deer152 popcorn90 bobcat150 hariç hepsi çin malı
deer152 popcorn90 bobcat150 hariç hepsi çin malı
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Valla motoru saat gibi titreşimsiz çalışmadıktan sonra YBR Custom'a benzemesi birşey ifade etmiyor. Titreşimsiz derken genelde Çin motorlarının ön kısmında çıkıntı yapan balancerdan falan bahsetmiyorum çünkü o sistem de yeterince iyi değil. Şu Çin motoru ithal edenler veya montajını yapanlar hala anlamış değiller, motorun sıfır titreşimli olması hem satışını yükseltir hem de titreşim kaynaklı sorunların önüne geçip uzun ömürlü olmasını sağlar, bu sayede marka imajı da düzelir.
Kanuni'de çalışan mühendis kardeşlerimiz bunu neden dikkate almazlar anlamıyorum. Ha bu Bora dediğim gibiyse özür diliyor ve söyledilerimin hepsini geri alıyorum.
Hadi kanuni bora ya da Türk malı desinMotorunu da biz yaptık desinTüketici de inansın ve kanuninin yaptıgını burada savunsun.Madem winy s in motoru titreşimsiz sorunsuz idi ve kendi imalatınızdı mühendislik harikası idi neden bu kasayada o motoru koyup döviz kaybının önüne geçmediniz?Yaklaşık 10 yıllıkteknoloji ile üretilen bu motoru tercih ettiniz bu kasada?Ağlanacak halimize gülüyorumElimdedegil.Yapım böyle
Satan bayiler kendileri önermiyor, buna ne demeli
Evet dediğim oldu ve kanuni sitesinde ilk girildiginde tam ekran reklam sloganı:VE GERÇEK YENİ 2010 ÜRETİMİ.DÜNDEN KALMA DEGİL GERÇEK YENİ.kURALKAN MÜHENDİS VE İŞCİLERİNİN EMEGİ İLE ÜRETİLEN 2010 MODEL.....................EURO 3 . .Diye devam ediyor.Yamaha boşuna uğraşıyor.Adam çakmasına euro 3 diyor.ybr deki motor da enaz euro 6 yada 7 olmalı.Bu yalana kim inanır.Tabiki moto dan anlamayan ''Kadir'' inanır...İnanacaksın.........
euro 3 ab uyum standartıdır, motorda katalitik konvertör kullanılması olayıdır artık tüm motorlarda zorunludur, bu standartın adı da euro 3'tür. kullanılmayan modeller ise üretimden kalkmıştır (bknz: kanuni caracal)
olsa ne olur olmasa ne olur.
Kardeşim Euro3 denen şey egsoz emisyon normudur. Yani motor çevreyi Euro3 standartının izin verdiği ölçüde kirletiyor. Onun için öyle teknolojisi 10 yıllık flan değildir, atıp tutarak konuşmayalım. YBR 125 bile bu norma uymak için bu sene karbüratörünü değiştirmek zorunda kaldı.
Bir de şu benzeme meselesi var. Motorunun YBR 125'e benzemesi birşey ifade etmez. Makina parçaları hakkında konuşurken "benzemek" kelimesini kullanılamaz. Burada sanat eserinden bahsetmiyoruz, motor bloğu ya YBR'nin aynısıdır ya değildir, benzemek de ne oluyor ? Dışı benziyor diye içi de aynı olacak diye birşey mi var ? Orada ne toleranslar, ne hassas ölçüler oynuyor. Dikkatlice inceleyelim ben size en az 20 tane YBR motorundan farklı nokta bulurum. Bir de şu var ki keşke sizin zannettiğiniz gibi o başarılı YBR 125 motorunun aynısını koysalar. ;Madem 125 Custom gelmiyor, biz de Bora ile avunurduk.
Görüntüsünü bir kenara koyarsak motorun titreşimi konusunda bilgi sahibi olan var mı ?
Dün yeni almış biriyle görüştüm.Rodajdaymış henüz fakat titreşim yok diyor(yani henüz performanslı sürüş yapmamış.
boranın motoru ybr nin aynısı olduğunu iddia ediyor kuralkan,ama ybr ile aynı kalitede olmadığı kesin.motor yolda giderken önü bir yerde arkası bir yerde gidiyor,tutulmayan demode olmuş bir tip.o motoru windy s'e atsalar daha iyi olurdu.neticede kuralkanda herzaman olan malımı satim keyfime bakim,alanda ne yaparsa yapsın mantığı var.verilen paraya yazık...
"BAŞARININ SONU YOKTUR AMA DOĞA İLE BAŞA ÇIKAMAZSIN. SEN DAHA İYİ FARE KAPANI YAPARSAN, DOĞA DAHA ZEKİ FARELER YARATIR...!"KUM_ADAM"
Hocam cok iyi biliyorsunda ben bilmiyorum bana katalitik konvertörü bi açıklarmısın.Ybr motorunda dediginden varsa ben daha motora binmem.Muadil modellerin hiç birinde dediginden yok.Euro 3 standartlarına uygun kılan sakın EGR olmasın dediginNexagon
euro 3 ab uyum standartıdır, motorda katalitik konvertör kullanılması olayıdır artık tüm motorlarda zorunludur, bu standartın adı da euro 3'tür. kullanılmayan modeller ise üretimden kalkmıştır (bknz: kanuni caracal)Yaniiii.Egr sini bile geliştirmek zorunda kaldı.Karterden yaptıgı destek yetmedi eksozdan destek aldı ama gene katalitik konvertör degil yani.Euro standartları için önemeli olan eksoz emisyonunun düşümü ne kullanıldıgı degil.Ve kanuni gene eskiyen bir teknolojiyi ki ybr buna 2005 den sonra geçti yalnışım yoksa ve muadil modellerinden en az 5 sene önceki teknoloji.Mz üretimi bıraktı kanuniye verdi üretim standını.Asya üretimi bıraktı kanuniye verdi blogu.Bu seferki daha vahim üretim standı bile yok.Hep daha kötüye yani.Bu kadar mal satıp para kazanıyorsunuz bari biraz yatırım yapın bu ülke için.Anca laffffff.Yok neymiş en yeni hemde yeps yeniiiSeko DEMİŞ Kİ: Kardeşim Euro3 denen şey egsoz emisyon normudur. Yani motor çevreyi Euro3 standartının izin verdiği ölçüde kirletiyor. Onun için öyle teknolojisi 10 yıllık flan değildir, atıp tutarak konuşmayalım. YBR 125 bile bu norma uymak için bu sene karbüratörünü değiştirmek zorunda kaldı.
www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp
asıl motorun markası bu siteden bakabilirsiniz borayı cruiser ı tıklayın oradanda 125 liği tıklayın göreceksiniz
Evet hani yerli malıydı .teşekkürler fat280
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Urunl...+150&Id=16&k=2
Bu motor neden pahalı kaliteli olduğu için mi ?
Kanuni Bobcat 150 : 4.372 TL
Kalitesinden değil iyi taklit oldugundandır.
2 gün önce motorumu degiştirmek için kanuni bayine gittim,satlerce pazarlık yapıldı anlaşıldı senet sepet yapıldı,ertesi gün yapılacak iş motorumu teslim edip yeni motorumu almak..oldumu,olmadıı ..bütün gece gözüme uyku girmedi sanki evladımı terkediyorum gibi tavanları serettim ve nedendir bilmiyorum şu yeni kanunilere gram ısınamadım,sonuçmu sabah gidip senetleri alıp yırtmak oldu,motoşumu boyattım azcık masraf yapıtım kız gibi oldu mendabur ve içimde nedensiz bi huzur var,galiba ben bu merete aşık oldum
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)