Bugün kafama üç silindir motorlar takıldı biraz atraştırim dedim bakın karşıma ne çıktı üç silindir mobilet. emeğe saygı duyarım
http://www.sahibinden.com/240_cc_3_s...XQQdisplayitem
Bugün kafama üç silindir motorlar takıldı biraz atraştırim dedim bakın karşıma ne çıktı üç silindir mobilet. emeğe saygı duyarım
http://www.sahibinden.com/240_cc_3_s...XQQdisplayitem
ölüm makinası diye buna derim,160 diyor ya,bomonti tünelde 180 vurur o zaman,mantığını anlayamıyorum şaka maka nasıl yapıyorlar böyle makinaları hayret ne yakıyo acaba,ama ne de olsa Türk emeği,saygı duyarım,selamımı çakarım icabında
helal olsun ya ne diyeyim abim birde bunu satıp 5 silindirli yapmayı düşünüyormuş cidden helal olsun
Fikirlere Kurşun İşlemez .
motoru 3 silindir yapmış ama lastikler aynı cılız lastik frenler kampana acaba nasıl duracak o motor yolda nasıl tuttunacak ve nasıl ruhsat alacak.....
Triumph marka ingiliz motoların çoğu 3 silindir sanırım.
otolardan daihatsu cuore var 3 silindir bir kaç tane daha var yine böyle.
ilginç. bu adamların beyni nereye çalışıyor bilmiyorum. 6000 tl. ye iyi durumda eski bi racing almayı tercih ederim. hemen hemen aynı sıklıkta arıza yapar
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
[IMG][/IMG]
Teknik özellikler
Motor 3 silindir, likit soğutma
Motor hacmi 885 cc
Maksimum güç 85 bg
Çapxstrok 76x65 mm
Şanzıman 6 vites, zincirli
Benzin depo kap. 24 lt
Ağırlık 209 kg
Uzunluk 2175 mm
Genişlik 860 mm
Yükseklik 1345 mm
Sele yüksekliği 850 mm
Frenler
Ön Çift disk
Arka Disk
Lastikler
Ön 110/80-19
Arka 140/80-17
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------
[IMG][/IMG]
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)