İkisinden birini alacağım..
Reklamlar
-
Arkadaşlar teğetsel sorunlar yüzünden şubat ayında almak istediğim motorumu mayıs ayına ertelemiştim. Şubattan beri arayış içindeyim ve artik kısmetse önümüzdeki ay motorumu almak istiyorum. Aşşağıda vermiş olduğum linklerde almak istediğim motorlar var. Daha önceki motorum honda olduğu için European hakkında az çok bilgim var açıkçası. Fakat R 1200 RT ile karşılaştırıldığında hangisi benim için daha uygun olur onu anlamaya çalışıyorum. Bunun içinde sizlerin yorumlarına ihtiyacım var.
Buyrun linkler..
http://www.sahibinden.com/bmw_r1200r...XQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/6400km_de_...XQQdisplayitem
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Reklamlar
-
ikiside çok güzel motosikletler şimdiden hayırlı olsun
-
speirs adlı üyeden alıntı
ikiside çok güzel motosikletler şimdiden hayırlı olsun
Çok sağol arkadaşım, İnşallah daha iyileri senin olur. Ama bu sitede bu motorları pek kullanan yok sanırım..
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
O kadar para vermeye ne gerek var.10.000 liraya git bi tane cbf600 al 15.000 liran da cebinde kalsın.CBF 600 aynı işi görür.Ne eksiği var.
-
Lifeisgood adlı üyeden alıntı
O kadar para vermeye ne gerek var.10.000 liraya git bi tane cbf600 al 15.000 liran da cebinde kalsın.CBF 600 aynı işi görür.Ne eksiği var.
abs,koltuk ısıtma,elcik ısıtma vs
ama alttaki aracın yakıt ortalaması baya iyiymiş 11.9 lt :D
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
[QUOTE=fatiii;1982063]abs,koltuk ısıtma,elcik ısıtma vs
Güç, tork, görünürlük, güvenlik vs...
-
fatiii adlı üyeden alıntı
ama alttaki aracın yakıt ortalaması baya iyiymiş 11.9 lt :D
Europan'mi 11,9 ?
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Europan'mi 11,9 ?
2 nci ilandakini geç ,görüntü ve model olarak 6400 km 'lik motora benzemiyor bence ..
-
avkan65 adlı üyeden alıntı
2 nci ilandakini geç ,görüntü ve model olarak 6400 km 'lik motora benzemiyor bence ..
Dün adamla telefonda görüştüm. Sözde 5000 bakimini konşuk'ta yaptirmiş. Faturası mevcutmuş, ufak tefek işleri ustalarla çözmüş. ( onun yalancısıyım ) Fakat beni tedirgin eden deauville'de olduğu gibi şaftlı makinalarda ilk kalkış sırasında gözle görülür bi güç kaybı çarpıyor gözüne. European'da nasildir hiç bi fikrim yok açıkçası. Aslında imkanım olsada ikisiylede bi deneme sürüşü yapsam.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Hocam bence ikisiyle de konuş ikisiyle de küçük bir tur at
-
UmARsIZ adlı üyeden alıntı
Hocam bence ikisiyle de konuş ikisiyle de küçük bir tur at
Sanırım öyle gözüküyor.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
İkisi de birbirine çok yakın makineler. BMWnin tüm avatajları servisinin ve yedek parçasının yüksek fiyatı ile birbirini dengeliyor. Bildiğim kadarı ile BMW'nin tüm bakım kitleri ebay üzerinden çok komik fiyatlara getirtilebiliyor. İspanyol yan sanayi yedek parça da çıkartmaya başlamış ve fiyatları oldukça makul.
Diğer seçenek Honda hayat onda diye boşuna denmemiş olmalı Honda ile sıkıntı yaşayacağını hiç sanmıyorum.
-
haddim olmayaraq dusuncemi solicem ben de:bence 15 milyara bir motor al 3 milyara yol için fulll hazirlan geriye cebine qalan para ile turqiye turuna çiq gez gezebildiğin qadar...7 MİLYARA İYİ GEZERSİN.MOTORU ALİP EVİN ONUNDE YATİRACAĞİNA GEZ BENCE..SELAM EDERİM...
BİLGİSAYARİMİN TUSLARİ BOZULDUĞU İÇİN BOYLE YAZİORUM UZGUNUM..
-
Mubarek her iki makinada fena oyuncaklar... Hangisi hayırlıysa o olsun...
Yollar size, sizler Allah'a emanet.....
-
ikiside güzel motor fakat bmw nin türkiye distiribütörü ile yaşayacağın sorunlardan dolayı bmwyi çıkartıp kawasakinin aynı sınıftakı motorunu koyabilirsin araştır onuda tavsiye edenler var bmw artık türkiyede out oldu güvenmemen gerektiğini şiddetle söylerim almanya bile hiç birşekilde müşteri memnuniyetinin arkasına düşmüyor
-
Sahsi dusuncem kesinlikle BMW den yana. Kalite iscilik kullanilan malzeme. Avrupali makinalar ile japonlar arasinda hep ciddi farklar var. Japonlarda ek ucretle ile yapilan bir cok teknik detay almanlarda standarttir. Ornek Fren kablosunun celik kaplama yada normal olusu gibi. Bu tip kucuk detaylari bir araya getirdiginde muhendisliginden pek suphe etmyecegimiz BMW agir basar. Almanlar tasarim konusunda cok basarili degiller. Arge dep hep odenekleri teknik gelisime harciyor. Design hep ikinci planda kaliyor. Ama konfor, prestij ve kalite olarak BMW odaklandirdim ben sahsen
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
ol_gu87 adlı üyeden alıntı
ikiside güzel motor fakat bmw nin türkiye distiribütörü ile yaşayacağın sorunlardan dolayı bmwyi çıkartıp kawasakinin aynı sınıftakı motorunu koyabilirsin araştır onuda tavsiye edenler var bmw artık türkiyede out oldu güvenmemen gerektiğini şiddetle söylerim almanya bile hiç birşekilde müşteri memnuniyetinin arkasına düşmüyor
Sayin hocam açıkçası kawasaki GTR 1400 aslinda ilk tercihlerimden biriydi. Hatta beğendiğim bi makinada bulmuştum. Ayiptir söylemesi bi yerden 9000 tl kadar alacagimi alamadim. Malumunuz GTR 1400'ün fiyatı bunlara oranla çok yüksek. Hatta ona verecegim parayla 2.El bi goldwing bile alinir, fakat taktir edersiniz ki goldwing benim yaşıma gitmez. Doğal olarak bende bu iki modelden birine yöneldim.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
Valla ikiside 10 numara motorlar ama ben senin yerinde olsam honda derim...şimdiden hayırlısı olsun..
-
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Sahsi dusuncem kesinlikle BMW den yana. Kalite iscilik kullanilan malzeme. Avrupali makinalar ile japonlar arasinda hep ciddi farklar var. Japonlarda ek ucretle ile yapilan bir cok teknik detay almanlarda standarttir. Ornek Fren kablosunun celik kaplama yada normal olusu gibi. Bu tip kucuk detaylari bir araya getirdiginde muhendisliginden pek suphe etmyecegimiz BMW agir basar. Almanlar tasarim konusunda cok basarili degiller. Arge dep hep odenekleri teknik gelisime harciyor. Design hep ikinci planda kaliyor. Ama konfor, prestij ve kalite olarak BMW odaklandirdim ben sahsen
Honda'nin Bmw'ye oranla 90 kg daha agir olmasi şehir içinde dezavantaj üstelik. Birde biraz önce bahsettiğim gibi şaftli makinalarda zincirlilere oranla ciddi bi güç kaybi vardir. En azindan benim eski motorumda öyleydi, (deauville) ve bildiğim kadariyla honda'nin tüm şaftli motorlarinda bu sorun yaşaniyor. Tabi muhakkak diğer markalardada vardir bu sorun. Fakat rahatsiz edici boyutta değildir sanirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------
siyahatmaca adlı üyeden alıntı
Mubarek her iki makinada fena oyuncaklar... Hangisi hayırlıysa o olsun...
Atmaca abim çok teşekkür ederim. Umarim hayirlisi olur. Ama alana kadar saç baş yolduracaği kesin..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
sergiowanni adlı üyeden alıntı
haddim olmayaraq dusuncemi solicem ben de:bence 15 milyara bir motor al 3 milyara yol için fulll hazirlan geriye cebine qalan para ile turqiye turuna çiq gez gezebildiğin qadar...7 MİLYARA İYİ GEZERSİN.MOTORU ALİP EVİN ONUNDE YATİRACAĞİNA GEZ BENCE..SELAM EDERİM...
BİLGİSAYARİMİN TUSLARİ BOZULDUĞU İÇİN BOYLE YAZİORUM UZGUNUM..
15 milyarlik motoru aralikta sattim dostum.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
Honda Dn-1 'i de listeye koyabilirsin. Gelişmiş Cvt şanzıman iyidir,tez konum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler