http://www.d2moto.com/ICON-Field-Arm...u-27010070.htm
göğüs koruması ve sırt koruması birlikte böyle bi armor var bence ceketin altında kullanımı rahat olur böyle bişe kullanan varmı bu çok hoşuma gitti benim
http://www.d2moto.com/ICON-Field-Arm...u-27010070.htm
göğüs koruması ve sırt koruması birlikte böyle bi armor var bence ceketin altında kullanımı rahat olur böyle bişe kullanan varmı bu çok hoşuma gitti benim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Arkadaşlar armor'lar korumalı montların içine giyilebiliyor mu? Demek istediğim korumaları çıkarılmadan? Yada sırtlıklar, bellikler? Bu tarz malzemeler kullanınca montaların içersindeki korumları çıkarmak mı gerekiyor? Aydınlatan olursa sevinirim.
evet giyilebiliyor zaten öyle kullanmak lazım. ben sırtlığımı montun içine giyiyorum ama ön göğüs korumayıda ayrı giyersem iki farklı aparatın bağlanması falan bayağı kabarık olabilir, bu nedenle hem göğüs hem sırtı koruyan hani filmlerde şövalyelerin giydiği zırhlar (-ki armor zaten zırh demek) gibi baştan geçirilerek giyilen tek aparat kullanmak daha mantıklı
Kafam yatmadı pek. Demek istediğim şu; montlardaki korumalarla armorlardaki korumalar üst üste bindiği zaman çarpma anında nasıl bir etki yaratır acaba. Sırtlık tamam ama omuz ve dirsekler? Montun koruma parçaları armor dan dolayı tam oturmayacak sonuçta ve düşme yada kayma anında bir olumsuzluk yaratabilirmi?
Sanırım bu : http://cgi.ebay.com/SHOCK-DOCTOR-COM...%3D3%26ps%3D63
SS bir motorla daha doğrusu deposu büyük olan motorlarda bir kaza anında motordan uzaklaşılmazsa ve şok etkisi olarak sıkı sıkıya motora tutunulursa depoya çarpan uzuvların göreceği zararı acep indirgermi?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
korumalı montun içine bi de body armor giyeceksek işimiz iş. abartmamak lazım diyorum...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Sevgili arkadaşlar bu topik sayesinde ben ''full koruma''dan artık şunu anlıyorum;
bağlı bir kask
mont
eldiven (parmaklı)
korumalı pantalon (dizlik ne oldu diyenler var gibi ama bu iş için üretilmiş pantolonların yerini tutmuyor, her gün işe gidip gelirken giyen cbf 150 kullanıcıları başlığının kıdemlilerinden aydoğan X rumuzlu arkadaşı da tebrik ediyorum buna en çok dikkat edenlerden çünkü)
ayak bileğini de içine alacak şekilde bir motor botu.
armor noktasında henüz bir karara varamadım araştırıyorum bir sonuca ulaşırsam haberdar ederim.
Houstondandan Kontalbaya...Houstondan Kontalbaya...
Kontalba cevap ver...
Hacı yeryüzüne inde bir geziye katıl...bu sıcaklarda neyin koruması bu...
gel takıl kankine ol Komançi...
ya da Erdi gibi Apaçi...
"Full koruma gezenler bizden değildir..."
Üstad Apaçi Senseı Mete Handro...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şahsen;
- dirsek, göğüs, sırt ve omuz korumalı body armor üzerine kapşonlu birşey..
- pantolon altına dizlik
- tabiki eldiven ve kask..
Bot giymekten hiç hoşlanmıyorum.. Seneler önce ayak tarak kemiklerimden ikisini kırmış olmama rağmen çok rahatsız edici birşey benim için..
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
OK.
dizlik yerine pantolon kullanmanı öneririm düşme sırasında mutlaka sürükleneceksin ve dizlik işine yaramayacak bunun yanında botuda ihmal etme çünkü düştüğünde ayaklarını bileklerini uyluk keiğini korumak için uygun bir bota ihtiyacın olmalı...
Sex Speed Money...
Kontalba hocam çok teşekkür ediyorum.
Yalnız yukarıdaki yazdıklarınıza ek olarak kulak tıkacı eklemenizide tavsiye ederim. 3-4 liralık ucuz bir şey fakat sürüş konforunu inanın çok artırıyor.
Ayrıca kulak tıkaçsız uzun süre motosiklet kullananlar ileride kulaklarında duyma bozuklukları yaşayabiliyormuş.
Kazasız, belasız sürüşler..
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Metecan sürüş konusunda acemiyiz o açığımızı en azından tam giyinip kapatalım diyorum, daha 350 km yol yapabildim, gezi için en az 1000 yapmış olmam lazım gibi geliyo bana.
siz ustalara saygımız sonsuz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------
rica ederim doğru iş takdir edilmeli ki hepimize örnek olsun.
evet evet yazacaktım unutmuşum çok önemli mümkünse sünger kulak tıkacı bu da olmazsa olmazlardan.
tekrar eyvallah.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
motorsiklette 3 koruma malzemesi çok önemli 1 kask 2 bellik 3 penis koruma aparatı çok önemli korumalıklardır. hayati organlar....................
103 hp
Tam koruma kendini her araçtan uzak tutup hepsini geçmek, gördüğün yayaya korna çalıp rahatsız etmektir. Apachi kültüründe aslolan yaşamak için öldür mantığının benzeri bir savdır.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
full koruma adı üzerinde dicem ben şahsen full olduğum zaman
korumalı bot
dizlik
sırtlık
mont
pantalon
eldiven
kask
bunları giyince full olduğumu hissediyorum ama nasıl olursa olsun öyle kazalar var ki hiç bir şey fayda etmiye biliyor Allah kimseye göstermesin önce tedbir sonra tek bir . .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)