arkadaslar daha once basınıza geldımı bılmıyorum ama benım motorun gazı takılı kalıyor halatlarına bakıyorum hıc bır sorun yok yolda gıderken anınden gaz takılı kaldı halatlarda sorun yok neden olur acaba motor 150 kn mondıal
arkadaslar daha once basınıza geldımı bılmıyorum ama benım motorun gazı takılı kalıyor halatlarına bakıyorum hıc bır sorun yok yolda gıderken anınden gaz takılı kaldı halatlarda sorun yok neden olur acaba motor 150 kn mondıal
telin içini yağlayabilirsin karbüratör mandalınada aynı işlemi uygula soru çözülecektir.
Gaz kolunun tel sarma makarası aşınmış veya kırılmıştır,telin geçtiği kablo ezilmiştir veya gaz telinin karbüratöre bağlandığı piston takılıyordur...
arkadaşım aynı sorun bende de oluyodu gaz halatı yaklaşık 20 küsür telin birbirine sarmasıyla oluşur bunun 10 teli filan kopunca halat muhafazasına takılıp kalıyo
bence hemen halatını değiştir 10 tl civarı bişeydir benim gibi yolda kalmazsın inşallah ben yolda kaldım o yüzden
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
ben eliniz yorulmasın diye sabit kalıyor diye biliyorum .hani uzun yolda sürekli elini gazı aşşada tutarak geçirmeyin diye yüksek hızda aşşa çekmek zorunda kalmıyosunuz sadece tutarak gidiyorsunuz . ammavelakin bu benim bilgim . sonradan olduysa bişi diyemem .
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Bisikletle uzun yola çıkanın yanında birkaç tane tel sürekli bulunur. Fren teli koparsa adam kenara çeker, bir pense bir tornavidayla 10 dakikada değiştirir. Motosiklette de pek farklı değil.
Teli alt ve üst bağlantı yerlerinden çıkarın. Telin borunun içinde rahat hareket edip etmediğini kontrol edin. Kalbüratör bağlantısındaki oynar parçaları elinizle kontrol edin, elciği çıkartıp içindeki parçaları kontrol edin.
Çoğunlukla telde problem oluyor.
Sağ kumandayi sökmek için yildiz tornavida gerekli,2adet vidayı sökeceksin ilk olarak.Km çerçevesinide sökersen daha rahat olur.Sonra sağlı sollu kelebekler var blok yanlarında takip edersen görürsün gaztelinin diğer uçlari oraya bağlı. Bunlarda yanliş hatirlamiyorsam 12 anahtardı,gevşetip cikaracaksin,sonra ayni şekilde yenisini takacaksin.Toplamda km çerçevesi - kumandadan 2 vida ve diğer uçtan 2 somun gevşetmen gerekli.Granaj varsa granaj,nakedsa açıkta zaten.Enjeksiyonlu da ince ayar istiyor beyin ayarlayamiyor bazen,eskisiyle ayni şekilde takmak gerekiyor o yüzden kurcalama dedim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)