Arkadaşlar yukarda da belirttiğim gibi fiyat/performans oranı en iyi olan spor makine sizce hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum. üniversite öğrencisiyim motor alcam. En uyguna nasıl getirebilirim diye açtım konuyu.
Arkadaşlar yukarda da belirttiğim gibi fiyat/performans oranı en iyi olan spor makine sizce hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum. üniversite öğrencisiyim motor alcam. En uyguna nasıl getirebilirim diye açtım konuyu.
performans derken racingimi kastediyon arkadaşım. bide sıfırmı yoksa ikinci elmi düşünüyon, bütçenide belirtirsen daha çok yardım alırsın. Bütçe derken yanlış anlama 30.000tl yede racng var 2500tl yede var senin fiyat sınırın ne.
Yanlış bir başlık açmışsın , ne istediğini bilmiyorsun.
2. el ve 5000 tl civarlarında. Ama bunun üstünde bahsetmek istediğiniz modeller varsa onları da yazabilirsiniz. Sahibinden.com'a bakıyorum. Suzuki gsx-r 600 ler ucuz ama eski model genelde ucuz olanlar. Hyosung falan idare eder mi beni acaba. Honda'nın ise cbr 125 i hoş ama çok küçük motor 2 kişi binince oyuncak gibi kalıyor sanki. Mesajlar için çok sağolun arkadaşlar.
daha öne ne kullandınız?eğer acemiyseniz cbr125 sizin işinizi görür ve çok güze lmotordur,fakat deneyimliyseniz ve 5 bin tl ye performans arıyorsanız önerim suzuki GS500 dür bakın sahibinen.com a o fiyata pazarlıkla alabilceğiniz gs500 ler mevcut.tabiri caizse roket gibi motordur
GT250R bence en mantıklısı..
600cc'lik makina görünümünde, 29hp.
Yedek parça sıkıntısı yok.
Başlangıç içinde güzel tercih.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Birader sen neden Başkasına göre hareket ediyorsunki. üniversite öğrencilerine motor servisi yapmıcağına göre + üniversitenin öğrenci servis aracı olduğuna göre ve ömür boyuda 2 kişi binmiceğine göre rahatlıkla 120 basan 1 motor neden sana pasif geliyor hem 10 litre benzinle 400km gidiyor tam ögrenci motoru değilmi ? hı sen diosan bütçem daha yüksek başka bişi alıyım arkadaşımızın dediği gibi çin malı 1 tane al nasıl olsa pert ediceksin ilk motorun olduğu iin kullanmayı öğrenene kadar en iyisi çançinçon ondan sonrası senin bileğine ve aklına kontrol etmek ile alakalı. Saygılar..
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
genelde bilgisayar donanım forumlarında sorulan bir soru tipi:
fiyat performansı en iyi işlemci veya ekran kartı tavsiyesi vs...
ama tecrübesiz olduğu halde hızlı bir işlemci veya güçlü bir ekran kartı aldı diye kimse ölmedi
arkadaşım, yanlış yoldasın. ilk motor olarak supersport kesinlikle tavsiye edilmez, senin performanslı değil, hafif ve uysal bir makinaya ihtiyacın var. tecrübe kazandıktan sonra, aşama aşama ilerlemek en doğrusu.
bir arkadaşımız güzel söylemiş, motosiklet bilgisayar gibi değil, en hızlı işlemci ve en performanslı ekran kartının birini öldürdüğü görülmemiştir. 3 saniyede 100, 6 saniyede 200 km hıza çıkabilen makinelerden bahsediyorsun, hayatla kumar olmaz. biraz zaman ayırıp forumu okumanı tavsiye ederim.
Eğer egsoz fiyatı söylediğin gibiyse, gerçekten çok astronomik ve komik bir rakam.
Kuralkan Grubu'nun fiyat politikasını bilmiyorum ama, ben 2006'da bu motoru kullandığım dönemde parça fiyatları Japon makinalara göre makul, Çin'lilerden pahalıydı. Normali; olması gereken de bu zaten.
Açıkcası verdiğin örneğin doğru olduğunu varsayarsak, bunun sadece egsoz için geçerli; istisnai bir durum olduğunu düşünmek istiyor insan. Tabiiki konuya tam vakıf olan motorun kullanıcılarıdır ama, ben yine de genel anlamda parça fiyatlarının Japonlara göre uygun olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca bugün birazcık kafası çalışan hiçbir motosiklet kullanıcısının gidip servisten alışveriş yapmasına ihtimal vermiyorum. Aynı parçayı servislerin koyduğu fahiş kar payı ile almak yerine, internet üzerinden araştırarak başka kaynaklardan yarı fiyatına almak söz konusuyken, hiç de mantıklı değil bence. 100 TL'ye GT250R egsozu var sahibinden.com'da.
Nitekim sonuç olarak,
Bence Hyo'nun amacı Japonlarla aşık atmak yerine, alım gücü daha sınırlı olan tüketiciye, daha düşük maliyet ve en yakın kaliteyle, bu kulvardaki en yakın ürünü sunma politikasıdır. Sonuçta Suzuki altyapısı üzerine, Kawasaki mühendisleri tarafından tasarlanan bu makineyi amacına uygun değerlendirirsek, birçok ön yargımız da yok olacaktır.
Bu motorun bu kadar tutulmasının nedeni de, misyonunu yerine en iyi şekilde getirmesidir zaten. Ne demişler, "Ne kadar ekmek, o kadar köfte"
Arkadaşım o belirttiğin paraya sport bir makina alınmaz.Ancak leşini alabilirsinO nuda adam edebilmek için verdiğin paranın iki katını harcarsın.sonra bir bakarsınki hiç bir şeye benzememiş ve fiyatı 0 fiyatına yaklaşmış.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Daha önce hiç motora binmediysen CBR125 yada hyosung gt250 yada derbi 125 bu makineler senin için ideal ama ben olsam hyosung alırım
aynen öyle gs500
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 ----------
ısrarla gs500
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:10 ----------
onun yerıne gs500 alırsa parca sıkıntısı ozaman cekmez cunku arıza vermeyen bır motor
Cevaplarınız için çok sağolun arkadaşlar . 3 modele de baktım. Hepsi de 5000 lira civarında. Bu şekilde tercihimi 3e indirdim. Sanırım yedek parçası en rahat bulunabilecek suzuki gs 500. Ama ben yeni başlıyorum 500 lük bi motor başlangıç için zor mu olur? Derbi 125 in parça sıkıntısı olur mu peki?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:17 ----------
selam arkadaşım, bu makinalar arasında uzun yola en çok katlanabilen hangisidir?
Öğrenciyim diyorsun, ekonomik olarak bakarsan GS 500 ve Derbi'nin yakıtı, ocağına incir ağacı diker. GS 500 karbüratörlüdür, Derbi 2 zamanlıdır.
Derbi'nin parça sıkıntısı var mıdır en iyi kullanıcıları bilir ama, bildiğim kadarıyla tek muhatabı, distribütörü olan Ferco Motor'dur. Onun da fiyatları biraz yüksektir.
Elimin ayarını bilmek konusunda kendime güveniyorum dersen, 500cc ile de başlayabilirsin pek tabiiki. Ama ben olsam başlamazdım. Çünkü cc büyüdükçe hatanın telafi şansı da azalıyor.
Uzun yol konusunda CBR125, GT250 ve Derbi arasında karşılaştırma yaparsak, 3 makina da uzun yola katlanabilir ama sen hangisiyle katlanabilirsin, onu düşünelim :
Derbi'nin gidon pozisyonu alçaktır, selesi serttir, genel olarak sert bir motosiklettir, yakıtı içer; kısaca uzun yol da ananı ağlatır.
CBR125 oturuş pozisyonu itibariyle daha rahattır, amortisörleri daha yumuşaktır, 4 zamanlı 125cc olması dolayısıyla yakıtı koklar, düz yolda maksimum sürati 110-115 km. civarıdır.
GT250(Naked) oturuş pozisyonu olarak rahattır, 250cc ve 29 HP gücüyle ara hızlanma ve sollamalarda daha güvenlidir, 4 zamanlı motoruyla yakıtı 4 - 4,5 lt.(100km) civarıdır, çift silindir olması nedeniyle titreşim daha azdır, düz yolda 160-165 km. civarı sürate çıkar, bence bu 3 motosiklet arasında uzun yol için tercih edilebilecek en mantıklı seçimdir.
Fiyat performans ekseninde rakipsiz olduğunu düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)