gkn senin eski model racing maceran vardı yanlış hatırlamıyorsam nerelerden nerelere gelmişin. helal olsun. motosiklet aşkı böyle bişi işte. tebrik ederim
gkn senin eski model racing maceran vardı yanlış hatırlamıyorsam nerelerden nerelere gelmişin. helal olsun. motosiklet aşkı böyle bişi işte. tebrik ederim
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
GKN güzel açıklamış... Açıkçası ben çok motor kullandım ama onun kadar çok eski makine kullanmadım. O yüzden anlattıklarına kulak verin. Kendi açımdan şunu söyleyeyim, konu performans ve sürat olduğunda benim için en öncelikli konu "güvenlik" tir. Bu motorlar performans için üretilmişlerdir, tamamen teknolojinin konuştuğu makinelerdir. 200-250 km/h üzeri süratlerde seyir ederken motorla ilgili aklınıza en ufak birşeyin takılmaması gerekir. O yüzden bırakın 2000 model öncesi SS makineyi, ben ikinci elini bile almam. Bu süratlerde motordan kaynaklı yaşanan ufacık problem bile hayatınıza mal olabilir.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
gökhan nefes al biraz, senin motora binmeye ihtiyacın var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:28 ----------
GKN,
eski makina çok güvenli olmuyor kabul et,
zamanında yamaha FJ1200 üm vardı 280 km hızı gördüğümde ön teker mili kesti allahın sevgili kuluymuşum bu gün buradayım, sonrasında yatak sardım vs derdi bitmedi.
8 yaşındaki Z750 kawa kullanırken yatak sardım
yine aynı yaşlarda gsxr750 beyin yaktı yatak sardı,
kankin KEMALE sor anlatsın 900 rr ile neler yaşadığını almadan önce benim ona neler söylediğimi.
GKN guzel aciklamis, zaten motoru satin almaya gittiginiz adam ile sohbet ettiginizde anlarsiniz. Iki teknik soru sorun tak diye cevap veriyor ise, yag filtresinin kodunu ezbere biliyor yada bakim zamanlarini ve yapilan iscilikleri net biliyor ise emin olun isinden anlayan biridir. Ikinci el makina almak kusursuz makina almak demek degildir. Sizde sonucta saticiya kusursuz bir odeme yapmiyorsunuz , sifir degerinden dusuk oduyorsunuz. Ilanlarda goruyorum , rizoma elcik , iste akrep egzoz ve xenon far, on cam degismis ,eee modifiyeli motor arkadasim bu motor diyor adam. Pes diyorum. Ben motoruma 6000 TL harcadim modifiye etmek icin , elcigimde halen orjinal on camimda. Turkiyedeki Ducaticilerinde cogu boyle, 50,000 motor satan tek ben varim aralarinda, alayi 10,000 km de. Ducati yahu bu 100,000 devirmez isen alma zaten bu motoru.
Simdi bu birazda zevk meselesi , ben hafta sonu elime ingiliz anahtarini alip motorda iki vida sikinca desarj oluyorum. Tum hafta is guc stress. Trafikte gitmek te guzel ama ben tamir ettim demek, ayri bir guzel. Bunu herkez sevmez , eger ariza yapinca motordan soguyor iseniz , moraliniz bozuluyor ise , sifir alacaksiniz her iki senede bir de degistereceksiniz. Yada benim gibi , bozulur ise bozulsun , eglence cikar bana diyor iseniz oda baska. (Son zamanlarda bozulmuyor kerata , abartim tamirati bozulacak yeri kalmadi)
Alin size ornek yurt disindan
Bu motor Ducati 848 2008 model. Fiyati USA de 21,500 USD, 14,000 km de
ayni firma 1993 model 888 Ducati Super Bike Classic satiyor.39,000 km de. Cok temiz ve iyi bakilmis durumda fiyati ise 21,990 USD. Simdi bu motor hicmi deger kaybetmedi, buna temiz bakmanin bir degeri var , onu istiyorlar ve bu orda saygi goruyor.
Uzun lafin kisasi 57 model traktor de dahi alinir. Kafanizdan km ve sene kavramini atin. Yeterki ondan nasil bir zevk alacaginizi bilin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Ergün abi olay yukarıdakiler değil, periyodik bakımlarda mutlaka değiştirdiğim şeyler zaten yağ ,filtre olayı ,ben büyük bir sorun olmamakla birlikte yeni sezonda şöyle yağ gibi dert tasa yaşamadan binmek için motor aksamında gereken bakımın yapılması babında yazdım ,mesela iyi bir sibop ayarı ve enjeksiyon temizliği gerekebilir
zeda3000, abicim tamam fotosunu koyduğun motorlar iyi durumda olabilir, çok iyi paralara da satılıyor olabilir ama yurtdışında bunların satılmasının nedeni yeni makineler kadar hızlı gitmeleri değil, zamanının iyi makineleri olması. Orada kimse bu motorlarla otobana çıkıp 299 km/h denemesi yapmaz. Bizde ise her SS alan tecrübesine bakmadan hemen bir otobana çıkıp yüksek sürat görme meraklısıdır. O yüzden bu tür makineler bizim insanımıza uygun değildir. Örneğin ben Ali ustada 1 milyon km üzerinde bir Honda 1000F görmüştüm ve sahibi hala 250 km/h üzerini rahatlıkla gördüğünü söylemişti. İlk sahibiymiş. Bu durumda iş değişir, bir motorun ilk sahibi olmakla beşinci sahibi olmak arasında çok fark var. Bu tamamen bilinçle ilgili bir konu ki, bizim insanımızda olmayan birşey!
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
abi seni Gökhan Konşukla tanıştırayım...kendisi 1000 cc tmf şampiyonu tanırsın...honda bayisi var...4/4 lük ustadır...çekirdekten yetişme...uygun bir fiyat alırız...
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...an-konsuk.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------
Bu nasıl bir cümledir ... hayran kitlen artıyor haberin olsun..
nası hocasın alıntı bilgilerle doldurmuşsun konuyu...
..............
Carl Gustav meydanı boş bırakırsanız böyle hocalar türer...
Gökhan ilgiyle okudum yazdıklarını...sağol...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Hacı bilmediğin mevzulara atlama uslu uslu oku bak bilen binen arkadaşların mesajlarını okumak çok keyifli...herşeyede yazılmaz ki ama dimi...bir kere konuyla alakan yok...o tarz makina alma durumun yok...bazende okumak lazım... bak ben okuyorum ...neden konuya vakıf değilim...
bana güven motorunu sağlam ellere emanet edicez...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bildiğim kadarı ile 35.000 de pek bir işleme gerek yok.Ama yinede sen bilirsin.Zaten sakin kullanan birisin pek devir çevirdiğinide sanmıyorum.Isındığında sibop sesi falan,seni rahatsız eden bir durum yoksa hiç elletme derim.Servis manualin varsa bir oku.oradakaç km de neye bakılması gerektiği yazar.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Çamlıca Namazgahda Hakan abi...Doğu Batı Konşuk Motor Altunizadeden 2 km ilerde...en azından 1 tur atsın senin duyamadığın veya duyupda farkedemediğin yorumlayamadığın sesleri dinlesin..en azından teşhisi koysun belki tıkır tıkır işliyor der...sen makinanı anlat ona sadece...Yasin Kelleciyi tanırsın dimi o da oraya gidiyordu...
(Asubayah döner artık demode oldu... ordan Üsküdara gideriz...güzel bir pizzacı var...9.90 a kola patdis pizza tek kişilik...harika bir mekan ...veya minübüs durağı taraflarında kokorecde olabilir...)
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)