Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Farkı fiyatı!

    REKLAM ALANI
  1. #21
    songiden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Motosikleti
    Aprilia Pegaso 650
    Yurt dışından mal getirme limiti 150 Avro'ya çıktı. yanılmıyorsam, 1500 Avro'ya kadar olan miktarı da %18 KDV vererek almak mümkün. Bir de dün yanlış hesaplama yaptığımı farkettim. Sterlin kuru, tahminimin altındaymış. Total rakam 300 TL'nin altında kalacak.

    Yaptığım tek yanlış, o değilmiş. Size verdiğim zincir dişli fiyatı, sadece dişli fiyatıymış. Sadece zincir için 850 TL!

    Alıntı UmARsIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sen grenajı ne yaptın ?
    Hocam hafta sonu burdan usta olan bir arkadaşın arkadaşına gideceğiz. Bu arada bana PM'den bir isim - telefon da yollasana. Bakarsın uğrarım Kadıköy'e hafta sonu.
    http://www.motorla.co


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Toplamda %52civarında vergi bunun sebebi...
    AKIN FİDAN

  3. #23
    songiden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Motosikleti
    Aprilia Pegaso 650
    sadece %52 vergi olsaydı, fiyat 500TL civarı birşey olurdu. ki, kaldı ki, benim bahsettiğim fiyat, perakende fiyatı. perakende fiyatı üstüne yaklaşık 50TL de ben kar koydum

    Bu hesabı nasıl yaparsam yapayım, mantıklı bir açıklamaya varamıyorum. Bunun tek açıklaması %50 oranında kar marjlarıyla çalışılması.

    Bir de dikkatimi çeken, model büyüdükçe yüzdesel olarak fiyat farkı da büyüyor. ybr125'in parçalarının arasında böyle bir yüzdesel fark yok. merak ettiğim, var olan zihniyet, "bu adam büyük motor kullanıyor, para da b+k gibidir bunda, gemçirdikçe gemçireim" mi?

    Eğer böyle bir zihniyet varsa, MOTODER ne kadar "Motosiklet kullanmamak delilik" diye kampanya yaparsa yapsın, motosiklet kullanmayı delilik haline getiren kendileri.

    300 TL'ye yurt dışından alınabilen bir parçaya yaklaşık 900 TL'yi anca deliler verir.
    http://www.motorla.co

  4. #24
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    bunun adı çabuk zengin olmak

  5. #25
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Alıntı songiden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece %52 vergi olsaydı, fiyat 500TL civarı birşey olurdu. ki, kaldı ki, benim bahsettiğim fiyat, perakende fiyatı. perakende fiyatı üstüne yaklaşık 50TL de ben kar koydum

    Bu hesabı nasıl yaparsam yapayım, mantıklı bir açıklamaya varamıyorum. Bunun tek açıklaması %50 oranında kar marjlarıyla çalışılması.

    Bir de dikkatimi çeken, model büyüdükçe yüzdesel olarak fiyat farkı da büyüyor. ybr125'in parçalarının arasında böyle bir yüzdesel fark yok. merak ettiğim, var olan zihniyet, "bu adam büyük motor kullanıyor, para da b+k gibidir bunda, gemçirdikçe gemçireim" mi?

    Eğer böyle bir zihniyet varsa, MOTODER ne kadar "Motosiklet kullanmamak delilik" diye kampanya yaparsa yapsın, motosiklet kullanmayı delilik haline getiren kendileri.

    300 TL'ye yurt dışından alınabilen bir parçaya yaklaşık 900 TL'yi anca deliler verir.
    Hesaplar doğru görünsede çarşıya uymayabilir. Bir malın sürümü ne kadar az olursa stok maliyetide o kadar fazla olacaktır. Elbette vergi yükü çok fazla ancak Türkiyenin genel piyasa şartlarınıda göz önünde bulundurmak gerekir.

  6. #26
    songiden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Motosikleti
    Aprilia Pegaso 650
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hesaplar doğru görünsede çarşıya uymayabilir. Bir malın sürümü ne kadar az olursa stok maliyetide o kadar fazla olacaktır. Elbette vergi yükü çok fazla ancak Türkiyenin genel piyasa şartlarınıda göz önünde bulundurmak gerekir.
    Euro düşerken, faizler yüksek değilken bir zincir - dişli kitinin stok maaliyeti ne olabilir? Üstelik bu firmalar stok da tutmuyorlar. Sıklıkla "Japonya'dan parça bekliyoruz" yanıtını alıp beklediğimiz oluyor. Tutsalar bile, yine hesap tutmuyor. 300 liraya İngiltere'den bu malı perakende alsam, %100(!) gümrük vergisi versem, aylık da hem fiziksel hem hem ekonomik olarak 50lira versem (ki depomun etilerde bir sitede olduğunu ve yatırım portföyümün de Türkiye'nin en iyi portföy yöneticileri tarafından yönetildiğini farzediyorum) yine hesap tutmuyor.

    Olay gerçekten böyleyse, yedek parça işine girmeye karar vereceğim yakında..
    http://www.motorla.co


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler