kbu hyo 250r topicleri artık bi m.t efsanesi oldu.....
kbu hyo 250r topicleri artık bi m.t efsanesi oldu.....
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Arka sayfada kalmasın
Aramıza Hoşgeldin arkadaşım ; Biraz uzun olabilir belki ama senin için doğru olanı yazacağım. Sıkılmadan okursun inşallah
Şimdi ;
Ben GT 250 R modelini hiçbir zaman baslangıc için uygun görmedim. Halen daha görmemekteyim. Fakat aramızda ve benim yakın cevremde dahi 6oo CC racing ile baslayan arkadaşlar var... Hyosung ile başlanmaz mı? Tabii ki başlanabilir. Dikkatli bir sürüş modeliyle daha yüksek cc ler ile bile başlayabilirsin
Yorum yapan arkadaşlar iyi güzel yazmışlar fakat şunu unutmamalıyız ki her 250 CC aynı değil.İvmelemesi olsun, son hız olsun, Manevralar olsun, sehir içi kullanımı olsun, oturus pozisyonu olsun vs.vs.vs. bunların hepsi motora baslarken önemsememiz gereken konulardır.
"GT 250 R" Direksiyon mesafesi dar; kalıbıyla 1ooo cc kadar geniş ve ağır bir motor. Şehir içerisinde manevraları oldukca zor. Bir cok yüksek cc motorlarla 1 manevrada dönebildiğimiz yerlerde; "GT" iLe 2 veya 3 manevra gerekebiliyor RacingLerin kaderi bu
Ayrıca Hızlanma olarak da seri bir motor... Bir anda hızlandığın zaman durman gerekirse kendini kontrol ederek yavaslayıp durabilmelisin !
GeLeLim moTor dayanıklı mı ; sağlam mı ?
Dostum Ben de GT 250 R kullanıcısıyım. 15oo km de aldım; şu an 5566 km de motorum. Henüz mekanikten veya başka bir sorundan bana masraf cıkarmadı. Ama en önemli konu sudur ki; altında 1ooo lik makina varmıs gibi kullananlardan değilim. Motorun belli bir hacmi var; aşmayacaksın... Redline denen devir saatindeki kırmızı çizgiden uzak duracaksın.
Bunların yanısıra; 5ooo km de bir yağ değiştirenlerden olmayacaksın. 2ooo km de bir; Yağını yağ filtreni değiştireceksin.Yağ soğutmalı bir motor olduğu için Yağ olayına dikkat etmen gerekiyor...Bakımları mı geldi ? O zaman parçaları sipariş verip; temizlemek yerine yenileriyle değiştireeksin.
Yalnız ben gercekten memnunum. Daha hızlısını istemezsem satmayı düşünmem...Ortalama 130 KRŞ yakıyor; Parçaları ucuz. hava filtresi; Yağ filtresi; Fren Balatası; Siparişi verdim 25oo km sonraki bakımım için; 6o TL tuttu Redline cizgisini baz aLırsak; 140-155 km/h arası sabit gidebilirsin. Zaten Motoru alınca ortalama 120 ile seyir ediyor insan
En önemlisi Motorunu seveceksin. Benim gibi komşuların seninle de alay etmeye başlarsa; o motordan bir sıkıntı yaşamazsın
Ve son konulara yaklaşıyorum; ikinci el alırım demişsin yaLNız dikkat etmeni rica ediyorum senden. Günümüzde Hyo'larda yasanan sahtekarlıkları cok iyi biliyor ve gözlemliyorum.
Çiziksiz diyen; komple boyalı cıkıyor.Kazasız diyenin Şase yamuk cıkıyor. Zorlanmamıs diyor; 15oo km de diyor ; motor krangtan ses veriyor... Bunlar gibi onlarca Motor satılıyor piyasada...
Çok Çok Çok Dikkat etmen gerekiyor; iyi anlayan bir usta ile gidip alman gerekiyor...
Elinde ise; Tanıdık birileri varsa bildiğin; ondan almanı tavsiye ederim...
Daha yazacak bişey kaldı mı bilmiyorum Varsa sorarsın
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
allah allah yahu caddenin en işlek yeri gibi
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
cakalaz yorumların için cok tesekurler.cidden cok güzel yerlere degindin(yakıt,bakım,red line...gibi) !!! ikinci el konusundada cok cok cok haklısın !!! araştırmalarım hala sürüyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------
sıkılmak ne kelime böle bilgiler karşısında!!!
cbr 125 sana gelmez tabikide. üye arkadaşlardan birinin motoruna 10 dakika sayanabildim. 1,82 boy 90 kg yim sağa sola dönerken ellerim sıkışıyor. ön frene asıldığımda göstergeleri geçiyor kafam ön lastiği görüyorum. eni de boyuda kısa bize göre. binen hoşuna giden arkadaşlar olabilir ama hiççç rahat değil. bende cbf 150 var motorun boyu diğer arkadaşalrına göre uzundur. yayla gibi biniyorum. 250r ı bende düşünüyorum ama sorunları kilitlenemsi gibi topicler okumuştum bu neden ile içimde korkular var. ss makina kullanmak ayrı bir zanaat. fazla söküp takmak bile grenaj ların ötmesini sağlar. kaldı ki parasına göre grenaj kalitesi de orantılı. korkmamak çekinmemek elde değil. bir hyo nun üzerinden granajın içine baktığımda kırmızı olan motorun içinin beyaz olduğunu. granaj içerisinde de hiçbir galveniz kaplama sünger olmadığını gördüm. bu da demek oluyor ki en ufak bir gevşeme aşınmada bu granajlar ses yapma konusunda sorun olacak. motosikleti sürme şansına nail olmadığımdan yürüyeni hakkında fazla fikrim yok. test sürüşü yapmak lazım aslında. Bence ne olursa olsun kafanda alamyı planladığın motorları sürmen lazım. burdan sana ne anlatsak o duyguları hissettiremeyiz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------
bak mesela cakalaz ın öğrenci olduğunu başka bir şehirden motoru çok araştırıp inceleyip aldığını okumuştum. bu konuyu sıkı takip ettim. hele birde kingman diye bir adam vardı onun başına gelenleri de okumuştum. 3000 km de kitlenmişti makina. hoş o arkadaş motor kitlendi demeden bir iki hafta öncede 160-170 basıyor diye yazıp duruyordu. kullanıcı önemli .. cakalaz a bu konuda katılıyorum. çinli scoter ile motoru hiç açmadan 20bin km yapan var. hatta ben 15bin yaptım sattım hala adam biniyor. ama yağına çok dikkat etmştim. çinliye castrol acteo yağ koyardım ngk bujı alırdım gibi gibi..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-kazandim.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-gelenler.html
şu iki link deki topicleri okursan iyi olur.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
çürük elmaları seçip atmışsın....
memnun olanlar daha fazla ama...
vede şunada dikkat etmek lazım problem olanlar çoğunlukla kullanıcı hatası....
daha rodajı tamam lamadan motora asılan arkadaşlar motorları eline aldı okadar...düzgün kullananlar sadece bakım yaptırıyo bide rutin değişmesi gereken parçaları değiştiriyo...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Tabi ki bu tip binlerce yaşanan olay var tüm markalar için...
6oo F te Yatak saran yok mu ? Her marka için gecerli bu konular. Ama hyosung daha bir titizlik istiyor.. En önemli bölümü; zorlamamak ve yağına dikkat etmek
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
hyosung doğru bir karar bende aynen senin gibi çok araştırdım yaklaşık 4-5 aydır araştırıyorum ve en sonunda hyosung konusuna kaarar verdim yalnız 2. elmi 0 mı konusunda kararsızım çünkü şuanda piyasada sağlam düzgün bir ikinci el bulmaya kalksan 5500-6000 civarına bulursun sıfırlarıda 8000-8500 liraya veriliyor...
Sex Speed Money...
sizler kullanıcısısınız. ben hiç kullanmadım. bende sizin kadar araştırıyorum.
başta yazdığım gibi daha önce bir çinli sahibi oldum. motorundan çekmedim ama diğer parçaları her hafta 1 günümü tamircide geçirdim. birde dikkatimi şu da çekti bu arızalanan motorlar 2007 2006 model sanırım. 2008 den sonra enjeksiyonun gelişi ile birşeyler değişmiş de olabilir. az daha bekleyip görmek lazım.
izmirde servisi sıkıntı bu makinanın..ismini vermeyeceğim ama izmirliler bilir. kime sorsam aman uzak dur o servisten diyor. asıl korkulacak kısım da bu zaten
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
aynen katılıyorum ve...
yakın arkadaşımda var bu motordan ve 2006model ikinci el almıştı tabi birkaç ay sonra krankıda eline aldı...sürekli redline yapıyordu vitesli motor sürmüşlüğü de yoktu,bakım yaptırmıştı fakat kontrol yapan bir tip değil sonuç motor yağ boşaltmış ve öyle sürmüş motoru kitlemiştir...motor hala tamircide yatıyor sekman gelcekte rektefeye gircekte 500-600 tl çöpe gitti...o kadar da diyordum zorlama diye olay burda cakalazın dediğine dönüyor altında ki motorun ne olduğunu bilip süreceksin bende de cbr 125r var ve acaba kaç basar diye hiç denemedim zorlamadım taraftarıda değilim...motorunu üzmezsen oda seni üzmez...bence deposu biraz büyük ama güzel yakışıklı bir motor parçasıda ucuz diye duydum cbrdan sonra alacağım motor
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
doğrusuda bu zaten makineyi üzmessen o da seni üzmüyor..
depo olayına gelince harbiden biraz büyük ama makineyi daha heybetli gösteriyor...
bende turuncusu vardı ne o beni üzdü ne de ben onu .sattım 600 f aldım arkadaşlar diyoki diğeri daha güzel duruyodu dahamı büyüktü...diyorum o 250 cc bu 600 olsun olsu öbürü daha güzel diyolar..valla herşey kısmet..ne demişler bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
ninja tavsiye ederim parça sorunu beni üzmez dersen hyo al bir amortisör 1500 tl
aggressive ;
Ninja cok mu ucuz sanıyorsun?
AYRıca liste fiyatlarını alıp yazmayın buralara...
Hyosung Egzozu 2ooo TL diyorlar; İhtiyacı olana ben sıfır egzozu 500 TL ye alayım!
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
oLum bi git bulaşma bana ; İzne geldin havalardasın Dönünce görürüm seni
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
insanları kötülediğimiz gibi sürekli marka kötüleme gibi garip ve anlaşılmaz bir düşkünlüğümüz var... şaşkınlık içindeyim... arabada da PUG 307 için böyle saçma sapan bir inanış var... insanımız bir garip
Sex Speed Money...
hayır arkadaşım senin bu yorumuna katılmıyorum
ben 200 cc çin işi choperdan kawasaki en 500 e geçtim ilk aldığım hafta az daha ölüyordum (15 yaşından beri mobilet filan sürüyorum 28 yaşındayım 200 cc choperı en az 2 sene sürdüm) siz böyle kendine güven filan diyosunuz burda böyle bi yorum tarzı yok türk milletinde olan kendine güven ve arkadaşlarında olan olm sen yaparsın gazı başka hiç bir millette yok o yüzden gaza getirici yorumlarınızı kendinize saklayın. Ben sağlık memuruyum ve sadece van ilinde bu yaz 20 küsür kişi ilk motor olarak büyük motor aldıkları için öldüler kaza yapıp sakat kalanları saymıyorum
o yüzden burada sizden rica ediyorum acemileri gaza getirip ölümlerine sebebiyet vermeyin
ne olursa olsun motoru arabayla kıyaslamayın
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Şimdi bir yorumda ben yapayım. Arkadaşların çoğu doğru söylüyor.Ama bende ss ile başlayacaksan 125 cc üstüne çıkma derim.İlla ki kalıplı olsun 125'lik olsun dersen yzf-125.Ama o paraları verdin mi artık satma derim.7000 liraya bulabilirsin bitane.Ama hyosung alacaksan da comet ile başlaman daha iyi.(grenaj çizilmez,kontrolü daha rahat,aynı motora sahip olduğu için max hız,ara hızlanma aynı.Tek fark grenaj+ön çift disc.)
Sakın gidip 600 cc ile başlama şu taziye,tebrik,kutlama bölümü çok canımı acıtıyor.
İyi forumlar. . .
Aslında Turkiyeye GT 125 R Gelse Baslamak için Cok ideal bi Motor Olur Hem Goruntu Hemde Motor Gucu war. CBR 125 Yada YBR falan Satılmaz die Dusunuyorum. Hangisi ile Baslıcagın Senin Zevkine Kalmıs birsey. Ama Ben bu Zamana Kadar Cok Scooter Kullandım. Simdi ilk Viteslimi Alıcam ve Kararım TVS Apache Olucak. Gonul isterqi Hyo Almak ama Bütçe meselesi. Birde 2. EL alırken Cok dikkatli Ol kardesm. Hayırlısı neyse O olsun insallah. Simdiden Hayırlı olsun.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)