Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Chopperdan Racinge geçiş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul-üsküdar
    Motosikleti
    Yamaha Dragstarxvs250
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor freni dediginiz her neyse, ondan vazgeçerseniz her motosikleti rahatlikla kullanabilirsiniz.
    Sonuçta yaris motosikletlerini kullananlar da uzayli degil.

    Aralarinda bir çok farkliliklardan soz etmek mumkun tabi ama siz daha orada degilsiniz.ll
    Ilk isiniz, motor freni aliskanligindan kurtulmak olsun.
    Motosikletlerde oyle bir fren yoktur!!!!
    2007'de kullandiğim Kanuni tiger250 motordan kalan bir alişkanlik malum motoruna göre ağır bir kasası var ve frenleri pekte etikili değil o motorla seyiir halindeyken motor freni kullanmayınca duramayacağımı hissediyordum ama dediğin gibi bu alişkanliği yenmek gerekecek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    Aralarında gariplik olduğu kesin geçen Maruder 800 kullandım iğrendim motordan resmen o ne öyle ayaklarım önde gidon yukarda çok dengesiz geldi bana kendi motoru gibisi yok insanın
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  3. #23

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN
    Alıntı mogli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing i bilmem ama Şopar'dan Gros'a geçince olan manzara bu.

    Yerdeki grenaj parçalarına ve çatlak bacağa dikkat. O kadar da dedim sakin ol Şoparlara benzemez Keçi'dir bunlar tepeler adamı diye.





    1100lük Şopar'ı kullanabilen eleman neredeyse düzlük sayılabilecek alanda 200lük Çan-Çin-Çon bir makinaya laf geçiremedi. İkinci tepeden geçerken mortingen...

    Şimdi 1100 değil de 250 lik chooperdan 600lük canavara geçtiğini düşünürsek iki ihtimal var bence;

    1- Sağlam bir teorik çalışma, ardından sıkı bir pratik çalışma ve olay ilerlemeye başlar. Ama çok dikkatli olmalısın. Sanki bilmiyormuş gibi düşün sürmeyi. Sonunda belki de süper bir gazcı olup beni bile tokatlarsın ;)

    2- Ya da motor freni vb tekniklerle devam edersin.

    Adapte olmakta zorlanır mıyım demişsin ya, ikinci şıkta zorlanmazsın sanıyorum.

    O kadar vaktin olmaz herhalde 170le giderken vitesi küçültüp yavaşlamaya çalıştığında Direk adapte olursun ama asfalta
    Hocam kopardın beni ya
    Get your motor running. Head out on the highway. Lookin' for adventure and whatever comes our way. Racing with the wind. We were born, born to be wild.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Herkesin zevki baskadir ben ilk olarak bir race'e binmistim bir iki döndüm acayip rahatsiz oldum oturusu olsun yüzgari , herseyi ile zoruma gitti sonra chopper bindim ,,,öfffff amanin bu ne rahatliktir kardesim hele birde zevkli bir koltuga yayilma ... bu nedenle race'e asla binmem bosu bosuna o kadar rahatsiz olamam ,,

    Evet iste herkesin zevki baska bu yazdiklarimi gayet bir race'ci tamamen tersini yazabilir bu nedenle sen bir race'i yarim saat kullan sonra otur bir düsün!!!!


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)