Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Metzeller M5 ve Michelin Power Pure lastikleri hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Sevgili Arkadaşlar,

    Lastik almayaı düşünüyorum ancak incelemem esnsaında, 2010 yılı için süper sport, cadde motorlarında (vb.) aktüel lastik modelleri Metzeller M5 ve Michelin Power Pure öne çıkmakta. Konuştuğum bayi ise bırakın M5'i, M3'ün dahi stokta bittiğini ve M3 siparişi verildiğini, M5 hakkında gelişme bulunmadığını söylediler. diğer tarafta power pure hakkında ise yine burada bir arkadaşımız 650 eur gibi bir rakamdan bahsetti ki bunun haricinde piyasada hiç bir bilgi yok.

    bilgisi, tecrübesi olan varsa sevinirim.

    saygılarımla


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Siz de haklısınız ben de, dediğim gibi kimse tecrübe etmemiş ya da fazla bilgisi olan yok, ben yine de başlıktan dolayı merak edenler için kısaca şöyle diyebilirim. Yabancı ülkelerdeki forumlarda m5'in tükenmesinin daha fazla-çabuk olduğu kanaati oluşmuş, hatta "sezonu dahi çıkartmıyor" kavramı tekrar ediyor, power pure için m5 den daha iyi veya kötü denmiyuor, sanırım bu konudaki savımı tekrarlamam gerek, her ikisi arasındaki farkın tespiti için sınırlarda kullanmak gerek kanaatindeyim, power pure kullananlar diğer taraftan ısınma hızının çabuk olduğunu, virajlardaki performansının çok iyi olduğunu söylüyorlar. bunu duyunca geriye fiyat kalıyor;

    yurtdışı m5 fiyat 165-200 usd(ön-arka)(120-180/190)
    yurtdışı power pure fiyat 100-160 usd(ön-arka)(120-180/190)

    tabii bu fiyatlar yurtdışı motor fiyatları gibi bize hayal bile değil

    min.2 katı olur, ötesi insaflarına ki, buz motorda etiket fiyat 900(takım) , burada bir arkadaş ise pazarlıkla ucuz fiyata aldığını söylemişti...

    nese adım hıdır değil ama elimdeki budur

    gavur linki veremiyorum yeni forum kuralları malum, ama google çekerseniz fazlası var, ingilizce bilmeyenler için yanına modelin price (fiyat) yazın yeter

    saygılar

  3. #3
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz de haklısınız ben de, dediğim gibi kimse tecrübe etmemiş ya da fazla bilgisi olan yok, ben yine de başlıktan dolayı merak edenler için kısaca şöyle diyebilirim. Yabancı ülkelerdeki forumlarda m5'in tükenmesinin daha fazla-çabuk olduğu kanaati oluşmuş, hatta "sezonu dahi çıkartmıyor" kavramı tekrar ediyor, power pure için m5 den daha iyi veya kötü denmiyuor, sanırım bu konudaki savımı tekrarlamam gerek, her ikisi arasındaki farkın tespiti için sınırlarda kullanmak gerek kanaatindeyim, power pure kullananlar diğer taraftan ısınma hızının çabuk olduğunu, virajlardaki performansının çok iyi olduğunu söylüyorlar. bunu duyunca geriye fiyat kalıyor;

    yurtdışı m5 fiyat 165-200 usd(ön-arka)(120-180/190)
    yurtdışı power pure fiyat 100-160 usd(ön-arka)(120-180/190)

    tabii bu fiyatlar yurtdışı motor fiyatları gibi bize hayal bile değil

    min.2 katı olur, ötesi insaflarına ki, buz motorda etiket fiyat 900(takım) , burada bir arkadaş ise pazarlıkla ucuz fiyata aldığını söylemişti...

    nese adım hıdır değil ama elimdeki budur

    gavur linki veremiyorum yeni forum kuralları malum, ama google çekerseniz fazlası var, ingilizce bilmeyenler için yanına modelin price (fiyat) yazın yeter

    saygılar
    Çare Ebay'den lastik getirmek o zaman tabi kargoya takılmazsa, 900tl bu be ya
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  4. #4
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    ilginç olan forumdan bir arkadaş aynı dükkandan çiftini 650 ye aldım diyor ama söyleme de cevap vermedi anlamadım

  5. #5
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Pirelli dusun derim. Ducati Istanbul kullanicilarin cogu Pirelliye gecti hem pistte hemde asfaltta iyi sonuclar aliyorlar.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  6. #6
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    M5 te Pure da 5 kademeli yanağa yaklaştıkça yumuşayan lastikler. Amaç lastik ömrü olmuş kullanıcı açısından.
    Ama kullanım amacını güdmelisin bende öncelikle. Yani;
    Ben otobana çıkmıyorum gazlamaya, çok uz yolada çıkmıyorum. Genellikle şehir içindeyim, en uzun gazladığım yol tem-2. köprü. Rivaya bol bol gidip viraj yapıyorum. Hepsini topladığım zaman ortada sertten yanakta yumuşağa dönücek bi lastik eminimki işimi görür diye düşünüyorum.
    Başka bi arkadaşım, genellikle beraber süreriz. Ama iş yeri ile evi arası aşşa yukarı gidiş geliş 100 km. O na fuarda direk 2ct aldırdım. Benden çok viraj yapıyor belki ama çok daha fazlada düz yolu var, yağmurda da kullanıyor yaz kış biniyor.
    Ağırlıklı cadde kullanıcı olsaydım m3 kullanırdım yada sadece gazlamaya çıkan biri olsaydım qualifier kullanırdım. Gibi gibi.. Kullanım amacı doğrultusunda tavsiye olması gereken bi konu bence..
    Fiyatlandırmaya gelince 190 takımına dün 890 lira fiyat verdi Pure ın Ferhat.
    m5 ise türkiyeye girmedi henüz.
    GKN MOTORS

  7. #7
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    M5 te Pure da 5 kademeli yanağa yaklaştıkça yumuşayan lastikler. Amaç lastik ömrü olmuş kullanıcı açısından.
    Ama kullanım amacını güdmelisin bende öncelikle. Yani;
    Ben otobana çıkmıyorum gazlamaya, çok uz yolada çıkmıyorum. Genellikle şehir içindeyim, en uzun gazladığım yol tem-2. köprü. Rivaya bol bol gidip viraj yapıyorum. Hepsini topladığım zaman ortada sertten yanakta yumuşağa dönücek bi lastik eminimki işimi görür diye düşünüyorum.
    Başka bi arkadaşım, genellikle beraber süreriz. Ama iş yeri ile evi arası aşşa yukarı gidiş geliş 100 km. O na fuarda direk 2ct aldırdım. Benden çok viraj yapıyor belki ama çok daha fazlada düz yolu var, yağmurda da kullanıyor yaz kış biniyor.
    Ağırlıklı cadde kullanıcı olsaydım m3 kullanırdım yada sadece gazlamaya çıkan biri olsaydım qualifier kullanırdım. Gibi gibi.. Kullanım amacı doğrultusunda tavsiye olması gereken bi konu bence..
    Fiyatlandırmaya gelince 190 takımına dün 890 lira fiyat verdi Pure ın Ferhat.
    m5 ise türkiyeye girmedi henüz.
    mrb oldukça faydalı oldu teşekkür ederim.

    diğer yanda ben sizin aşağıdaki tanımınıza tam uyuyorum. marka model tavsiye etmeniz gereken kısım ... ;

    "Ben otobana çıkmıyorum gazlamaya, çok uz yolada çıkmıyorum. Genellikle şehir içindeyim, en uzun gazladığım yol tem-2. köprü. Rivaya bol bol gidip viraj yapıyorum. Hepsini topladığım zaman ortada sertten yanakta yumuşağa dönücek bi lastik eminimki işimi görür diye düşünüyorum."

    yardımcı olursanız çok sevinirim.

    saygılar.

  8. #8
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilginç olan forumdan bir arkadaş aynı dükkandan çiftini 650 ye aldım diyor ama söyleme de cevap vermedi anlamadım
    Hangi söyleme cevap vermediğimi hatırlayamadım 2009 yılı üretimini pilot power pure ön arka takım 650 tl 6 taksit aldım buz motordan bir yanlışlık yok fiyat da

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    M5 te Pure da 5 kademeli yanağa yaklaştıkça yumuşayan lastikler. Amaç lastik ömrü olmuş kullanıcı açısından.
    Ama kullanım amacını güdmelisin bende öncelikle. Yani;
    Ben otobana çıkmıyorum gazlamaya, çok uz yolada çıkmıyorum. Genellikle şehir içindeyim, en uzun gazladığım yol tem-2. köprü. Rivaya bol bol gidip viraj yapıyorum. Hepsini topladığım zaman ortada sertten yanakta yumuşağa dönücek bi lastik eminimki işimi görür diye düşünüyorum.
    Başka bi arkadaşım, genellikle beraber süreriz. Ama iş yeri ile evi arası aşşa yukarı gidiş geliş 100 km. O na fuarda direk 2ct aldırdım. Benden çok viraj yapıyor belki ama çok daha fazlada düz yolu var, yağmurda da kullanıyor yaz kış biniyor.
    Ağırlıklı cadde kullanıcı olsaydım m3 kullanırdım yada sadece gazlamaya çıkan biri olsaydım qualifier kullanırdım. Gibi gibi.. Kullanım amacı doğrultusunda tavsiye olması gereken bi konu bence..
    Fiyatlandırmaya gelince 190 takımına dün 890 lira fiyat verdi Pure ın Ferhat.
    m5 ise türkiyeye girmedi henüz.
    190 takımına purenin 650 tl verdim ben de fuarda ilk gün aldım.Kampanya vardı daha önce de benzer bir topikde yazmıştım.Şimdiki fiyatlara bakıyorum dediğiniz gibi çok yüksek bu lastik işinde iyi para var onu anladım.
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  9. #9
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Alıntı barok34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi söyleme cevap vermediğimi hatırlayamadım 2009 yılı üretimini pilot power pure ön arka takım 650 tl 6 taksit aldım buz motordan bir yanlışlık yok fiyat da

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------



    190 takımına purenin 650 tl verdim ben de fuarda ilk gün aldım.Kampanya vardı daha önce de benzer bir topikde yazmıştım.Şimdiki fiyatlara bakıyorum dediğiniz gibi çok yüksek bu lastik işinde iyi para var onu anladım.


    mrb, fuar fiyatı olduğundan bahsetmemiştiniz, ben de 900 tl fiyat çekiyor dükkan nasıl oluyor demiştim, dükkan da aynı olunca insan çelişkiye düşüyor, diğer taraftan gıyabınızda muhabbet amacım yok yanlış anlaşılmasın yoksa aynı ortamda ortaya laf salmam, o ortamda da bunu yapmam, ben üstü örtülü konuya sizi çağırmak istedim

    kısaca sorun samimiyetiniz değil dükkanın fiyat tutumu (onunda fuar jesti olduğu bu vesileyle anlaşıldı)


    fiyatlara gelince yurtdışı fiyat farkı min. % 100, ben de yolunu araştırıyorum, sinerji yapalım diyen varsa uyar

    saygılar

  10. #10
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb, fuar fiyatı olduğundan bahsetmemiştiniz, ben de 900 tl fiyat çekiyor dükkan nasıl oluyor demiştim, dükkan da aynı olunca insan çelişkiye düşüyor, diğer taraftan gıyabınızda muhabbet amacım yok yanlış anlaşılmasın yoksa aynı ortamda ortaya laf salmam, o ortamda da bunu yapmam, ben üstü örtülü konuya sizi çağırmak istedim

    kısaca sorun samimiyetiniz değil dükkanın fiyat tutumu (onunda fuar jesti olduğu bu vesileyle anlaşıldı)


    fiyatlara gelince yurtdışı fiyat farkı min. % 100, ben de yolunu araştırıyorum, sinerji yapalım diyen varsa uyar

    saygılar
    Açıkcası bu lastik fiyatlarının abartı oluşundan dolayı ben ikinci el az kullanılmış lastik bile baktım ki takımını 500 tl sıfır ayarında pilot power pure bulmuştum netten alacaktım ama fuarı bekledim ve fuarda tek uygun fiyatlı bulduğum şey lastiklerdi onun haricinde ne varsa dükkan fiyatlarından en az yüzde 10 pahalı fiyat çekiyorlardı fuardaki katılımcılar şans oldu yani umarım sizde uygun bişey bulursunuz..
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  11. #11
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb oldukça faydalı oldu teşekkür ederim.

    diğer yanda ben sizin aşağıdaki tanımınıza tam uyuyorum. marka model tavsiye etmeniz gereken kısım ... ;

    "Ben otobana çıkmıyorum gazlamaya, çok uz yolada çıkmıyorum. Genellikle şehir içindeyim, en uzun gazladığım yol tem-2. köprü. Rivaya bol bol gidip viraj yapıyorum. Hepsini topladığım zaman ortada sertten yanakta yumuşağa dönücek bi lastik eminimki işimi görür diye düşünüyorum."

    yardımcı olursanız çok sevinirim.

    saygılar.
    MAkinanı göz önünde bulundurduğumuz zaman Pilot Sport yada m1 alman yeterli olur bence. Pilot sport zamanında en çok kullanılan lastikti üst serileri yoktu Ülkemizde 04-05 lerde 750 lik makinada kullanırdım nitekim hayabusası olanlarda kullanırdı
    cbr600f in de orjinal lastiği olarak geldi bi dönem, güzel yol tutan anormal ısınma beklemeden yeri iyi kavrayan ii bir 4 mevsim karışık kullanım lastiği diyelim.
    He bütçe sorunsalı olmiyacaksa 2ct almanı tavsiye ederim, biraz daha yumuşak hamura sahip sporttan, ortası sadece sert. Lastik çabuk bitmiyor yanakları sayesinde güzel güzel yatabiliyorsun virajlara. e5 in tozlu yollarında kolay kolay kopmuyor hele ki yağmurda, sanırım diklemesine paralel yağmur kanallarından olsa gerek oldukça sağlam tutunabilen bir lastik.
    GKN MOTORS

  12. #12
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Pilot Power 2CT. kim ne derse desin yazın iğrenç bir lastik. kışın ise mükemmel diyebilecegim bir lastik. ne kadar aradıysam da hamur seçenegi, kodu yok bu lastigin.

    kullanmadım ama Pilot Road 2CT daha mantıklı gözüküyor. yazın pp2ct gibi cıvımıyordur inşallah.

  13. #13
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MAkinanı göz önünde bulundurduğumuz zaman Pilot Sport yada m1 alman yeterli olur bence. Pilot sport zamanında en çok kullanılan lastikti üst serileri yoktu Ülkemizde 04-05 lerde 750 lik makinada kullanırdım nitekim hayabusası olanlarda kullanırdı
    cbr600f in de orjinal lastiği olarak geldi bi dönem, güzel yol tutan anormal ısınma beklemeden yeri iyi kavrayan ii bir 4 mevsim karışık kullanım lastiği diyelim.
    He bütçe sorunsalı olmiyacaksa 2ct almanı tavsiye ederim, biraz daha yumuşak hamura sahip sporttan, ortası sadece sert. Lastik çabuk bitmiyor yanakları sayesinde güzel güzel yatabiliyorsun virajlara. e5 in tozlu yollarında kolay kolay kopmuyor hele ki yağmurda, sanırım diklemesine paralel yağmur kanallarından olsa gerek oldukça sağlam tutunabilen bir lastik.
    çok teşekkür ettim.

  14. #14
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    I can only compare them to dc3 on my friends buell 1125r. the pirellis are hard and no where as confidence inspiring.

    He had dc3's on his bike and I couldnt stand the lack of feel it had for all the published hype about how great the buell chassis was. When he finally switched to the michelins at my insistence I now feel the confidence to ride the buell and feel the chassis.

    I have another friend who put my 2ct's on his r6 when I bought my pures. This is the most glaring example of improvement that I can cite. the 06 R6 completely became a new and impressive bike.

    My point is if you are ridin on dc3's you dont know how great your bike can feel with really GOOD tires.

    having had both 2CT's and Pures on MY 09 and only being at 3000 miles I can say that I like the Pures the best ( I like to try things out) . I WOULD NOT EVEN CONSIDER THINKING OF PUTTING THE Pirelli's on my bike ever!

    I would be happy with the 2CT' or Pures and I ran 32 psi in the front 34 psi in the rear.

    http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=87573

  15. #15
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    ben malesef metzeller m 3 takım istiyordum ancak şu an için mali zorluklar nedeniyle öne mz 1 arkaya bridgestone bt 54 taktım. şimdilik çok mutluyum bakalım zaman ne gösterecek.
    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  16. #16
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Power pure sipariş verdim, "barok34" de yardımcı oldu sağolsun, tecrübeli değilim başka bir lastikle karşılaştırmam mümkün değil ama en azından makinanın şu anda üzerindeki lastikle karşılaştırabilirim diye düşünüyorum.

    Bu arada nisan 2010 sonu itibarıyla yukarıda yabancı bir forumdan lehte yorum bulunduğu kadar beğenmeyenler de çıkıyor, genel durum ise aynı bizdeki gibi, mal yeni herkes birbirine soruyor.

    saygılar

  17. #17
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Şimdi Bende GSR600 var. Lastikleri orjinal lastikler. KM 15.500. Diyorum ki artık değiştireyim. Power 2 CT fiyatı çok iyi ve stok da var. Buz motordan almayı düşünüyorum ne dersiniz?
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler