Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

hyosung rt125 ilk motor olarak sizce be kadar iyi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    uges - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    selamlar aranıza yenı katıldım.çin scooterı alacaktım plaka hersey dahıl 2350 lıra gıbı bı rakama gelıyodu.sıtenızde yaptıgım arastırmada çinden uzak durun demıs herkes.bende ıkıncı el 3800 kmde 2007 model bır rt125 karıon buldum bugun bır motor ustasına gosterıp alıyorum kısmetse.ilk motorum olacak henuz hıc motor kullanmadım hıcbır bılgım yok bu konuda ınsallah basımızı agrıtmaz guzel bı motora benzıyor.temız gorunuyor ama tabıkıde bır ustaya gostermekte fayda var dıye dusunuyorum.herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    07 Ekim 2009
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 - Hyosung RT125 Karion
    Hyosung diye bir marka artık piyasada yok. Aldığınız model de oldukça az. Rt-125 kullanıcısıyım ben de. Motorun parçaları zor bulunur ve bulunursa pahalıdır. Bunu gözönünde bulundurun. Keyfi de gösterişi de 10 numaradır ama olabilecek mekanik problemiyle uğraşırken kaçan keyfiniz matematiksel olarak YBR ile aynı hazza iner.
    Gülü seven dikenine katlanır. Buna rağmen istiyorsanız alın bu motoru.
    (ilgilenen olursa benimki satılık. rt-125 2007 - 19.000 km- Şuan serviste çıkınca muayenesi yapılacak.)

  3. #23
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forumdan kullanıcı yorumlarını okumanızı tavsiye ederim. başlangıç motoru olarak ben de düşünmüş; fakat kronik bazı sorunlarını okuyunca vazgeçmiştim.
    Bahsettiğiniz bazı kronik sorunları ben hiç Rt 125 ile yaşamadım tek sorun vitesi boşa alma sorunu onuda hafif bir ara gazı ile zaten halledebiliyorsunuz..ki bu sorun sanırım hyosungların genelinde var ve kullandığı balatalardan kaynaklanıyor olabilir...

    Rt 125 ile ilgili

    bir cbf bir ybr Rt 125 ten daha sağlam ve performanslı olabilir..ama iki model de Rt 125 te olan çekiciliğe sahip olamaz motorun sınırlarını bildiğin sürece sorun yaşamazsın.. Altında 180 lik bir tekerlek var diye sürat yapabileceğini ve virajlarda çok aşırı şekilde yatacağını düşünmemelisin sonuçta gireceğin virajı sadece lastik değil motorun performansıda etkiler.. bakımını zamanında ve iyi bir ustaya yaptır yeter ..motora herhangi bir arıza yaşatmadığın sürece rutin değişmesi gereken parçaları kuralkandan temin edebilirsin..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  4. #24

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    ybr 2010 biraz daha kaslı bir görüntüye bürünmüş.
    Buun yerine ybr veya cbf tavsiyesi bi noktada mantıklı ama bu motor cross tazrda onların tarzı farklı. birde "hyosung u kanuni aldı kalitesi düştü" diyenler var bunu da bir araştır derim. Ben sahsen hyosung Gt250R hastayım hyosung markasını da bu motordan mütevellit seviyorum. Bence sevdiğin motoru al arkana bile bakma cin mali motorlara da demediklerini bırakmıyorlar am fiyata göre perforamans ben memnunum. Acemilikte hele cin malı olmasında fayda var bence. Honda nin debriyaj balatasını yakmakla cin malını yakmak farklı fiyatlarda. sevdiğini al hocam

  5. #25

    Üyelik
    07 Ekim 2009
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 - Hyosung RT125 Karion

    Hyosung rt-125 (2007) / St-Kanuni rt-125

    Silindir bloğu tamamen farklı, piston farklı.
    Eksantrik gergisi farklı. (250liklerinki kanunide rt-125'e uyuyor ama hyosung olanların gergisi uymuyor.) Eks. zincirinin boyu da farklı olacaktır. İhtiyaç durumunda Kanuni'nin ki kısa kalırsa problem olur.
    Hyosung karbüratörlü, bildiğim kadarıyla St-Kanuni enjeksiyonlu motor.
    Lastik değişiminde muhtemelen 400TL üzerinde masraf yapacaksınız lastiğe.
    Yurtiçinde hiç bulamadım. Kuralkan'da vardır sanırım. Ben direk ucuz yurtdışı fiyatlarını dikkate alıyorum.
    Silindir sekman piston en iyi ihtimalle (2007 için bulursanız) = 700TL ve üstü.
    Yamaha yada Honda için sorduğunuzda takım olarak 40 liraya var 70 liraya var diyeceklerdir. (bol motorun yan sanayisi de bol oluyor.)
    Bunlar rt-125 ile başa gelebilecek en kötü şeyler tabii ki ama dikkate almakta yarar var.
    Eksiğim yada yanlışım varsa affola, doğrusunu bilen varsa düzeltirseniz sevinirim.

  6. #26

    Üyelik
    25 Temmuz 2011
    hort

    İlk motor olarak bununla başlayıp, bunu satmamak ve cross olarak bir kenarda tutmak bana mantıklı geliyor, S&T Kanuni adı altında satıldıktan sonrada yedek parçası gerçekten bu kadar pahalı mı? Şu an fiyatı 6800 TL, yeni alacak biri için gerçekten önerir misiniz? Test sayfasını okudum, çok kullanıcısı olan bir motor da değil, neden? Bu kronik sorunlar nelerdir, şu motoru kullanan arkadaşların tecrübelerini alabilir miyiz?

  7. #27
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Bu sayfayı yeni görüyorum.Bazı bilgiler kanaatimce eksik ve yanlış.Öncelikle kuralkan.net vede merkez yedek parçadan parça fiyatlarına bakabilirsiniz.

    http://merkezyedekparca.com/agrup.as...20-%20RX%20125
    Bunun dışındada piyasada veya sahinbinden.com da parça bulunabiliyor.Motorun hiçbir arızası yok.Kronik problem denebilecek boş vites sorunuda sorundan sayılmaz.Benim eski Gv 250 de dahi vardı.Bizim Rt de vites sorunu hiç olmadı şansımıza

    Lastik fiyatı doğru.Ama ben Rx me ağustos ayında Michelin lastikleri 500 tl ye almıştım.Xt 660 için arkadaşım 1000 tl ödedi lastiğe yakın zamanda.Bu motora ve lastik türüne ve tabiki kalitesine göre değişir arkadaşlar.

    Motor 12 beygir.Son hız 125 dir.Doch motor bloğu 125 cc motora göre oldukça büyüktür.Bu hava soğutmalı bir motor için çok ısınma konusunda artıdır.Uzun yol yapmaz bu motor diyenlere youtube'ta funtay34 kullanıcı adım ile videoları izleyebilirler.Bir kaç gezide forumda gezi kısmında mevcut.Bu motoru düşünenler Ybr Cbf ile kıyaslamasınlar bence dostlar.Bu motor bir oyuncak bir eğlence dünyası gidemediği yer yok.Bunu laf olsun diye demiyorum gerçekEğlence istiyorsan macera istiyorsan dikkat çeksin istiyorsan düşünme al.Servislik ustalık işin zaten olmuyor motorun temizse.Biz bu zamana kadar sadece buji,yağ-yağ filtresi,hava filtresi,zincir ve dişli takımı ve balata değişimi dışında hiçbirşey yapmadık motora.Bu anlattığım şeylerin çoğunu hatta istenirsen hepsini kişi kendi yapabilir.Motor bozulduğu zamanda gidersin bir servise yaparlar.Dediğim gibi bir arıza yaşamadığımız için ihtiyacımız olmadı şimdiye kadar.Ama tabiki Honda kadar her yerde parçalar servisler kaynamıyor Bunun dışında diğer konu başlıklarındada paylaştığım gibi bu motorun sıfırın tavsiye etmem dostlar.Çükü motorun 2. el piyasası çok yavaş ve durgun.Alan zaten kolay satmıyor.Sıfır 6800 den satılırken 2,eller 3500 e kadar düşüyor ayrıca.Tabi bu benim fikrim dileyen dilediğini gider alır.Bu fiyata bu kadar detayı verebilecek bence başka motor yok.Marka fanatiği gibi anlaşılmak istemem bu arada sadece 3 tane Hyosung motorum oldu diyebilirim Gv 250 Xrx 125 ve Rt 125.Gv 250 ve Xrx 125 Sm'mi sattım.Gt 250 almayı düşünüyordum ama fikrimi değiştirerek Honda Cbf 600 almaya karar verdim.Rt'yi de satıyoruz ve anlayacağınız yakında Hyosung'u terk ediyoruzAma maddi durumum müsait olsa kenarda eğlence için ve ekonomi için kesinlikle tutardım bu motoru.Umarım faydalı olabilecek birşeyler yazabilmişimdir dostlar
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler