Motosiklete kemer geliyor...
Reklamlar
-
Cevaplar icin tesekkürler...
Sizlerde buradakiler gibi sacma diyorsunuz..
Burada verilen cevaplarda hemen hemen ayni..
Ante nin dedigi gibi
Burada bir arkadas bu 1 Nisan sakasi gibi ama 1 Nisan gecmis demis...
Yada eftelyanin firlatma koltugunuda yazan olmus..
Fena fikir degil aslinda
Burada yazilanlarin cogu
Bu sistem cok az zamanlarda bize faydali olur ama genelde bizlere zarar verir..
Yada en güzel ini bu arkadas yazmis..
200 kilo bir makinanin beni yolda sürüklemesini istemem deyip bu vidoyu eklemis..
http://www.youtube.com/watch?v=v7Wtt...eature=related
Tartisilan topic bu
http://www.motorradonline24.de/mo24f...ür-s-motorrad/
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Reklamlar
-
Osbourne adlı üyeden alıntı
Saçmalığın daniskası..
motosikletle kazaların ezici bir çoğunluğu motorun sağa ya da sola yatmasından kaynaklanıyor..(viraj alamama vs.)
Bu gibi durumda emniyet kemeri ancak bizi öldürmeye yarar..
Ama haberin hala asparagas olduğunu düşünüyorum
Almanlar iş insan ve sağlık ise ASLA asparagas haber yapmaz....
kaldı ki hiç bir otomobil ve motosiklet dünya devi ürünlerini / isimlerini internet ortamında sağlıkla-ölümcül kazalar ile ilgili konularda öyle ya da böyle anılmasına müsaade etmez.
Testler gerçek ve sonuç itibarı ile 100km ve üstü süratlerden söz edilmiyor!! bu ütopi olurdu...20 ila 60km arası testlerdir bunlar,netice itibarı ile önden çarpmalar dikkate alınmış!! örneğin çarpma esnasında serbest uçuşun (savrulmanın) önlenmesi hedeflenmiş...bir Ford Transit'e çarptığında çok düşük hızlarda bile ölümcül yaralanmalar olabiliyor...amaç ve ulaşılan netice: çarpma anında ilk 100ms (milisaniye) sürücünün motosiklet üstünde kalmasını sağlamak.
Fotoğrafa bakasan,maketin kafası araca temas etmiyor...bu da ilk çarpmada kafa travmalarının önlendiğini gösteriyor...
Daha çoooook.. çalışıp geliştirecekler bu sistemi.Bence güzel bir gelişme...düşmelerde sürücüyü beraberinde sürüklememesini sağlayan bir güvenlik donanımı geliştirilirse faydalı olur bence.
Unutmadan..motosiklette Airbag'a da olmaz molmaz denmişti ama çok faydalı olduğu ispatlandı ve Goldwing kullanıyor..
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
kemer bir motorsiklette olmaması gereken tek parçadır kesinlikle. Ölmeyecek adamı öldürür. Bunu akıl eden arkadaş sanırım hayatında hiç motor sürmemiş
-
Yana Yatmalarda Nolcak Racer için nolur bilmem de chopper için koruma demiri takılıp ayakları motora yakın tutcaz o olcak.
-
Bence kemer olayı gayet mantıklı gözüküyor.Almanlar işini bilir demekki bir bildikleri var.
-
-
moto gp yarışlarında izlediğim kadarıyla motorcular kaza anında ayaklarıyla kendilerini yukarı fırlatıyorlar..bu şekilde korunuyorlar..o kemer olsa olsa emniyet kemeri değil ölüm kemeri olur.
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
-
kemer olması pek iyi bir fikir gibi gelmedi bana,paramparça olmuş bir motorun üzerinde olmak istemem,sanırım fırlamak daha mantıklı
-
Eyong adlı üyeden alıntı
Dosyayı ve testleri inceledim, valla kafadan çarpmalarda yararı var gözüküyor.
Fakat düşmelerde sürüklenmelerde nasıl olacak bilemem.
Belki elektronik bir sistem ile desteklenebilir, işte kafadan çarptıktan sonra kemer tokasını sistem boşa çıkartabilir.
Yada sistem motorun dengesini algılayıp çarpma olmadan düştüğü zaman tokayı serbest bırakabilir.
İmkansız değil yani
evet bende katılıyorum, çeşitli mekanik ve/veya elektronik sensörlerle kaza nın şekli algılanıp ona göre kemerin kendisini boşa çıkarıp çıkarmaması gerektiğine karar veren kontrol sistemleri geliştirmek çok zor olmayacaktır,
ayrıca tecrübeyle söyleyebilirim ki: almanlar eğer bi işe başladıysa o işi sonuçlandırmadan uyumazlar
-
motra bnerken korumalı montun, kaskın,eldıvenin ,dizliğin oldumu , buna birazda tecrube katınca sanırsam bu kemere grek kalmaz (gerisi allah'a emanet)
-
o değilde böyle saçma bişe için güzelim cihazı haşat etmişler test için
-
Kaportanın siz olduğu bir araçda kemer ne alaka?
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Kemerimiz var zaten..Ben kemersiz pantlon giymem..şortlada motora binmem..sorun yok.
-
abicim ilk önce motora sağlam bi şasi yapmak lazım. eski amerikan arabaları gibi.
şimdiki motorlar bi yere çarpınca tost gibi oluyo.
-
Bir kemer eksikti, bu Almanların kendi arasında yaptığı geyik bana göre, güvenliği sadece arabaya bodoslama girmek olarak düşünmüşler.
-
kemer değilde fırlatmalı koltuk veya paraşüt iyi olurdu
Yolver gitsin .
-
Fırlatmalı koltuk çok iyi bi fikir olur.
Ama köprü altı veya tünel gibi biyerde kullanıldığında sonucu düşünemiyorum.
-
hadi hayırlsı bir bu eksikti zaten
-
"beş kardeş geliyo" gibi korkutucu olmuş başlık.
alman hökümeti istifa!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
Özer adlı üyeden alıntı
Almanlar iş insan ve sağlık ise ASLA asparagas haber yapmaz....
kaldı ki hiç bir otomobil ve motosiklet dünya devi ürünlerini / isimlerini internet ortamında sağlıkla-ölümcül kazalar ile ilgili konularda öyle ya da böyle anılmasına müsaade etmez.
Testler gerçek ve sonuç itibarı ile 100km ve üstü süratlerden söz edilmiyor!! bu ütopi olurdu...20 ila 60km arası testlerdir bunlar,netice itibarı ile önden çarpmalar dikkate alınmış!! örneğin çarpma esnasında serbest uçuşun (savrulmanın) önlenmesi hedeflenmiş...bir Ford Transit'e çarptığında çok düşük hızlarda bile ölümcül yaralanmalar olabiliyor...amaç ve ulaşılan netice: çarpma anında ilk 100ms (milisaniye) sürücünün motosiklet üstünde kalmasını sağlamak.
Fotoğrafa bakasan,maketin kafası araca temas etmiyor...bu da ilk çarpmada kafa travmalarının önlendiğini gösteriyor...
Daha çoooook.. çalışıp geliştirecekler bu sistemi.Bence güzel bir gelişme...düşmelerde sürücüyü beraberinde sürüklememesini sağlayan bir güvenlik donanımı geliştirilirse faydalı olur bence.
Unutmadan..motosiklette Airbag'a da olmaz molmaz denmişti ama çok faydalı olduğu ispatlandı ve Goldwing kullanıyor..
Böyle bir önyargı varsa zaten tartışmanın gereği yok ama http://motoransiklopedisi.blogspot.c...rt-raporu.html vb.
sitelerden edindiğim bilgiler ışığında motosikletle yapılan kazalarda kafa kafaya çarpışma düşük bir risk..
Esas önemli faktör motorun yana yatması..
Onun için de geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması gereken teknoloji bence bu: http://www.youtube.com/watch?v=Lc1Tx...feature=fvste3
Ve şiddetle savunuyorum ki, eğer emniyet kemeri hayat kurtaran bir gereç olsaydı 69.100 TL lik Honda Goldwing ABS + airbag üstüne emniyet kemeri koyardı..
Üstü kapalı peugeot modellerinde emniyet kemeri var doğal oalrak çünkü o motorların tasarımı sürücüyü korumak için içeride tutmaya yönelik geliştirilmiş..
Konu üzerinde araştırma yapmamış saftirik bir kullanıcı olarak kendime baz aldığım kriterler bunlar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler