Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

full koruma deyince ne anlıyorsunuz?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    http://www.d2moto.com/ICON-Field-Arm...u-27010070.htm
    göğüs koruması ve sırt koruması birlikte böyle bi armor var bence ceketin altında kullanımı rahat olur böyle bişe kullanan varmı bu çok hoşuma gitti benim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN
    Arkadaşlar armor'lar korumalı montların içine giyilebiliyor mu? Demek istediğim korumaları çıkarılmadan? Yada sırtlıklar, bellikler? Bu tarz malzemeler kullanınca montaların içersindeki korumları çıkarmak mı gerekiyor? Aydınlatan olursa sevinirim.

  3. #43

    Üyelik
    20 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf 150 siyah inci
    Alıntı Blitzkrieg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar armor'lar korumalı montların içine giyilebiliyor mu? Demek istediğim korumaları çıkarılmadan? Yada sırtlıklar, bellikler? Bu tarz malzemeler kullanınca montaların içersindeki korumları çıkarmak mı gerekiyor? Aydınlatan olursa sevinirim.
    evet giyilebiliyor zaten öyle kullanmak lazım. ben sırtlığımı montun içine giyiyorum ama ön göğüs korumayıda ayrı giyersem iki farklı aparatın bağlanması falan bayağı kabarık olabilir, bu nedenle hem göğüs hem sırtı koruyan hani filmlerde şövalyelerin giydiği zırhlar (-ki armor zaten zırh demek) gibi baştan geçirilerek giyilen tek aparat kullanmak daha mantıklı

  4. #44

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN
    Alıntı kontalba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet giyilebiliyor zaten öyle kullanmak lazım. ben sırtlığımı montun içine giyiyorum ama ön göğüs korumayıda ayrı giyersem iki farklı aparatın bağlanması falan bayağı kabarık olabilir, bu nedenle hem göğüs hem sırtı koruyan hani filmlerde şövalyelerin giydiği zırhlar (-ki armor zaten zırh demek) gibi baştan geçirilerek giyilen tek aparat kullanmak daha mantıklı
    Kafam yatmadı pek. Demek istediğim şu; montlardaki korumalarla armorlardaki korumalar üst üste bindiği zaman çarpma anında nasıl bir etki yaratır acaba. Sırtlık tamam ama omuz ve dirsekler? Montun koruma parçaları armor dan dolayı tam oturmayacak sonuçta ve düşme yada kayma anında bir olumsuzluk yaratabilirmi?

  5. #45

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yabancı bir sitede görmüştüm, erkekler için takım taklavat koruması bile vardı
    Sanırım bu : http://cgi.ebay.com/SHOCK-DOCTOR-COM...%3D3%26ps%3D63

    SS bir motorla daha doğrusu deposu büyük olan motorlarda bir kaza anında motordan uzaklaşılmazsa ve şok etkisi olarak sıkı sıkıya motora tutunulursa depoya çarpan uzuvların göreceği zararı acep indirgermi?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  6. #46
    ozturkkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    Avcılar
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma GW250 F
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yabancı bir sitede görmüştüm, erkekler için takım taklavat koruması bile vardı
    Takım taklavat koruması rüzgar için şart uzun yolda...
    You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak

  7. #47
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    korumalı montun içine bi de body armor giyeceksek işimiz iş. abartmamak lazım diyorum...
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  8. #48

    Üyelik
    20 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf 150 siyah inci
    Sevgili arkadaşlar bu topik sayesinde ben ''full koruma''dan artık şunu anlıyorum;
    bağlı bir kask
    mont
    eldiven (parmaklı)
    korumalı pantalon (dizlik ne oldu diyenler var gibi ama bu iş için üretilmiş pantolonların yerini tutmuyor, her gün işe gidip gelirken giyen cbf 150 kullanıcıları başlığının kıdemlilerinden aydoğan X rumuzlu arkadaşı da tebrik ediyorum buna en çok dikkat edenlerden çünkü)
    ayak bileğini de içine alacak şekilde bir motor botu.

    armor noktasında henüz bir karara varamadım araştırıyorum bir sonuca ulaşırsam haberdar ederim.

  9. #49
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Houstondandan Kontalbaya...Houstondan Kontalbaya...

    Kontalba cevap ver...

    Hacı yeryüzüne inde bir geziye katıl...bu sıcaklarda neyin koruması bu...

    gel takıl kankine ol Komançi...

    ya da Erdi gibi Apaçi...





    "Full koruma gezenler bizden değildir..."

    Üstad Apaçi Senseı Mete Handro...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #50
    philetoaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Duke 250 ABS, 640 LC4 SM
    Şahsen;
    - dirsek, göğüs, sırt ve omuz korumalı body armor üzerine kapşonlu birşey..
    - pantolon altına dizlik
    - tabiki eldiven ve kask..

    Bot giymekten hiç hoşlanmıyorum.. Seneler önce ayak tarak kemiklerimden ikisini kırmış olmama rağmen çok rahatsız edici birşey benim için..
    Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own

  11. #51

    Üyelik
    10 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Fındıkzade Bosna-Hersek/Sarajevo
    Motosikleti
    Keeway landcruiser 250/Arctic cat prowler 650
    OK.

  12. #52

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    dizlik yerine pantolon kullanmanı öneririm düşme sırasında mutlaka sürükleneceksin ve dizlik işine yaramayacak bunun yanında botuda ihmal etme çünkü düştüğünde ayaklarını bileklerini uyluk keiğini korumak için uygun bir bota ihtiyacın olmalı...
    Sex Speed Money...

  13. #53

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı kontalba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşlar bu topik sayesinde ben ''full koruma''dan artık şunu anlıyorum;
    bağlı bir kask
    mont
    eldiven (parmaklı)
    korumalı pantalon (dizlik ne oldu diyenler var gibi ama bu iş için üretilmiş pantolonların yerini tutmuyor, her gün işe gidip gelirken giyen cbf 150 kullanıcıları başlığının kıdemlilerinden aydoğan X rumuzlu arkadaşı da tebrik ediyorum buna en çok dikkat edenlerden çünkü)
    ayak bileğini de içine alacak şekilde bir motor botu.

    armor noktasında henüz bir karara varamadım araştırıyorum bir sonuca ulaşırsam haberdar ederim.

    Kontalba hocam çok teşekkür ediyorum.
    Yalnız yukarıdaki yazdıklarınıza ek olarak kulak tıkacı eklemenizide tavsiye ederim. 3-4 liralık ucuz bir şey fakat sürüş konforunu inanın çok artırıyor.
    Ayrıca kulak tıkaçsız uzun süre motosiklet kullananlar ileride kulaklarında duyma bozuklukları yaşayabiliyormuş.
    Kazasız, belasız sürüşler..
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #54

    Üyelik
    20 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf 150 siyah inci
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Houstondandan Kontalbaya...Houstondan Kontalbaya...

    Kontalba cevap ver...

    Hacı yeryüzüne inde bir geziye katıl...bu sıcaklarda neyin koruması bu...

    gel takıl kankine ol Komançi...

    ya da Erdi gibi Apaçi...





    "Full koruma gezenler bizden değildir..."

    Üstad Apaçi Senseı Mete Handro...
    Metecan sürüş konusunda acemiyiz o açığımızı en azından tam giyinip kapatalım diyorum, daha 350 km yol yapabildim, gezi için en az 1000 yapmış olmam lazım gibi geliyo bana.
    siz ustalara saygımız sonsuz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontalba hocam çok teşekkür ediyorum.
    Yalnız yukarıdaki yazdıklarınıza ek olarak kulak tıkacı eklemenizide tavsiye ederim. 3-4 liralık ucuz bir şey fakat sürüş konforunu inanın çok artırıyor.
    Ayrıca kulak tıkaçsız uzun süre motosiklet kullananlar ileride kulaklarında duyma bozuklukları yaşayabiliyormuş.
    Kazasız, belasız sürüşler..
    rica ederim doğru iş takdir edilmeli ki hepimize örnek olsun.
    evet evet yazacaktım unutmuşum çok önemli mümkünse sünger kulak tıkacı bu da olmazsa olmazlardan.
    tekrar eyvallah.

  15. #55
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı kontalba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metecan sürüş konusunda acemiyiz o açığımızı en azından tam giyinip kapatalım diyorum, daha 350 km yol yapabildim, gezi için en az 1000 yapmış olmam lazım gibi geliyo bana.
    siz ustalara saygımız sonsuz.[COLOR="Silver"]
    .
    Tamam hacım...ama bir İstanbul içi gezi yapalım müsait bir Pazar gününe...ok...antrenman olur sana da...gezi sonrası memlekete bile motorla gidesin gelir fena gaza gelirsin özgüven fışkırır dört bir yanın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #56
    KRAL1146 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2008
    motorsiklette 3 koruma malzemesi çok önemli 1 kask 2 bellik 3 penis koruma aparatı çok önemli korumalıklardır. hayati organlar....................
    103 hp

  17. #57

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Tam koruma kendini her araçtan uzak tutup hepsini geçmek, gördüğün yayaya korna çalıp rahatsız etmektir. Apachi kültüründe aslolan yaşamak için öldür mantığının benzeri bir savdır.

  18. #58

    Üyelik
    20 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf 150 siyah inci
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam hacım...ama bir İstanbul içi gezi yapalım müsait bir Pazar gününe...ok...antrenman olur sana da...gezi sonrası memlekete bile motorla gidesin gelir fena gaza gelirsin özgüven fışkırır dört bir yanın...
    bak o olur işte hem de süper olur bu işe varım sensei.

  19. #59
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı kontalba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak o olur işte hem de süper olur bu işe varım sensei.
    Tamam yavrukurt...Seneye bu zamanlar muhtemelen V-stromu çekersin altına...demedi deme çekirge...

    mutasyonu evrimi tamamlayınca illaki patlatırsın bombayı... abicim makinayı satmayı düşünürsen çantan ve selende gözüm var... satmadan bi aparasyon yapalım...valla...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #60

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    full koruma adı üzerinde dicem ben şahsen full olduğum zaman
    korumalı bot
    dizlik
    sırtlık
    mont
    pantalon
    eldiven
    kask

    bunları giyince full olduğumu hissediyorum ama nasıl olursa olsun öyle kazalar var ki hiç bir şey fayda etmiye biliyor Allah kimseye göstermesin önce tedbir sonra tek bir . .
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)