ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Orantısız güç uygulanmadıkça birşey olmaz.
Valla bende o kadar basit olmadığını düşünüyorum..Sadece geçici değil bu uygulama...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Bence tapa yalama olmadan önce anahtar ağızı yalama olur....
hem nasıl yalama yapılır pek anlam veremiyorumtapa bir yere kadar döner ve dönme biter...sıkı olsun diye (tork anahtarı yoksa) hafif zorlar ve bırakırsın...yalama yapanlara da helal olsun derim
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
konuyu hortlatayım
Şuan ben korkuyorum,yağ değişimini yaptım,tıpayı takarken diş kaptırmışım,değişimden sonra motosikleti park nettim yarım saat sonra bi geldim yağ damlatıyor,ne yaparım ne ederim diye düşünürken makina ustası amcam bakır pul at dedi,bakır pul atıp sıvı conta sürdüm şuanda sızıntı vs yok ama 2000 km sonra ne yaparım bilmiyorum.bi akıl verin
Bu kesin çözüm olur bir daha yalama olmaz.
https://klsales.com/wp-content/uploa...il_Catalog.pdf
Ben tornacının yolunu tutayım en iyisi😂
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
İçine giren çapağı eski yağı devir daim ettirerek attırırım aklıma yattı şefim teşekkürler
Acemilik nedeniyle yağ tapasının kafasını iki kere koparmışlığım var. Tornacılar için 5 dakikalık iş. Aslına tork anahtarı olmadan motoru kurcalamamak lazım.
Aman sakın motoru yatırıp işlem yaptırmayın. Oluşan çapaklar yağ devirdaimi ile hayatta çıkmaz.
Karterin alt kapağını söküp gtürün tornacıya.
O çapaklar gazyağı ile zor çıkıyor!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)