeminde BeNcE bariz üstün
Michelin ile pilot sport ile pirelli dura tractıon arasındaki farkları biraz daha detaylı anlatabilir misiniz? Bazen stabilize köy yollarında da kullanacağım motoru?
-
E-Tekin kardeşim :
mıchelın pılot sporty ybr uzerinde 10.000 km kaldı. kullandığım rota ağırlıklı olarak yağmurlar hariç haftada en az 4 gün mudanya - eşkel yolu.mıchelinin bana göre iyi yani bursa içinde kaymak asfaltta iyi ama dediğim güzergahta(mıcır sıkıştırılarak yapılmış asfallta) kuru zeminde viraja girişi yatışı iyi frenajda arka teker erken kitliyor , ömür erken bitiyor , yağmurda daha hissiz , toprakta çok zayıf kalıyor.Bence lastiğin darbe emişi kötü yanank kısımları ve telleri zayıf ve kanal profilinden dolayı lastiğin tırnak derinliği daha kısa duruyor. Pirelliyi aynı rotada 3000 km dir kullanıyorum istemeden arka tekerleği kitlemedim.özellikle çamurlu va yağışlı zeminlerde tutunma oranı mıchelıne göre bariz üstün, stabilize ve toprakta enduro gibi olmasada abartmadıkça çekiş problemi yaşamadım.Tırnak profili ve derinliği mıcheline göre gayet başarılı.kaymak asfaltta zaten hiç bir problem çıkartmıyor.mıchelin dediğim rotada 8000 km de belirgin bir şekilde tırnak derinliğini kaybetti.
-
HUN adlı üyeden alıntı
E-Tekin kardeşim :
mıchelın pılot sporty ybr uzerinde 10.000 km kaldı. kullandığım rota ağırlıklı olarak yağmurlar hariç haftada en az 4 gün mudanya - eşkel yolu.mıchelinin bana göre iyi yani bursa içinde kaymak asfaltta iyi ama dediğim güzergahta(mıcır sıkıştırılarak yapılmış asfallta) kuru zeminde viraja girişi yatışı iyi frenajda arka teker erken kitliyor , ömür erken bitiyor , yağmurda daha hissiz , toprakta çok zayıf kalıyor.Bence lastiğin darbe emişi kötü yanank kısımları ve telleri zayıf ve kanal profilinden dolayı lastiğin tırnak derinliği daha kısa duruyor. Pirelliyi aynı rotada 3000 km dir kullanıyorum istemeden arka tekerleği kitlemedim.özellikle çamurlu va yağışlı zeminlerde tutunma oranı mıchelıne göre bariz üstün, stabilize ve toprakta enduro gibi olmasada abartmadıkça çekiş problemi yaşamadım.Tırnak profili ve derinliği mıcheline göre gayet başarılı.kaymak asfaltta zaten hiç bir problem çıkartmıyor.mıchelin dediğim rotada 8000 km de belirgin bir şekilde tırnak derinliğini kaybetti.
Kafamdaki soru işaretlerinin hepsini aydınlattınız.Çok teşekkürler.Alacağım lastiğin pirelli dura traction olduğu kesinleşti.
-
Bende Pirelli alacaktım nasıl oldu anlamadım şimdi irc ile geziyorum
-
Metehan bu aralar lastiklere bir servet ödedi sanırım.
-
Bende de Michelin takılı, bazen saçma sapan yerlerde kaydırıyor, hadi soğukken anladım ama yaz günü 100 km gittikten sonra da hafif virajda aynı şeyi yapınca tırstım artık. Asfalta verdim kabahatı, öyledir inşallah.
-
konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...
birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...
ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
-
hayırlı olsun mete abicim kazasız belasız kullanman dileğimle..
-
extrem_015 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun mete abicim kazasız belasız kullanman dileğimle..
ganga konu eski 4 yıllık
-
-
mete_han adlı üyeden alıntı
konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...
birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...
ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
Abi bende ırc kullanıyorum şu anda, mişlenin gözünü seveyim aynen paradan kaçtım ırc aldım memnunum fakat mişleni tutmaz benim gözümde, imkanlar elveriyorsa vazgeçilmez
-
-
mete_han adlı üyeden alıntı
konu güncelliğini yitirmiş...ama bu yaz yine mişlen olacak gibi...40 lira yüzünden IRC taktırdım maalesef...ha yeni deseniyle mişleni aratmadı belki ama yinede güven vermedi..bir kaç ıslak yol deneyiminden sonra üçü beşi aradığım için kızdım kendime...servisim stoklarında mişlen yoktu olsa bile 220 dediler...IRC yeni üretim desenide hoşuma gidince 180 e IRC oldu...14 bindeyim 14 ay oldu yazın illaki değiştircez...ben aslında motorun lastiğinin servisin değiştirmesini isterim ..lastiği sökmekten takmaya ince ayarlarına kadar pek sağa sola elletmeyi sevmem...bu yaz mişleni alıp servisime taktırıcam gibi...
birde arkadaşlar büyük makinaların lastik takımı fiyatlarını duyunca oha diyorum her zaman...lan nedir bu amk...1000 lira 1500 lira lastik takımı çok çılgınca geliyor bana...
ödeyeceğim para 250 gaymeyi geçmez...bizim bütçeye göre normal tabi..maaş 1400 agi..el mahkum...
Başkanım sen varsan cbf var lastik var forum var sen yoksan tadı yok sen yorum yazınca tazeleniveriyor konu ön nf25 modeli arka nr25 modeli ırc
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)