Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Modifiye nedir ???

    REKLAM ALANI
  1. #21
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Peki benden bir soru; Standart buji kullanılan 100 hp lik bir motorda, tamamen standart ın üzerine iridyum buji kullanılması birşey katarmı?
    GKN MOTORS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki benden bir soru; Standart buji kullanılan 100 hp lik bir motorda, tamamen standart ın üzerine iridyum buji kullanılması birşey katarmı?
    bence standart buji tam yanmayı sağlar zaten.
    çok noktadan yakıt püskürtme yada çok sayıda buji daha verimli yanma sağlayabilir ama iridyum buji sadece kulağa hoş geliyor kanaatimce.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  3. #23
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    üretici firmalar herkesin beğenisine göre üretim yapamayacağı için görünüş konusunda yapılan modifiye işi zevk meselesi olup, gayet normaldir.
    ammaa güçlendirmek yahut hızlandırmak adına yapılan icraat, teşbihte hata olmaz, eşeği ata çevirmeğe kalkmaktır ki faydadan çok zararı olacaktir.
    bir modifiye şekli daha vardır ki:
    bir motosiklet(başka motosiklete ait veya kendi imkanlarıyla yapılmış) gövdesine başka bir motoru eklemek şeklide olup; öz hakiki modifiye işlemi olarak ta bilinir camiada

  4. #24

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin motorun ikin el değeri ne kadar?[COLOR="Silver"]

    .
    8500 TL ye rahat gider bana sorarsan 9000 den aşağı verilmez ama ...

    makul bir nokta buluruz Selçuk her ikisi içinde


    hey millet satılık civa gibi 600 f var
    1000 rr alcam


    ben bir de konu açayım 600 cc den inip 1000 cc binicem bi şey olurmu diye

  5. #25
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    modifiye uydurmaktır.
    o motoru öbür şasiye, şu şanzumanı bu motora filan gibi.
    bkz. The World's Fastest Indian - Burt Munro
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  6. #26

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki benden bir soru; Standart buji kullanılan 100 hp lik bir motorda, tamamen standart ın üzerine iridyum buji kullanılması birşey katarmı?
    ben de değiştirirken çok kaçar az yakar dediler ama ben bir fark göremedim

  7. #27
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki benden bir soru; Standart buji kullanılan 100 hp lik bir motorda, tamamen standart ın üzerine iridyum buji kullanılması birşey katarmı?
    bobinden aldığı elektiriği değiştiremiyeceği için hiç bir şey katmaz

  8. #28
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence standart buji tam yanmayı sağlar zaten.
    çok noktadan yakıt püskürtme yada çok sayıda buji daha verimli yanma sağlayabilir ama iridyum buji sadece kulağa hoş geliyor kanaatimce.
    Şimdi benim r1 98 karbüratörlü, jet kit falanda yok..
    Aldığı benzin belli, bobinden gelen voltaj da belli, ucundaki buji ne olursa olsun.
    İridyum bujiden sonra nasıl bir performans kattı bilemyorum, 150 beygir makina zaten 2 beygir verse ki vermes, hissedemessin..
    Ben uzun ömür avantajından dolatı iridyum a geçtim.
    Gördüğüm tek fayda soğuk sabahlarda tek marşta çalışmaya başladı..
    GKN MOTORS

  9. #29
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8500 TL ye rahat gider bana sorarsan 9000 den aşağı verilmez ama ...

    makul bir nokta buluruz Selçuk her ikisi içinde


    hey millet satılık civa gibi 600 f var
    1000 rr alcam


    ben bir de konu açayım 600 cc den inip 1000 cc binicem bi şey olurmu diye
    anladım motorcu arkadaşımla görüşeyim bu paraya hızlı satılır derse görüşürüz

    ayrıca ben bu sezon sadece CBF 150 limited edition motoruma binmeyi planlıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi benim r1 98 karbüratörlü, jet kit falanda yok..
    Aldığı benzin belli, bobinden gelen voltaj da belli, ucundaki buji ne olursa olsun.
    İridyum bujiden sonra nasıl bir performans kattı bilemyorum, 150 beygir makina zaten 2 beygir verse ki vermes, hissedemessin..
    Ben uzun ömür avantajından dolatı iridyum a geçtim.
    Gördüğüm tek fayda soğuk sabahlarda tek marşta çalışmaya başladı..
    gökhan bu soğuk havalarda pek binme fırsatın olmadıya sıcak yerde durduğundan rahat çalışıyordur

  10. #30

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca ben bu sezon sadece CBF 150 limited edition motoruma binmeyi planlıyorum
    en güzeli nasılsa bizim gittiğimiz here yere gidiyor daha ekonomik hemde
    aslında banada öyle bir tane ufak cc bir şeyler lazım günlük kullanım için

  11. #31
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    gökhan o makinenin üzerinde senin olman bile modifiyedir.

  12. #32
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gökhan bu soğuk havalarda pek binme fırsatın olmadıya sıcak yerde durduğundan rahat çalışıyordur
    Yok be abi, manuel jikleli olduğu için 2-3 marşta çalışıyodu hep önceden, ama iridyumlardan sonra tek e düştü, bujileri 4000 km önce taktım aşşa yukarı..
    Ama motor soğukta durmasına rağmen 10 günde bi çalıştırıyorum tek marş
    Dün siftah attım, bi cbf 150 kullandım 200 mt falan
    1 den ikiye atamadım ayak tam iyileşmemiş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gökhan o makinenin üzerinde senin olman bile modifiyedir.
    Gölgelerin gücü adınaaaa
    GKN MOTORS

  13. #33
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı avkan65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en güzeli nasılsa bizim gittiğimiz here yere gidiyor daha ekonomik hemde
    aslında banada öyle bir tane ufak cc bir şeyler lazım günlük kullanım için
    abi çok memnunun herşeyden önce eşim bu motorumu sevdi, ekonomik ve bayağı emek harcadım yaza hazır garajda bekliyor. şu an günlük ybr 125 kullanıyorum, ybr den inince CBF mercedes geliyoooo

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok be abi, manuel jikleli olduğu için 2-3 marşta çalışıyodu hep önceden, ama iridyumlardan sonra tek e düştü, bujileri 4000 km önce taktım aşşa yukarı..
    Ama motor soğukta durmasına rağmen 10 günde bi çalıştırıyorum tek marş
    Dün siftah attım, bi cbf 150 kullandım 200 mt falan
    1 den ikiye atamadım ayak tam iyileşmemiş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------



    Gölgelerin gücü adınaaaa
    sen bu gidişle sezonda cirit atacaksın


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler