Cup motor nedir ,ne değildir?
Reklamlar
-
Avantajları ve dezavantajları nelerdir.
Reklamlar
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Avantajları ve dezavantajları nelerdir.
avantajları:az yakar, yarı otomatiktir ve oldukça pratik bir kullanım sağlar, basit olduğu için az sorun çıkarır sorun olduğunda çabuk çözümlenir, yedek parça bol ve ucuzdur.
dezavantajları: çok hız yapılmaz, çoğunun standart lastikleri yolu tutmaz, arka frenler çoğunda kampanadır ve güvenli bir duruş sağlamazlar.
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
-
Ben yazayım.Cup motor yarı otomatik şanzumanlı genelde plastik dış aksamlı 4 vitesli az yakıt tüketen bir motosiklettir.En büyük özelliği az yakıt tüketmesidir!Bu motosikletle uzun yol gidilir mi gidilmez mi bilinmez.Ama bu bir gerçektir ki uzun yolda hem sen hem de o çok yorulacaktır.(motosiklet 100 kg ve 100 km hız yapıyor.)1,5 milyardan 4,5 milyara kadar cup motosiklet var.Bazı ülkelerde bu motosikletlerin hastaları var.Ben de onlardan biriyim.Benim favorim modenas-dinamik.:(Ama Tr'ye gelmedi. . .Başka sormak istediğin birşey varsa burdayım ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 ----------
raven71 adlı üyeden alıntı
avantajları:az yakar, yarı otomatiktir ve oldukça pratik bir kullanım sağlar, basit olduğu için az sorun çıkarır sorun olduğunda çabuk çözümlenir, yedek parça bol ve ucuzdur.
dezavantajları: çok hız yapılmaz, çoğunun standart lastikleri yolu tutmaz, arka frenler çoğunda kampanadır ve güvenli bir duruş sağlamazlar.
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Evet kesinlikle fren konusunda haklısınız.Ben de bu lastikleri biraz kullanıp değiştireceğim.Ama şöyle söyleyeyim bu motosikletler gerçekten güzel.Seviyorum basit oluşunu.
-
çift depriyaj sistemi vardır aslında otomatik şanzıman değildir öyle bir yeri yoktur varyatör sistemine benzer birsistem kalkışta diğer sistemde vites kolu vasıtasıyla vites geçişleri esnasında çalışır pratiktir city urban bike yani ucuz kasaba motoru manasını taşır bunun kısatmasından oluşmuştur ismi. Bende hastasıyım bir çok büyük motordan sonra en hoşuma giden motordur yol tutuşunun iyi olmamasının nedeni motorun hafif olmasıdır 98kg cub luktan touring lihe doğru bir modifiyeye giriştim boş zamanlarımda cub ımı geliştiriyorum alaşım jant tubaless lastik ön 2.75 arka 90 90 17 -35lt kappa çanta bi xenon sistem aydınlatma (yapım aşamasında) +1.2 hp motor modifiye buna yakın zamanda kısmetse 5hp daha eklenecek 1-2 ay sonra ısıtmalı elcik ön cam.....
-
raven71 adlı üyeden alıntı
avantajları:az yakar, yarı otomatiktir ve oldukça pratik bir kullanım sağlar, basit olduğu için az sorun çıkarır sorun olduğunda çabuk çözümlenir, yedek parça bol ve ucuzdur.
dezavantajları: çok hız yapılmaz, çoğunun standart lastikleri yolu tutmaz, arka frenler çoğunda kampanadır ve güvenli bir duruş sağlamazlar.
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Parça meselesi cuptan cuba farkeder yedek parça boldur ama özellikle hondada bir üst sınıf fiyatıdır, hız konusunda 135 km hızı görürler (honda öyle) en azından, lastik konusunda haklısınız fren konusunda honda durur, önde çift kalperli nissin sistem arka kampana ama iyi dururlar....
dezavantajı:tek dezavantajı uzun yolda biraz yorucudurlar..
-
Murat,İmmortialboss; uzun yolda neden yorucu olur,Cgl 125'den yorucu olabilir mi açıklayabilirmisiniz
-
oncelikle konuyu acan arkadasi uyarayim CUP degil CUB olacak. cub motoru aslinda daha once su mantiga dayanarak dizay edildi. CUB (Cheap Urban Bike). Ucuz Sehir Bisikleti. asil uretim amaci piyasada moped olarak adlandirilan iki zamanli motorlarin yerini almasi icin uretilmis bir aractir. merak ettiginiz herhangi bir sey varsa hemen yardimci olabilirim.
-
raven71 adlı üyeden alıntı
avantajları:az yakar, yarı otomatiktir ve oldukça pratik bir kullanım sağlar, basit olduğu için az sorun çıkarır sorun olduğunda çabuk çözümlenir, yedek parça bol ve ucuzdur.
dezavantajları: çok hız yapılmaz, çoğunun standart lastikleri yolu tutmaz, arka frenler çoğunda kampanadır ve güvenli bir duruş sağlamazlar.
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
güvenli duruş sağlamadığı doğru. nakedlara göre daha iyi aerodinamiği olduğu için daha kolay hızlanırlar.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
-
immortalboss adlı üyeden alıntı
Uzun yol yorucudur çünkü oturuş pozisyonun dik.Bu birinci etken.İkincisi ise bu motosikletlerin maximum hızları bence kim ne derse desin 80 olmalı.Çünkü motosiklet yırtılmaya başlıyor o süreçten sonra altınızda.Ha delilik dersen yaptık.
Çok da yorulduğum söylenemez kanuni elite 1oo ile 210 km gittik.Sadece sırtım ağrıdı o da 30 kgluk çantamdan.
Yazın bende motosikletimle uzun yol yapacağım.
Bu arada tr 100 özel mesaj gönderdim sana.
bunlarla uzun yol giden var.. Senin sırtın sırt çantasından ağrımıştır.. Bide 100 km de bir 15 dakika dinlenmek gerekir.. Amortisörleri nasıl senin motorun.?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
youruculuk acısından kıyaslarsak honda innova honda activa hangisi daha yorucudur uzun yolda , aynı hızda
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
-
mondial50tt adlı üyeden alıntı
youruculuk acısından kıyaslarsak honda innova honda activa hangisi daha yorucudur uzun yolda , aynı hızda
Aynı hızda gideceklerini nereden çıkardınız,İnnova 125i ile 110 km sabit hızla gidebilirsiniz,Activa 75 ortalama ile gidebilir,arkadaşıma var.
-
serdarmert adlı üyeden alıntı
bunlarla uzun yol giden var.. Senin sırtın sırt çantasından ağrımıştır.. Bide 100 km de bir 15 dakika dinlenmek gerekir.. Amortisörleri nasıl senin motorun.?
Zaten bende sırt çantasından ağrıdığını söylemiştim.
Benim motosikletin amortisörleri güzel.Yani pek rahatsız değilim.
-
evet innova ile ortalama 110 km ile seyredebilmek mümkün activa en fazla sabit 80 85 civarı gidiyor rüzgar varsa dahada az...
-
Poturdak
-
immortalboss adlı üyeden alıntı
Zaten bende sırt çantasından ağrıdığını söylemiştim.
Benim motosikletin amortisörleri güzel.Yani pek rahatsız değilim.
Peki tekerleri kaliteli yapsak yol tutuşu iyileşmez mi?
senin şu motoru çok merak ettim..Ankarada hiç yok.. görmedim..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
Cup motorların ırsi bir sorunu varmış Ustamın dedigini yazıyorum. Debriyajın içinde 3 tane yay var o sorunu yaşıyormuş.Kendi Başımada geldi aynı olay.Yayın biri kırılmıştı onu degiştirdim bir hafta bindim yine aynı sorun bu defa degişmeyenlerden biri kırılmış. açmışken degişmeyenleri degiştirdiler.Bu arada yayın 2 si kırılsa bile motor gidiyor ama marşa basararken viteste gibi ileri gidiyor onun icin orta ayakta çalıştırmak lazım. Başka bi sorun yaşamadım motor aksamından.
-
immortalboss adlı üyeden alıntı
Uzun yol yorucudur çünkü oturuş pozisyonun dik.Bu birinci etken.İkincisi ise bu motosikletlerin maximum hızları bence kim ne derse desin 80 olmalı.Çünkü motosiklet yırtılmaya başlıyor o süreçten sonra altınızda.Ha delilik dersen yaptık.
Çok da yorulduğum söylenemez kanuni elite 1oo ile 210 km gittik.Sadece sırtım ağrıdı o da 30 kgluk çantamdan.
Yazın bende motosikletimle uzun yol yapacağım.
Bu arada tr 100 özel mesaj gönderdim sana.
özel mesajdan haberim yoktu sen yazıncaya kadar tel den yada msn den mesajlaşıyorlar sanıyordum baktım ama göremedim nasıl bakıcam yada gönderdiğine eminmisin bu arada msn kullanamıyorum problem var bir aydır çözemedim
-
Mehmet-07 adlı üyeden alıntı
Cup motorların ırsi bir sorunu varmış Ustamın dedigini yazıyorum. Debriyajın içinde 3 tane yay var o sorunu yaşıyormuş.Kendi Başımada geldi aynı olay.Yayın biri kırılmıştı onu degiştirdim bir hafta bindim yine aynı sorun bu defa degişmeyenlerden biri kırılmış. açmışken degişmeyenleri degiştirdiler.Bu arada yayın 2 si kırılsa bile motor gidiyor ama marşa basararken viteste gibi ileri gidiyor onun icin orta ayakta çalıştırmak lazım. Başka bi sorun yaşamadım motor aksamından.
Hangi cuptan bahsediyorsun arkadaşım?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler