600 lük 1000 1300 SİZ OLSANIZ HANGİSİNE BİNERSİNİZ
Reklamlar
-
27 Aralık 2009, 23:08
#41
[IMG][/IMG]
Büyüyünce bundan alıcam kalırsa hala piyasa da
Reklamlar
-
27 Aralık 2009, 23:13
#42
başlıga göre cevap vereceksek 1000 cc ama soru şu olsaydı türkiyede binilecek motosiklet kaç cc en ideali 250 derdim.
yakıt
vergi
yollar
trafik
bu etmenlerden dolayı 250 cc idealdir. ısa mesafede az yakar uzun mesafede adamı yormaz.
-
28 Aralık 2009, 00:23
#43
Dün gece rüyamda bi 600 lük kullandım öeh neydi be o öyle belli bi müddet gittim kontrol bendeydi resmen sonra STOP etti yolda kaldım ama sarıp sarmaladım çok sevdim motorun gidişini falan garip ve hüzünlü bir rüyaydı,hüzünü sabah kalkınca oldu rüya olduğunu anladığımda.Yakında normalde SS motosiklet sevmesem bile eğer olursa sanırım üstünden inmem.
yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
-
28 Aralık 2009, 01:03
#44
Hocam ben o motorun TL1000R modelini kullandım çok deli makine TORK delisi bir makine ankarada bitane var 9000 istiyo yakıtıda çok uygun ama piyasası yok işte parçasını nerde bulcan ama bende 1000lik nakina diyorum uzun yolada güzel güzel gidersin bence 600 ile 1000 arasında fazla bi yakıt farkı yok kullanışa göre degişir o
-
28 Aralık 2009, 01:14
#45
Dogin adlı üyeden alıntı
Hocam ben o motorun TL1000R modelini kullandım çok deli makine TORK delisi bir makine ankarada bitane var 9000 istiyo yakıtıda çok uygun ama piyasası yok işte parçasını nerde bulcan ama bende 1000lik nakina diyorum uzun yolada güzel güzel gidersin bence 600 ile 1000 arasında fazla bi yakıt farkı yok kullanışa göre degişir o
tork delisi değil canavarı resmen ama bende daha onu kullancak hakkını verecek kabiliyet oluşmadı bekliyorum pişecez inş (yani gaza gelmeyi bırakmam lazım ona binmek için)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:10 ----------
baktım şimdi ilanına 300 km hıza 17 sny demiş
-
28 Aralık 2009, 01:16
#46
Forumdan Uzaklaştırıldı
istanbulda yani şehir içi kullanılacaksa 600cc ss ler en ideadli..
ama 1000cc ye göre daha çok yakıyor. ne yalan söyleyeyim 1000rr kullanıyorum ama 600rr ımı özlüyorum, sesi yetiyodu.
-
28 Aralık 2009, 01:20
#47
-
28 Aralık 2009, 01:22
#48
ferrari_tayfur adlı üyeden alıntı
istanbulda yani şehir içi kullanılacaksa 600cc ss ler en ideadli..
ama 1000cc ye göre daha çok yakıyor. ne yalan söyleyeyim 1000rr kullanıyorum ama 600rr ımı özlüyorum, sesi yetiyodu.
Bazen bizim evin önünden geçio 600 lük makineler yakından uçakmı geçti diyorum 1km yol alıyor hala sesini duyuyorum geçekten 600 sesi çok tahrik edici offf aman allahım
-
28 Aralık 2009, 11:55
#49
hemen hemen her cc de motosiklet kullanmış biri olarak bende birşeyler ekliyeyim bari, her hacimde ve her tipte motosikletin bir amacı var, şehiriçinde genelde dar yollarda ve sıkışık trafikte kısa mesafe gidilecekse 150cc bir scooter yeterlidir, uzun yol yapılacaksa da 1300cc iyi gelir aslında 600cc hem şehiriçinde hem de otobanda yeterlidir, bu durumda 1300cc gereksiz midir, hayır, bütçeniz 1300cc ye elveriyorsa 1300 alırsınız..
-
28 Aralık 2009, 12:40
#50
Dogin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi araştırma yaptım yarış motoruna binenlerin çogunlugu 600 lük makineleri tercih ediyo digerleri 1000 lik ve daha yukarısını tercih ediyo ve şunu çok duydum 1000lik motora binmek çok anlamsız diyolar 600lük 280 yaparken 1000lik 300 yapıo 20 km için daha fazla yakıt tüketmek çok anlamsız kalkışları gidişleri çokta farketmiyo zaten türkiyedede yolların durumu belli hayabusacılar uçmuş ozaman
))
siz olsanız hangisine binersiniz
a) 600 ve altı
b) 600
c) 1000
d) 1300
e) 1300 ve daha üstü
600 lükle 1000 lik arasında dünya farklar var,
bir kere bin anlarsın...
ayrıca yakıta gelince hemen hemen aynı gibi...
tek kötü yanı ise vergi olayı ama 1000 liğe binen herkese sor 600 lük için bisiklet der....
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
28 Aralık 2009, 17:38
#51
ufuktan adlı üyeden alıntı
kesinlikle haklısın
eveeeeeeeeeeet
-
28 Aralık 2009, 17:42
#52
Dogin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi araştırma yaptım yarış motoruna binenlerin çogunlugu 600 lük makineleri tercih ediyo digerleri 1000 lik ve daha yukarısını tercih ediyo ve şunu çok duydum 1000lik motora binmek çok anlamsız diyolar 600lük 280 yaparken 1000lik 300 yapıo 20 km için daha fazla yakıt tüketmek çok anlamsız kalkışları gidişleri çokta farketmiyo zaten türkiyedede yolların durumu belli hayabusacılar uçmuş ozaman
))
siz olsanız hangisine binersiniz
a) 600 ve altı
b) 600
c) 1000
d) 1300
e) 1300 ve daha üstü
600 lük kendini yırtarken 1000liğin gayet rahat devirlerde çok daha az yakacağını söylemedimi kimse sana ?
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
28 Aralık 2009, 21:22
#53
Tequ adlı üyeden alıntı
600 lük kendini yırtarken 1000liğin gayet rahat devirlerde çok daha az yakacağını söylemedimi kimse sana ?
Bana zaten motor ustaları söyledi bunu hatta millet niye 1000lik alıolar anlamıyorum dedi bende aslında öyle düşünüyorum bende 1600motor araç vardı daha sonra 2000 aldım yakıt dahada düştü ama motor konusunda emin degilim devirli makine sonuçta kullananlar daha iyi bilir geçende biyerde hayabusa içiin 6. vites 100km hızda 15 kuruş yaktıgını söyleyen bi arkadaş vardı hatta şehir içinde vitesi 2000-3000 devir arası bile degiştirsen 250-350 arasını yaktıgını söylemişti
-
28 Aralık 2009, 21:26
#54
Dogin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi araştırma yaptım yarış motoruna binenlerin çogunlugu 600 lük makineleri tercih ediyo digerleri 1000 lik ve daha yukarısını tercih ediyo ve şunu çok duydum 1000lik motora binmek çok anlamsız diyolar 600lük 280 yaparken 1000lik 300 yapıo 20 km için daha fazla yakıt tüketmek çok anlamsız kalkışları gidişleri çokta farketmiyo zaten türkiyedede yolların durumu belli hayabusacılar uçmuş ozaman
))
siz olsanız hangisine binersiniz
a) 600 ve altı
b) 600
c) 1000
d) 1300
e) 1300 ve daha üstü
sana bunu söyleyenler kaç yıllık motosiklet kullanıcı ?
ve kendileri kaç cc motosiklet kullanıyor ?
teknik bilgilerini merak ettim ?
yoksa sadece motosiklet kullanıcımı yani gidon şoförümü?
bu konuyu görünce aklıma sana bunları sormak geldi
cevaplarsan sevinirim .
UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE
-
28 Aralık 2009, 22:00
#55
600cc ile 1000cc makine arasındaki güç farkı çok kilolarıda aynı motorların o yüzden rahat huzurlu kullanım için 600cc tercih etmiştir çoğu , ama bir hayabusa kullanıcısına 1000cc verin oda onda rahat etmeyecektir korkacaktır huzursuz olacaktır
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
28 Aralık 2009, 22:07
#56
bisrak sene önce bu soru sorulmuş olsa direk 1300cc derdim ama şimdi şöyle düşünüyorum racingde motorla savaşmanın anlamı yok 600cc bana yeterli geliyor kullanması zevkli ama iş naked olunca YAMAHA MT1 1800cc ama muhteşem zevkli yani birazda tarzına bağlı
-
29 Aralık 2009, 02:31
#57
deli mavili adlı üyeden alıntı
sana bunu söyleyenler kaç yıllık motosiklet kullanıcı ?
ve kendileri kaç cc motosiklet kullanıyor ?
teknik bilgilerini merak ettim ?
yoksa sadece motosiklet kullanıcımı yani gidon şoförümü?
bu konuyu görünce aklıma sana bunları sormak geldi
cevaplarsan sevinirim .
Teknik bilgileri gayet iyi olduklarını söyleyebilirim büyük makine kullanıcıları Motor tamircileri zaten sıradışı tasarımlar yapıolar Kendilerinde 600lük makineler var
Deneyim 10-15 yıl
-
29 Aralık 2009, 02:40
#58
600 lük motorla 1000 lik motorun performansının çok farketmediğini düşünen insan, 250 ile hayatına devam etsin derim..
moto gp de bile makinaların tam hakkı verilmezken konuştuğunuz şeyler komik..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler