Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?

    REKLAM ALANI
  1. #141
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Delerim
    sen anca CBF150 mi delersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GKN ayagin kirildi diye sevinecem nerdeyse.
    Baska turlu bu kadar uzun uzun anlatacagin bisey yok.
    Abi vallahi ihtiyaçtan
    Geçen cumartesi r1 in motoru indirdik koltuk değneklerimle Madem binemiyorum dağıtırım ulenn dedim
    Şimdi bu konuya neden yazdıım
    Bik iki kendini bilmezin dışında konuyı açan arkadaşımız dahil olmak üzere herkez bir bilgi almak amaçlı sorularını yöneltmiş. Konu temiz konuşmaya açık..
    Bir çok konuda özellikle teknik servis konusunda uzun uzun anlatıp arkadaşları aydınlatmak istiyorum elimden geldiğince..
    Ama o kadar çok kendini bilmez mesajlar yazılıyorki forumlara..
    Bunları gördüğüm zaman üzülüyorum ben, yazmak istemiyorum, yazdığım msjın diğer sallamasyon msjlar arasında kaynıyıp gideceğini biliyorum..
    Doğal olarak zahmet etmiyorum abi..
    He başıma gelen bir ilginç olayda; Filanca parçam bozuldu diye bir başlık ve 9-10 tane cevap.. E bende gayet emin olduğum bişey olmadan cevap yazmam bilirsin. Bi güzel karaladım oraya..
    Şundan bundan şunu değiştir bunu değiştir falan..
    Ama diğer 1-2 arkadaşın çözümleri daha basit ucuz ama olması mümkün olmayan çözümler..
    Adamlar benim çözümümden dolayı linç ediceklerdi beni
    Neden bilmeden konuşuyomuşum, millet masrafa sokuyomuşum, mt başıboşlar sitesi olmuş vs.. Linç oluyodum az daha
    1-2 ay girmedik ya doğrudürüst siteye, çöm olduk
    E sonuç dediğime geldi tabi gene, Mustafa (old) abi de benimle aynı çözümü sunup arkadaşın sorununu çözmüş..
    Kısacası bu kendini bilmezlik sürdüğü sürece, bir önlem alınmadığı sürece ben pek uzun uzun anlatmıycam abi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 ----------

    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen anca CBF150 mi delersin
    Fuarda seni bi deliyim de gör
    GKN MOTORS

  3. #143
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @aSuBaYaH

    Hasan ile beni karıştırma, Hasan 2 sene önce "abi ben de yarışmak istiyorum bana yardım et" dediğinde 2005 R6 üzerine hayatı boyunca 20 kez oturmuş biriydi, benim 20 senelik deneyimim vardı. Neyse yaz gelsin görecez bakalım nasıl terleyeceğimizi...
    inşallah havalar ısındığında toplanıp doyasıya muhabbet ederiz

  4. #144
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    şimdi 99 model e200 mercedes nerde - sıfır km hyundai era nerde ???? ( gibi - paraları aynı ama model farkı var , ama bir de kalite farkı var )

    kendi adıma sıfır km. hyundai accent'i 99 model mercedes'e tercih ederim. ilkini 15.000 km'de bir servise götürür, daha sonra yağına-suyuna bile bakmadan binebilirim. 99 mercedese iyi bakmak, yormamak gerekir ki yolda bırakmasın.

  5. #145

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet...
    Gelelim konumuza

    Şimdi makina demek, devir demek tork demek değil..
    Ss makina larda 1000 cc bi cbf mesela 1000cc bi rr kadar güç üretebilirmi??
    Tork u üretir, hacminden dollayı ama güç??
    Güç ne demek, HP , Horsepower yani beygir gücü..
    Şimdi cbf 1000 dediğin makina aynı hacimden 100 hp çıkarıyorsa, rr dediğin makina 200hp çıkarıyorsa bir muamma var demektir..
    Bu muamma da kullanılan ateşleme sistemi, motorun devri, sıkıştırma oranı ve çap*strok oranı ile alakalıdır.
    Aynı hava şartları ve aynı yağ ile kullanılan iki aynı marka ve model motorun ömründen konuşalım biraz..
    İki adet 99 model 600f..
    Birinin kullanıcısı motoru sürekli 6-8000 devir arası kullamakta, bu kardeş devir delisi, gaz çekiyor sürekli aragazlar kızlara atılan havalar..
    Diğer köşedeki kardeşimiz ise 3-4000 arası kullanmakta..
    Devir ne demek, motorun dönme hızı demek.
    Şimdi akıl var mantık var, daha çok çalışan motor yani daha çok sürtünen metal daha fazla aşınır.
    Şimdi canım kardeşim senin 05 model olan sürekli ara gaz verdiğin devirli kullandığın 30.000 deki 600 lük motorun mu daha çok aşındı yoksa benim düzde 100km ile giderken 3000 devirde gittiğim, devir ihtiyacı hiissetmeyen beygirle devirle işi olmayan 55.000 deki litrelik motorummu daha çok aşındı..
    E kardeşim sen yağını nerden alıyosun, servis değişiriyo dimi??
    O servisi ustası kim, geçen sene mondial de çıraklık yapan mahlukatı böcek..
    Peki o servis, hangi yağı kullanıyo.. Shell mi, Lubex mi? yoksa Pristamı???
    Sentetik bile değil belkide yağ...
    E kardeşim benim sen biliyomusunki bu yağların kapaklarının altında jelatini bile yok? Yada kim doldurdu bu yağı?????
    Belki de ustan mondial den birazdaha erken çıktı Castrol u tanıdı..
    Onların bi çoğunun sahte olduğundan haberin varmı???
    E güzel kardeşim sen biliyomusunki senin motoruna koyduğun yağın 4 litresi 70 lira iken, biz Motul e İpone a Motorex e 200 lira para vermekteyiz???
    Senin servisin 18.000 de bir filtre değiştirriken biz 3.000 de bi yağ ile yağ filtresi deiştirmekteyiz???
    E bunlarda makinanın ömrü açısından faktör değilmi????
    Gelelim diğer meselelere, Motorumuzun yürüyeni var lastiği var amortisör şasesi diski..
    Bir çoğumuzun 07 06 motorunun diskleri çizilmişş.. Neden??
    Balata vaktinde değişmemiş diski yemiş afiyetle.. Ne yapmış arkadaş taşlatmış inceltmiş diski..
    Yani pompanın bozulmasına davet çıkarmış..
    Bunu kaçımız bliyoruz???
    disk incerlirse balatalar birbirine daha yakın çalışır doğal olarak pompalarda..
    E pompalar yaklaşırsa daha çok ısınır ve içinde hidrolik yağ şişme yapar erken bozulur???
    Kaçınız motor alırken baktınızki disk kaç milimetre??? Yada biliyormuyuzki dot 4 hidrolik yağındaki 4 rakamı ne demek??
    Kaçımız acaba hidrolik değişimim periyodum geldimi diye merak edip bir servise gitti???
    İlk buluşmada gelip disklerime bakın motorum 12 yaşında..
    Bir zincirin 20.000 de aşşağı kullanılmaması gerektiğini kötü kullanımdan dolayı bunu beceremediğimizi kaçımız biliyoruz??
    Hangi birimiz bi lastikçiye gidip balans ayarlarımızkı kontrol ettirdik bugüne kadar??
    E sonra lastik bitti yok sekiz çiziyo, direksiyon titriyo, vibrasyon var...
    Elektrik peki? Kabloların ve fişlerin zamanla korozyona uğradığını oksit yaptığını bunları spreylerle temizlememiz gerektiğini kaçımız biliyoruz???
    Akümüze gelen voltajı statörden gelen ac voltajı, alternatif akımı, konjektör çıkışlarını fişlerdeki basit korozyonlardan dolayı bunların voltaj kaybını ve bize kaybettirdiği yolda kalmalar, servis masrafları...
    Abi ne olmuş motoruma???
    KArdeş konjektör bozulmuş 250 lira+işçilik...
    Abi neden öle olmuşş yaaa??
    E makina eski yada bu modeller böylee, klasik cevap...
    Halbuki bi vd40 lık işi olan korozyon..

    E bambaşka bi konu.. Bu makinlaar üretilirken bu adamlar milyonlaca doları harcamış yapmış gavur :p E yanındada bi Mühim başlıklı klavuz vermiş..
    İsmi ? Service manual..
    Orda kalem kalem anlatmış, şu yağı koy şu benzini koy şu lastiği tak..
    Dİyoki Takayama Suzuki, sen diyor srad 1000 inin 90.000 de kol yataklarını değiştir..
    Makat Kawasaki de 60.000 de sübap ayarlarına bak gerekirse şimleri değiştir diyo.
    Ordankoma Yamaha da 40.000 de egzantrik gergisini değiş..
    Gibi gibi, e bu peridyodlarda gerekli parçaları değiştirmediğimiz zaman ne olucak?
    Kol boşaltıcak, sente atlicak motoru dağıtıcak yada piston sübap a çakıcak vs.. vs..
    Motor tamamen kombine çalışan bir makina, kombine çalışan parçalardan birinin vaktinde değişmemekten dolayı hasar alması diğerlerinin sırayla yada sırasız ağrızalanmasına yol açıcak...
    He diceksinizki kardeşim bunları ustalar bilmezken biz nasıl bilelim..
    O da muamma, e aklımız hep kötüye çalışıyo...
    Sen kardeşim, gir sahibinden.com a
    06 motorlar 20.000 de
    05 30.000 de
    04-03 40.0000 de
    02 de 50.000 de , 01 de 00 de 99 da 98 de 97 de
    Kardeşim 50.000 den fazla makina mı yok, yok kardeşim, hepsi 50.000 ülkemizdekilerin..
    Dürüst değiliz herşeyin başında, her 20.000 e gelen makina 10.000 geri çekiliyo, 30.000 de aldım 60.000 e kadar kullandım dediğiniz makinayı halbuki 60.000 de alıp 90 a kadar kullanmaktasınız..
    Km yi geri çektirmek olmuş 25 tl
    Şimdi bunlar gerçekten kısa ömürlümü değilmi??
    2000 altı alnırmı alınmazmı?
    E GKN sen anlıyosun dinliyosun inceliyosun alıyosun, ben nerden anlicam iyi olduğunu??
    Allah yardımcın olsun kardeşim
    Vs............ vs... vs.... Daha isterseniz sayfaları doldurabilirim makina üzerine, makina dendiği zaman ben aşk la aynı şeyi hissediyorum, onu dinlemek onu incelemek, kullanırken sana verdiklerini anlayabilmek belki onu anlamak belkide sana anlattıkarını sükunetle dinleyebilmek..
    Ama bir çoğumuz için gazı sıktım 500 yaptım tekerde 2 yi gördüm işe gittim geldim yada halen hayattayım
    Bu bir kültür.. Ülkemizde oturması da oldukça zor..
    Yaşadığım sürece yaşatırım umarım..
    saygı duyuyorum üstad

  6. #146
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    bu konuyu ilgi duyduğum için her msjını okuyorum,bilgi topluyorum GKN abi yazdıkların arada kaynamıyor sen merak etmebenim gibi fikir sahibi olmak isteyen toy motorculara net bilgiler veriyorsunuzaçıkçası okudukça bu ihtiyardelikanlılardan çekindim dediğin gibi Kawazaki zx250r o da olmadı Hyosunga binmek benim için daha az sorunsuz olacak kanaatine vardım...nasip neymiş bakalım sezonda görücez...saygılar
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  7. #147
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    bendekide 97 model ama 2007 R6 ile gazladık en son ezilmedi arkada kalmadı mübarek , düzgün kullanılmışsa ben çok sorun olacağını sanmam yanlız yağı suyu harareti çok önemli yoksa 15bindeki motoruda bitirirsin 1 2yaşında olsa ne yazar?
    Birde alırsan hakiki bir ustaya mutlaka göstermek gerekir diye düşünüyorum..
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  8. #148
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı trendy83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saygı duyuyorum üstad
    Alıntı onur35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu konuyu ilgi duyduğum için her msjını okuyorum,bilgi topluyorum GKN abi yazdıkların arada kaynamıyor sen merak etmebenim gibi fikir sahibi olmak isteyen toy motorculara net bilgiler veriyorsunuzaçıkçası okudukça bu ihtiyardelikanlılardan çekindim dediğin gibi Kawazaki zx250r o da olmadı Hyosunga binmek benim için daha az sorunsuz olacak kanaatine vardım...nasip neymiş bakalım sezonda görücez...saygılar


    Alıntı Toqi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendekide 97 model ama 2007 R6 ile gazladık en son ezilmedi arkada kalmadı mübarek , düzgün kullanılmışsa ben çok sorun olacağını sanmam yanlız yağı suyu harareti çok önemli yoksa 15bindeki motoruda bitirirsin 1 2yaşında olsa ne yazar?
    Birde alırsan hakiki bir ustaya mutlaka göstermek gerekir diye düşünüyorum..
    O biraz şöförlükle alakalı kardeşim, yoksa 600 srad la 07 r6 nın arkasından yürümen mümkün değil
    GKN MOTORS

  9. #149

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Çok değerli bilgiler paylaşılıyor gerçekten Konunun devam etmesini istiyorum
    Mesajlarda arada falan kaynamıyor boşa gitmiyor okuyoruz merak etmeyin

  10. #150
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @Toqi
    bendekide 97 model ama 2007 R6 ile gazladık en son ezilmedi arkada kalmadı mübarek
    Arkadaşım iki motor arasında 10 senelik bir teknoloji farkı var. O yüzden iki seçenek var, ya R6 kullanan işi bilmiyor ya da sen iyi sallıyorsun
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  11. #151
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    arkadaşlar,
    eski motor yürümez diye birşey yok masraf edildikten sonra gerekli parçaların değişimi ve revizyonu sağlandıktan sonra mutlakaki binersiniz. 10 yaşını aşmış race ile gazlamanız ölümü göze almanız demektir. unutmayın 10 yaşını aşmış motosikletlerin parçalarını fabrika üretmek, ithalatçı getirmek zorunda değil. toplam değeri türkiyede 3.000 tl civarı onan grenaj setini kim para bağlayıp elinde bulundurmak ister ben esnaf ve işletmeci gözüyle baktığımda bulundurmam yani para bağlamam, sürkülasyonu hızlı olan modeli olan makinelerin parçalarını elimde bulundururum.
    işte türkiyede belli bir yaştan sonra motorlar neden pirim yapmıyor, sorun yaşanıyor sebeplerinden bazılarıda bunlar.
    birde sağlam ustanız olması gerekiyor.

  12. #152
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bik iki kendini bilmezin dışında konuyı açan arkadaşımız dahil olmak üzere herkez bir bilgi almak amaçlı sorularını yöneltmiş. Konu temiz konuşmaya açık..
    Bir çok konuda özellikle teknik servis konusunda uzun uzun anlatıp arkadaşları aydınlatmak istiyorum elimden geldiğince..
    Ama o kadar çok kendini bilmez mesajlar yazılıyorki forumlara..
    Bunları gördüğüm zaman üzülüyorum ben, yazmak istemiyorum, yazdığım msjın diğer sallamasyon msjlar arasında kaynıyıp gideceğini biliyorum..
    eline klavyeyi alan, foruma yazıyor

  13. #153
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Yedek parça konusunda size yaşadığım şöyle bir olayı anlatayım.. 2008 sezonunda Sinan Sofuoğlu'nun ölümünden sonraki iki yarış Bulgaristan Pleven'de bulunan piste çekildi. Kalkıp gittik. Bizim dışımızda Bulgar ve Yunan birçok yarışçı vardı. Gittiğimiz günün ertesi günü antremanların bitmesine yakın hava inanılmaz bir şekilde aniden değişti ve fırtına çıktı. Antremana girmeyecek bir arkadaşımızın sehpa üzerinde bırakıp gittiği motoru rüzgardan devrildi ve alternatör kapağı delindi. Arkadaşa haber verdik, kalktı geldi. Pistte bulunan Bulgar yarışçılara yedek parça için danıştık, pek ümidimiz yoktu. Motor 2005 model Suzuki GSX-R 1000 idi. Adamlar yarın sabaha getiririz dediler ve bizdekinin yarı fiyatına getirdiler. Benzer durum bizde gerçekleşseydi eminim haftalarca parça beklerdiniz. Modeli geçmiş motorlar için yedek parçalar çok daha pahalı oluyor. Kısaca diyeceğim şudur ki; "eski motora binecek kadar zengin değilim!"
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  14. #154

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    2001 R6 top speed

    iyi baktınmı motora 2001 600 cc de gider 1000 cc kadar


  15. #155
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendi adıma sıfır km. hyundai accent'i 99 model mercedes'e tercih ederim. ilkini 15.000 km'de bir servise götürür, daha sonra yağına-suyuna bile bakmadan binebilirim. 99 mercedese iyi bakmak, yormamak gerekir ki yolda bırakmasın.
    tam tersını yazcakdınız herhalde

  16. #156
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    avkan65 hakan abi,
    senin gittiğin tamircinin motoruna açık yağ koymadığını, aynı değerler sahip fabrika mühendislerinin tavsiye ettiği yağı koyduğunu nereden biliyorsun?
    Sen motorundan eminsin bende sıfırdan binsem veya ilk sahibini tanıdığım motora binsem bende gönül rahatlığı ile kullanırım. Yukarıda sorduğum sorunun cevabından emin değilsen.
    km'si yüksek bir motorun bana 1 sezon dayanma şansı yok mutlaka arıza yapar biliyorum neden dersen en başta ben arızalıyım ondan

  17. #157

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    avkan65 hakan abi,
    senin gittiğin tamircinin motoruna açık yağ koymadığını, aynı değerler sahip fabrika mühendislerinin tavsiye ettiği yağı koyduğunu nereden biliyorsun?
    Sen motorundan eminsin bende sıfırdan binsem veya ilk sahibini tanıdığım motora binsem bende gönül rahatlığı ile kullanırım. Yukarıda sorduğum sorunun cevabından emin değilsen.
    km'si yüksek bir motorun bana 1 sezon dayanma şansı yok mutlaka arıza yapar biliyorum neden dersen en başta ben arızalıyım ondan
    ben yağı ustama aldırmıyorumki

    bu arada ben motorumuda emsallerinle kıyaslıyorum kendi çapımda ,sende bilirsin neler gördük gerek toplu sürüşlerde gerek yollarda adamda 2001 üzeri 600 cc var dip gaz yaptımı motor ve eksoz aksırıyormu tıksırıyormu ,yoksa yelleniyormu belli değil

    600 cc ve 1000 cc arasındaki güç farkının aksinide idiaa etmiyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------

    Birde böyle top speed yapanları var 600 lerin


  18. #158
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Bir kere sıfır motor almayı herkez ister.. Ama özellikle SS ler Endurolar choper tarzı motorların sıfırını almak için cebinin dolu olması şart. Bu şartlarda bu tarz motorları kim alır? Cebinde parası olan adam, motorun sağı-solu ile oynamak istemeyen adam, sadece yakıtını koyup gezmek ve keyif yapmak için alan adam..
    Bizim gibi maddi durumu düşük genç motorcularada 2010 model bir motoru almak için 2020senesini beklemek kalır. Esas bundan sonra motorculuk başlar motor arıza verip seninle kaynaşmaya başlar. motorun bir yerinden ses gelmeye başladığında onu sorunu bulup çözmek veya rengini istedğin gibi değiştirmek motoru modlamak bu saatten sonra olur. Ve Esas keyif verende budur.Bir hafta sonunu gezmeye değilde motoruna ayırmak onunla konuşmak onun dilinden anlamak..Motora seni bağlayan budur onu daha çok seversin.
    Benim tanıdığım bütün SSçiler ya oto sanayide kalfa,usta ya bir fabrikada işçi yada orta halli insanlar ama altlarında hep 7-8 yaşlarında motorlar var. Red-line onlarda son hız onlarda ama sorun varmı? tabiki var.. herşeyin bir bedeli olduğu gibi.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  19. #159
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yağı ustama aldırmıyorumki

    bu arada ben motorumuda emsallerinle kıyaslıyorum kendi çapımda ,sende bilirsin neler gördük gerek toplu sürüşlerde gerek yollarda adamda 2001 üzeri 600 cc var dip gaz yaptımı motor ve eksoz aksırıyormu tıksırıyormu ,yoksa yelleniyormu belli değil

    600 cc ve 1000 cc arasındaki güç farkının aksinide idiaa etmiyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------

    Birde böyle top speed yapanları var 600 lerin

    hani derlerya,
    çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır

  20. #160
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam tersını yazcakdınız herhalde
    yanlışlık yok. sıfır km. sıradan aracı (burada hyundai örneği verilmişti) 10 yaşından daha eski, kaç el değiştirmiş ve nasıl bakılmış bilmediğim bir lüks araca (burada da örnek mercedes verilmişti) tercih ederim.

    o aracı ilk elden almış, bakımlarını kendim yaptırmış, her şeyinden emin olursam başka; ancak o bile bir yere kadar...

    sonuçta insan yapısıdır, lüks araçlar da arıza yapar. arıza bir tarafa, camına taş sıçrayabilir veya biri gelip çarpabilir, değil mi? güncel olmayan aracın orijinal parçasını bulamazsın; bulsan da dünyanın parasını isterler. mecburen yan sanayiye, çıkmaya yönelirsin sonrası malum....


8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler