Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    ewet arkadaşlar acaba 2000 model altı ss lerin acaba ekmeği yendimi?
    yani bu motorlar artık emekliye ayrıldımı?
    Alınırmı alınmazmı?
    alınsa kaç para eder?
    Tamirleri pahalı olurmu?
    Parça sıkıntısı çok olurmu?
    200 km nin üzerinde gitmek artık tehlike arz edermi?
    yani 96 ve 99 modellerden bahsediyoruz markada belli ya yamaha ya honda
    ha bu arada u konu nerden çıktı söyleyim.Motosikletleri farkedin etkinliğinde emre abi ve yeşim ablayı gördüm.hem evli bir çift olarak ayrılmadan gezilebilecek hemde ss olan 600f motoruna sahipler kendileri banada uygun diye düşünmüştüm o arada ama o kadar bütçem yok tabi bi ara gözüme yamaha yzf600r thundercat ilişti aynı tarz motor gibi duruyo tabi eski olduğu için fiyatı uygun.Fiyatı neye göre uygun derseniz aynı paraya hyosung alacağıma gider bundan alırım düşüncesindeyim (tartışma yaratmak için söylemiyorum şaahsi fikrim)Siz ne dersiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    benim de düşüncem o yönde
    98-99 600 f veya 2000 R6

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 ----------

    Benimde düşüncem o yönde..
    98-99 600F veya
    2000 r6 düşünüyorum..
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  3. #3

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Eskicilerden biride benim: )
    98 ZX6 veya 98 Bandit düşünüyorum.
    99 ER-5 Sahibi olarak;
    Temizi olduktan sonra sorun çıkarmayacağını düşünüyorum.

  4. #4

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    İzmir & Denizli
    Motosikleti
    (Yakında) Honda Cbr 125
    Bu konularda bir bilgim yok ancak ne olursa olsun 11 12 yıllık bir makinayı kullanırken her şeyden önce senin içinde bir "acaba?" sorusu dolaşacaktır, sürekli tedirginlik yaşayacaksın. "Acaba şimdi sorun çıkaracak mı?" vs. gibi. Yani bence biraz daha küçült hedefini ya da biraz daha sabret. Değecektir.

  5. #5

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Ben 2009 Makinamı verdim 99 Model ER5 aldım içimdede hiçbir şüphe yok şükür

  6. #6
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Bu veritabanında sorunun cevabını hakkıyla verebilecek (bildiğim) tek kişi GKN Gökhandır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2009 Makinamı verdim 99 Model ER5 aldım içimdede hiçbir şüphe yok şükür
    adam ss diyor sen ne hikaye anlatıyorsun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #7
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu veritabanında sorunun cevabını hakkıyla verebilecek (bildiğim) tek kişi GKN Gökhandır...
    Ben onun R1 'e Hastayım abi
    Bi R6 alıp aynı şekil yapmak istiyorum
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  8. #8

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu veritabanında sorunun cevabını hakkıyla verebilecek (bildiğim) tek kişi GKN Gökhandır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------



    adam ss diyor sen ne hikaye anlatıyorsun...
    Genel olarak 99 - 98 eski makinalardan bahsediyorum.
    Antalya'da ZX6cı ZX7 kullanan bir sürü arkadaşım var ve motorlarında hiçbir arıza yok.Onun dışında bir sürü arkadaşım var 98-99 Racingci temizini bulduktan sonra sorun çıkarmıyor diyorum.

    Asıl olarak neyi anlatmak istediğimi anlamıyorsan o senin sorunun

    İlk ağızdan cevap bekliyorsan bütün 98cileri topluyayim foruma üye yapayim yazsınlar.Anlamada güçlük çekiyorsan tabi.

  9. #9

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    cevaplarınız için teşekkürler.İnşallah eski model ss kullanıcılarıda buraya bilgilerini yazarlarda bizde öğrenmiş oluruz hemde onlar kullandıkları motorların artık üzerine yapışan kötü imajlarını belki kaldırabilirler.Tabi sırf bu düşünceyi ortadan kaldırmak için gelip buraya "yok kardeşim ne sorunu alın binin aslandır bu motorlar kaplandır hatta benimkini satayım sana" gibi yazılar yazmadan bunu yaparlarsa daha inandırıcı olur.

    ssyrot senin görüşünde önemli yazdığında herzaman karşıma çıkmaz 2009 modeli satıp 99 model motora binen birisi.Genelde tam tersi olur.Görüşün için teşekkürler.

  10. #10

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    mondıal 125zn

    tanısma

    merhaba arkadasım konu hakkında verebılecegım bır bılgım yok fakat sunu tavsıye edebılırım yedek parca destegı olmayan hıs bır motor alınmamalı dıye dusunuyorum saglıklı gunler dılıyorum

  11. #11
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Ben 2006 makinaya bile acaba diyorum. 12-13 yıllık makinayla en fazla 120-130 dur yapacağım. Metal eskimesi diye birşey vardır. Hani vidayı saplarsın yıllarca tutar orayı. Hiç oynamaz bile. 10 sene sonra bir gün "çat" diye atar gider. Sonuçta makine bunlar. Ne kadar temiz olursa olsun mutlaka birileri zorlamış olacak. Hiç birşey olmasa 12 senedir suyla haşır neşir olmuş olacak.

    Ha olmaz değil ama sürat çok tehlikeli bu makinalarla.
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  12. #12

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Katılıyorum, metal yorgunluğundan öte alınan darbelerle malzeme deformasyonu olur. Şasedeki en ufak eğrilik yol tutuşu frenlemeyi,süspansiyonun çalışmasını... etkiler.

  13. #13
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    benimde kafamda bir yerlerde dolaşıyor bu soru...7bin tl civarı paraya hyosung mu alsak yoksa eşdeğer bir eski ss 600f vb bişey alınır mı?98-99-2000 model temiz kullanılmış sorunsuz bir makina bulabilirmiyiz, ya da parça sıkıntısı var mıdır?çok abartılı hızlardan ziyade hyo kadar gitsin oda yeter...asıl sorun cebi ne kadar zorlar orası???gerçek ustatlardan sıkı cevaplar alsak engin bilgilerinizi biz genç motorcu nesline aktarma zamanınız gelmedi mi
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  14. #14
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    birde malzeme kalitesi diye birşey var ki ... metal yorgunluğu denen şeyin diğer kutubudur !!!!

    *** şimdi 99 model e200 mercedes nerde - sıfır km hyundai era nerde ???? ( gibi - paraları aynı ama model farkı var , ama bir de kalite farkı var )

    v max kaç model olursa olsun ??? xjr1200 kaç model olursa olsun ?? cbx750 kaç model olursa olsun bakımı yapıldıysa sıkıntı olmaz ---

    ama soru şu ; race makina ( yüksek devir ) tabiki sıfır makina gibi olmaz , ama hiç de yaklaşılmaz diye bir genelleme yapamayız .... makina temizse , bakımlarınıda yapıyorsan sıkıntı olmaz ... sadece risk almamak için redline kullanmaz dibine kadar yırtmazsın makinayı olur biter

  15. #15
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı mogli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2006 makinaya bile acaba diyorum. 12-13 yıllık makinayla en fazla 120-130 dur yapacağım. Metal eskimesi diye birşey vardır. Hani vidayı saplarsın yıllarca tutar orayı. Hiç oynamaz bile. 10 sene sonra bir gün "çat" diye atar gider. Sonuçta makine bunlar. Ne kadar temiz olursa olsun mutlaka birileri zorlamış olacak. Hiç birşey olmasa 12 senedir suyla haşır neşir olmuş olacak.

    Ha olmaz değil ama sürat çok tehlikeli bu makinalarla.
    bilip bilmeden konuşmak ne kadar kolay değil mi?

    ülkemizde 20.000 üstü motosiklet artık bitmiştir denir. sebep km fazlaymış...
    esasen aslında makina o km lerd iş yapar, şaha kalkar.
    avrupalı her 99.000 de bir noterle tasdik ettiriyor motosikletini ve ne kadar uzun kullandığıyla, bakımını ne kadar iyi yaptığıyla övünüyor ve bunu da açtıkları sitelerde boy boy resimlerle yapıyorlar....

    geçenlerde bir poz gördüm, everest yamaçlarında avrupalı motosikletlçilerle karşılaşmış bizim türklerden 2 motor ve resim çektirmişler. bizimkiler gs1200/2007-2008 avrupalı ise 1998 xt600... farkımız bu işte...

    sonuç:

    ciddi bir şase eğriliği yoksa, hasar ve darbe almamışsa, parçası da buluna biliyorsa "BİNİLİR" hız yapılır mı? yapılır! bakımını iyi yaptıktan sonra 1965 jawa motosikletler bile 140 yapıyor, güçlendirlmiş japon çeliği mi yapamıcak bu işi...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #16
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Alınır alınmasına ancak alıcının motordan iyi anlaması , anlamıyorsa bile didik didik her yerini güvendiği bir ustayla birlilte incelemesi gerektiğini düşünüyorum.

    Bende bakımları tam yapıldıktan sonra alınabileceğini ve performans amaçlı kullanılabileceğini savunanlardanım.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  17. #17

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilip bilmeden konuşmak ne kadar kolay değil mi?

    ülkemizde 20.000 üstü motosiklet artık bitmiştir denir. sebep km fazlaymış...
    esasen aslında makina o km lerd iş yapar, şaha kalkar.
    avrupalı her 99.000 de bir noterle tasdik ettiriyor motosikletini ve ne kadar uzun kullandığıyla, bakımını ne kadar iyi yaptığıyla övünüyor ve bunu da açtıkları sitelerde boy boy resimlerle yapıyorlar....

    geçenlerde bir poz gördüm, everest yamaçlarında avrupalı motosikletlçilerle karşılaşmış bizim türklerden 2 motor ve resim çektirmişler. bizimkiler gs1200/2007-2008 avrupalı ise 1998 xt600... farkımız bu işte...

    sonuç:

    ciddi bir şase eğriliği yoksa, hasar ve darbe almamışsa, parçası da buluna biliyorsa "BİNİLİR" hız yapılır mı? yapılır! bakımını iyi yaptıktan sonra 1965 jawa motosikletler bile 140 yapıyor, güçlendirlmiş japon çeliği mi yapamıcak bu işi...

    yerden göğe kadar haklısın
    yukarıda yapılan yorumları görünce bıyık altından güldüm burada
    bir yerde de haklı ama bazıları çünkü ben her zaman söylerim bizim ülkemizde motorsiklet kullanımı ve bakımı hasbel kader yapılan bir iştir ,
    adam alır motoru canını çıkarana kadar ne servise götürür ne yağına bakar
    koyar benzini,dağtaş bayır gezer ,nasılsa zamanı gelince elinden bir şekildeçıkaracaktır ,her kelin bir kör alıcısı vardır misali bu nedenle Türkiyede yaşı 10 u bulmuş ve hala fabrikadan yeni çıkmış ilk günkü halinde bir 10 senelik motor bulmak imkansız ,ya da bir elin parmağını geçmez sayıları ,ben öyle motorsikletler görüyorumki bırak 2000 modeli 2-3 sene olmuş daha canına okunmuş motor aynı şekilde bir 3 sene daha kullanılsa nerdeyse 5-6 yaşında hurdaya çıkacak ,atalar ne demiş bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur ...
    buyrun 2001 model 600 F im kim demiş 270 vurmaz metal yorgunluğu olur gitmez diye fabrikadan ilk çıktığı günkü orjinallikte ,

    maşallah diyelim bu arada


    daha on sene bile böyle gider yeterki Allah kaza bela vermesin

  18. #18
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı mogli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2006 makinaya bile acaba diyorum. 12-13 yıllık makinayla en fazla 120-130 dur yapacağım. Metal eskimesi diye birşey vardır. Hani vidayı saplarsın yıllarca tutar orayı. Hiç oynamaz bile. 10 sene sonra bir gün "çat" diye atar gider. Sonuçta makine bunlar. Ne kadar temiz olursa olsun mutlaka birileri zorlamış olacak. Hiç birşey olmasa 12 senedir suyla haşır neşir olmuş olacak.

    Ha olmaz değil ama sürat çok tehlikeli bu makinalarla.
    işte motokültürünüz bu kadar...böyle olunca birşey yazasım gelmiyor...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------

    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yukarıda yapılan yorumları görünce bıyık altından güldüm burada
    bende gülüyorum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #19
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yerden göğe kadar haklısın
    yukarıda yapılan yorumları görünce bıyık altından güldüm burada
    bir yerde de haklı ama bazıları çünkü ben her zaman söylerim bizim ülkemizde motorsiklet kullanımı ve bakımı hasbel kader yapılan bir iştir ,
    adam alır motoru canını çıkarana kadar ne servise götürür ne yağına bakar
    koyar benzini,dağtaş bayır gezer ,nasılsa zamanı gelince elinden bir şekildeçıkaracaktır ,her kelin bir kör alıcısı vardır misali bu nedenle Türkiyede yaşı 10 u bulmuş ve hala fabrikadan yeni çıkmış ilk günkü halinde bir 10 senelik motor bulmak imkansız ,ya da bir elin parmağını geçmez sayıları ,ben öyle motorsikletler görüyorumki bırak 2000 modeli 2-3 sene olmuş daha canına okunmuş motor aynı şekilde bir 3 sene daha kullanılsa nerdeyse 5-6 yaşında hurdaya çıkacak ,atalar ne demiş bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur ...
    buyrun 2001 model 600 F im kim demiş 270 vurmaz metal yorgunluğu olur gitmez diye fabrikadan ilk çıktığı günkü orjinallikte ,

    maşallah diyelim bu arada


    daha on sene bile böyle gider yeterki Allah kaza bela vermesin
    motorun mukemmel Allah kaza bela vermesın
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte motokültürünüz bu kadar...böyle olunca
    bende gülüyorum...
    bana zaman zaman sorarlar kaç para civarında bu diye bende abartı yapmadan bu modellerin 1000 tl üzerini söylerim hep rakam olarak ,belki arkamdan onlarda bıyık altından gülüyordur ,fiyatı abarttım diye ,ama bilmezlerki aynı modelin 1000 tl altındakini aldıklarında o motor onlara kaça patlıyacak o zaman ,bir takım lastik alıp ,ıvırını zıvırını sorunsuz hale getirip binmek için bile bir ufak cc motor parası harcar ,ama söylemekle olmuyor işte bu tür püf noktaları ,insanlar he he diyip geçiyor iş başa düşünce anlıyorlar ne demek istediğini ..


1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler