Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

6oo cc seçim

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    06 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 600 f
    kardeş bunlar boşa eyer sürekli kullanıcam yolda kalmak istemiyorum sağlam olsun diyorsan hondadan şaşmıyacaksın ben keyif adamıyın 600f kullanıyorum
    eyer hız istiyorsan kasıklarının arasına sert birşey girsin diyorsan yakışıklı r6 derim seçim senin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 cc ve üstü super sport kullananların acaba % kaçı motorun limitlerine yaklaşıyor ?? 4 km lik otoban düzlüklerinde gaz açmak değil kastım tabi, viraj öncesi geç frenaj yapıp virajda yanakları eritebilmek kastettiğim.

    o yüzden hangi modelin tasarımı ve sürüş pozisyonu hoşuna gidiyosa onu seçmek lazım derim.
    kesinlikle katılıyorum. Türkiye şartlarında aldığınız motorun limitlerinde gezinebileceğiniz yerlerin olduğunu pek sanmıyorum. neredeyse her gün yollarda gördüğümüz kuyuları limit süratlerde farkedememe durumu hem siz hemde motorunuz açısından nasıl sonlanır düşündünüz mü? daha söylenecek çok şey var ancak alıntı yaptığım chopperrider arkadaşım özetlemiş zaten.
    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  3. #43
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @chopperrider

    600 cc ve üstü super sport kullananların acaba % kaçı motorun limitlerine yaklaşıyor ?? 4 km lik otoban düzlüklerinde gaz açmak değil kastım tabi, viraj öncesi geç frenaj yapıp virajda yanakları eritebilmek kastettiğim.
    Kullananların çoğu makinenin limitlerini bilmiyor bile. Zaten bu makinelerin limitleri trafikte değil pistlerde ortaya çıkıyor. Trafikte kullanırken düzlük dışında limitte gidebileceğiniz bir yer yok çünkü her yerde tehlike söz konusu. Bu tehlikeleri gözardı edip motor kullanmak da iyi motor kullanmak değil aptal gibi motor kullanmak demektir bence, bu tip insanların çoğu da ölüyorlar. Kısacası bu motorların limitlerini görebileceğiniz pistler dışında hiçbir yer yok.

    o yüzden hangi modelin tasarımı ve sürüş pozisyonu hoşuna gidiyosa onu seçmek lazım derim.
    Yarışlar hariç bence motor seçimindeki en önemli kriter motorun tipidir. Kimse diğerlerinden güçlü diye beğenmediği bir motora binmez. Limitler de söz konusu olmadığından bence herkes hangi motoru beğeniyorsa o motora binsin.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler