Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı trendy83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ewet arkadaşlar acaba 2000 model altı ss lerin acaba ekmeği yendimi?
    yani bu motorlar artık emekliye ayrıldımı?
    Alınırmı alınmazmı?
    alınsa kaç para eder?
    Tamirleri pahalı olurmu?
    Parça sıkıntısı çok olurmu?
    200 km nin üzerinde gitmek artık tehlike arz edermi?
    yani 96 ve 99 modellerden bahsediyoruz markada belli ya yamaha ya honda
    ha bu arada u konu nerden çıktı söyleyim.Motosikletleri farkedin etkinliğinde emre abi ve yeşim ablayı gördüm.hem evli bir çift olarak ayrılmadan gezilebilecek hemde ss olan 600f motoruna sahipler kendileri banada uygun diye düşünmüştüm o arada ama o kadar bütçem yok tabi bi ara gözüme yamaha yzf600r thundercat ilişti aynı tarz motor gibi duruyo tabi eski olduğu için fiyatı uygun.Fiyatı neye göre uygun derseniz aynı paraya hyosung alacağıma gider bundan alırım düşüncesindeyim (tartışma yaratmak için söylemiyorum şaahsi fikrim)Siz ne dersiniz?
    temizse neden alınmasın.söylentilere bakma yok parcasını bulamazsın yok dagılır.böyle dusunenler motora nasıl bakılır hangı kmlerde nereleri gözden gecırılır gereken parcalar ne zaman degısıri bılmeyen kullanıcılardır.yukarda saydıgın motorlarlar sınıfında kendını ıspatlamıs kalıtelı motorlar hıcbırıde öyledarmadagın olcak alet deıl.10 senede motormu eskır arkadasım bıraz mantıklı olalım sen hangısını begenırsen al bılınclı bi kullanıcı ol bi 10 sene daha senı aslanlar gıbı tasır bu makınalar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    hımm ben çöpe atmalıyım artık motoru desenize
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  3. #23
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maşallah diyelim bu arada


    daha on sene bile böyle gider yeterki Allah kaza bela vermesin
    Allah Kaza Bela Vermesin Maşallah
    Bende bunun 1 model altı yani 2000 model R6'lara Bayılıyorumİnş Bulcam bitane temiz alcam

    GKN abi nerde yaw
    Bakarsan bağ bakmassan dağ olur misali
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  4. #24
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    temizse neden alınmasın.söylentilere bakma yok parcasını bulamazsın yok dagılır.böyle dusunenler motora nasıl bakılır hangı kmlerde nereleri gözden gecırılır gereken parcalar ne zaman degısıri bılmeyen kullanıcılardır.yukarda saydıgın motorlarlar sınıfında kendını ıspatlamıs kalıtelı motorlar hıcbırıde öyledarmadagın olcak alet deıl.10 senede motormu eskır arkadasım bıraz mantıklı olalım sen hangısını begenırsen al bılınclı bi kullanıcı ol bi 10 sene daha senı aslanlar gıbı tasır bu makınalar
    işin garip yani 1950-60 lardan BMW klasikler şugüne kadar gelip sembolikde olsa kullanılıyor ve 2006 modellere acaba diye bakılıyor...

    avkan abi bi insan kendi malına nazar eder mi yahu...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #25
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işin garip yani 1950-60 lardan BMW klasikler şugüne kadar gelip sembolikde olsa kullanılıyor ve 2006 modellere acaba diye bakılıyor...

    avkan abi bi insan kendi malına nazar eder mi yahu...
    avkan abimizin motorunu örnek olarak verebılırız bunun gibi bi çok örnekte mt de mevcutturgercekten nazar degmesın cok temız kullanıdıgı net olarak gözukuyor zaten

  6. #26

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    ben bu motoru 2006 senesinde aldığımda verdiğim paraya 2-3 yıl üst modelini alabiliyordum ,ama ben daha öceki yıllarda aldığım 2 nci el arabalarda yaşadıklarım ,bana tecrübe olunca üst model yerine başka kıstaslar aradım alacağım motorda ,bu motoru benden önce kullananlar tuvalete bile motorla giden şahıslar olmadığı için yıpratmamışlar motoru ,2001 model bir motor 2006 yılında bile orjinal 22000 km liğini koruyorsa benim için en önemli kıstaslardan biridir benim için şase ve motorun ciğeri önemlidir gerisi halledilir ,
    bu arada konuda kendi motorumdan biraz fazla bahsetmiş olmam konu ile ilgili örnek teşkil etmesinden dolayıdır yanlış anlaşılma olmasın

    Sonuç ta 1998 modelde alınır 2000 de yeterki önceki kulananlar adam gibi binmiş olsun

  7. #27
    Su Silahı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    ybr 125
    97 model tdm aldım yazın. Hiç bir şikayetim de yok metal yorgunluğu felan da hissetmedim. Sürat konusuna gelince, redline gördüm en ufak bir tedirginlik hissetmedim.
    Parça konusuna gelince, bütün japonların yedek parçası pahalıdır. Ve orjinalini ha deyince bulamıyorsun.
    Masraf illaki oluyor en azından 3 sene de bir lastik değiştirirsin. Balatası, aküsü, zinciri bunları yapmazsan zaten güvenli bir şekilde motora binemezsin.
    Yeni makina da olsan zaten bu masrafları yapıyorsun. Yani önceki sahipleri tarafından gerçekten iyi kullanıldığını düşünüyorsan ...alınır neden alınmasın.
    bu da benim makine 97 model
    Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..

  8. #28
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu motoru 2006 senesinde aldığımda verdiğim paraya 2-3 yıl üst modelini alabiliyordum ,ama ben daha öceki yıllarda aldığım 2 nci el arabalarda yaşadıklarım ,bana tecrübe olunca üst model yerine başka kıstaslar aradım alacağım motorda ,bu motoru benden önce kullananlar tuvalete bile motorla giden şahıslar olmadığı için yıpratmamışlar motoru ,2001 model bir motor 2006 yılında bile orjinal 22000 km liğini koruyorsa benim için en önemli kıstaslardan biridir benim için şase ve motorun ciğeri önemlidir gerisi halledilir ,
    bu arada konuda kendi motorumdan biraz fazla bahsetmiş olmam konu ile ilgili örnek teşkil etmesinden dolayıdır yanlış anlaşılma olmasın

    Sonuç ta 1998 modelde alınır 2000 de yeterki önceki kulananlar adam gibi binmiş olsun
    kesınlıkle örnek olur kım nederse desinbu motorda cıgerde var sasesıde cogu modele kafada tutar.sızın dıye söylemıyorum kesınlıkle yanlıs anlasılmasın sadece ornek bı motor olabılecegının ustunde durmak ıstedım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

    Alıntı Su Silahı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    97 model tdm aldım yazın. Hiç bir şikayetim de yok metal yorgunluğu felan da hissetmedim. Sürat konusuna gelince, redline gördüm en ufak bir tedirginlik hissetmedim.
    Parça konusuna gelince, bütün japonların yedek parçası pahalıdır. Ve orjinalini ha deyince bulamıyorsun.
    Masraf illaki oluyor en azından 3 sene de bir lastik değiştirirsin. Balatası, aküsü, zinciri bunları yapmazsan zaten güvenli bir şekilde motora binemezsin.
    Yeni makina da olsan zaten bu masrafları yapıyorsun. Yani önceki sahipleri tarafından gerçekten iyi kullanıldığını düşünüyorsan ...alınır neden alınmasın.
    bu da benim makine 97 model
    örneklerı topluyoruzz..

  9. #29
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    avkan senin gibi durumun farkında olsa herkes avrupada gördüğümüz 10 - 12 yıllık yürüyen motosikletler bizim ülkemizde de görebiliriz.
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  10. #30
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı Su Silahı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silah gibi makina abi
    Allah Kaza Bela vermesin Maşşallah
    Yokmu 00 R6'sı olan
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  11. #31
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    işte benim makina 99 model yani 11 yaşında ... kaç tane sıfırı tarihe gömer, yorum sizin







  12. #32
    Su Silahı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    ybr 125
    @ ufuktan;
    çok deli alet beee.
    Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..

  13. #33

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    ayrı bir şeye daha değinmek istiyorum ,zaman zaman alım satımlarda insanlar ,motorun hiç bir yerinde boya yoktur ibaresini kullanırlarve bir çok kişide alırken kuru kuruya bunda boya yok değilmi falan diye sorarlar ,bence çok ciddi bir kaza geçiripte yeniden tolanmamışsa motor bunun önemi yoktur ,çünkü durduğumuz yerde bile anlık dalgınlıkla motoru yana yatırma riskimiz var veya istanbul gibi trafiği yoğun olan yerlerde ufak tefek çizikler olabilir ,mesela bende de uzun yolda giderken önümdeki aracın bana fırlatmış olduğu ufak tefek taşlar nedeni ile ön grenajımda yakından baktığınızda çizik ve ufak darbeler görünür,kimisi için sorun olmasa bile bu tür bir motora sahip olmanın verdiği titizlikle kafaya takarım ,gidip boyatsam ,bu kötü motor mu olur bence değil ,eski motorun boyanabilir parçalarını ,göze daha hoş görünmesi adına yapılan tamir ve boyalar kesinlikle 2 nci el alımında sorun olarak görülmemelidir kanısındayım

  14. #34
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Alıntı Su Silahı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ ufuktan;
    çok deli alet beee.



    eyvallah TDM'de kullandım ben, çift silindirlilerin en kralı

  15. #35

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    [QUOTE=ufuktan;1951165]işte benim makina 99 model yani 11 yaşında ... kaç tane sıfırı tarihe gömer, yorum sizin






    gerçekten çok güzel Allah kaza bela vermesin

  16. #36
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte benim makina 99 model yani 11 yaşında ... kaç tane sıfırı tarihe gömer, yorum sizin






    demekkı 10 yasında motorların ekmegı yenıyormuş.tek gercek motorun dılınden anlamak bunu öğrenmeli insanlar

  17. #37
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Allah kimseye kaza bela vermesin ... bir otomobil 10 yaşında olup 50.000 km de olunca alkış tutuyoruz ... iş motosiklete gelince 1 yılı geçtimi eksper kesiliyoruz ... Ne çabuk tüketiyoruz ????????

  18. #38

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrı bir şeye daha değinmek istiyorum ,zaman zaman alım satımlarda insanlar ,motorun hiç bir yerinde boya yoktur ibaresini kullanırlarve bir çok kişide alırken kuru kuruya bunda boya yok değilmi falan diye sorarlar ,bence çok ciddi bir kaza geçiripte yeniden tolanmamışsa motor bunun önemi yoktur ,çünkü durduğumuz yerde bile anlık dalgınlıkla motoru yana yatırma riskimiz var veya istanbul gibi trafiği yoğun olan yerlerde ufak tefek çizikler olabilir ,mesela bende de uzun yolda giderken önümdeki aracın bana fırlatmış olduğu ufak tefek taşlar nedeni ile ön grenajımda yakından baktığınızda çizik ve ufak darbeler görünür,kimisi için sorun olmasa bile bu tür bir motora sahip olmanın verdiği titizlikle kafaya takarım ,gidip boyatsam ,bu kötü motor mu olur bence değil ,eski motorun boyanabilir parçalarını ,göze daha hoş görünmesi adına yapılan tamir ve boyalar kesinlikle 2 nci el alımında sorun olarak görülmemelidir kanısındayım
    Aynen sonuna kadar katılıyorum.Daha güzel görünsün diye boyamak ne zamandan beri "orjinalliği bozma" oluyor Tabi diğer saydığın durumlar varsa dikkatli yanaşmakta fayda var o ayrı.

    Vatandaşın biride 2006'ya bile acaba diye yaklaşır olmuş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

    @ufuktan;
    benim 99 kıskandı valla seninkini şimdi nazar değmesin

  19. #39
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Hazır bu konu açılmışken aklımda kalan bi soruyu soruyım..
    99-2000 model bi ss normali sizce kaç km'de olmalı
    En çok kaç km'ye kadar alınabilir
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  20. #40
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Turkiyede ki en buyuk hata . Insanlar km dusuk araclara tav oluyorlar . Buraya kadar mantikli. (2 yasinda motorlar var her yeri sizliyor sanki) Hepimiz sifir araca binmek isteriz. Peki ikinci eldeki on yargi km artikca daha da yukseliyor. Bu bir yandan sacma tabi cunku nasil bakar isen oyle binersin. Ama ulkemizde kimse servis kitapciginda yazan bakim kurallarina uymuyor. Yok yagin ucuzu , yok 5000 km yi bosver 10,000 yag degistir. Balata degisecek "Aman salla az fren yapariz 2000 daha gider". Bu kadar bilincsiz bakarsak sonunda eskir tabi. Asagidaki iki motorda benim sahip oldugum motorlar biri 2000 model GS500 Suzuki. Sonra onu satip Ducati aldim.



    Digeri ise Ducati Monster 900 S 1998 model.



    Bu iki motorda karburatorlu idi. Ikiside 2000 ve alti. ikiside tertemiz motorlardi , ikisi ilede cok yol yaptim ikisininde son hizi halen gostergede yazdigi gibi. Ben eski motorlari seviyorum cunku oynamasi daha kolay, modifikasyonu rahat. Parca degisimi maliyetli degil. Hersey bir kenera 2000 alti motorlarin sesi ile yeni motorlarin sesi ayni degil.Bu cidden zevk meselesi ve yeni eski her motora sahip olmak farki bir his. Ama eskiye camur atmak cidden yanlis kendine nasil bakarsan oyle gorunursun. Yeni tum motorda sorun cikarir. BMW lerin bile kronik sorunlari vardir. Ama butcen kisitli ise mesala , 2000 alti bir SS temiz makinaya binip ayni hazzi alabilirisin. Gittigin hizdan yana kendini sakina dusuncen olmasin. Benim motorum su andaki kendi sinifindan Ducatiden daha torklu kalkislarda , yada ZZR Kawasaki halen 300 yapiyor Suzuki Hayabusa gibi.

    Simdi ben motorumu satip BMW alacam birazda onu tatmak amacli. Fakat su anda evin bahcesinde tek motora yer var. Ikinci motora yer ayarlar isem kesinlikle eski kasa bir motor olacaktir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler