Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?

    REKLAM ALANI
  1. #81
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlatmak istediğimi anlamamışsın.... Ülke halkı olarak hep ileri ,hep daha hızlı.... En güçlü en hızlı motor benim... İllaki limitleri zorlayacağız... Kesiciye girmeden vites değiştirmeyeceğiz...

    Eee ne de olsa 1000 lik makina..... SS bu..Böyle kullanılmassa küser...
    Limitte kullanmaktan kastım bu.
    Önyargılı bir cevap olmuş sizinki. max hızı 280 olan bir makinayı 220'de kullanmak limit dahilindedir. 280 ve üzerine çıkmaya çalışmak ise limitte kullanmaktır. Bir şey daha. Bu makinlarda max. hız ibreye 280 yazıldı diye bu makinaların limiti 280'midir sizce? Ayrıca bir motoru ne kadar süre devamlı dip gazda kullanbilirsiniz?

    Sonuç olarak demek istediğim üretici firmalar bu motorları üzerine yazdıkları limitlerin üzerindeki değerlerle test ediyorlar. (aksi halde modifiye diye bir sektörde olmazdı madem motor, şase buna dayanamayacaktı)

    Hem hepimiz bu sektörün içindeyiz ama az ama çok. Siz metal yorgunluğuna bağlı olarak bir motorun çat diye ikiye ayrıldığını duydunuz mu hiç?

    Ama bu söylediklerim de şöyle algılanmasın. Adam almıştır motoru, ne yağına, ne suyuna bakmış, ne bakım sürelerine uymuş sadece kullanmıştır. şimdi bu motor isterse 10'de olsun. İyi midir?

    Buradaki tartışma biraz havanda su dövmek. Motor vardır 50 binde daha tık dememiştir. Motor vardır 20'binde tamirciden çıkmıyordur. O yüzden değerlendirmelerin motora bağlı olması gerekir.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Benim sahsen tanidigim biri , sifir race motor alirdi bir sene boyunca binerdi ve ne bakima giderdi ne bir sey, sene sonunda bakimini birden yaptirir birde ustune ciddi bir yikamaciya sokardi , 1 yasindaki motoru satardi zavali alicilara. 1 sene boyunca adam gibi bakmadigindan birde motoru hep zorladigindan 2-3 sene icinde o motorda her turlu sacmalik bas gosterir di tabiki.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #83

    Üyelik
    16 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawa z750s

  4. #84

    Üyelik
    13 Ağustos 2009
    Şehir
    Cerrahpaşa
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F
    ben 2006 yerine 2007 model almak için biraz daha beklemeyi göze aldım. ancak 94 model suzuki 750cc racing kullanan tanıdığım var. sağlam makina. dediğin gibi hysoung parasına aldı. ama birgün elinde patlayacağını oda biliyor ki geçenlerde onun bir arkadaşının motoru elinde patladı. parçalayıp parça halinde satacak

  5. #85
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne oldu ki gocundun,ne oldu metalurji mi okuyamadın,motorun mu eski


    Tarzınıza hastayım.

    Tam bir hoca.

    Evet motosikletlerim eskidir.

    Evet metalurjiyi kazanamadım.

    Bu kadar iddialı çıkışlar, agresif tavırlar, senli-benli olmalar, her konuyu kişiselleştirmeler...

    Bunlar çok güzel.

    Severek izliyoruz başarılarınızın devamını bekliyoruz HOCAM.

  6. #86
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Tarzınıza hastayım.

    Tam bir hoca.

    Evet motosikletlerim eskidir.

    Evet metalurjiyi kazanamadım.

    Bu kadar iddialı çıkışlar, agresif tavırlar, senli-benli olmalar, her konuyu kişiselleştirmeler...

    Bunlar çok güzel.

    Severek izliyoruz başarılarınızın devamını bekliyoruz HOCAM.
    Ne hocası?.... Hoca moca değil...Nicki hoca....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #87

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Hocaya saygı

  8. #88

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Kıskanmayın len nikimi ,motormuallimi boşluğu var sitede gidin onu alın

  9. #89
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocaya saygı
    Hoca camide....

    Konu uzadıkça uzamış.... Son karar....

    Ekmeği yendimi karın doydumu?... Yoksakızartıp üstüne tereyağı sürüp kaşarla yenebilirmi hala....

    Kanımca yürüyen makinanın canı çıkmamıştır... Biraz daha çalıştırılabilir.. Nerde trak orda bırak...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #90

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoca camide....

    Konu uzadıkça uzamış.... Son karar....

    Ekmeği yendimi karın doydumu?... Yoksakızartıp üstüne tereyağı sürüp kaşarla yenebilirmi hala....

    Kanımca yürüyen makinanın canı çıkmamıştır... Biraz daha çalıştırılabilir.. Nerde trak orda bırak...
    Senin çay da bayatladı iyice,çöpe daha iyi gelir,buz gibi olmuştur çöp bile sevmez ya.

  11. #91
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    eski makina alınır alınırda türkiyeden alınmaz
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  12. #92
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Hocayı bilmem ama uzun zaman önce 2Teker'de yayınladığımız bir 2nci el rehberi vardı. Direk ekliyorum. Artık aklınıza yatarsa uygulaması bedava.

    Ülkemizde, ne yazık ki sıfır kilometre motosiklet satışı, nüfusa göre çok az olduğu için ikinci el motosiklet fiyatları hep çok yüksek kalmaktadır. Bunu daima aklımızda tutarak (bazen taksit, kredi, vs ile 0 km motosiklet almak, kıt-kanaat biriktirdiğimiz nakitle ikinci el almaktan daha kárlı ve/veya mantıklı olabilir) ne alacağımızı belirlediysek şimdi ava çıkma zamanı.

    Öncelikle, internet, seri ilanlar ve galerilerde yapılan bol araştırma, en çok tavsiye edilen harekat planıdır. Almayı planladığımız cihazın, yaklaşık fiyatları (amiyane tabirle ’piyasası’) hakkında bir fikrimiz olsun. Yurdumuzda motosiklet, halen bir hobi aracı olarak görüldüğünden, ’sezon’u vardır. İkinci elde, sezon dışında mesela kışın ortasında, alış-veriş, bir miktar uygun satın almamızı sağlayabilir. Hedefi belirledikten sonra, alışverişe çıkarken, muhakkak güvendiğimiz bir arkadaşımızı yanımızda götürelim. İlgilendiğimiz cihazla ilgili, bizim görmediğimiz noktaları işaret edebilir. Ayrıca pazarlık aşamasında, güvendiğimiz birinin desteği iyi olacaktır (ağız dalaşları, kolpadan atışlar için).

    KM SAYACINA İNANMAYIN

    Almayı planladığımız makineyi incelerken, ruhsatın kimin üstüne olduğunu öğrenelim. Sahibinden olmayan bir satışı meşru kılmak ve aracın trafik tescilini kendi üzerimize almaya çalışırken karşılaşabileceğimiz zorlukları hatırlayalım. Ayrıca, son yıllarda artan çalıntı motosiklet vakaları da cabası. Makinenin yanına vardığımızda, kilometresine ve makinenin ne kadar eskidiğine bakalım. Elimizdeki örnek, 2000 model ve 15 bin kilometrede bir motorsa, elcikler, ayaklıklar gibi çok kullanılan parçaları inceleyelim. 15-20 bin kilometrelerde bir makinede, bu lastik parçaların çok eskimemiş olması gerekir (aşırı eskime: lastik elciklerde parlama, lastik ayaklıklarda aşırı ezilme, yer yer kopmalar, vs). Eğer görüntü böyle değilse, kilometre sayacında bir geri alma durumundan şüphelenmek için haklı nedenlerimiz olabilir. Satıcının motoru çalıştırmasını isteyelim. Her motosiklette, ilk çalıştırmada biraz duman olabilir. Eğer motor rölantide, ısındıktan sonra halen dumanlı çalışıyorsa, satıcıya en kısa sürede arayacağımızı söyleyip kaçalım (bitik motor).

    MOTORUN SESİNE KULAK VERİN

    Eğer satılık motorun yanına vardığımızda makine çalışır vaziyetteyse bitmiş aküden, bozuk marş motorundan şüphelenmek için nedenimiz olabilir. Satıcıdan motoru kapatıp tekrar çalıştırmasını isteyelim. Çalıştırma esnasında marş motorundan gelen sıyrılma sesleri, eli kulağında bozulmaya meyilli marşa alamettir. Motor rölantide çalışırken, yanına, hem sağ hem de sol tarafına eğilip dinleyelim. Daha önce hiç motor sesi dinlememiş olabiliriz. Bu noktada, aradığımız ses, düzenli, normal mekanik motor çalışmasının yanında, herhangi bir vuruntu, tıkırtı veya acayip bir sürtünme sesidir. Zaten dinlerken kafamızı önümüze eğip "hmmm" şeklinde biraz düşünceli durursak, makinede herhangi bir sorun varsa satıcı arkadaşımız motorun sorunlarıyla ilgili dökülmeye başlayabilir. "Motorun kazası yoktur" gibi iddialar karşısında karenaj ve depo gibi, şasiye bağlanan parçalarda ve bağlantı noktalarında ezilme olup olmadığını kontrol edelim.

    ANAHTAR GÖRMÜŞ MÜ GÖRMEMİŞ Mİ

    Niyet ettiğimiz motosikletin "anahtar vurulup vurulmadığını" soralım, öğrenmeye çalışalım. (Anahtar görmek: motor bloğunun açılması) Motor bloğundaki saplamaların/cıvataların başlarında örselenme var mı? Misal olarak, ’anahtar görmemiş/değmemiş’ makine, 26 bin kilometredeyse ve eğer servis kılavuzu her 12 bin kilometrede bir sübap ayarı önermişse, 2 kez sübap ayarı yapılmadı anlamına gelmektedir (Sonra soruyoruz kendimize "niçin Türkiye’de motosikletler ömürsüz oluyor" diye). Bir başka işe yarayabilecek bilgi, satıcının motosikleti hangi servise götürdüğüdür. Sarf malzemesi olan fren balatalarıyla ilgili olarak, fren hidrolik göstergesindeki düşüklük fren balatalarının bitmekte olduğuna alamet olabilir. Böyle bir durumda, satıcıyla aracın temizliği veya hakkındaki bilgilerle ilgili gereksiz inatlaşmalara girmeden, anlaşamadığımız vatandaşla vakit kaybetmeyip, "peki" diyerek bölgeyi terk etmeyi tavsiye ederim. Yoksa tartışmalar sonu gelmez ve faydasız küçük abdest müsabakasına dönebilir.

    ALÜMİNYUM ŞASİLER
    Çoğu SS motosiklette şasiler alüminyumdur. Alüminyum, darbe aldığında çoğunlukla tamir edilemez. Yurt dışında durduğu yerde devrilip şasisini kaldırıma vurarak hafif bir ezikliğe sahip motosikletler dahi sigorta şirketleri tarafından "pert" kabul edilip trafikten geri dönülmeksizin men edilmektedir (bizdekinin tersine). Ülkemizde ne acı ki bu tip hasarlı motorları tamir edebilediğini iddia eden "ustalar" türemiştir. Hatta biri bir arkadaşımın kafadan kazalı GSXR'ını düzelttiğini söylemişti. "Tamirden" aldığımız motor düz yolda giderken chopper gibi oratdan açılarak uzamıştı (bizzat şahit oldum). Alüminyum şasisinde darbe olan motordan uzak duralım.


    Slmlr,
    İyi-alışverişler,
    Brkn
    BlackBaron bunu beğendi.

  13. #93
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mayıs 2009
    Motosikleti
    Kawa...
    benim makinayı unutmuşsunuz

    Bu arada Gökhan abi sözünü dinledim indirdim makineyi bakıma başladım sezon için yakında toplarım

    bunlarda temizlik fotoları

    97 zx6r

    Temizlendikten sonraki hali.




  14. #94

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Doğru bilmezsin öğren de gel.

    İnternet üzerinden motor seçiminde uyarılar.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Umarım 2. el kullanılmış motosiklet alacaklara yardımcı olurum,

    Sahibinden.com'da bir Kymco Straith Cup motor beğendim,motor Alanya'da 550km yakında.
    Fiyatı diğerlerine göre uygundu!, 3000km'de hasarsız,düşürülmemiş,garaj motoru olarak tanıtıldı.
    Telefonla pazarlığa tutuştuk,anlaştık,motoru masrafsız olarak tanıttı. Binilmiyor, garajda çürüyeceğine size yarasın diyor.Kilometre de düşük olunca kafama yattı düştüm yola.
    Neyse Alanya'ya ulaştım,tanıştık arkadaşla efendi birisi, kardeşim çok hızlı kullanıyor diyor bana, motor 4000km'ye gelmiş,her yeri pas,kırık grenajlar,sanki denize düşmüş motorla,midem bulandı boşu boşuna 1100 km mesafeyi ,zamanımı çaldı.

    Mesaj gönderme işlemi yapmalıydım.


    Motorunuzu ciddi olarak düşünüyorum.Ancak Eskişehir'den gelme durumum var.Bu yüzden sorularım olacak.

    1,Fotoğraflar ne zaman ve kaç km'de çekildi,şu an kaç km'de.Resimlekinden bambaşka bir manzara ile karşılaşabilir miyim?

    2,Kurye motoru mu.(Özellikle aracın buradaki fotoğrafları yeni mi öğrenmek istiyorum)

    3,Kaç kullanıcı kullandı,ilk sahibi misiniz.

    4,Evrakları tam mı(sigorta,muayene,vergi)

    5,Plakasını alıp trafik sorgusunu yapmak istiyorum.

    6,Bakım periyotlarını servisten veya servis kitapçığından öğrenebilir miyim.

    7,Araç kapalı nemsiz bir ortamda mı saklandı(paslanma var mı)

    8,Duman atma,çekişten düşme,zor çalışma gibi olumsuzluk var mı?Akü ve lastiklerin durumu nedir?Egsoz ötüyor mu,sağlam mı.Sübap ayarı hiç yapıldı mı?(Motor öğretmeniyim ve 2003 Cgl125 sahibiyim)

    9,Kazası var mı?,kırılan grenaj,ezik depo,yamuk gidon,kumandalar vs. mevcut mu?

    Maddeler halinde sorularımı yanıtlarsanız memnun olurum.Saygılar.

    Not:Hiçbir lafına ve resmine inanmayın,gereken neyse sorularınızı sormakta çekinmeyin, mutlaka yeni çekilmiş ayrıntılı fotoğraflarını isteyin.

  15. #95
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    Carl Gustav açıklayıcı alıntı için teşekkürler
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  16. #96
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Carl Gustav yazı için teşekkürler.
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  17. #97

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıskanmayın len nikimi ,motormuallimi boşluğu var sitede gidin onu alın
    Tuttum bunu motormuallimi güzeL

    Doğru , bilmezsin... şeklinde araya virgül koy anlam kargaşası / anlatım bozukluğu yaşanıyor.

  18. #98
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Evet...
    Gelelim konumuza

    Şimdi makina demek, devir demek tork demek değil..
    Ss makina larda 1000 cc bi cbf mesela 1000cc bi rr kadar güç üretebilirmi??
    Tork u üretir, hacminden dollayı ama güç??
    Güç ne demek, HP , Horsepower yani beygir gücü..
    Şimdi cbf 1000 dediğin makina aynı hacimden 100 hp çıkarıyorsa, rr dediğin makina 200hp çıkarıyorsa bir muamma var demektir..
    Bu muamma da kullanılan ateşleme sistemi, motorun devri, sıkıştırma oranı ve çap*strok oranı ile alakalıdır.
    Aynı hava şartları ve aynı yağ ile kullanılan iki aynı marka ve model motorun ömründen konuşalım biraz..
    İki adet 99 model 600f..
    Birinin kullanıcısı motoru sürekli 6-8000 devir arası kullamakta, bu kardeş devir delisi, gaz çekiyor sürekli aragazlar kızlara atılan havalar..
    Diğer köşedeki kardeşimiz ise 3-4000 arası kullanmakta..
    Devir ne demek, motorun dönme hızı demek.
    Şimdi akıl var mantık var, daha çok çalışan motor yani daha çok sürtünen metal daha fazla aşınır.
    Şimdi canım kardeşim senin 05 model olan sürekli ara gaz verdiğin devirli kullandığın 30.000 deki 600 lük motorun mu daha çok aşındı yoksa benim düzde 100km ile giderken 3000 devirde gittiğim, devir ihtiyacı hiissetmeyen beygirle devirle işi olmayan 55.000 deki litrelik motorummu daha çok aşındı..
    E kardeşim sen yağını nerden alıyosun, servis değişiriyo dimi??
    O servisi ustası kim, geçen sene mondial de çıraklık yapan mahlukatı böcek..
    Peki o servis, hangi yağı kullanıyo.. Shell mi, Lubex mi? yoksa Pristamı???
    Sentetik bile değil belkide yağ...
    E kardeşim benim sen biliyomusunki bu yağların kapaklarının altında jelatini bile yok? Yada kim doldurdu bu yağı?????
    Belki de ustan mondial den birazdaha erken çıktı Castrol u tanıdı..
    Onların bi çoğunun sahte olduğundan haberin varmı???
    E güzel kardeşim sen biliyomusunki senin motoruna koyduğun yağın 4 litresi 70 lira iken, biz Motul e İpone a Motorex e 200 lira para vermekteyiz???
    Senin servisin 18.000 de bir filtre değiştirriken biz 3.000 de bi yağ ile yağ filtresi deiştirmekteyiz???
    E bunlarda makinanın ömrü açısından faktör değilmi????
    Gelelim diğer meselelere, Motorumuzun yürüyeni var lastiği var amortisör şasesi diski..
    Bir çoğumuzun 07 06 motorunun diskleri çizilmişş.. Neden??
    Balata vaktinde değişmemiş diski yemiş afiyetle.. Ne yapmış arkadaş taşlatmış inceltmiş diski..
    Yani pompanın bozulmasına davet çıkarmış..
    Bunu kaçımız bliyoruz???
    disk incerlirse balatalar birbirine daha yakın çalışır doğal olarak pompalarda..
    E pompalar yaklaşırsa daha çok ısınır ve içinde hidrolik yağ şişme yapar erken bozulur???
    Kaçınız motor alırken baktınızki disk kaç milimetre??? Yada biliyormuyuzki dot 4 hidrolik yağındaki 4 rakamı ne demek??
    Kaçımız acaba hidrolik değişimim periyodum geldimi diye merak edip bir servise gitti???
    İlk buluşmada gelip disklerime bakın motorum 12 yaşında..
    Bir zincirin 20.000 de aşşağı kullanılmaması gerektiğini kötü kullanımdan dolayı bunu beceremediğimizi kaçımız biliyoruz??
    Hangi birimiz bi lastikçiye gidip balans ayarlarımızkı kontrol ettirdik bugüne kadar??
    E sonra lastik bitti yok sekiz çiziyo, direksiyon titriyo, vibrasyon var...
    Elektrik peki? Kabloların ve fişlerin zamanla korozyona uğradığını oksit yaptığını bunları spreylerle temizlememiz gerektiğini kaçımız biliyoruz???
    Akümüze gelen voltajı statörden gelen ac voltajı, alternatif akımı, konjektör çıkışlarını fişlerdeki basit korozyonlardan dolayı bunların voltaj kaybını ve bize kaybettirdiği yolda kalmalar, servis masrafları...
    Abi ne olmuş motoruma???
    KArdeş konjektör bozulmuş 250 lira+işçilik...
    Abi neden öle olmuşş yaaa??
    E makina eski yada bu modeller böylee, klasik cevap...
    Halbuki bi vd40 lık işi olan korozyon..

    E bambaşka bi konu.. Bu makinlaar üretilirken bu adamlar milyonlaca doları harcamış yapmış gavur :p E yanındada bi Mühim başlıklı klavuz vermiş..
    İsmi ? Service manual..
    Orda kalem kalem anlatmış, şu yağı koy şu benzini koy şu lastiği tak..
    Dİyoki Takayama Suzuki, sen diyor srad 1000 inin 90.000 de kol yataklarını değiştir..
    Makat Kawasaki de 60.000 de sübap ayarlarına bak gerekirse şimleri değiştir diyo.
    Ordankoma Yamaha da 40.000 de egzantrik gergisini değiş..
    Gibi gibi, e bu peridyodlarda gerekli parçaları değiştirmediğimiz zaman ne olucak?
    Kol boşaltıcak, sente atlicak motoru dağıtıcak yada piston sübap a çakıcak vs.. vs..
    Motor tamamen kombine çalışan bir makina, kombine çalışan parçalardan birinin vaktinde değişmemekten dolayı hasar alması diğerlerinin sırayla yada sırasız ağrızalanmasına yol açıcak...
    He diceksinizki kardeşim bunları ustalar bilmezken biz nasıl bilelim..
    O da muamma, e aklımız hep kötüye çalışıyo...
    Sen kardeşim, gir sahibinden.com a
    06 motorlar 20.000 de
    05 30.000 de
    04-03 40.0000 de
    02 de 50.000 de , 01 de 00 de 99 da 98 de 97 de
    Kardeşim 50.000 den fazla makina mı yok, yok kardeşim, hepsi 50.000 ülkemizdekilerin..
    Dürüst değiliz herşeyin başında, her 20.000 e gelen makina 10.000 geri çekiliyo, 30.000 de aldım 60.000 e kadar kullandım dediğiniz makinayı halbuki 60.000 de alıp 90 a kadar kullanmaktasınız..
    Km yi geri çektirmek olmuş 25 tl
    Şimdi bunlar gerçekten kısa ömürlümü değilmi??
    2000 altı alnırmı alınmazmı?
    E GKN sen anlıyosun dinliyosun inceliyosun alıyosun, ben nerden anlicam iyi olduğunu??
    Allah yardımcın olsun kardeşim
    Vs............ vs... vs.... Daha isterseniz sayfaları doldurabilirim makina üzerine, makina dendiği zaman ben aşk la aynı şeyi hissediyorum, onu dinlemek onu incelemek, kullanırken sana verdiklerini anlayabilmek belki onu anlamak belkide sana anlattıkarını sükunetle dinleyebilmek..
    Ama bir çoğumuz için gazı sıktım 500 yaptım tekerde 2 yi gördüm işe gittim geldim yada halen hayattayım
    Bu bir kültür.. Ülkemizde oturması da oldukça zor..
    Yaşadığım sürece yaşatırım umarım..
    GKN MOTORS

  19. #99
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet...
    Gelelim konumuza


    2000 altı alnırmı alınmazmı?
    E GKN sen anlıyosun dinliyosun inceliyosun alıyosun, ben nerden anlicam iyi olduğunu??
    Allah yardımcın olsun kardeşim
    ALLAH yardımcımız olsun

    keşke bu motor kültürü ülkemizde biran önce gelişse

    mevzu 2000 altı motor almak değil abi mevzu motordan anlayan birinden motor almak...mevzu neymiş?motora bakmak,alırken de motoruna bakım yapandan almak

    GKN abi biz tecrübesiz motorcuları aydınlattığın için sana teşekkürler
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  20. #100
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    İstanbul Mt de makina alıcak herkeze koşuyoruz bildiğimiz kadarıyla bakıyoruz dinliyoruz dinletiyoruz..
    Ben makina alıcaktım ama sen bakmadın GKN diyecek adam yoktur heralde
    Ama izmir şubesini açmadık henüz, Alp_tunay abinizin başuna üşüşün, kapısında yatın yardımcı olsun size
    GKN MOTORS


5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler