2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?
-
10 Şubat 2010, 13:06
#161
htmetin adlı üyeden alıntı
Bir kere sıfır motor almayı herkez ister.. Ama özellikle SS ler Endurolar choper tarzı motorların sıfırını almak için cebinin dolu olması şart. Bu şartlarda bu tarz motorları kim alır? Cebinde parası olan adam, motorun sağı-solu ile oynamak istemeyen adam, sadece yakıtını koyup gezmek ve keyif yapmak için alan adam..
Bizim gibi maddi durumu düşük genç motorcularada 2010 model bir motoru almak için 2020senesini beklemek kalır. Esas bundan sonra motorculuk başlar motor arıza verip seninle kaynaşmaya başlar. motorun bir yerinden ses gelmeye başladığında onu sorunu bulup çözmek veya rengini istedğin gibi değiştirmek motoru modlamak bu saatten sonra olur. Ve Esas keyif verende budur.Bir hafta sonunu gezmeye değilde motoruna ayırmak onunla konuşmak onun dilinden anlamak..Motora seni bağlayan budur onu daha çok seversin.
Benim tanıdığım bütün SSçiler ya oto sanayide kalfa,usta ya bir fabrikada işçi yada orta halli insanlar ama altlarında hep 7-8 yaşlarında motorlar var. Red-line onlarda son hız onlarda ama sorun varmı? tabiki var.. herşeyin bir bedeli olduğu gibi.
çok güzel konuya değinmişsin
burada motor satan veya yardımcı olan kişilerin, motor almak isteyen kişiyi parası ile doğru orantıda kaliteli ve zevk ala bileceği motora yöneltmesi gerekir. adamın günümüz şartlarında cebinde 6.000 tl si var altı binliraya alınan ss motora çok güzel al binersin demek yalan olur, evet ss tarzı motorların işe yarayan ikinci el fiyatları yüksek herşeyin bedeli vardır, doğru zamanda doğru yerde binmek gerekir.
ss tarzı motora binecek insanın en az 2 yıl küçük cc motor kullanmış olması gerekir, tecrübe + sabır öğrenmelidir. benim düşüncem bu doğrultuda ister katılın ister taşlatın.
Reklamlar
-
10 Şubat 2010, 13:10
#162
myagdi adlı üyeden alıntı
yanlışlık yok. sıfır km. sıradan aracı (burada hyundai örneği verilmişti) 10 yaşından daha eski, kaç el değiştirmiş ve nasıl bakılmış bilmediğim bir lüks araca (burada da örnek mercedes verilmişti) tercih ederim.
o aracı ilk elden almış, bakımlarını kendim yaptırmış, her şeyinden emin olursam başka; ancak o bile bir yere kadar...
sonuçta insan yapısıdır, lüks araçlar da arıza yapar. arıza bir tarafa, camına taş sıçrayabilir veya biri gelip çarpabilir, değil mi? güncel olmayan aracın orijinal parçasını bulamazsın; bulsan da dünyanın parasını isterler. mecburen yan sanayiye, çıkmaya yönelirsin sonrası malum....
sıze katılıyorumda.burdaki örnek verdıgınız arac.99 model bır mercedesle kıyaslanamayacak kadar kalıtesız oldugu ıcın atladım.yoksa mercedes hastası biri değilim sadece renta car ısı yaptıgım ıcın hyundaı iyi biliyorum konserve kutusu gıbı en ufak bı darbede paramparca oluyolar.sonra hyundaılerin ne kadar yolda kaldıgını bide bana sorun
-
10 Şubat 2010, 13:11
#163
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
çok güzel konuya değinmişsin
burada motor satan veya yardımcı olan kişilerin, motor almak isteyen kişiyi parası ile doğru orantıda kaliteli ve zevk ala bileceği motora yöneltmesi gerekir. adamın günümüz şartlarında cebinde 6.000 tl si var altı binliraya alınan ss motora çok güzel al binersin demek yalan olur, evet ss tarzı motorların işe yarayan ikinci el fiyatları yüksek herşeyin bedeli vardır, doğru zamanda doğru yerde binmek gerekir.
ss tarzı motora binecek insanın en az 2 yıl küçük cc motor kullanmış olması gerekir, tecrübe + sabır öğrenmelidir. benim düşüncem bu doğrultuda ister katılın ister taşlatın.
sen şu geçenki olayı konuştunmu arkadaşınla
1000 rr kaşıntım arttıda
-
10 Şubat 2010, 13:19
#164
2000 altı makina bakımları duzenli yapıldıktan sonra daha cok ekmek yedirir. SS olması onemli degil..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
10 Şubat 2010, 13:24
#165
myagdi adlı üyeden alıntı
yanlışlık yok. sıfır km. sıradan aracı (burada hyundai örneği verilmişti) 10 yaşından daha eski, kaç el değiştirmiş ve nasıl bakılmış bilmediğim bir lüks araca (burada da örnek mercedes verilmişti) tercih ederim.
o aracı ilk elden almış, bakımlarını kendim yaptırmış, her şeyinden emin olursam başka; ancak o bile bir yere kadar...
sonuçta insan yapısıdır, lüks araçlar da arıza yapar. arıza bir tarafa, camına taş sıçrayabilir veya biri gelip çarpabilir, değil mi? güncel olmayan aracın orijinal parçasını bulamazsın; bulsan da dünyanın parasını isterler. mecburen yan sanayiye, çıkmaya yönelirsin sonrası malum....
Bakımı yapılmış 85-90 model arası bi mersedesde şimdiki arabalardan daha çok konfor var bunu unutma üstelik arabadan örnek verirsek 250-300 km de motor indirende var 700 km olmuş hala gidende demekki tamamen bakımla alakalı.
-
10 Şubat 2010, 13:32
#166
avkan65 adlı üyeden alıntı
sen şu geçenki olayı konuştunmu arkadaşınla
1000 rr kaşıntım arttıda
abi görüştüm sen 8.500 civarı senin motora dedin, o da senin motora 7.000 tl hızlı satılır fiyatı diyor ne yapacağımı bilemiyorum kararsız kaldım yüz yüze görüşmek gerekir
-
10 Şubat 2010, 13:32
#167
-
10 Şubat 2010, 13:33
#168
Nemrut adlı üyeden alıntı
çok güzel yazılar yazılmış. umarım aklı olan insan bu yazılanlardan faydalanır.
ben de bir şey eklemek istiyorum 99 r6 mı alayım 96 zx6 mı. zx6 daha iyi gidiyormuş
ayrıca babam motor kabazaki'dir diyor çünkü kendisi yarış motoru almamı istemiyor
hepinizi terletirim
SS topic ine gel, bi soru soruyorum orda
-
10 Şubat 2010, 13:42
#169
GKN adlı üyeden alıntı
Hakan abi elin gavurunu nie örnek veriyosun, bak bben burdayım
Bide az vodka vardır
GKN,
seni örnek gösterirsek, riva yolunu ulaşım trafiğine kapatılması, bir motorcunun gökyüyüzle nasıl arkadaş olduğu teorisinden başka bir şey öğrenemezler
-
10 Şubat 2010, 13:51
#170
-
10 Şubat 2010, 13:53
#171
ufuktan adlı üyeden alıntı
işte benim makina 99 model yani 11 yaşında ... kaç tane sıfırı tarihe gömer, yorum sizin
Aynı motorla kaza yapıp bacağımı kırdım.dikkat et ve dizliksiz kullanma kesinlikle.en ufak bir çarpmada dizini o silindire çarpıyorsun ,kurtaramıyorsun.kazasız belasız kullanman dileği ile.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
10 Şubat 2010, 14:02
#172
GKN,
sen harbi gaza gelmişsin hee
-
10 Şubat 2010, 14:29
#173
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
abi görüştüm sen 8.500 civarı senin motora dedin, o da senin motora 7.000 tl hızlı satılır fiyatı diyor ne yapacağımı bilemiyorum kararsız kaldım yüz yüze görüşmek gerekir
onunkininde çabuk satılması açısından 12,500 olması gerekiyor o zaman
-
10 Şubat 2010, 14:40
#174
-
10 Şubat 2010, 17:18
#175
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
fiyat 11.000 'e düştü desene
-
10 Şubat 2010, 17:41
#176
edii adlı üyeden alıntı
Bakımı yapılmış 85-90 model arası bi mersedesde şimdiki arabalardan daha çok konfor var bunu unutma üstelik arabadan örnek verirsek 250-300 km de motor indirende var 700 km olmuş hala gidende demekki tamamen bakımla alakalı.
Sanayide bir ustadan duymuştum arabalar iki çeşittir demişti bana..
1. Mercedes
2. Diğerleri
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
10 Şubat 2010, 17:43
#177
boy adlı üyeden alıntı
@Toqi
Arkadaşım iki motor arasında 10 senelik bir teknoloji farkı var. O yüzden iki seçenek var, ya R6 kullanan işi bilmiyor ya da sen iyi sallıyorsun
Arkadaşım 28 yaşındayım 16 17 değil ki nesini sallayım?Teknoloji farkı olsada ne kadar etkiler?Hadi desen ki 2000 model ferrari ile 2010 arasında teknoloji farkı var anlarım abs ebd ebc dsc bilmem ne vardır 2010 ferraride daha sıkı gider.10 yaş farklı motorlardaki fark nedir ki ağırlık subab yakıt hava karışım enjeksiyon farkı vardır oda ne kadar etkiler?Zaten ben yazımda ezilmedi dedim geçtim fark attım demedim.
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
10 Şubat 2010, 19:32
#178
@Toqi
Arkadaşım 28 yaşındayım 16 17 değil ki nesini sallayım?Teknoloji farkı olsada ne kadar etkiler?Hadi desen ki 2000 model ferrari ile 2010 arasında teknoloji farkı var anlarım abs ebd ebc dsc bilmem ne vardır 2010 ferraride daha sıkı gider.10 yaş farklı motorlardaki fark nedir ki ağırlık subab yakıt hava karışım enjeksiyon farkı vardır oda ne kadar etkiler?Zaten ben yazımda ezilmedi dedim geçtim fark attım demedim.
10 yaşında bir motorda enjeksiyon sistemi yoktur, karbüratörlüdür. Ne kadar fark ettiğini araştırırsan bulursun. Teknolojinin performansa etkisi olmasaydı MotoGP, Superbike gibi yarışlarda argeye her sene milyonlarca dolar harcamazlardı. Unutma ki caddede kullanılan motorlar bu yarışlarda yapılan arge çalışmaları sonucu gelişiyor. Ateşleme sisteminden tut, kullanılan bujiden, hava filtresine kadar motor üzerindeki her parçanın performansa etkisi var. 2005 sonrası motorlardaki teknoloji eskilerle kıyaslanamaz bile. Bugün 600cc motorlar eskinin 1000cc motorları gibi gidiyor. Eski eskidir, yeni yenidir ve her zaman fark olur..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
10 Şubat 2010, 20:01
#179
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
boy adlı üyeden alıntı
@Toqi
10 yaşında bir motorda enjeksiyon sistemi yoktur, karbüratörlüdür. Ne kadar fark ettiğini araştırırsan bulursun. Teknolojinin performansa etkisi olmasaydı MotoGP, Superbike gibi yarışlarda argeye her sene milyonlarca dolar harcamazlardı. Unutma ki caddede kullanılan motorlar bu yarışlarda yapılan arge çalışmaları sonucu gelişiyor. Ateşleme sisteminden tut, kullanılan bujiden, hava filtresine kadar motor üzerindeki her parçanın performansa etkisi var. 2005 sonrası motorlardaki teknoloji eskilerle kıyaslanamaz bile. Bugün 600cc motorlar eskinin 1000cc motorları gibi gidiyor. Eski eskidir, yeni yenidir ve her zaman fark olur..
Aynen katılıyorum, eskiyle yenini farkını yenisi yanından woonnnn diye uzayıp gittiğinde anlarsın.
Mesela pek yakında S1000RR bir çok SS sürücüsüne depo yumruklatıcaktır.
-
10 Şubat 2010, 20:14
#180
bırakın eskiyi yeniyi. motoru pilot sürer pilot.
(videonun anlamlı kısmı 59. saniyesinden sonrası lütfen ibreyi oradan başlatınız)
hepinizi terletirim arkadaşım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler