Firtina sonrasi motorunuz ayakta mi?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaslar.
Benim basima geldi bari sizin basiniza gelmesin.
Gecen motoruma bir bakiyim dedim (fabrika otoparkinda kendi tekli ayakligi ustunde brandali vaziyette duruyordu, kisin pek kullanmiyorum) . Motoru ayakligin ters tarafina yatmis vaziyette yerde kuzu kuzu yatarken buldum. Icim bir cizzzzzzzzzz etti 3-4 gun oncesinde cok siddetli firtina ve yagrum olmustu. Neyse kaldirdik arkadasla, bastik calismadi, vurdurduk calisti (1 aydir dokunmamistim, arada bir calistirmak gerekiyor sanirim) neyse ucuz atlattim derken bir baktim grenaja, distan 2, icten 1 yerinde kirik (catlak) var. Nasil uzuldum anlatamam. Daha once de park halindeyken veletin biri ustune oturuyum diye asilip dusurmustu
Simdi motoru ayagin ustune durdugu tarafa dogru gerdirerek saglam biyere bagliycam. Siz siz olun, kisin motorunuz disarda duruyorsa bir sekilde saglama alin...
Reklamlar
-
geçmiş olsun,her zam çekinirim yan sehbaya motoru bırakırken.bence fazla kullanmıyorsan bir sehpa al ve ya demirciye yaptırı ver yazık tekrar düşmesin sonra.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
SS motor sehpa da saklanır..
Al bir arka sehpa, güvenle sakla motorunu..
-
Tesekkurler arkadaslar, sanirim bir sehpa almam yada yaptirmam lazim...
-
motorlarımıza ufak bır cızık olmasına bile sıkılıyorsak korumamız gerekıyor,sehpa yı pahalı buluyorsan demırcıde yaptırın oda olmadı ben tahtalardan yaptım cbr125 formunda bıraz gecmıs sayfalarda fotoları var cok basıt tavsıye ederım...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
[ (1 aydir dokunmamistim, arada bir calistirmak gerekiyor sanirim)
Motosikleti kışın kullanmayanlar için saklamada dikkat edilecek hususlar konusunda forumda birçok başlık var, bir bakın isterseniz...
-
Merhaba
Tam derdime parmak bastın, son fırtınada o kadar korumama rüzgarın yönünü ayarlamama rağmen canım motorum devrildi, üstelik sehpaya almıştım, Pendik tarafında aydos dağına çok yakın otuyorum, motorum açıkta, rüzgar her taraftan esiyor ve kuytu bir yer bulma imkanım yok...
camdan baktığımda motorun devrildiğini gördüm, uzun ön cam kırıldı, bunun camdan ve branda örtüden kaynakladığını düşünüyorum, bir daha fırtınalı havalarda kesinlikle örtü koymayacağım, yüzeyi genişletiyor ve tam bir yelken vazifesi görüyor..
sitenin bahçesindeki benden çok daha hafif motorlar devrilmemişti, ama onlarda ne uzun ön cam vardı ne de branda örtü...
Nejat
Vespa GT 200
-
bende devrilmesinde en büyük etkeni branda olarak görüyorum. yelken gibi açılıp rüzgarı tutmuştur.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
Motorun çalışmamasını takma kafana.Bende geçen 1 hafta hiç çalıştırmadım.Bastım boğuldu.Sonra düşük hızda vurdurdum.2 tur attım.Motosiklet kendine geldi.Geçmiş olsun kardeşim.:(
-
23 Aralık 2009, 17:23
#10
Geçmiş olsun..
Benim rüzgardan değilde..Geçen fırtınada sahile gittiğimde motordan inerken yan ayaklığı açtım ..tam olarak açamamışım tam motoru yatırdım geri kapandı sonuç motora zarar gelmesin diye ayaqı verdim motorun altına..3 gün ağrısını çektim..
İyi bir tecrübe oldu benim için..
Bu arada Rüzgarlı havada motoru koyduğunuz yer kuytu değilse kesinlikle branda ötmeyiniz..Ya brandanız uçar yada motorunuzu al aşşağı yapar..
Bana olmadı ama cafede arkadaşlarla otururken çok gördüm motorunu devrilirken gören arkadaş..
O an komik olsada istemem kimsenin başına gelsin afallayıp kalıyosun kalkıp koşmak geliyo içinden kal geliyo derler ya aynen öyle
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
23 Aralık 2009, 17:41
#11
Geçmiş olsun. Yan ayak üzerinde bekleyen ve direksiyonu yatma yan ayak yönünde kilitli ve 150 küsür kg olan motorun 50-60 km hızla esen rüzgarla yıkılması mümkün değil kanımca. Çoluk çocuk işidir...
-
23 Aralık 2009, 18:20
#12
-
23 Aralık 2009, 18:38
#13
Aragorn78 adlı üyeden alıntı
Tesekkurler arkadaslar, sanirim bir sehpa almam yada yaptirmam lazim...
Motoru yattığı tarafın tersine yatıracak kadar fırtına çıkıyorsa sehpa da fayda etmez.
-
23 Aralık 2009, 19:18
#14
Benim Motorda Geçen gün yan ayaklıgında park halindeyken düz yerde ne hikmetse ileri gidip yan yatmış.Bende yan ayaklıgın sona dayandıgı demiri demir testeresi ile kestim biraz. sonra biraz törpüledim ayak motorun önüne dogru biraz daha açıldı.şimdi yan ayaktayken ittirince bile yerinden oynamıyor
-
23 Aralık 2009, 19:20
#15
sehpa olmasada olur motoru duvara dogru yatacak şekilde koyarsan rüzgar etkilemez benim motorum antalyada o fırtınalarda sadece yanayaklıgın üzerinde günlerce durdu hiçbişey olmadı
-
23 Aralık 2009, 19:27
#16
Neden Motosikleti bölümünde; PERT OLDU yazıyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
23 Aralık 2009, 21:07
#17
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
bende devrilmesinde en büyük etkeni branda olarak görüyorum. yelken gibi açılıp rüzgarı tutmuştur.
aynen.. benim motorum platform uzerinde 2800 km lik bi yolculuk yapmak zorundaydi.ben sofore aman ortusunu koyun iyi baglayin falan demistim.ama adam tecrubeli tabiki brandayi koymamis neden diye sormadim cunku sonradan anladim.motorum yagmur yuzunden kirlenmisti ama kirlenmesini devrilmesine tercih ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------
GorkeM adlı üyeden alıntı
Motoru yattığı tarafın tersine yatıracak kadar fırtına çıkıyorsa sehpa da fayda etmez.
evet bencede haklisin.bence en mantiklisi ve guvenlisi kucuk te olsa kapali bi garaj bulmak yada yaptirmak,form da portatif motor garaji ile ilgili ti topig vardi.bi oku istersen.sonucta zor bela aldigimiz canimiz motorlarimiza iyi bakmak lazim.en azindan ben o fikirdeyim.
RIDE or DIE
-
23 Aralık 2009, 21:13
#18
keske sehpan olsaydı... benmce al bir adet sehpa...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
24 Aralık 2009, 00:49
#19
GorkeM adlı üyeden alıntı
Motoru yattığı tarafın tersine yatıracak kadar fırtına çıkıyorsa sehpa da fayda etmez.
Branda ortulu oldugundan oldu sanirim. Ve dedigin gibi ters tarafa ucurdu, sehpa da fayda etmezdi brandayla. Ama burada ruzgar cok siddetliydi (Adapazari sapanca tarafinda heryeri acik olan bir otopark) .
Simdi yine ruzgar cikti, ayaklik tarafina gerdirme kayisi ile gerdirdim saglam biyere bakalim ne olacak .
Yorumlar icin tesekkurler
-
24 Aralık 2009, 01:46
#20
Aragorn78 adlı üyeden alıntı
Branda ortulu oldugundan oldu sanirim. Ve dedigin gibi ters tarafa ucurdu, sehpa da fayda etmezdi brandayla. Ama burada ruzgar cok siddetliydi (Adapazari sapanca tarafinda heryeri acik olan bir otopark) .
Simdi yine ruzgar cikti, ayaklik tarafina gerdirme kayisi ile gerdirdim saglam biyere
bakalim ne olacak .
Yorumlar icin tesekkurler
dostum yokmu oralarda kapali bi otopark yada bi arkadasinin garaji yada nebilim onun gibi kapali bi yer.motoru yaz kis ortada brakma bence.ben buraya ilk geldigim zaman fzr 1000 motorum vardi.hertarafini ortum uzerine yagmur yagmayan ancak etrafi acik olan bi yere brakmistim.3 ay sonra dondugumde zincir ve bazi metal paslanmaya baslamisti.
RIDE or DIE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler