uzun yola gelsin,
az yaksın,
konforlu olsun.
8-12bin tl ye kadar ne önerirsiniz ?
en uygunu hyo gibi görünüyor sanki.
bmw
honda
hyosung gv650
uzun yola gelsin,
az yaksın,
konforlu olsun.
8-12bin tl ye kadar ne önerirsiniz ?
en uygunu hyo gibi görünüyor sanki.
bmw
honda
hyosung gv650
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
arkadaşım motorda tarz önemli değilmidir sence?seçeneklerin iki tanesi touring tarzı motor bir tanesi cruiser.yani gv650 güzel motor.ama honda ve bmw de rahat ve güzeldir.yalnız belirttiğin o fiyat aralığında sanırım sadece gv650 uygun olabilir.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
En mantıklısı BMW görünüyor. Hyo ile ne kadar uzun yok yapılır tartışılır Bizim İstanbul yol grubu ile yaptığımız gezilerde tek imrendiğim motor R1150R Rockster olmuştu.
hyo ile istediğin uzun yolu yapabilirsin.o konuda şüphen dahi olmasın dostum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Elbette yaparsın ummet bey scooter ile de Türkiye'yi gezdi ;) Uzun yolun isteği belirli bir konforu ve performansı ister. GV650 bu konfor ne performansın nekadarını verir düşünmek gerekir.
Şunu belirtmek lazım R1150R'ı şehir içi trafilğinde kullanmak gerçekten ölüm GV650 şehir içinde çok çok rahat olacakdır. Honda'nın Deuville'i elden çıkartmak çok zor ve titreşimi yüksek diye biliyorum sitemizde Deuville kullanıcı bir iki kişi vardı onların da fikrini almanda fayda var.
Bana kala TDM derim şehir içinde de şehir dışında da çok kullanışlı ancak hem TDM hem de BMW için ciddi bir tecrübe ister. Arkadaş bunları hedef koymuş kendine ama umarım yeterli tecrübesi vardır.
şimdi size bazıları,kendi beğendikleri yada hayal ettikleri motorları önerecekler.
-bmw pahalı,bakımları pahalı,çok rahat olduğunu duyduğum bir motor.
-deaville,benim vardı,O almıştım 7 ay kullandım,oldukça rahat,konforlu.ama hondanın parçaları malum herkes bilir pahalıdır.(benimki O sıfır olduğu için parça ihtiyacım olmadı)
-hyo'nun 250'siyle bile,ANTALYA'dan eşiyle çıkıp GAP turu tapan arkadaş var bu sitede.
özetle söylemek istediğim,her motorla her uzun yola gidilir(ÜMMET ABİNİN MONDİAL 100 cc.İLE SAYISIZ TÜRKİYE TURU/YBR ile BİR KAÇ FARKLI ARKADAŞIN,İSTANBUL/TEKİRDAĞ'dan ANTALYA'ya)bakımını yaptıktan sonra,cc.sinin sınırları dahilinde gittikten sonra,sunduğu kendine göre rahatlığını kabul ettikten sonra,sorun yok.
gerisi sizin bütçe ve beğeninize kalmış.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Hyosung gv650yi uzun yol için ben önermem. Ön çatal epey uzun olduğu için virajlarda neredeyse motoru durup döndürmek gerekiyor. Ama düz yolda hakikaten seri motor. Uzun yol yapmak için en uygun motorlar enduro-touring ve touring makinalardır. Honda deuville için söyleyeceğim uzun bacak ister. Sele yüksekliğinden çok sele genişliği ayaklarının yere motorun uzağında basması. 1150R güzel makinedir (Beğenene). Yalnız aradığın fiyatlara aradığın özelliklerde f650 gs, tdm falan da mantıklı olabilir...
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
BMW deki kullanıcı şikayetleri biraz düşündürüyor.
birkaç senedir SYM Joyride ve Suzuki Burgman kullanıyorum, ikisinin de bakım harici servis ziyareti yok maşallah.
GV650 nin tasrımına hayranım
biraz daha toprak yola gelebilen KLE500 de bakıyorum
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
benimde sana başka tavsiyem var kardeş
eğer niyetin şehir şehir gezmekse ve iki kişi (artçı alarak) yamaha fz6 fazer al derim hem rahat hem seri motor hiç bir şekilde yolda aciz olmazsın bmw bakım parça ve diğer konularda inanamayacağın kadar masraflı motordur senede bir kaç tur atıp 2000 tl bakım yaparsın
honda burda bir arkadaşta var halen aldığıma pişman oldum diyordu (herşeyi pahalı)
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
GV 650 yi ben de bu seçenekler içinde önermem de, sadece ilgimi çektiği için soruyorum.
Bu motoru kullandın mı ?
Kullandı isen, virajlarda neredeyse durup döndürmeyi düşünecek kadar zorlandın mı ?
Virajdan kastın 90 derece ve üstü mü ? Eğer öyle ise konunun uzun yol ile ne alakası var ?
Eğer normal virajdan bahsediyorsan, ön çatalın uzun olması ile ne alakası var? (GV 650 lerde ön çatal pek de uzun değildir. Uzun olan wheelbase dir )
Sen virajları gidonu çevirerek mi alıyorsun ?
Son cümlen ise herkesin hemfikir olacağı gibi bu başlığın anafikridir.
Aman üslubum seni kızdırmasın. Bu kadar soruyu daha kibarca sormayı beceremedim çünkü. Polemiğe falan girmeyelim
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)