Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Fiyat/performans oranı en iyi olan spor makine

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Bence başlık gayet yerinde ve doğru fiyat/performans denilmiş dolayısı ile bunu soran kişinin fiyat konusunda bir sıkıntısı olmaması lazım eğer böyle bir başlık açıyorsa... Valla fiyat/performans = kalite demektir yüksek lisansta kalitenin tariflerini çıkarırken en dikkatimi çeken konuydu... sizin fiyatınız ile alacağınız mal hizmet vsnin kullanılabilirliği performansı yada katma değer yaratması size zevk vermesi gibi konularda nekadar başarılı olduğunu bir grafiğe döktüğünüzde parabolik olarak artıyorsa ozaman o mal hizmeti tercih etmelisiniz yok fiyat artıp üründen baklenti yeterince artmıyorsa ozaman tercih nedeni olmayacaktır. Şimdi benim gibi yeni motor sektörüne düşmüş birisinin çok büyük beklentileri yok elbette o yüzden yaptığım tüm araştırmalar sonucunda bütçeme göre en iyi oranı verenin hyosung yada gıcık olmama ragmen ST kanuni nin verdiğini söylemem gerekir. 250 GTR
    Sex Speed Money...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha iyi bir alternatif önerin varmı?
    Var Doktor'dan 2. el japon

    bknz. sahibinden.com

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Nitekim sonuç olarak,
    Bence Hyo'nun amacı Japonlarla aşık atmak yerine, alım gücü daha sınırlı olan tüketiciye, daha düşük maliyet ve en yakın kaliteyle, bu kulvardaki en yakın ürünü sunma politikasıdır. Sonuçta Suzuki altyapısı üzerine, Kawasaki mühendisleri tarafından tasarlanan bu makineyi amacına uygun değerlendirirsek, birçok ön yargımız da yok olacaktır.

    Bu motorun bu kadar tutulmasının nedeni de, misyonunu yerine en iyi şekilde getirmesidir zaten. Ne demişler, "Ne kadar ekmek, o kadar köfte"
    Selam, piyasayı uzun zamandır takip etmiyorsunuz anlaşılan

    Web sayfalarındaki liste fiyatları:

    GT250 R 10.384 TL

    Ninja 250r 5500€ x 2,17 - 11.935 TL (Doviz.com)

    Sonuç: 25 yıldır geliştirilerek piyasaya sunulmuş Ninja Serisi(Bknz. Top Gun Filmi)

    Diğeri ?


    2. el içinde Japon motosikletlerinden şaşmayın, Japonun ölüsü bile Hyosung'ı cebinden çıkarır.
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  3. #23
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı istanbulccc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var Doktor'dan 2. el japon

    bknz. sahibinden.com

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------



    Selam, piyasayı uzun zamandır takip etmiyorsunuz anlaşılan

    Web sayfalarındaki liste fiyatları:

    GT250 R 10.384 TL

    Ninja 250r 5500€ x 2,17 - 11.935 TL (Doviz.com)

    Sonuç: 25 yıldır geliştirilerek piyasaya sunulmuş Ninja Serisi(Bknz. Top Gun Filmi)

    Diğeri ?


    2. el içinde Japon motosikletlerinden şaşmayın, Japonun ölüsü bile Hyosung'ı cebinden çıkarır.
    Kardeşim anlaşamadık bir türlü seninle.

    Başlığı açan arkadaş 5000 TL'ye kadar, 2. el, spor tarzda bir motosiklet demiş. Yani sıfır piyasasından bahsetmiyor.
    Bana bu fiyata, bu nitelikleri sunan, bu yaşta, bu kadar piyasa hareketliliği olan, önerebileceğin başka alternatif varsa dinliyorum.
    Eğer 25 yıldır geliştirilen Ninja'yı 5000'e alabiliyorsak başka lafım yok ama.

    Kimse Japon kötü ya da Hyo onun kadar iyi demiyor zaten. Yıllardır motosiklet camiasının içindeyim ve kalitesiyle doğru orantılı olarak kendim de Japon makina kullanıyorum. Ama bir kez daha dikkatlice okuyabilirsen eğer; bir önceki mesajımda bu motorun misyonunu ve niteliklerini gayet güzel özetlediğimi göreceksin. Dolayısıyla da kıyas yapma ve "Japonun ölüsü bile Hyosung'ı cebinden çıkarır" gibi klişe sözlerle, aktif kullanıcısı dahi olmadığın bu motoru eleştirme ihtiyacın sona erecektir diye ümit ediyorum. Gerçi forumdan takip ettiğim kadarıyla, Ninja250 ve GT250R kullanıcıları arasında sürekli bir rekabet ortamı mevcut

    Bu arada, Hyosung 1978 yılından beri faaliyet gösteren köklü bir firmadır. Daha detaylı bilgi için aşağıdaki linki okumanı şiddetle tavsiye ediyorum :
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyosung
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım.

    Tekrar ediyorum, "Ne kadar ekmek o kadar köfte".
    Bir de ek yapayım, "Meyve veren ağaç taşlanır."

  4. #24
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    arkadaşım forumda, köşe yazıları bölümünde Reşat Arbaş'ın (Donald Duck) yazılarını baştan sona ve dikkatle okumanı tekrar tavsiye edeceğim.

    yeni başladığını söylüyorsun ve SS makine bakıyorsun, hadi bunu zevk ve beğeni meselesi diyip hoş görelim. 500'lük makinelere bakıyorsun, üstelik hangisinin uzun yola elverişli olduğunu soruyorsun. lütfen alınma, gücenme; senin güvenliğin ve iyiliğin için bu yazdıklarım, yoksa ne haddime işine karışmak.

    SS'den başlangıç motoru olmaz, hele 500'lüğü intihar demektir. SS'ler uzun yola elverişli motorlar da değildir. şimdi polemik olmasın, uzun yol yapanlar elbette vardır ama saatlerce iki büklüm durmak pek rahat olmasa gerek.

    imaj hiçbirşeydir, kendine bir cbf 150 veya ybr 125 al; kafandaki tüm soruları unut, artan paranı kaskın ve korumalı kıyafetlerin en kralını almaya harca. doyasıya gez, yol yap, tecrübe kazan. yeterli tecrübeyi edindikten sonra satar, zevkine göre en kral motoru alırsın. Bu modeller satarken de fazla zarar ettirmez, cumhuriyet altını gibi...

  5. #25
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    kullanmadığım motor kalmadı,ya ikinci el temiz bi honda cbr 125 al 1500 tl cebinde kalsın,yada üzerine 2000 tl civarı bişiler ekleyip ninja 250r al kafan rahat etsin,bu motorlara küçük duruyo falan demişsin ama bu motorları yabana atma derim ben....
    Her asker yeşil bereli olamaz

  6. #26
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim anlaşamadık bir türlü seninle.

    Başlığı açan arkadaş 5000 TL'ye kadar, 2. el, spor tarzda bir motosiklet demiş. Yani sıfır piyasasından bahsetmiyor.
    Bana bu fiyata, bu nitelikleri sunan, bu yaşta, bu kadar piyasa hareketliliği olan, önerebileceğin başka alternatif varsa dinliyorum.
    Eğer 25 yıldır geliştirilen Ninja'yı 5000'e alabiliyorsak başka lafım yok ama.

    Kimse Japon kötü ya da Hyo onun kadar iyi demiyor zaten. Yıllardır motosiklet camiasının içindeyim ve kalitesiyle doğru orantılı olarak kendim de Japon makina kullanıyorum. Ama bir kez daha dikkatlice okuyabilirsen eğer; bir önceki mesajımda bu motorun misyonunu ve niteliklerini gayet güzel özetlediğimi göreceksin. Dolayısıyla da kıyas yapma ve "Japonun ölüsü bile Hyosung'ı cebinden çıkarır" gibi klişe sözlerle, aktif kullanıcısı dahi olmadığın bu motoru eleştirme ihtiyacın sona erecektir diye ümit ediyorum. Gerçi forumdan takip ettiğim kadarıyla, Ninja250 ve GT250R kullanıcıları arasında sürekli bir rekabet ortamı mevcut

    Bu arada, Hyosung 1978 yılından beri faaliyet gösteren köklü bir firmadır. Daha detaylı bilgi için aşağıdaki linki okumanı şiddetle tavsiye ediyorum :
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyosung
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım.

    Tekrar ediyorum, "Ne kadar ekmek o kadar köfte".
    Bir de ek yapayım, "Meyve veren ağaç taşlanır."
    Anlaşacağız da şu noktaya gelebilirsek, Hyosung lafı geçtiğinde insanlar savunma moduna giriyor objektiflikten uzaklaşıyor. Bunuda bir nebze anlıyorum Türk milleti mazlumu sever.

    Benimde anlatmaya çalıştığım sıfırında bile sorunlar yaşanabilen bir motorun(forumlarda çarşaf çarşaf sorun mesajları var) 5000'e almanız neyi ifade edecek. Biraz daha beklersiniz 5000 üzerine 2 veya 3 daha koyarsınız paşa paşa japon motoruna sorunsuz binersiniz. En azından emin olursunuz.

    Su an sıfırı 10384tl olan bir motosiklet 5000'e düşmesi için ne kadar zaman gerek, gerçi fazla uzun süreceğini sanmıyorum. Düşşe bile 5000'e alınan motordan hayır gelmez

    Bakın ben mesajımda marka demedim, ninja serisi dedim 1984 yılından beri geliştiriliyor dedim.

    Bu arada gerektiği kadar bilgi sahibiyim, Hyosung& St kanuni distribütör olayları yüzünden mide bulandırmıştı. O yüzden almamıştım, Allahtan o sene Kawasaki Ninja 250r'ı getirdi.
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  7. #27
    dark_face - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 CBF 1000
    bu kadar çok krank sorunu yaşayan bir motor isterse 1000 tl ye satılsın benim gözümde beş para etmez. her zaman söylüyoruz 80 model olsun japon olsun. 5000 tl varsa bekle sabret sorunsuz bir motor al. ucuz alıcam diye alınıyor bu motorlar daha sonra elinde kalıyor yada 5 katı masraf ediliyor adam olsun diye. yazık günah verdiğiniz paralara.
    Honda Hayat Onda...

  8. #28
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    istanbulccc ve dark_face kardeşlerim bana söyliycek bişeyler bırakmamışsınız
    Her asker yeşil bereli olamaz

  9. #29

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Hocam motorlar normal biniliyor güzelce bakımları yapılıyorda mı bu sorunları yaratıyor... japonlar hiç mi sorun yaratmıyor? İnsanlardaki bu japon hayranlığına ben anlam veremiyorum. Japon arabası japon motoru vs garip...

    Bir yanlışı düzeltmek istiyorum şuanda ST kanuni yani eski adıyla Hyosung 0 8000 TL ye satılıyor ninja 11000 TL olsa aradaki fark %40'a yakın... Kıyası fiyat/ performans olarak yapoarsak daha yararlı olur... yoksa markalara takılmak bize bişey kazandırmaz. Belki çin malı bir motor bu oranda hiç beklemediğimiz şekilde öne çıkacaktır.

    Alıntı dark_face adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu kadar çok krank sorunu yaşayan bir motor isterse 1000 tl ye satılsın benim gözümde beş para etmez. her zaman söylüyoruz 80 model olsun japon olsun. 5000 tl varsa bekle sabret sorunsuz bir motor al. ucuz alıcam diye alınıyor bu motorlar daha sonra elinde kalıyor yada 5 katı masraf ediliyor adam olsun diye. yazık günah verdiğiniz paralara.
    Sex Speed Money...

  10. #30
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı istanbulccc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlaşacağız da şu noktaya gelebilirsek, Hyosung lafı geçtiğinde insanlar savunma moduna giriyor objektiflikten uzaklaşıyor. Bunuda bir nebze anlıyorum Türk milleti mazlumu sever.

    Benimde anlatmaya çalıştığım sıfırında bile sorunlar yaşanabilen bir motorun(forumlarda çarşaf çarşaf sorun mesajları var) 5000'e almanız neyi ifade edecek. Biraz daha beklersiniz 5000 üzerine 2 veya 3 daha koyarsınız paşa paşa japon motoruna sorunsuz binersiniz. En azından emin olursunuz.

    Su an sıfırı 10384tl olan bir motosiklet 5000'e düşmesi için ne kadar zaman gerek, gerçi fazla uzun süreceğini sanmıyorum. Düşşe bile 5000'e alınan motordan hayır gelmez

    Bakın ben mesajımda marka demedim, ninja serisi dedim 1984 yılından beri geliştiriliyor dedim.

    Bu arada gerektiği kadar bilgi sahibiyim, Hyosung& St kanuni distribütör olayları yüzünden mide bulandırmıştı. O yüzden almamıştım, Allahtan o sene Kawasaki Ninja 250r'ı getirdi.
    Mazlum örneği benim bakış açım için geçersiz açıkcası. Ben sadece mevcut piyasa koşulları içinde bu motorun artı ve eksilerini tecrübelerim çerçevesinde değerlendirdim.

    Bu motor hakkındaki kullanıcı deneyimim kısaca,
    2. el aldığım GT250R'ımı 2 sene ve 19,000 km boyunca sorunsuz kullanıp sattığım ve sattığım arkadaşımın da şu an 30,000 km'ye yaklaştığı.

    Neden sattım ve Japon aldım; hacim büyütmek için. GT250R'ın boyutları sayesinde de büyük makine aldığım zaman fazla adaptasyon problemi yaşamadım.

    Yine 250cc bir motosiklet alacak olsam, yine Gt250 alırım. Çünkü 2. el 250cc bir motora 7-8 bin TL para vermem. Beklentilerimi de en az onun kadar karşılıyor sonuçta. O paraya gider ER-6 alırım.

    Sonuçta kalitesiz bir motor değil ve motora baktığınız takdirde sizi üzmez. Altınızdaki maldan emin olmak için sadece bu gerekli bence; üretim menşeinin neresi yazdığı değil.
    Daha düşük maliyetle aynı beklentileri karşılamak bana daha makul geliyor yani; çünkü o kadar zengin değilim.
    Ama evladiyelik 250cc alacağım ve 10 sene bineceğim dersem de, alacağım 2 motordan biri VTR250, diğeri Ninja250'dir. Japon kalitesi sonuçta.

    Gelelim fiyat mevzusuna,
    Bahsettiğin gibi şu an sıfırı 10 bin TL olan GT250R, bundan 1-2 sene önce Ninja 11 bin TL'den Türkiye'ye geldiğinde, 8 bin TL civarı bir fiyatla satılıyordu. Bence doğrusu da buydu. Bu nedenle 2. el fiyatları hala uygundur.
    Kuralkan grubu S&T ile anlaşıp bu motoru getirmeye başlayınca fiyatları da yükseltti ve bence yanlış yaptı. Bu şekilde motorun ekonomik 250cc sportbike geçiş motoru, misyonunu kaybetmesine de neden oldu.
    Eğer Hyo o fiyatlarda kalsaydı, bugün zaten sayılı olan Ninja 250 sayısı, belki yarısı kadar bile satmayacaktı. O paraya bir sürü 4 silindirli 600cc Japon makina olduğu gerçeği var ortada bir de çünkü.

    Bayağı bir derinlere indik ama konu başlığına gelecek olursak, fiyat performans aralığı en iyi olan spor makina bence hala GT250.

    Neyse, kısaca bunlar benim düşüncelerim, mantığım ve bakış açım. Senin düşüncene de saygım sonsuz.

  11. #31
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Yeni başlamamış olsan sana dreamdark'ın da dediği gibi en mantıklı seçim olan ER6F leri tavsiye ederdim. Taze bir kullanıcısıyım kendilerinin. Ama benim gibi tecrübeli birini bile ilk bindiğinde zorlayan bir makina seni at tepmişe çevirir gaza dokunduğun anda. Bana kalırsa ya cbr 125 al ya da gt250r. Ama yakıt tasarrufu falan diyorsan ( ki ben o yüzden ER6F almış bulunmaktayım) tabii ki cbr 125. Fazla sıkıştırmazsan ne zaman benzin aldığını unutuyorsun...


    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  12. #32
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Arkadaş öğrenciyim demiş, ilk motorum olacak demiş, hesaplı bir alternatif istemiş sizse GS500'lerden, Ninja 250'lerden bahsetmişsiniz..

    Hala aynı fikirdeyim. Temiz bir GT250 veya GT250R bu alternatiflerin hepsinden daha mantıklı - makul bir tercih olacaktır.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  13. #33
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Öncelikle yeni başlıcaksan CBF 150 önerirdim ama spor makine demişsin.Hyosung 250R en mantıklı seçim gibi duruyor.500cc almanı tavsiye etmem hemyakıtı problem hemde düşük model olucaktır nispeten.Ufakdan başlamak herzaman iyidir özelliklede bu benzin zamlarından sonra
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  14. #34
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    bisiklet.
    hem ucuz hem performansı iyi hem de spor. daha ne ?
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  15. #35
    plur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    iSTANBUL
    Beni yanlış anlamayın kendi motorum diye övmeyeceğim gt 250 r ı ama 1,5 sene içinde 28.500 km yol yaptım ben bu motorla arkadaşlar. Beni bir kere yolda bıraktımı hayır. Bana sorun çıkardımı;
    1- Boş vites müşürü arızalandı, garantiden değişti.
    2- Katalitik konvertör dağıldı ( Muhtemelen benim hatam çünkü birkaç kez kaldırımdan inerken altını vurdum hatta grenajı bile ufaktan kırmışım) ,garantiden değişti.
    Bunun dışında 2.000 km de bir yağını değiştirdim, bujiler,fren balataları ıvır zıvır.
    Hala biniyorum hala ilk günkü gibi. Üstelik aknuninin en çok takdir ettiğim tarafı garanti dışında parça siparişi veriyorsun sitesinden 4 günde geliyor. Servisten garanti parça girişi yapıyorsun 2 günde gönderiyorlar. Amacım kanuninin veya hyosungun avukatlığını yapmak değil ama yahu bu japonlar hiç mi arıza çıkarmıyor kardeşim. Etrafımda 1000 rr,600 rr, r6 kullanan bir sürü arkadaşım var.2008 1000 rr larda kronik yağ yakma sorunu var. Araştırın bakalım şimdi kim diyor 1000 rr kötü. İşkembeden atıp tutmak kolay. Yok krank kırıyor falan. İstatislik yapıyor galiba bu arkadaşlar. Kaç motor krank sorunu yaşamış acaba. Veya kaç motor krank probleminden dolayı kullanılamayacak duruma gelmiş. Motor bu. Arızada çıkarır, ama eğer bir motor çıkardığı sorun yüzünden kullanılamıyacak duruma gelir, tamiri mümkün değildir katılırım size. Gerisi bana göre laf kalabalığı.
    ONUR SUAL... SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ KARDEŞİM!!!

    "ONUR"umuzu KAYBETMEYELİM..

  16. #36

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    ya beyler yapmayın ne 600 cc si ne gs 500 ü adamı öldüreceksiniz valla,ilk defa motora başlayacaksa cbf 150 yada ybr 125 o da olmadı apache150,boşverin diğerlerini,hele bi öğrensin,atlatsın acemiliği,ha önceden tecrüben varsa bilader yine de sen bilirsin,alırsanda Allah kaza bela vermesin

  17. #37
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    her ne karar verirsen ver önce korumalarını tam olarak al.kalteli bir kask,mont,eldiven,dizlik..sakın ha ihmal etme..

  18. #38
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    apache150 diyorum hem yakıt hem performans hem fiyat yeterli olacaktır görüntüsü zevk meselesi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

    bu arada gt-250 r ile ilgili epey konuşmuşsunuz topic de ama japon motorlarla kıyaslamayın fiyat harici, fiyatında neden fark olduğu ortada zaten ben hyo alır gözüm gibi bakar binerim diyen kimseye sorun çıkarmaz sanmıyorum
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  19. #39

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    performans/fiyat,yakıt tüketimi/fiyat,kalite/fiyat,son sürat/fiyat... İnnova 125i,ben alacağım.

  20. #40
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Bence arkadaş çin malı bi motor alsın enazından hem sürmesini hem başına gelecek olayları görür tecrübe olur ben motoru aldıgımda 1-2 kez sürmüşlügüm vardı gittim aldım ögrendim iyikide çin malı almışım sagı solu bozuldukça kendim kurcalaya kurcalaya ögrendim bence tipi hoşuna gideni al bin kardeş kimseye bakma 2.elini düşünme hepsi aynıdır 5 e alır 3 e satarsın ben 5 e alıdım 2 ye sattım hiçbişey kaybettigimi düşünmüyorum ögrendigim yanıma kar kaldı


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler