Evet, bence biraz haksızlık etmişsin
Söylediklerinin bazılarına ben de katılıyorum. Mesela kalabalık oluyor doğru, ilk 2 kurda hemen hemen aynı şeyleri öğretiyorlar, gösteriyorlar, yaptırıyorlar bu da doğru.
Ama senin bahsettiğin gibi o kukalarla yapılan dönme dolap çalışmaları
bizim düşündüğümüzden daha çok işe yarıyor. Bir çok arkadaşın düştüğünü gördüm çalışırken bırak sürtünmeyi vs. Zaten amaç öğrenmek, zorlanılacak ki trafikteki durumlara hazırlıklı olunsun. Kukalarla sahte trafik yaratılıyor, yol yapılıyor orada. En keskin virajlardan dönmeye, yokuş yukarı frenlemeye, kalkmaya kadar herşey gösteriliyor. Motosikleti devirdiğin zaman tekrar tek başına kaldırmaya vs. en ufak ayrıntıdan en önemli noktaya kadar herşey teorik ve pratik olarak öğretiliyor. En güzeli de iki günün sonunda 500'lük makineyi veriyorlar sana kullanıyorsun
Küçük bir örnek vereyim bu eğitimin işe yarayıp yaramamasıyla ilgili; 50 yaşlarında bir bayan vardı eğitime katılmıştı benim gittiğim zaman ve 2. gelişiymiş
Becerisi yok ama ısrarcı ve istekli ve de korkak
Herkes kadıncağızın başına birşey gelecek diye korkuyordu, iki günün sonunda (belki 2. gelişiydi ama olsun) cbf 500 ü canavar gibi kullandı
Kontra tekniğine gelince yadırganacak bir durum yok ben onların öğrettiği tarzda en rahat bir şekilde kullanıyorum motosikleti, özellikle dar virajlarda çok işe yarıyor yavaş giderken ki önemli olan da bence yavaş motosiklet kullanımı. En iyi denge sağlaman gereken durum çünki. Bacaklarınla her hareketi yaptırabilirsin motosiklete
Honda Eğitiminden son derece memnun kaldım ben şahsen ve Türkiye'de bu standartlarda malesef başka bir kurum olduğunu sanmıyorum.